en kveld jeg trengte

Reklame | MY MUSE

God kveld mine venner og uvenner <3 Jeg har tidenes kveld alene hjemme, haha. Når man kan spise mat man vanligvis er flau over (mitt tilfelle: hundre brødskiver på rad med vegansk sjokoladepålegg) og så kan jeg høre på musikk bare jeg liker (spice girls) og så kan jeg danse rundt. Kjæreste i  all ære, men man trenger disse kveldene også. Og som dere allerede vet trenger jeg å lade batteriene alene noen ganger. Eller, å si at jeg ble flau er kanskje litt feil, men vi har alle vår “single oppførsel” som man helst holder skjult.. Eller?

Og finnes det noe bedre enn å etterhvert synke ned i sofaen / sengen med litt snacks, en kopp te og i VERDENS beste pysj? Jeg elsker det! Alt jeg har på meg i dette innlegget (og de siste dagene, jeg lever i pysj) kommer fra fantastiske mymuse. Jeg er så glad for samarbeidet med dem – ikke bare har de undertøy som passer alle, men nå har de fått sin egen kolleksjon med pysjamaser og loungewear som er helt perfekte. Så god kvalitet.. Virkelig en perfekt julegave, og jeg har fått så mange komplimenter fra dere på disse også.

Denne her er så amazing! Føler meg som.. vel ja, meg. Beklager alle flytteeskene i bakgrunnen, vi har bare ikke hatt tid til å ta tak i det enda. Men! Direkte link til morgenkåpen finner du HER.

Denne her er også fantastisk! Du finner alle pysjer HER. Jeg gleder meg forresten så mye til housetour, det kiler i kroppen når jeg ser badet mitt.

Dette settet brukte jeg mye på ferie nå nettopp, og det virket som om mange av dere likte det! Nå tror jeg det er utsolgt, men de har masse annet fint inne.

Og det aller beste? Med rabattkoden sophieelise20 får du 20% rabatt på alt hos mymuse! Koden gjelder ut hele desember, så du har med andre ord litt tid å shoppe på. Jeg ville f.eks ønsket meg noe herfra hos kjæreste eller familie, og du kan i samme slengen tipse om rabattkoden 🙂

PS! Om du tenker at prisene er litt stive, trooo meg! Du merker det så godt på kvaliteten. Dette er pysjamaser du kan ha i flere år, det bare kjenner man. Det er faktisk så behagelig å ha på seg at jeg bruker dem hver gang jeg har sjansen! I tillegg kommer pakkene i de fineste eskene, som er perfekt under treet. Det både føles, og er veldig eksklusivt.

4 kommentarer
    1. Skikkelig koselig å kult innlegg synes jeg du er favoritten min og spennende å se å høre va du drive med synes du er en vkker både på utsiden og på innsiden det er kjempe bra at du er deg selv synes jeg ønsker deg en fantastisk riktig god dag å alt godt sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    2. Hvorfor har du reklame i headeren din? Skjønner godt at du må skrive reklameinnlegg som dette osv, for det er vel det du tjener penger på.. Men synes dette gjør at bloggen virker mer upersonlig enn noen gang. Vet at blogg ikke lenger er så personlig som en gang i tiden, det er jo en bedrift, men tror mye av interessen til folk kommer av det personlige preget. Når jeg klikker inn nå ser det ut som jeg har kommet til en nettbutikk, ikke en blogg :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg