en hverdag i det unormale

Reklame | glöd sophie elise

God helg, holdte jeg på å si. Det er jo helg! Jeg har egentlig ikke hatt noe spesielt forhold til hvilken dag det er helt siden jeg gikk ut av videregående, annet enn at innboksen er litt mer stille på lørdag og søndag, og at samboeren min holder litt i rutinene – men nå har han eksamen og da flyter også det utover. Jeg har jo egentlig aldri oversikt over hverken mandag eller fredag, men å ha en kjæreste med nogenlunde normale rutiner holder også meg i sjakk. Men nå er han busy busy, og er i nord-norge!

Så, hva har jeg gjort siden sist dere hørte fra meg? Jeg har fått glam av Dajana. Dette kaller jeg for “bollywood-looken” fordi den er inspirert av hva vi gjorde på Skal Vi Danse.

Jeg har hatt lanseringsevent på H&M for Glöd Sophie Elise. Jeg blir alltid nervøs for slike ting med de evige spørsmålene “kommer noen til å møte opp? Lever jeg opp til forventningene? Får jeg alle til å føle seg trygge?” men i Oslo er disse nervene hundre ganger verre. Her møter ikke folk opp, haha. Jeg kan ha en boksignering i Mo i Rana for 500 mennesker, mens til sammenligning kan det komme 50 stk i Oslo. Femti personer jeg er ekstremt glad for, så klart, det spiller ingen rolle om vi er få sånn sett, jeg får mer tid med hver person da. men da blir jeg ekstra nervøs for “hva om dette er dagen ingen kommer”, og noen tar et snikbilde og legger ut på internett at jeg er mislykka?

Absolutt alle har eventer der få mennesker møter opp, det gjelder også konserter, boksigneringer.. Hva enn. Jo Nesbø har hatt signeringer med få mennesker, liksom. Men jeg føler med en gang det er en influencer heier folk sånn på at man skal mislykkes og blir nesten glad om det ikke funker..?

Men, det får folk bare ønske. Det er enkelt å snakke dritt – det kan alle gjøre. Det krever hverken innsats, arbeidsmoral eller styrke. Å kjempe på likevel, derimot.. 🙂

Og ingen ble gladere enn meg når det faktisk kom en del folk! Selv om jeg hadde hjerteklapp da jeg gikk i regnet på vei inn. Og jeg hadde det så hyggelig med alle sammen og fikk god tid med de fleste, jeg vet at jeg har skapt et bra produkt (vi har testet det over så lang tid), men at det var SÅ bra.. Det gjør meg glad. At så og si alle liker det, og sier det er bedre enn de dyreste merkene.

Og den mest vanlige tilbakemeldingen, utenom at fargen er fin? At det lukter godt, og ikke smitter av på klær. Helt herlig! Husk at Glöd selges i de 35 største H&M-butikkene, og på Coverbrands. <3

Meg og en fin følger. Henrik har virkelig vært i bakgrunnen av mange bilder den siste tiden.

Og på snakk om Henrik! Vi har vært på date. Det ble Bar Tjuvholmen, jeg hadde aldri vært der før, men sett interiøret på instagram og elsket det. Maten var veldig god og vi koste oss masse med en alkoholfri øl hver. Toppen min er fra Revolve, bukse fra NA-KD og jakke fra Chiquelle. Jeg har blitt skikkelig glad i Revolve igjen, jeg bestiller derfra kanskje en gang i året (fordi det er dyrt). Men de plaggene har jeg for alltid.

Jeg har også vært en svipptur innom både Trondheim og Mosjøen for å holde foredrag. Er det ikke deilig med litt dødsangst i et Wideroe-fly på morgenen? Gotta love it.

Genser fra Revolve.

 Ideelt sett skal man jo bruke den tiden på å kose seg på hotell, men det er noe jeg har vendt meg til med min jobb. Å være på hotell er ikke kos, det er praktisk (fokus på å få mye søvn), og hotellfrokosten skal være sunn, ikke bare godsaker, og om jeg sitter på fly kan jeg ikke kjøpe meg godteri hver gang for da blir det alt for mye. Jeg er også ofte ute å spiser pga møter og så videre, jeg kan ikke bestille dessert hver gang. Man finner liksom en hverdag i det som er “luksus”.

Jeg holdt foredrag for en ungdomsskole! Det var fint, men det vanskeligste publikummet som finnes. Jeg forstår dem godt, man blir rastløs av å sitte inne i så mange timer, og spesielt i den alderen. Jeg må gi en shout out til de fantastiske arrangørene på små steder, som lager så fint opplegg for de unge. Dere er hverdagshelter.

Leo var også med! Han holdt foredrag før meg, vi hadde en prat sammen på scenen etterpå, og så reiste vi hjem sammen. Han er helt fantastisk, og vi kjenner jo hverandre godt fra før etter vår reise rundt jorden. Nå har han begynt med et (mye) vegetarisk kosthold, det imponerte meg fordi det var så uventet.

Nå er Stine Mari på besøk fra Harstad, vi har laget vegetarisk gryterett (ferdigpakke fra Toro, haha) og skal legge oss i sengen etterpå å se på serie. Elsk!

I morgen lager jeg et fint innlegg med bilder fra gjesterommet.

15 kommentarer
    1. Svevende blå palmesus Eventyr magisk innlegg å skikkelig flotte bilder og du er favoritten min og beste synes det er kjempe kult å følge glodsophieelise synes ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃❤🦋💯🔥

    2. Så koselig å se SM igjen. Jeg begynte å lure på om dere ikke var noe særlig sammen lengre.. husker liksom du og ho fra bloggen for mange år tilbake 😂♥️ håper du får en fantastisk helg 😊

    3. “Men jeg føler med en gang det er en influencer heier folk sånn på at man skal mislykkes og blir nesten glad om det ikke funker..”
      Seriøst?
      Hele Norge heier på, og elsker Funkygine, så det har ikke noe med at det er en influencer å gjøre…

    4. Så koselig å se Stine Mari igjen. Hun har alltid fremstått som din mest jordnære venninne. Mange av de andre kan virke veldig opptatt av sosiale medier og å “bli sett”, mens hun virker mer nedpå. Elsker at hun bare “i nord bryr vi oss ikke om etikette” mens alle andre sitter med lillefingeren i været og tror at folk på en bar i Harstad faktisk tenker over hvor “riktig” de gjør ting. Stine Mari er ei kul dame.

    5. åh, den buksa var sykt fint jeg er 161 og sliter med å finne bukser som sitter! du har ikke tilfeldigvis link til buksene?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg