en gave fra Gucci til meg selv

Som jeg fortalte dere i går har jeg endelig signert en avtale som jeg har ventet på i noe som føles som et helt liv! Det er ikke noe dere kommer til å merke noe særlig av (annet enn at jeg kommer til å være mer på TV og i andre type av konsepter) – men det gir meg trygghet, nå vet jeg at jeg har noe å gjøre i to år fremover uansett hva som skjer. Det er kanskje det kjipeste med denne bransjen, at man aldri er helt sikker på hva som vil skje. Man kan jobbe hardt men tilfeldigheter spiller inn. Heldigvis er jeg ikke en person som mister motet og jeg kjemper alltid for det jeg tror på.

For å feire det tok jeg en liten tur innom Gucci i dag..

Jeg er stor fan av hårband, dette er litt som å kjøpe en dyr veske for meg. Jeg bruker de jo så ofte! Hver eneste gang jeg har parykk og må style håret mitt selv, for eksempel.

Jeg har flere hårbånd fra før og disse er mine gamle favoritter:

Jeg vil absolutt anbefale alle som prøver å ta litt bedre vare på håret sitt, sliter med tynt hår eller bruke parykk å kjøpe seg litt ulike hårbånd. De fineste på budsjett får du hos Glitter og Nelly! Jeg har høyt hårfeste og synes det er fint å “skjule” det litt med fin pynt. Mine to favoritt-looks er enten hårbånd eller en veldig stram look slik at den store pannen min får skinne litt ekstra, det elsker jeg også, men en mellomting er jeg ikke så glad i.

Jeg kjøpte også en ny tørrsjampo, den nyeste til Batiste som alltid har vært mitt favorittmerke, men nå i det siste har jeg blitt minst like glad i Camilla Phil sin. Sistenevnte er litt “lettere” og lukter bedre, men Batiste er best om man skal skape frisyrer og kombinerer med tung styling.

Det virker kanskje sinnsykt å bruke så mye penger på noe så lite, men jeg har lovet meg selv å unne meg noe hver gang jeg har gjort en stor jobb, og etter å ha gått igjennom en helt jævlig periode passet det fint. Og jeg angrer ikke i det hele tatt. Jeg bestemmer over mine penger 😉

 

14 kommentarer
    1. Kjempe fin!
      Kan du plis svare på hvilken veske du liker best fra LV? Og hvem du liker best av LV eller Gucci, om du har noen vesker der ifra?💘

    2. Fint hårbånd! 😊Men er det så lurt å skrive at du vil skjule høyt hårfeste? Blir det samme som å si at det ikke er fint eller at det er et kompleks. Dette mtp debatten du var i osv👍

      Lurte på hvor det bilde i forskjellige farger er fra? Med masse personer på. Det er i bakgrunnen på snapen din der du prater om at vi snart får housetour

      1. Helene 04.05.2019, KL. 17:50:

        Nå må folk faen meg gi seg. Det går ikke an å ta hensyn til andres følelser hele tiden. Jeg har høyt hårfeste og tok meg ikke nær av dette i det hele tatt! Nå må dette snart ta slutt.
        Nordmenn blir krenket av absolutt alt og klager på alt mulig. Vi har det tydeligvis så bra i Norge at vi må finne på ting å klage over. Små bagateller vil jeg si det er. SLUTT OPP!!!!!!! (Skal sies alt dette ikke er rettet kun mot deg, men folk generelt)

        1. SÅÅ enig med Malin i dette, folk må slutte og være så hårsåre og føle seg krenket av den minste ting!!

    3. Skikkelig svevende blå palmesus Eventyr magisk krystall å blå magi kule bilder synes jeg koselig å kulings innlegg du er modig å smart synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃🦋🌌✊♥️🐱✌

    4. Helene 04.05.2019, KL. 17:50:

      Nå må folk faen meg gi seg. Det går ikke an å ta hensyn til andres følelser hele tiden. Jeg har høyt hårfeste og tok meg ikke nær av dette i det hele tatt! Nå må dette snart ta slutt.
      Nordmenn blir krenket av absolutt alt og klager på alt mulig. Vi har det tydeligvis så bra i Norge at vi må finne på ting å klage over. Små bagateller vil jeg si det er. SLUTT OPP!!!!!!! (Skal sies alt dette ikke er rettet kun mot deg, men folk generelt)

    5. Vil bare si at Batiste tørrsjampoen gjør at håret knekker. Jeg bruker bare annet merke etter at jeg oppdaget det.

    6. Åh har du prøvd toppik ? Sånn hårfiber ? Anbefaler deg det da kan du skjule hårfestet ditt tilåmed kjendiser bruker det.

    7. Kan du bare plis forklare meg hvordan du rasjonaliserer for deg selv for å komme frem til at det er ok for deg, som selverklært klimahelt, å ha et helt SINNSYKT forbruk? Jeg er oppriktig imponert over evnen din til å gi faen i egne prinsipper

      1. Men herlighet! Det er mye bedre å gjøre noe enn ingenting, og det at sophieelise i det hele tatt bruker stemmen hun har fått til å spre ett budskap er jo fantastisk i seg selv? Mange bloggere har ikke nevnt klima engang.

        Så om sophieelise vil spre klimafaren , så betyr det ikke at hun må stoppe å kjøpe ting???

        Litt er bedre enn ingenting!!!

    8. Hei! Kan du legge ut bilde med hårbåndet på? På gucci sine sider har ikke modellen på hårbåndet som jeg ønsker å ha det, og ikke som du pleier å ha hårbåndene dine. Derfor er det litt vanskelig å se hvordan det blir. Har veldig lyst til å kjøpe det selv, og har lett og lett etter bilder på Google og Instagram 😭

    9. Så fint hårbånd! Jeg har et lignende selv fra Gucci og lurte på om du kunne laget et innlegg der du viser ulike måter du styler det på? Hadde vært spennende og sett siden det er så mange fine måter de kan brukes på

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg