en fantastisk dag

Reklame | mymuse

Først og fremst, herregud så fint Son er! Det første Kasper sa var “hit kunne vi faktisk ha flyttet” og jeg er ikke annet enn enig. Og Son Spa er helt fantastisk! Dette er et sted jeg kommer til å anbefale alle jeg kjenner – både for venner, kjærester og familier. Topp service, moderne, god mat og fantastisk utsikt. Da vi våknet opp i morges og ble møtt av fjord og hav kunne jeg ikke annet enn å kjenne meg takknemlig for å oppleve steder som dette. Heller ferie her enn i utlandet, hver dag i året.

Hehe, her står K ute på verandaen og rydder opp i et aldri så lite kaos.. Tidligere i dag hadde vi en diskusjon på om vi kunne la frukten stå ute eller om måkene da ville fly opp og ta det (vi bor i øverste etasje i en suite). Jeg mente at “nei, det kommer de aldri til å gjøre, frukten er jo pakket inn i plast” men Kasper var uenig. Det endte med at jeg insisterte på at frukten kunne stå ute, så den gjorde det – og jeg tok så klart feil. Måkene tok alt og lagde et forbanna kaos der ute. Jeg gikk så klart ut for å hjelpe etter dette bildet.

Treningstøyet mitt er fra MyMuse. Ikke bare har de det fineste undertøyet i verden, nå har de også fått inn treningstøy og jeg sverger på min grav, det slår alt treningstøy jeg eier fra før av. Du finner toppen HER og tightsen HER. Begge deler er av ypperste kvalitet – jeg eier treningstøy til flere tusen kroner men dette er virkelig bedre. Her snakker vi plagg du kan ha i mange år, som sitter godt, perfekt stretch, ikke gnager og ikke minst – du har garantien. Bestiller du og det ikke passer kan du sende rett tilbake. Koden sophieelise20 gir 20% rabatt på alt hos MyMuse, forresten! 

Jeg setter så stor pris på hoteller som går det ekstra steget for veganere og allergikere. Jeg prøver så godt jeg kan å styre unna gluten (K gjør det, og jeg har vel blitt påvirket) , og ellers er kostholdet mitt mer enn 90% vegansk. Helst vil jeg ikke sette noen merkelapp på å det å si “jeg er veganer” for det hender en sjelden gang jeg spiser for eksempel pizza med vanlig ost. Men! Her på Son Spa kjører jeg full veganer. Her har de lagt til rette for det, det skulle egentlig bare mangle i 2019 og likevel gjør ikke de fleste det.

Rett etter frokosten dro vi på trening! De har som sagt over 30 gruppetimer i uken men vi valgte å kjøre egentrening i dag, jeg har fått et bra opplegg fra min PT. Det endte med at vi surret rundt i to timer men på slutten lekte vi egentlig bare, Kasper står på hender og prøvde å lære meg det samme. Av en eller annen grunn ble jeg redd for å slå hodet, men det skjer jo ikke. Jeg elsker jo egentlig akrobatikk.

Det er helt nydelig her! Håper virkelig alle som leser skriver ned “Son Spa” på et notat i telefonen og har det i bakhodet for fremtidige reiser. I kveld skal vi booke oss inn på massasje, gå en tur inn til sentrum (som visstnok skal være supersjarmerende), og så blir det lesing av bøker. Og kos, så klart.

Takk til dere som tipset meg om Son! Elsker norgesferier 🙂 

20 kommentarer
    1. Du har sikker ikke lyst lese om en historie fra en stygg gammel leser… jeg også har en dårlig periode den har vart i over 40 år og har ofte tenkt herregud at jeg må da heller ta mitt liv enn leve og ha det sånn som jeg har det men har ikke turt… men sitter googler alt mulig… orker ikke ripp opp i alt som er skjedd er sikker nok skrive sterk mobbing alle år,angst ,dødsredsel,voldtekter,vold… venneløs … venner døde og sveket mg.. alle jeg vært forelsket i har lata som likt meg en periode for så forsvinne uten ord,vondest synes jeg å bli forlatt uten en forklaring når du selv er kjempeforelsket og hver gang man sitter med et håp om at denne gangen må det gå bra… komisk at n fortsatt skal håpe det… utseende er skrekkelig… nesen er kjempebred og som en potet må slette alle bilder jg tar …rynkene tar også overhånd…sikkert pga vært så trist kanskje at det er så mange av dem… jobber ikke pga alt som skjedd ikke klart jobbe sliter med posttraumatisk stress liker bare gjemme meg vekk inne… og går ute med solbriller og caps..pga mitt stygge utseende ..ja ble kalt stygg hele barn og ungdomstiden men er desverre sant også tynn gjennomsiktig hud og rynker..før var dt kviser overalt… etterpå rynkene… har 15000kr leve for i mnd så får ikke operert meg heller så jeg orker leve som en normal… hadde vært godt slippe være så stygg nesen har jeg ikke sett lignende hadde nok hjulpet litt fått en normal nese..
      I år mistet jeg han som jg følte var min soulmate han lovet alt..men plutselig vil han ikke likevel og vil ikke engang si et ord om hvorfor …må anta det er pga jeg er så fæl og fattig.og gammel… nå har jeg ikk bosted heller er vanskelig finne et sted som en kan trives i med så lite penger… lån får jeg ikke pga ikke jobb.og orker ikke sitte i en kjeller der får man iallfall dødsangst … pappa og mine venner er døde.hadde holdt meg hard og ikke grått men nå orker jeg knapt en dag uten at tårene triller ute… på gata tilogmed…. er alltid ensom.. og hvorfor leve slik .. ser jo dere bloggere har mye jeg ønsker meg bla penger til se bedre ut,penger til et fint hyggelig sted og bo,og får utgi bøker ol…. prøv å tenk deg hvordan mitt liv er …så videoen din t du hadde mye motgang.. ville du byttet med meg? Stygg gammel kjæresteløs og fattig…har liksom ingenting som er 👌🏼Vil ikke ha noe ville bare dele min hverdag… sikkert helt uinteressant men flere har motgang.hadde vært gla om bare en ting hadde vært fint… når alt er ille er det vanskelig fortsette leve…

      1. Synes du burde ta deg tid til å svare hun som faktisk trenger det aller mest. Kanskje du på en eller annen måte kan bidra til å gjøre livet hennes litt bedre? 🙂

    2. Glemte skrive at unner deg alt bra 👍🏻selv om jeg sliter klarer jeg ønske andre vel 🙏🏼

    3. Kos dere masse! Det fortjener dere! 🙂 💗🌟🙏 Glad at du får hvilt deg, kost deg og slappet av sammen med kjæresten.

      Du er en skikkelig arbeidshest og jeg ser så utrolig opp til hvordan du kjemper deg opp gang på gang og virkelig gir av deg selv. Men det er så viktig at du hviler deg og får ladet batteriet slik at kroppen din får bygget seg sterkere. Det er viktig for dere begge to.

      Jeg fikk så lyst å besøke det fine stedet selv en dag hihi, god mat, vakker natur, trening og spa høres jo helt amazing ut!!🙌💖

    4. Gøy at du er i Son! Jeg har vokst opp der og det er så koselig. Er du gira på pizza kan jeg anbefale Ristorante24 i sentrum. Verdens beste pizza. Usikker på om de har glutenfrie alternativer da. Sjøboden har også veldig god mat!

    5. Skikkelig svevende Nydelig å stilig bilde synes jeg koselig innlegg ja son er en god idé synes jeg stats på det viste dere synes det er bra ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️🐱🌌🦋

    6. Har hytte i son. 😁 Må si at jeg blir litt stolt av byen når du skryter så mye av den. Tilbringer hver sommer der, og det er virkelig det beste stedet jeg vet om. Har hytte rett ved en strand og kjempe fin utsikt! Hyggelig å lese at du også blir glad av å være der 😊

    7. Hei!

      Hvordan trives du i huset du bor i nå kontra leiligheten du bodde i før?

      Jeg mistrives veldig i leiligheten jeg bor i nå, den føles trang, gammel og liten. Jeg føler at du hadde det litt på samme måte der du bodde før? At du bare måtte komme deg ut derfra liksom.

      Stor klem <3

    8. Synes den brunfargen din ser overdreven ut, nesten så huden virker skitten. Tipper du er mye flottere med en naturlig farge! Ja til det naturlige 🙂

      1. Helt uenig. Synes brunfargen Sophie Elise har nå er gyllen og vakker! Elsker den!

        Det naturlige er kanskje det beste for deg, men det er ikke sånn for mange av oss andre. Mange føler seg freshe og fine når man er brun, det gjør mye positivt for selvfølelsen.💗

        1. Det har du lov å mene. 🙂 Det er også slik at den som er avhengig av å være brun, kanskje ikke ser det selv hvor mye man overdriver. Å føle seg fresh og fin burde ikke være synonymt med å overdrive bruken av hva det enn måtte være. Jeg synes dette ser kunstig ut, og det gjør ikke du. Man må få lov å ha ulike meninger. 🙂

    9. Elsker Son spa. Vært der to ganger. Første gang bodde vi på suite som dere og det var faktisk på balkongen der jeg ble fridd til. Kos deg masse 🙂

    10. Son Spa er nå notert, så herlig! Spørs om jeg skal kjøpe meg mer fra MyMuse, jeg var jo så heldig å vinne undertøy fra de i en konkurranse tidligere her og er så fornøyd! Jeg har vært så travel og som sagt tidligere ny på dette med å lese blogg, så jeg har vært litt treig med å sjekke oppdateringene dine her inne nå. Der det er mat finner man måser forresten, haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg