en ekte girlsnight!

Reklame | goodiebox

Charlotte, Anne-Sofie og meg. Vi har vært venner i alle de år, så glad for det. 

Forrige uke inviterte jeg over et par venninner på en skikkelig girlsnight! 💖 Og for en gangs skyld var det ikke høye hæler og fest som sto på planen, jeg ville heller gi alle en liten gave, spise godteri og ha fine samtaler. Tips! Om du ønsker å bli bedre kjent med vennene dine anbefaler jeg å google “questions to get to know someone”, uansett hvor teit det høres ut. Vi pløyer igjennom slike lister både titt og ofte, det faller alltid i god smak!

Men, tilbake til gaven. Jeg ble så fornøyd da jeg mottok min første Goodiebox at jeg måtte sende mail å spørre om vennene mine kunne få hver sin. Og det kunne de! Jeg visste de kom til å elske innholdet i pakken, som denne måneden hadde temaet Keep it fresh. Jeg var spent på om jeg kom til å like produktene denne gangen også, jeg har “alt jeg trenger” og det skal mye til for at jeg finner nye favoritter.. Men denne pakken likte jeg faktisk enda bedre enn forrige!

Goodiebox er et enkelt, men utrolig hyggelig konsept. Du får en pakke i posten hver måned for 199 kr, og du er garantert produkter til en verdi av minst 650 kroner. Denne måneden var verdien på pakken 1225 for nye medlemmer, og jeg ble som sagt veldig fornøyd med min! Det var så hyggelig å gjøre vennene mine glad også, som alle satt pris på produktene. Da passer det litt for enhver, som var en teori jeg ønsket å teste. Alle ble så glade, og i dag fikk jeg en snap fra en av venninne mine som testet ansiktsmasken som fulgte med, og var SÅ fornøyd!

Keep it fresh inneholder disse produktene: 

♥ Vit C Brightening Mask fra Rodial. Jeg ELSKER ansiktsmasker og denne er helt rå!
♥ Dew Pot fra Laritzy Cosmetics, på en måte som en blush men I flytende form. Vanskelig å forklare, men et deilig produkt!
♥ Cleansing Mousse fra Ivy Aïa  som er en allergivennlig og vegansk sminkefjerner.
♥ CC Complete Cream fra Youth Lab.
♥ Beauty Blender fra Goodiebox – perfekt, ettersom min Beauty Blender virkelig sang på siste vers og trengte å bli byttet ut. Men det er en typisk ting man glemmer å kjøpe selv.
♥ Om du er nytt medlem og dette er din første boks får du også 4 ekstra sheetmasks.

Jeg skal ikke lyve, det er ikke alltid man får bruk for alle produktene selv. I denne månedens boks var jeg faktisk veldig interessert i alle produktene, men om du tenker “nei, jeg trenger ikke en ny ansiktsmaske” er det perfekt å ha liggende å gi i gave. Jeg kan jo ikke FORSTÅ at noen tenker “jeg trenger ikke ansiktsmasker” for jeg er besatt, hehe. Men folk er forskjellige.. Poenget er likevel, alle merkene i boksen er av høy kvalitet og noe du fint kan gi bort i gave uten å føle deg kjip.

Jeg anbefaler varmt å bestille Goodiebox og jeg håper jeg får fortsette med dette samarbeidet leeeeenge, men om ikke kommer jeg til å bestille selv uansett. Det er så hyggelig med en overraskelse i posten hver måned, det minner om da jeg var yngre og medlem av TL-klubben (husker dere det?). Den vesentlige forskjellen her: man trenger faktisk produktene.

Du bestiller Goodiebox og finner mer informasjon HER!

 

13 kommentarer
    1. Skikkelig koselig å hyggelig innlegg synes det er kjempe godt å høre at du koser deg med veninnene dine svevende kule å kjempe fine bilder synes jeg du er best å favoritten min ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god dag fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🐱😃🌌

    2. Hey!

      Vit C -ansiktsmasken inneholder vel C-vitaminer, som jeg synes å huske at huden din ikke tåler særlig bra?

      Da blir det ikke så troverdig at du synes denne er «helt rå»..

      1. Når har jeg sagt at huden min ikke tåler det så godt? Haha, kan aldri huske å ha hatt noen formening om det, så må være lenge siden. Jeg liker den i alle fall nå 🙂

    3. Denne ukens podcastepisode var SÅ gøy! Dere er morsomme og kule, jeg gleder meg til å høre mer. Men jeg ønsker meg lengre episoder!

    4. Bestilte nettopp, gleder meg masse til jeg får boksen! Elsker å skjemme meg bort av og til 😊 Selv om jeg egentlig ikke har råd.. Haha

    5. Fallt for fristelsen første gang du tipset om Goodiebox og har siden mottatt to bokser. Er kjempefornøyd! Det eneste (av svært mange produkter) som jeg ikke likte og endte opp med å gi bort til en venninne var CC-kremen, og det var kun fordi den var for gul for hudtonen min. Flere av produktene har gått inn i hverdagsrutinene mine, også er det så koselig å unne seg selv litt påtvungen hverdagsluksus.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg