en drøy video og et tilbud

Reklame | premium white

Denne videobloggen føltes egentlig helt jævlig å legge ut – den er personlig på en helt annen måte enn jeg er vandt til!! Det føles så rart å åpne seg opp om andre mennesker og ting man har opplevd før, og jeg vil jo ikke være frekk heller, selv om det er vanskelig å unngå. Samtidig er dette min side av en sak og alle har rett på sin mening.. I tillegg var jeg ganske lett-irritert på Joakim da vi filmet noe man sikkert merker, haha. Han har en tendens til å gire meg opp, sånn som det blir når man kjenner hverandre så godt. Love you still!

PS! Om du henger med i videoen helt til slutten får du sett badet mitt! Hva synes dere!? Gleder meg masse til å gjøre HouseTour, mitt hjem er deres hjem hehe.

..og ikke bare det, du får også Premium White på 50% rabatt, og det er det kun mine følgere som får! Jeg snakker masse om produktet på slutten av videoen, men jeg gjentar meg selv her ettersom jeg også bleket tennene i kveld. Premium White er perfekt nå før jul for å kunne bleke tennene litt ekstra – men, jeg personlig kommer nok til å kjøre på med en liten runde før nyttår også, jeg har en tendens (som alle andre) til å spise masse godteri, drikke rødvin osv som vi alle vet misfarger tennene. Du finner link HER.

Min nye greie er tydeligvis badekaret, jeg er der hver eneste kveld. Og nå bleket jeg tennene, hadde i en badekule som farget vannet lilla, og hørte på podcast samtidig. Og YES, jeg vet jeg har hår under armene og kunne ikke brydd meg mindre. Liker best å være barbert, men bryr meg ikke nok likevel, haha..Sånn ser altså innholdet i pakken ut, men jeg har vist det til dere flere ganger tidligere også. Det er ikke noe komplisert i det hele tatt, og du kan bruke utstyret igjen og igjen.

Det er gratis frakt og rask levering, så du rekker uten problem å få produktene rett hjem i postkassen før jul. Du rekker til og med å bruke det en stund få resultater! Jeg har brukt Premium White lenge nå, og det er tannblekingen jeg kommer tilbake til gang etter gang.Altså jeg kan ikke tro at jeg, med mine tenner, har både røyket, snust, vært avhengig av cola zero, drukket masse rødvin osv?? Jeg har de hviteste tennene, haha. Men det er jo takket være bleking, som jeg forresten ikke har gjort hos proff men kun hjemme med litt ulike produkter. Men som sagt, Premium White er det beste som jeg alltid kommer tilbake til.

💕 Ha en fin kveld videre, babes!

22 kommentarer
    1. Hei.
      Bestilte med premium white for en tid tilbake og bare lurer på hvor ofte man kan bruke det? Bleket tennene 2 ganger med et par dager mellom og de ble ikke såå veldig mye hvitere. Har merket bedre resultat med strips etter 1 gang. Skal gi det flere sjangser, bare litt usikker på hvor ofte man kan bruke den. Hvor ofte er for mye? 😊

    2. Du må prøve å tenke over at det er fryktelig irriterende å hele tiden bli småhakket på. Jeg hadde en gang en venninne som var akkurat slik og til slutt klikket det for meg. Joakim er utrolig tålmodig. Kjipt at du skal «straffe» han for å være snill.

    3. Det heter “vant til” ikke vandt

      Sorryyy! du skriver så bra og dette er typ den ene skrivefeilen du har, og den sprer seg som ild i tørt gress av folk som leser bloggen din😱 jeg vet at vandt gir mer mening og at vant ser rart ut, men det er altså slik det skrives. hilsen grammar nazi 🤓

    4. Spennende å kult innlegg synes jeg å kos å se deg i videoen synes du en skikkelig kuling av en going synes jeg og favoritten min ønsker deg en riktig fantastisk god uke å alt fra meg å katten min sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️

    5. Hhahah sjukt morsom video. Joakim ass, så håpløs hahhha.

      Herregud så respektløst av Melina, skjønner ikke hvordan folk klarer å leve meg seg selv etter at kjæresten har vært utro, hadde blitt helt ødelagt jeg, uansett hvor “teit” man ser at typen er i etterkant. Du er sterk <3

    6. Fint om du la vær å hakker på Joakim, det framstår deg i dårlig lys. Men dere har jo laga video før sammen, hva skjedde med deg nå? Du virker så nervøs “se meg” på denne videoen, har du chrush på Joakim? :O på denne videoen oppfører du deg som om du er forelska og nervøs:S er du forelska eller er det bare lenge siden dere har hengt sammen og det virker uvant?? Hilsen nysjerrigper.

    7. Seriøst? Er det DEN type venn du faktisk er? Stakkars Joakim.. Kan du slutte å prøve å kontrollere alle, hele tiden. La han få tenke og mene det han vil uten at du skal pirke og trykke han ned.

      1. Preach. Sophie har en tendens til å ikke prøve forstå andre/respektere andre måter å være på og tenke på. Me, me, me. Venner kan tulle med og kritisere hverandre, javisst, men på ett tidspunkt kan det bli for mye. Vær bare obs på det. Sier ikke at du gjør det for å være slem, tror du er en veldig snill person, bare selvsentrert.

    8. Vet du. Vi er ikke alltid enige, men digger en ting i bloggen deres. Anne Brith, Pilotfrue, samt den tredje(jeg ikke husker). Enig. Kill them. Fint du sier meningene dine!

    9. Kjenner jeg hisser meg opp når jeg ser hvordan du hakker på Joakim,, men jeg tror egentlig at den største grunnen til det er at jeg selv ofte oppfører meg sånn som deg i denne videoen, spesielt ovenfor min kjæreste. Ingen som kan hisse meg opp som han, og det er såå irriterende når han unnskylder seg for alt hele tiden, må gå an å stå for det man sier tenker jeg. Men jeg skal vel være heldig for at jeg har en så god kjæreste som holder ut med meg, og du må være glad for å ha en så god og tålmodig venn som Joakim. Hahaa

    10. Jeg liker deg kjempe godt! Men i denne videoen syntes jeg du var veldig nedverdigende mot Joakim.. du var småfrekk og hakkende gjennom hele videoen..
      men som sagt , jeg liker deg og leser bloggen hver dag.. men likte ikke hvordan du var i denne videoen..

    11. Må si meg enig i at normalt er dynamikken mellom dere utrolig fin og morsom i videoene deres. Men her virker du rimelig nedlatende og som om du har null toleranse for at Joakim ikke er like brutalt ærlig som deg av natur. Jeg har vært i vennskap hvor alt jeg sier ble pirket på og man kan få nok av det. Så hvis sånn du oppfører deg i videoene, som du sier, gjenspeiler med nøyaktighet hvordan du er i virkeligheten så burde du forsøke å jobbe med det. For ellers er du jo så utrolig flott.

    12. Klarte dessverre ikke le mye av denne videoen, likte ikke oppførselen din mot Joakim. En ting som jeg stadig tenkte på når jeg så denne videoen var at du har virkelig endret deg. Om det er positivt eller negativt velger du selv, men det syns. Jeg digger deg og er fast følger av bloggen. Men når man leser bøkene og innleggene dine så leser man at du er sårbar, du ble mobbet, du ble utestengt, hadde ingen venner.. Burde du ikke lære litt av det gamle livet ditt? Ta godt vare på vennene dine, ros dem opp, aldri snakk nedlatende mot dem (og særlig ikke når de er seg selv slik man ser Joakim for eks er i denne videoen). Hver gang jeg ser deg med vennene dine så er det «me, me, me. I, I, I. Poor, poor, poor. Victim, Victim, Victim.». Det er jo ikke vanskelig å ha en hyggelig tone mot sine venner 🙁

    13. Likte overhode ikke tonen din mot Joakim i denne videoen som de fleste andre her, det gir oss som seere en dårlig følelse..

      Ellers var videoen gøy å se på 🙂

    14. Hei! Kul video! Jeg ville bare si at jeg, som spesialist i Psykologi, bilderedigering, og selvfølgelig i fra Bergen, vet best uansett. Fortsett å vær gode forbilder for de unge i dag! Dere ruler.. God god jul.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg