en dårlig spøk, stalker og sint følger

Først, tusen takk for så mange tips om hår! Det setter jeg mer pris på enn dere aner, haha. Det finnes jo SÅ mange gode og spennende produkter på markedet, men utfordringen er jo å holde seg til opplegget man bestemmer seg for. Det er et mål for meg nå, og jeg gleder meg til å vise dere resultatet etterhvert!

Vår nyttårsaften ble veldig rolig, jeg drakk et glass vin og så lå vi på sofaen, så på film og bare slappet av. Heeeeelt til det ble midnatt og vi kunne se rakettene i det fjerne, da kom frykten for å gå glipp av noe og vi løp ned til bilen, kjørte til sentrum og var med noen venner i en time før vi dro hjem og så på film igjen, haha. Dette var det en følger som ble veldig sint for og kalte meg løgner, fordi jeg hadde sagt jeg skulle være hjemme men “dro ut å drakk som jeg alltid gjør”. Helt merkelig oppførsel – om en venn hadde sagt at hun skulle være hjemme men dro ut en liten tur likevel, hadde du hatt samme respons? Det plager meg at folk kan bli så fort sure, haha. Men nei, det ble en rolig kveld for meg og oss, og jeg ville ikke hatt det på noen annen måte!

OK jeg burde virkelig få meg ny mobil.. Dette kameraet her er en dårlig spøk. Det under ser ut som etstygt maleri. 

I går gjorde vi egentlig det samme – lå på sofaen, så på serier og dro på mc donalds for å lade bilen. Jeg har aldri følt meg så taper som da jeg sto der inne, uten hår og med lue og null sminke, og leste bok på mc donalds for å få tiden til å gå. Livsregel: IKKE les bok på mc donalds! Det var den lengste timen i mitt liv. Rett hjem å ligge på sofaen igjen for å si det mildt, jeg håper ikke vi var de eneste som gjorde null produktive greier i går. Men det var veldig nødvendig!

Det var så koselig å bare ligge på sofaen, sove til og fra, ha det varmt i huset å ha mange gode samtaler. De siste dagene i forholdet mitt har virkelig vært helt fantastiske – det er alltid bra, men nå har det vært en sånn nærhet. Jeg har følt ro i kroppen og veldig mye takknemlighet. I går måtte jeg gråte litt fordi jeg er så redd for at Kasper skal dø. Det høres sikkert sprøtt ut for ingenting feiler han, og det er ingenting som tilsier at han skal dø på sikkert femti år, men jeg tror faktisk ikke jeg hadde klart å leve mer om noe hadde skjedd han. Wow, så deprimerende haha..

Jeg møtte Anne-Sofie på Norvegan nå nettopp, her sitter vi å jobber på hver vår pc og er stille. Det er sånt man kan gjøre kun om man er gode venner, og det er så herlig. Etterpå skal jeg på Zumba og det gruer jeg meg til. Jeg har bare vært på det for flere år siden og så vidt jeg husker likte jeg det ikke noe særlig, men da var enda Zumba nytt så det kan hende instrukterene har blitt bedre? Igjen må jeg slå et slag for Combine, å bli medlem der er det beste jeg har gjort. Da kan du gå på gruppetimer fra mange ulike studioer istedenfor å holde deg til det samme. Da får jeg utfordret meg litt og blir ikke lei!

Genseren er gammel fra NA-KD. 

Faen, nå fikk jeg akkurat en mail som gjorde meg litt trist av en “stalker” fra fortiden som jeg ikke blir kvitt. Det er så slitsomt og det spiller ingen rolle hvor mye jeg blokkerer og holder på, han kommer alltids tilbake og jeg hater når han er i Oslo. Men sånn er det dessverre.. Nå må jeg komme meg på Zumba og håper jeg kan danse tankene over på noe annet. 🙂

29 kommentarer
    1. Det samme gjorde jeg å min kjæreste. Satt i sofaen å pratet å hadde det ååå fint, så dukket tanken opp om det skjedde han noe så hadde jeg blitt heeelt knust. Begynte å gråte der og da, men da sa han: jeg kan dø i morgen, men vi kan ikke gå å bekymre oss for slike ting. Tre måneder senere døde han i en ulykke, altså for 3 mnd siden nå. Så, ta godt vare på hverandre, og nyt tiden sammen💞 Det er ytterst sjelden at slike ting skjer uansett. Godt nyttår begge to! Veldig fin blogg!💞

    2. Hei!
      Hvilken hvit vin drikker du? Er på leiting etter en god vegansk/vegetarisk hvit vin og rød vin 😀

      1. Hei Elise,
        All vin er vegansk:)
        Om du har hørt noe annet er du nok blitt lurt. Liker du søte eller tørre viner?:)

        1. All vin er ikke vegansk, endel vin blir filtert i feks fisk. Noe inneholder også animalske ingredienser.

          Bruk Barnivore for å sjekke ulike typer alkohol. Wongraven sine viner feks er alle veganske (har både hvit og rød)

    3. Jeg har googlet meg i hjel nå etter å ha lest Elsk meg. Har han kontaktet deg etter boken? Vil vite reaksjoner og om han chaset deg etter du forsvant?? 😭 (Elsker boken og ble ferdig med en gang. Relaterer så sinnsykt. Du er flink) <3 <3

      1. Tusen takk skal du ha <3 Ja, han chaset meg etterpå men jeg klarte å være sterk. Og nei, han har ikke kontaktet meg etter boken og ønsker ikke å lese den.

    4. Den patetiske kommentaren irriterte meg også, vattadafuck?! Mulig å være så enspora?! Ler med deg og håper denne følgeren får oppleve at “ting skjer” Og med hånda på hjerte kan jeg si at de noen av de beste festene har skjedd når, jeg har sagt: “idag skal jeg ta det rolig” Den setningen er magisk i fest sammenheng haha

    5. har hatt en tidligere venn som er slitsomt å som ikke tok Nei for Nei og jeg måtte flytte til Sørlandet men han ringte så jeg valgte å skaffe meg skjult nummer får å bli kvitt han i Askim var umulig så jeg skjønner deg kjempe godt super stilig bilder å jeg skal treffe læreren min fra barne å ungdom skolen som er fra Henningsvær i Lofoten han ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️🐱

    6. Ble litt nysgjerrig, hvorfor lader du ikke bare bilen hjemme?? Haha. Hørtes ut som at dere tilbragte dagen hjemme og dro på McDonalds kun for å lade bilen på måten du formulerte det.. Virlet litt tungvindt🙈

        1. Hei! Jeg har gjort dette å fikk avslag på besøksforbud. Men personen det gjaldt fikk muntlig pålegg fra politiet å aldri kontakte meg. Det har funket for meg værtfall ☺️

    7. Det er så ekkelt og ikke minst ubehagelig med folk som stalker.. Jeg har en x som ikke slutter å kontakte meg, holdt på i ett år nå og jeg har ikke svart han siden i vår. Han finner liksom de sykeste måtene å kontakte meg på, som gjennom mine venner, familie og hans kompiser. Det er så få som skjønner hvor ekkelt det er, og jeg lurte på om du har noen gode tips? Siden du har hatt en stalker i flere år, og vet hvordan det er. Vanskelig å ikke bli påvirket av det, syns jeg. Også vanskelig å prate med noen som virkelig forstår hvordan det er. Uansett så vil jeg bare si at jeg har lest bloggen din av og på i flere år, og liker hvor ærlig du er. Tror virkelig du er ett fint menneske, og de trenger vi flere av her i verden ❤ håper du har det fint!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg