EEEENDELIG – wig tutorial!

Jeg har fått så mange forespørsler om å lage en video der jeg viser steg for steg med parykken min.. Her er den endelig! Som jeg sier i videoen er jeg ikke verdensmester og jeg prøver meg mest bare frem, men jeg har lært et par triks på veien for en mer naturlig look.

Hva synes dere om videoen? Kom gjerne med forslag om dere har noen ønsker. <3 Husk å følge meg på youtube, så får du varsler når jeg legger ut videoer!

Anne-Sofie har flyttet inn hos meg i en måned siden Kasper er borte, og hun har akkurat blitt innlosjert i sitt nye rom – det er godt å ha en roomie for en periode! 🙂 Så, i kveld skal vi bare slappe av å gjøre slik som venninner gjør.. Sitte stille på hver sin pc, haha.

18 kommentarer
    1. Sitter parykken godt selv om du danser og blir varm på byen? Og føler du at du må sjekke deg i speilen flere ganger for å se at parykken sitter som skal, eller stoler du alltid på at feste holder alt på plass?

    2. Kommer du til å gi ut 2 uker gratis sumo igjen ? har ikke så god råd akkurat nå og det ville vært supert <3

    3. OMG, not free sumo as promised, girlfriend moving in the minute «the love of your life» is out, an finally, «style the wig»!!! Wow, the world is turning around 😀

    4. Koselig å kult innlegg og håper alt er toppers med deg du er favoritten min du er lun å en kuling av en going synes jeg har sett video du la ut på instagram skikkelig kul video altså ønsker deg alt godt og en riktig god dag fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ????♥️????????

    5. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor unge, friske jenter bruker parykk!! Det er meg helt ubegripelig! Syns det var drøyt nok når ungjenter begynte å klipse på remser med andre mennesker sitt hår, men når jeg las første gangen at du hadde kjøpt parykk, trodde jeg ærlig talt du tulla. Men hey… Alt for å se bra ut på bilder, går jeg ut fra.

      1. Det er fordi hun hadde slitt ut håret sitt. Jeg synes personlig at det er bra at hun setter en kul trend på det, i og med at hun er det forbildet hun er. Er mange som sliter med hår, av mange personlige og forskjellige årsaker. Jeg tenker på de som kanskje har en sykdom som gjør at de mister hår, og kanskje føler det er teit å gå med parykk. ikke vet jeg. Men Sophie gjør slik at det er kult og «fashion», og at det er kult å tørre. SYNES JEG. 🙂

        1. Jeg har slitt ut håret mitt hundre ganger, men heldigvis vokser det ut igjen om man tar vare på det. Jeg er ikke enig i at dette er en kul trend. Det som er kult, er at friske jenter donerer håret sitt til de som virkelig trenger det. Det er ikke kult at friske jenter, ofte fattige, jenter skamklypper seg slik at nyrike bloggjenter skal finne på enda en måte å legge press på skjønnhetsidealet. Tenk at ikke en gang håret som vokser på vårt eget hode er bra nok!

          1. Ja! Det skjønner jeg, man skal sette pris på det man har fått:) men er ikke alle som har lyst til å gå, for eksempel, skallet og vil finne en løsning på det. som sagt så vet jeg ikke. Jeg sier ikke at det er en kul trend, men at hun gjør det kult for de som ikke tørr eller vil finne en løsning. En må kunne selv velge om man vil bruke parykk eller ikke;) når folk sier at det ikke er en kul trend, føles det ut som press til å ikke gå med parykk. haha:) håper du skjønner poenget mitt. Litt dårlig på å forklare!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg