dette skjer i oktober!

Reklame | egen kolleksjon og en annonselenke mynelly

Akkurat nå: jetlag, det regner og er kaldt, alt lukter våt hund, jeg er kranglete (hvordan er det mulig når man nettopp var på ferie og hadde det beste forholdet ever). Haha. Jeg har bare hatt lyst til å trekke dyna over hodet, å bli der, siden jeg kom hjem. Heldigvis har jeg ikke gjort det og mailen er nå tom, vlog fra Sri Lanka er på g, ny podcast er ute og ting ruller på i sin normale fart 😎

Vi kjører igjennom mine planer for oktober. 🤗 Dette er altså utenom “det vanlige”, som da er bloggen, vanlige møter, filming og podcast. Sett bort fra det, håper jeg oppussingen av gjesterommet setter i gang denne måneden, at jeg får tatt en fertilitetstest (ref nedfrysningen av egg) og at jeg kanskje endelig får kjøpt leiligheten i Tromsø..? Om noen selger der, eller skal selge, gi meg beskjed på mail [email protected]

Denne uken: 

🦋 I morgen reiser jeg til Alta for å holde foredrag. Pappa blir med! Funfact; når han er med meg på slike jobber går han alltid ut av rommet når jeg er på scenen, slik at jeg ikke skal ta hensyn til han og kan snakke fritt. Ganske fint at foreldrene mine alltid har latt meg være. De har ikke lest den siste boken min heller.

🦋 På snakk om den, jeg fortsetter med å spille inn Elsk Meg på lydbok. Nå mangler jeg bare 50 sider, og det skal jeg rekke å bli ferdig med i løpet av to innspillinger. Nå spiller jeg bare inn en time av gangen istedenfor fem-seks, som det var før.

🦋 Jeg skal ha møte om ny sesong av Sophie Elise Tester Norge, igjen! Helt magisk å (forhåpentligvis) få lage mer av den serien. Men kanalen må takke ja først.

🦋 Roadtrip til Ørje for å besøke hjemstedet til Henrik. Det blir så fint! Elsker å se hvor vennene mine kommer fra. Sover over en natt.

Jeg har på meg Fie fra min egen kolleksjon hos Skappel. Du finner den HER. Minste størrelsen. Buksa finner du HER.

Neste uke:

🦋 Jeg skal i to bursdager og en forestilling på latter denne uken! Hele gjengen fra TV2 er invitert for å se Truls Svendsen sitt nye show. Gøy med et sånt lite avbrekk. Virkelig en sosial liten bombe.

🦋 Det kommer påfyll av kolleksjonen min hos Skappel, om alt går etter planen.

🦋 Jeg slipper enda en kolleksjon med MyMuse! Gleder meg til å dele bildene med dere. De er så fine og jeg tror dere kommer til å elske det. Vi skal ha lanseringsfest og jeg forstår egentlig ikke hvordan vi skal rekke å planlegge det, men flinke folk står bak.

🦋 Holder enda et foredrag, men denne gangen på Volda. Reiser opp og ned samme dag.

🦋 Stor photoshoot for mitt eget merke, Glöd! Bare en måned til lansering. Jeg snakker jo lite om dette, men herregud så hardt det jobbes i kulissene for å få plass mitt eget skjønnhetsmerke. Vi har fått med oss tidenes team på laget, og jeg håper bildene blir bra.. Det er så viktig.

Uken etter det:

🦋 Jeg og noen venner skal på poledancing!

🦋 Jeg begynner hos ny psykolog. Håper dette kan være riktig match. Det var faktisk en av dere følgere som tipset meg om han her, Vidar som han heter.

🦋 Det blir spa denne uka! Jeg, Charlotte og Fetisha drar på Son Spa i to netter. Elsker det stedet og glad jeg kan skjemme bort jentene mine på en “girls trip”.

🦋 Denne uka får jeg litt ny kunst som jeg skal plukke opp, hurra!

🦋 Glöd har et stort møte denne uka hvor pappa også flyr inn fra nord.

🦋 Jeg reiser til New York! Dette blir kanskje siste gangen jeg må reise dit (krysser fingrene) på grunn av nesa, og da er det nok New York på meg. Kanskje jeg aldri drar dit igjen, føler litt at jeg er ferdig der. Til de som ikke vet så må jeg reise dit hver fjerde måned for å ta en sprøyte i nesa (slik at den ikke skal bli helt fucka igjen), men jeg tror dette er siste gangen fordi healingen har gått så bra.

Siste uka i oktober:

🦋 New York! Vi blir der i fem dager, og har med to venner. Jeg skal også møte et par andre influencere som bor der, blant annet svenske Hannalicious og det gleder jeg meg til. Ellers blir det blow dry, restauranter, vandring og forhåpentligvis bedre vær enn det er her hjemme.

En helt vanlig måned med mye gøy som skjer! 

36 kommentarer
    1. Svevende skikkelig blå sommfugl i vinterland koselig å å herlig innlegg magisk blå LYSET fra Nord Norge kule bilder synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️☀️🌌🐱🦋

    2. Oi, hørte nettopp på podcasten deres! Skal du legge helt opp som influencer? Siden du sier dette er siste året du kan bli nominert til årets influencer.. Har skjønt at bloggen legges ned (veldig trist at det bare er noen få måneder igjen her, du er best på å skrive!), men skal du slutte helt med insta/snap/podcast også?

        1. Hvorfor ikke egentlig..? Du snakker om det både i VG og i podden, men vil ikke gå inn på det til oss som faktisk følger med her og har gjort det i årevis?

    3. Hvor er de to sykt fine vinterjakkene/parkasene dine fra? Den hvite og den sorte med sort pels?
      Første gang jeg har kommet over noen så fine jakker!

    4. Hei! Lurte bare på hvilken type sprøyte det er du skal ta i new york? Er det for å hindre at hevelsen blir til arrvev slik at nesen forbir slik den er i hevet tilstand?

    5. Wow! For en mnd! Må si du rekker over myyye! Fy søren, you are a hard working babe! 🤩 Digger deg! Store klemmer! ❤️

    6. Ååå, hvorfor reklamerer du fortsatt for Nelly…. Jeg har så tro på deg, har hatt siden du begynte å blogge.. At du kan bruke stemmen din til noe viktigere enn bare å tjene penger! Du tjener så mye at du bør vurdere hva de pengene bidrar med i forhold til å ikke selge bruk og kast klær – og oppmuntre til forbruk. Det verste miljø/klima avtrykket! Om du får femti tusen til, er det ikke viktigere med integritet og stå for det du sier? I det lange løp? Du kan si mye bra men ødelegger troverdigheten din fullstendig med dette…

    7. Å fy faen kan folk seriøst slutte å kommentere hva hun bruker stemmen sin på. Det er HENNES stemme, ikke deres. Hun bruker den til eksakt det hun kjenner at hun vil bruke den på. Om ikke er det vel ikke hennes stemme? Slutt å tjas på henne om klimakrise og miljø og klær og forbruk. Visste du at du selv utgjør forbruk når du sitter og kommenterer og leser blogg? Sophie bruk stemmen din og bloggen din på det du vil! Det er derfor du har lesere-fordi vi liker det du skriver om! ♡

    8. Hvor er det smykket du hadde på på snap i dag fra? Tror det er ganske stramt chokeraktig med mange små stjerner hengende av? Så fint!!!

    9. 2-to ganger i USA i oktober måned? Du er en klimaversting av høyeste sort!

      Helt sinnsykt at ikke du har verge. Noen burde hjelpe deg med topplokket ditt.

    10. Hvorfor skriver du først et punkt om at det er siste gangen du skal til new york, også et nytt punkt rwtt etter hvor du skriver at du skal til new york?

    11. velkommen til nord igjen <3
      Forstår behovet for å gå videre, om ikke til noe helt annet – til en annen fase av det du gjør.
      Fulgt deg siden du var "fjortis" og ikke var noe særlig kjent. fantastisk og spesielt å få være med på og følge utviklingen din!
      Du er flott. Beundringsverdig alt du står i.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg