DETTE SKJER I JULI

Reklame | en annonselenke

Når folk har spurt meg om jeg skal på ferie i sommer, har jeg trekt litt på skuldrene og svart “nei, ikke noe spesielt”. Og det er kanskje sant at jeg ikke skal noe spesielt, men jeg har likevel mange fine planer som jeg vil dele med dere! Jeg har bare ikke følt for å skryte over min lille Harstad-ferie når andre skal Gud vet hvor, haha. Men hvem bryr seg, min ferie er jo min.  I dag kjente jeg skikkelig på den gode følelsen av sommer, de fleste jeg jobber med har forlatt kontorene sine for sommeren og alt er litt mer.. stille 💓

MIN JULI..

Øredobber: Glitter. 

🌴 Mamma og pappa kommer til Oslo på mandag, og de skal være her i hele to uker! Men, de hadde lovet meg å ta med Charlie og i dag sa mamma at han ikke kommer likevel.. Jeg ble SÅ skuffet. Herregud som jeg savner Charlie! Det blir likevel koselig å ha foreldrene mine i hovedstaden for en stund. Jeg reiser til dem den 10 og blir boende der et par dager, da skal jeg bare ligge på sofaen og bli tatt vare på av mamma. Jeg tror det er både det hun, og jeg, liker aller best.

🌴 Den 15. juli reiser jeg til Harstad. Hjemmet mitt er Oslo og Harstad, like fullt og helt. Men den nordnorske delen av meg har jeg ikke fått føle på så mye dette året, jeg tok et løfte om å ikke fly så mye og de fleste flyreisene mine gikk nettopp dit. Men nå. For første gang på sju måneder skal jeg til hjembyen min, og det kribler i magen.

De første par dagene bor jeg i huset til familien min, sammen med lillesøster Frida. Hun flytter snart til New Zealand, så vi må bruke all tid vi kan sammen (som mest sannsynlig vil innebære at hun sitter på sitt rom, og jeg på mitt, haha). Og da får jeg vært med Charlie! Den 18 pakker jeg derimot sakene mine, og drar på hotell… I Harstad, haha. Louise kommer fra Oslo så vi skal ha en jenteweekend i min favorittby. Det blir festing, ut for å spise, gå turer etc. Da har jeg bestemt meg for at jeg kan drikke om jeg føler for det. For første gang på tre måneder.

Bokstavsmykke: HER 

🌴Prosjekt pusse-opp-gjesterom-til-meditasjonsrom starter sånn smått i juli. Da kommer interiørdesigneren min hit og skal legge en plan på alt.

🌴 Jeg skal ha en stor photoshoot med TV2 i juli! Eller, en stor photoshoot er det ikke, men det er for et stort prosjekt som jeg egentlig prøver å ikke tenke på, for da får jeg så noia at jeg blir kvalm. Jeg er så nervøs for å vise det til verden.

🌴 Jeg skal spille inn Elsk Meg i juli, og jeg er allerede godt i gang. Dumt at den ikke rakk å komme ut til sommeren, men dere kan jo alltids kjøpe den i pocket. Eller nyte en episode av podcasten som vil fortsette å komme ut hver uke, som vanlig!

🌴 26-27 juli skal jeg og Kasper tilbake til den veganske gården, Dale Store Gård! Jeg gleder meg til å kose med grisene igjen, være med de fantastisk fine folkene som driver stedet og bare kose oss masse. Det beste vi har gjort var å besøke den gården, haha. Vi elsker det!

Bikini: NA-KD

🌴 28-31 juli skal vi på Tretopp-Fiddan! Det er altså tretopphytter i nydelige omgivelser. Det blir en ordentlig ferie, det har etterhvert blitt nettopp slik jeg foretrekker å tilbringe litt late dager. I en hytte, uten noe spennende som skjer rundt annet enn naturen.

🌴 I mellom alt dette har jeg flere møter, podcastinnspillinger, trening og det vanlige liv. Men når jeg leser over innlegget er det slettes ikke en så kjip måned jeg har i vente, selv om det ikke skjer noe jeg aldri har opplevd før.. Men men 😎

Hva er deres planer for juli? 🤗 Jeg vil gjerne høre! 

 

57 kommentarer
    1. Gikk mye i surr med datoene her, haha.. Du hopper mellom juni, august og juli og det var litt forvirrende å lese, men skjønner at du mente juli. Skal foreldrene dine være hos deg i 2 uker, men du reiser 15.juli til Harstad? Skal de være igjen hos deg en uke mens du drar dit? De på storbyferie og du til hjemstedet. Hehe, koselig da! Hørtes ut som en fin og avslappende måned, selvom det blir jobb innimellom også:)

      1. Fort gjort blogging. Fint sålenge reklame og annonse lenkene er pa plass.. Hva skjer med bmoggen din fortiden 🙁

        1. Slike kommentarer gjør meg trist. Jeg har brukt lang tid på å ta ordentlige bilder, satt meg ned, og skrevet et innlegg som også tok en del tid. Det at jeg har et sponset smykke på, gjør at jeg må merke hele innlegget med annonse – det gjør ikke hele innlegget til reklame, men sånn er reglene.

          Jeg har en del som skjer og kan derfor surre litt med datoer, jeg var fort inne her igjen for å ordne det. Om du synes bloggen er kjip, er det dumt, men jeg føler virkelig selv jeg gjør en god jobb. Da klarer jeg ikke tilfredstille deg, og du bør heller lese noen andre. Dessverre!

          1. Synes bloggen din er varierende og fin, lettlest og med dybde – altså en god blanding. Men vær så snill å kutt ut «haha» og «hehe» i HVERT ENESTE INNLEGG!!! Det er sååå fjortis 😉

          2. Huff, ble du trist? Det er trist hvis du blir trist over en slik liten kommentar.
            Tror ikke du ble det. Du virker ganske hardhudet. Ble du trist av kritikken på insta om rumpa di også? Det tror jeg ikke for det gjør du for å provosere, og skrike ut her er jeg, ikke glem neg! Fordi om du har brukt lang tid på bilder og innlegg , betyr ikke det at alle liker det.

            1. Kommentarer som dette her derimot, gjør meg forbannet. Sophie svarer ærlig og åpent på en kommentar fra en leser, men personer som deg må gjør det fuckings vanskelig. Personer som deg skal man glemme. Alltid.

          3. Hei. Mener bare at slike 10 tips / 5 triks / 100 ditt og datt lister og oppsummeringer er ikke nødvendigvis hvorfor jeg leser bloggen din..men jeg savner den litt mer utfyllende skrivingen. Hvem som helst kan oppsumere det som står i kalenderen. Føler det er mer av listene fortiden, og ja det føles kanskje som en grunn for reklame.

            Setter pris på du svarer uansett, og for at du retter på meg der jeg tar feil.

            Kaia

        2. Ja, jeg er faktisk litt enig.. Skjønner at Sophie har mye å gjøre, men synd at bloggen kommer i siste rekke, når det er skrivingen som har gjort at vi alle følger henne. Er ikke så viktig med superfine bilder for meg, hadde tatt mobilbilder eller webkamerabilder over det så lenge innleggene ble bedre og mindre stresskrevet. Men vi styrer ikke hvordan hun skal gjøre det, så da får vi heller gjøre som hun sier og lese en annen blogg eller droppe å lese om så. 🙂

          1. Synd å høre. Noen vil ha perfekte bilder, andre bryr seg ikke, noen synes hverdagslige innlegg er fint, andre ikke. Men det er fysisk umulig for hvem som helst, uansett hvor god tid man har, å produsere noe “dypt” hver eneste dag når man deler fra eget liv.

            Det spiller ingen rolle om alt man har er tid, for man er ikke endeløse i sin produksjon av tekst. Det gjelder også meg. Akkurat her gikk det i surr med datoene, det var jeg kjapt inne å endret på, men det er ikke mulig å gjøre et innlegg om hva jeg skal i juli til et litterært mesterverk. Men jeg prøver mitt beste, og når jeg har noe på hjertet er det bloggen som blir prioritert – alltid. Det er her det dypeste kommer og det er her jeg liker meg best. Den kommer ikke i siste rekke.

            ps: dette innlegget ble ikke skrevet i stress. Men, om man er som meg – hundre tanker i hodet – er det fort gjort å ta feil av datoer. Hva annet som er feil her, vet jeg ikke. Jeg sitter jo her, lenket til pcen, for å være aktiv med de som kommenterer eller prøver å nå meg, nettopp for å være “god” der jeg kan. Men – nothing is ever good enough.

            Men, du har rett. Da kan jeg ikke gi deg det du krever, det synes jeg er synd, og det finnes sikkert mange andre blogger som leverer dype innlegg hver eneste dag, som er både velskrevne og riktige. Jeg er dessverre ikke like god som dem.

            1. Mener ikke at alle innlegg skal være dype, og har heller ikke sagt jeg ikke kommer til å lese. Jeg synes jo du er flink til å skrive når du vil, men synes mange av innleggene dine bærer preg av stress og at du vil bli ferdig fortest mulig, for å fokusere på andre ting, av dårlig språk og skrivefeil. Men alle liker ulike ting ja, så må være vanskelig å finne en balanse, jeg skjønner det også. Ha en fin kveld.

            2. Jeg synes bloggen fin er perfekt jeg! Er forholdsvis ny leser. Om man leser de andre toppbloggene så er din langt mer givende, hvert eneste innlegg. Vakre bildet som jeg setter stor pris på. Annonselenker eller ikke, hvorfor henger folk seg opp i det? Det er jo levebrødet ditt, så selvfølgelig må det være med. Takk for at du er deg, SE, jeg synes du gjør en flott jobb!! Ikke mist inspirasjonen av usle kommentarer, det er garantert noen 35+ som er misunnelige på livet ditt <3 Ønsker deg alt godt!

            3. Du burde skjemme deg for det barnslige rumpe bildet. Hvem tror du har lyst til å få rumpa di i fleisen på Ikea? Trodde du var smartere enn dette. Ser du hva som skjer i kommentarfeltet? Det er faktisk de yngste som digger rumpa di…og deg ukritisk, fordi de er for unge til å ha lært kritisk tenkning .kritikken kommer fra voksne folk på din egen alder og oppover. Vi vet alle hvorfor du provoserer slik. Når noen jobber og får til noe mye bedre enn deg, fokuserer på kroppspress og hvordan få de unge til p akseptere seg selv for den de er,da slenger du ut bilder/ord bare på pur f. Du lærer tydeligvis ikke av erfaring, og det er skremmende. Hvorfor gjøre dette? Du er jo både smart, pen og absolutt bra nok. Skjønner ikke hvorfor du ødelegger for deg selv på denne måten. Du jobber jo imot en sunnere og bedre oppvekst for våre barn/unge. Du mister respekt og gir ikke unge og sårbare jenter/gutter annet enn komplekser og ønske om å ha en kropp/utseende som er fullstendig uoppnåelig for de fleste.

      2. Mamma og pappa bor ikke hos meg, men hos tante etc. Så de blir igjen der når jeg reiser til Harstad, og det er kun søsteren min som er hjemme! 🙂 Så ja, det er som du sier. De i storbyen og jeg hjemme! 😀

    2. Hallooo fine ❤
      Kan du være så snill og svare på hvilken kirurg du hadde på comfort zone? Jeg har spurt, og de sier bare “we have 3 doctors that are good bla bla” .. MÅ vite det. Har operasjonen min i november. Så det siste bildet på insta og om du kan legge ut bilde av rumpa bar så kan du vel svare på hvilken kirurg du hadde?
      Klem 💜

      1. Du anser det å legge ut et bilde av rumpa si som det samme som å fortelle hvordan kirurg man gikk til? Noe som veldig mange da vil angripe og anse som promotering av kirurgi. Da blir det en ny storm rundt Sophie, og det trenger hun ikke.

        1. Jeg digger Sophie! 💜 jeg sier bare at når hun står med fua bar på IKEA og tar bilde hun legger ut på insta av den opererte (nyyydelig fine) rumpa så er det i seg selv reklame for operasjonen. Jeg hadde ikke blitt påvirket til å operere om ikke det hadde vært for henne og flere andre influencere. Jeg har spart helt siden rett etter b.annet hun opererte, (ikke bare pga henne, var allerede misfornøyd med den lille stumpen min) før hun innrømmet det fordi hun la ut bilder hele tiden der man så hvor fin og operert den er. Det er ingen hat fra min side. Jeg bare vil veldig gjerne vite kirurgen sitt navn, vi vet jo allerede den er operert 😘❤❤

    3. Fortsett som du gjør du Sophie, folk finner noe å klage på UANSETT. Og enkelte har helt klart ikke skjønt dette med annonsemerking.. 💁🏼‍♀️ I dig ju! Klem ❤️

    4. Skikkelig kult innlegg å kjempe koselig at charlie og Nydelig fantastisk vakker bilder å jeg skjønner akkurat oss dere er vi venter på puse kompis nå ønsker deg alt godt og en riktig god helg fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🌌🐱✌🙏🦋☀️

    5. Kos deg masse i sommer, godt å få tilbringt tid med familie og i dette nydelige landet😁♥️stå på videre og gi litt faen i at folk er så kritiske og negative.

    6. “Elsk meg” finnes som lydbok på NLB (med en annens stemme, selvfølgelig). Er det bare NLB som har det, siden du skriver at det ikke finnes en lydbok for “Elsk meg” ennå?

      Jeg har hørt den, i alle fall! Jeg synes du har blitt flinkere til å skrive siden Forbilde og ser frem til å se hvordan du vil ha utviklet deg som forfatter når neste bok kommer (krysser fingrene for at du skriver flere bøker)

    7. Unnskyld språket men Æ BLI SÅ FETTE LEI!!! Det sytes og klages HELE FUCKINGS tiden på Sophies innlegg!!! Er det mulig?!?! Hun har absolutt de mest kravstore leserne EVER! Dere bør skjemmes!!! Tror dere at dere kan klikke dere inn her å forlange og forlange?!?! Det er heeelt frivillig å lese noens blogg! Digger du bloggeren, ja da leser du den fast! Er du misfornøyd, ja så dropper du å lese den bloggen! Trenger dere en enda mindre t-skje for å få det inn i skallen deres???
      Jeg leser maaange blogger, og skriver aldri noe negativt til noen! Fenger ikke det bloggeren skriver, da leser jeg ikke den bloggen fast! Da leser jeg heller noe annens! Hva får dere til å tro at dere kan kommentere dritt og ønske ditt og datt hele tiden?!?! Sophie kan da ikke gjøre HELE Norge++ fornøyd hver eneste dag, i likhet med oss andre mennesker! INGEN kan tilfredsstille ALLE!!!
      Kjære Sophie! Du er mer enn bra nok!!! Digger deg!!! STORE klemmer til gode, vakre deg! ❤️❤️❤️

    8. Hei!

      Du ga tidligere et råd om å dra til hudlege for å høre om hvilke produkter som er bra for huden.

      Jeg har gjort det – og har nå en liste over medikamenter som burde være i mine kremer og foundations.

      Det du da sa var: gå til… en eller annen butikk. Bare det at.. jeg husker ikke hva du skrev. Så.. hva svarte du her😅

    9. Fine, fine du!! Ser ut som de perfekte planene spør du meg💗 Selv har jeg nettopp flytta til ny leilighet, og reiser fra kaoset og hjem til hjembyen min om noen timer.. skal jobbe litt, på festival og en natt på hotell med kjæresten! Ellers håper jeg å få slappet av masse etter et stressende siste-år på studiet!!

      Håper juli blir god for deg!!❤️

    10. Skal ikke på utenlandsferie selv heller. Her er det Palmesus for øyeblikket, og ellers bærer juli preg av jobb forutenom en uke når søsteren min kommer på besøk😌

    11. Det høres koselig ut, kos deg masse!☀️

      Full jobb frem til slutten av juli, så skal vi til Santorini i noen uker😍

    12. Var ikke så mange som faktisk svarte på spørsmålet ditt men heller begynte å kritisere bloggen🤦🏽‍♀️ Synes du er kjempe flink i det du gjør og alt du driver med😊 Ikke bry deg om folk som ikke har noe bedre å gjøre i ferien enn å kritisere🙈 Uansett…Høres ut som du skal ha en fin ferie, og du må kose deg masse❤️ Jeg har ferie nå og er akkurat i dette øyeblikket i Hellas hvor vi skal i bryllup idag og vi har vel vært her snart en uke😁 Så på Tirsdagen bærer veien hjem og vi skal være hjemme i nesten to dager før vi drar på Campingtur til Lofoten i to uker😁😁 Koser og gleder meg masse😁😁

    13. Høres ut som en fin Juli-måned du har foran deg Sophie 🙂 Vi har fylt kalenderen til randen vi også, med mange koselige happenings og hyggelig besøk. Blandt annet av deg og Kasper, som vi gleder oss til <3

      Ha en nydelig dag!

    14. Bryr du deg om at andre dyr blir behandlet som dritt på garder feks kyr ? Eller bare griser du bryr deg om?

    15. Hei <3 Jeg lurer på om du kan lage et innlegg, eller bare svare her på hvordan brystene dine har blitt etter du fjernet protesene? Har de gått tilbake til sånn de var eller henger de mer? Jeg vil så gjerne ta ut mine, men lurer litt på hvordan de blir.. vet at alle sin kropp er forskjellig, vil bare høre hvordan du opplevde det 🙂 Hvor lenge var du hjemme etter operasjonen?
      Elsker bloggen din, og syntes de kommentarene på toppen er helt tåpelige. Stakkars folk som bare må lete etter ting å pirke på! Syntes innlegget var kjempebra, og ikke minst enda bedre bilder! <3

      1. De er akkurat som de var, henger ikke! Alle er forskjellige som du sier, så det er jo ingen garanti at det ble slik for meg. Jeg var hjemme i fire dager etterpå. Og tusen takk skal du ha <3

      1. Det er komma før «for eksempel»

        Noen burde feie for egen dør før man angriper andres. Flisespikkere, for eksempel.

    16. Du burde glede deg til Tretopp Fiddan, var der i fjor sommer og det var helt magisk! Gøy å padle kano til den lille øya hytta ligger på og bare være i ett med naturen 😀

    17. Høres ut som en fin måned! Selv skal jeg jobbe i 2 uker før jeg drar til Brighton i noen dager, også skal jeg hjem til familien i Trondheim 🙂

    18. så sykt fine bilder! hvilket kamera har du brukt og hvordan redigerte du bildet?! du så skikkelig fin ut på bildene <3

    19. Du ser så vakker ut på disse bildene! Og syns det er veldig stort av deg at du tar kritikk på strak arm. Syns det virker som om du legger mye tid i bloggen, og det er flere som ser arbeidet du legger inn. Bare tenk på at det er flere som kommenterer når de har noe negativt å si, og alle som er fornøyde leser bare videre. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg