dette samarbeidet er jeg stolt av!

Reklame | the body shop. 💞

Noen av de beste produktene jeg vet om seriøst fra The Body Shop, og hver eneste år, når de kommer ut med juleproduktene sine, må jeg bare kjøpe ♥ Det finnes ingenting som lukter bedre synes jeg, eller gir mer fukt. I tillegg er alle produktene Cruelty Free, det har de vært i alle de år, lenge før det ble “trendy” å ta vare på dyr. Jeg er så glad for å ha samarbeid med dem, for dette er produkter jeg kjøper fast uansett. Måtte The Body Shop aldri slutte, og spesielt ikke julekolleksjonene deres. Jeg er obsessed! Du finner den HER, og i butikkene deres landet over. Alt er Limited Edition! 💥

Jeg er helt obsessed med alle disse, det er vanskelig å velge en favoritt 😊  Men, finnes det eeeegentlig noe bedre enn vanilje? Finnes HER og i butikk om du vil lukte litt IRL. ❤️

Jeg synes body lotionene til The Body Shop er de beste som finnes, bedre enn produkter som er flere hundre kroner dyrere. Jeg kommer til å være kunde for alltid! 😎 Pluss at de varer så sinnsykt lenge, i over ett år!!

Hvert eneste år blir faktisk julekolleksjonen til The Body Shop blir bedre og bedre. Mine store favoritter akkurat nå er Warm Vanilla Shower Gel, Warm Vanilla Body Butter og Juicy Pear Body Yoghurt. Sistenevnte er perfekt om du vil få jevnt resultat med Self Tan, hint hint.. 💞 Du finner alle produktene HER.  Ikke bare lukter de helt fantastisk, men du får masse fuktighet til huden. Når jeg går innom en av butikkene til The Body Shop (og det gjør jeg hver gang jeg går forbi en) blir jeg alltid stående å lukte på produktene, de gir meg så mange gode minner forbundet med jul. Husk at produktene er Limited Edition og når julen er over er de ikke lengre mulig å få tak i. 😄

Og ikke nok med det, The Body Shop gjør enormt mye for veldedighet og har masse programmer for både mennesker, dyr og planeten. Da jeg var i møte med dem å fikk se kampanjevideoen deres, begynte jeg å grine. Det gjør jeg virkelig ALDRI i møter! Og jeg ble ikke engang flau, det var så rørende å se alt arbeidet hele organisasjonen legger ned i spesielt arbeidskraft til mennesker som trenger det, plukking og resirkulering av plast og dyrevelferd. Jeg kjente på en enorm stolthet som får samarbeide med dem, jeg blir nesten rørt når jeg skriver dette (lol), spesielt siden jeg har vært kunde fra jeg var et barn. Husker enda byturene med Anne-Sofie da vi skrapte sammen pengene våre, gikk på The Body Shop og kjøpte det vi hadde råd til, og feiret med et pizzastykke hver og brus på Dolly Dimples.

Ikke minst må jeg trekke frem deres Luxury julekalender! Her får du fantastiske produkter fra The Body Shop, hver eneste dag helt frem til 25 desember (de følger engelsk juletradisjon, digg for oss). Dere ANER ikke hvor mange gode produkter som gjemmer seg bak lukene, jeg vil ikke spoile for mye.. Vi snakker badekuler, sjampo, balsam, sminke, bodylotion, sminkefjerner, masker.. Du finner kalenderen HER. 😄 Og så klart i butikk!

Min store favoritt igjennom tidene, Himalayan Charcoal Mask kommer i en av lukene. Det er så klart bare ett av mange fantastiske produkter i full size, jeg har ikke hatt en så god kalender siden jeg var et lite barn. Denne masken er seriøst fantastisk, det føles som å ta profesjonell pleie hos en salong. Jeg overdriver ikke! Du kan umiddelbart kjenne at masken fungerer, følelsen er litt “kald” og veldig forfriskende. Jeg har den alltid stående på kanten av badekaret. Også helt sinnsykt drøy i bruk og varer nok i godt, GODT over ett år. 😍

Og ja – jeg bruker masker på halsen. Viktig å huske på!

Verdien på kalenderen er 4131 kr, du sparer altså godt over 2000 kr! Du finner kalenderen HER, og i butikk! Kalenderne kommer i flere størrelser og om du vil ha en billigere og mindre variant finnes så klart dette også.

Er noen av dere fan av The Body Shop? Bare spør meg om du har noen spørsmål så svarer jeg gjerne. Jeg er SÅ glad for dette samarbeidet og det er definitivt denne retningen jeg ønsker å gå med samarbeidspartnerne mine fremover. Å ha The Body Shop på kundelisten ser jeg på som en stor ære ettersom jeg har ønsket meg det i flere år. Å få et JA på det var så gøy. 🙂

40 kommentarer
    1. Skikkelig kule produkter synes jeg å fantastiske bilder synes jeg du for det til du sophie Elise ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃❤☀️🌄❄🐱🔥💯

        1. Hei, eg er en stor fan av deg og setter stor pris på alt du har gjort? Eg lurte på en ting… Når skal du trekke vinnarane av kalanderane?

    2. Bare sånn heads up så eier L’Oréal bodyshop, som vil si at teknisk sett er de med på å støtte dyretesting ettersom L’Oréal gjør det

      1. Nei. Det er det ikke.
        Å støtte BodyShop hjelper BodyShop, med sine verdier/image, å bli sterkere og viktigere. Dette ser selvfølgelig Loreal som kommer til å legge innsats og penger inn der folk handler. Ja, verden er kynisk og styrt av penger – men ting er samtidig ikke svart/hvitt, og forbrukermakt er ekte.
        Det er ikke alltid de idealistiske organisasjonene er oppdaterte, uansett hvor mye man SELVFØLGELIG støtter og heier på arbeidet deres. Velger vi som forbrukere å kjøpe produkter med gode, synlige verdier vil det produseres mer av det.

        Her må man bare lese alt man greier å lese om temaet, både for og i mot, men å lese to-tre påstander om et så stort tema er for lite for å danne seg et helhetlig bilde.

      2. Nei det gjør de ikke, er en god stund siden de ble kjøpt av et brasiliansk selskap som står for de samme verdiene som Body Shop gjør. Når det er sagt så var Body Shop alltid «seg selv» selv når de var eid av Loreal, så det å støtte Body Shop var aldri å støtte dyretesting.

      3. Syntes det er synd at du skal spre negativitet når du ikke har faktaene på plass. Natura eier The Body Shop og har gjort det siden 2017

    3. Hvorfor alle disse engelske latterlige ordene? Hva i ….betyr EGENTLIG cruelty free? Høres ut som Cruella de Ville, altså ikke noe positivt…

        1. Nei, det skjønner jeg faktisk ikke, og det finnes heller ingen god oversettelse, så kanskje noen kan definere? Den nærmeste norske forklaringen er at dette er et eller annet som ikke er testet på dyr, mens andre steder står det at det heller ikke skal inneholde ingredienser fra dyr. Cruelty er det samme som grusomhet, så derfor ønsker jeg en definisjon fra alle dere som slenger rundt seg med dette begrepet. Rett oversatt: grusomhetsfri…. hmm, skjønner fortsatt ikke, men det er jo selvfølgelig jeg som er dum som ikke forstår.

          1. Sol: Produkter som omtales som «cruelty free» er ikke utviklet på en måte som skader eller dreper dyr. For eksempel er et produkt som inneholder animalske produkter, men som ikke er testet på dyr, cruelty free. Men et produkt som ikke inneholder noe animalsk, men som testes på dyr, ikke kan betegnes som det. Veganske produkter er dermed ikke nødvendigvis cruelty free, og omvendt.

            Skjønner godt at man kanskje ikke vet hva det betyr hvis man ikke har satt seg inn i det, så da valgte jeg heller å forklare det. 🙂

            1. Takk Silje for en oppklarende forklaring👏😊
              Det virker som du er godt opplyst på dette så vet du hvilke animalske produkter som evnt er tilsatt i kremer/sminke etc?Har de noen navn eller «koder»man skal se etter om man vil unngå dette?Tenker at alle animalske produkter som er naturlig for dyret innenfor dyrets normale syklus er innenfor.Og vet du om dette er noe dyretestet appen også tar hensyn til når man får «grønt»lys der?Ha en strålende kveld😊

          2. du oversetter det jo selv i kommentaren din rett etter du sier at du ikke skjønner hva det betyr?😂 det betyr at det er «dyrevennlig», altså ikke testet på dyr.

          1. Tenker du kvasst fra meg eller SE, Lina?
            Jeg takker for forklaringene fra noen her, og jeg har lest meg opp på hva det står for dette cruelty free, men hvor kommer dette fra, hvordan har dette blitt et begrep som har med dyr, dyretesting etc å gjøre? Det er jo en helt meningsløs ordsammensetning, og jeg skjønte overhodet ikke sammenhengen før jeg googlet det. For oss som ikke er så opptatt av at alt må være så sykt riktig miljømessig HELE TIDEN, er det vanskelig å forstå alle engelske ny-ord, som i tillegg ikke betyr noe i nærheten av det det skal stå for.

            1. Nå er nå dette et begrep som har eksistert en god stund. Personlig ble jeg observant rundt dette i 2008. Det å si at man ikke er interessert i at alt skal være så miljømessig riktig hele tiden får nå være din mening. Men dette handler mer om etikk ovenfor dyr, og i form av at man bruker dyr som ressurser, noe som er helt unødvendig når vi snakker om kosmetikk. Et merke må betale ganske mye for å få «leaping bunny” merket på sinne produkter. «Leaping bunny» er det eneste merket som kan kvalitetssikre at et merke/produkt er cruelty free, fordi de går inn i bedriften og sporer opp opphavet til hver eneste ressurs/ingrediens som benyttes. Det er greit og ikke vite, men ikke bli sint for at andre bryr seg om dyr og planeten. Er da bra at noen er villig til og dra lasset for en bedre fremtid, så de som ikke bryr seg slipper. Handle hos body Shop i november-desember så støtter du kvinners rettigheter til utdanning i u-land. Hilsen ei som som bryr seg om dyr og natur!

    4. Dumt at kalenderen er såpass “dyr” (egentlig er den jo ikke det, totalverdien tatt til betraktning), siden andre tilsvarende kalendere (for eksempel fra Rituals) er såpass mye billgere.

    5. TUSEN TAKK for at du svarte på kommentaren min det betyr alt for meg sophie Elise♥️ hilsen Kristian Magnus 🦋❄

    6. Kjøpte bare body shop før, og luktene er så gode(!), men jeg hater virkelig body butterne o.l de trekker aldri inn i min hud og ligger bare som et klamt lag på huden. Jeg har ekstremt tørr hud, og de gjør ingenting for huden min 🙁 Veldig kjipt.. Alltid vært glad i body shop, men får meg ikke til å kjøpe body butterne o.l igjen i frykt for at det er bare samme greia..

    7. Ikke helt relevant kanskje, men hvor stort er badet ditt? I kvadratmeter sånn cirka? Skal pusse opp badet mitt, og elsker dusjen din, og at du har plass til badekar i tillegg 🙂

    8. Hei❤️ jeg lurte på om du har en anbefaling på produkter for å rense huden og rense porer/blachheads? 😊 Har fulgt deg helt siden du startet å blogge, og elsker bloggen din! Jeg så deg i Harstad en gang, og hadde så lyst å gå bort til deg. Men turte ikke 🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg