det snur fort

Reklame | én annonselenke

I dag startet assistenten min! 💞 Jeg kunne sikkert ha presentert meg bedre for henne, alt startet med at jeg mistet bilnøklene, typisk. Kombiner dette med håret til alle kanter og svette treningsklær. Etter at jeg hadde trent på Barrys Bootcamp møttes vi, gikk igjennom kalenderen min, videresendte de viktigste kontaktene mine og begynte sånn smått å planlegge tiden fremover. Vi kunne sikkert ha holdt på hele dagen, men vi har forhåpentligvis jobb sammen i lang tid fremoer. Hun er så flink, jeg har virkelig truffet riktig.

Ellers begynner det endelig å bli sommer i Oslo (for andre gang), tenk at man kan bli så glad! En annen ting som gjør meg glad er at vi har fått en hjort i hagen. Som er her ofte! Og en grevling. Jeg googlet så klart “hva kan man mate en grevling/hjort” men da satte Kasper ned foten. Sånn er mamma også, snill mot alle dyr. Jeg har ingen tydelige grenser der, jeg vil bare at alle skal ha det bra. Jeg liker dyr bedre enn folk.

Sportsbh finner du HER. Den gir fantastisk støtte og i tillegg ganske bra kløft 👊🏻

De siste dagene har jeg hatt det ganske dritt, men det er merkelig hvor fort det snur så fort jeg klarer å åpne meg opp for de rundt meg. Som regel setter jeg opp et skjold og da bygger følelsene seg store, de spiser meg opp, gjør at jeg krymper. Og jeg blir sint, så ufattelig sint på meg selv for at jeg kryper inn i skallet når jeg vet hva som er løsningen. Det skulle ikke mer til enn en fin sms i dag hvor jeg turte å si hvordan jeg føler meg – det er som om jeg veier mye mindre allerede. Rart hvordan når man først er der nede, da tenker an jo alltid “det her kommer aldri til å gå”.

I kveld spiller vi inn podcast klokken 19:30. Det gleder jeg meg til. Det er jo på ekte bare skravling med en venninne satt i system, haha. Om været holder seg skal jeg få til å sette meg ute på verandaen, kanskje drikke en good smothie å spise toast. Perfekt 🙂

12 kommentarer
    1. Tror det er dritbra at du har fått henne med på laget. Da blir det mer innhold til oss og du får mere tid til å eksistere utenom jobb.

    2. Svevende skikkelig koselig å kjempe kulings innlegg og Nydelig å super stilig bilder synes jeg og du er DRØMMENES DANSE teater fantasi karusell mot blå Eventyr himmel ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️🌌🐱👍☀️✌

    3. Definer hvorfor det en en hjort,og ikke et rådyr?
      Hjort har nemlig stort gevir(hannen) og er ganske mye større enn rådyr(Hjort = 90-150kg, Rådyr = 18-36kg). Om du ikke mener er hjortedyr, da. Da er det jo helt umulig å vite om det er en elg, hjort, rådyr, rein eller dåhjort..

      Rart at du har en hjort i hagen i Oslo området, de er nemlig realtivt sjeldne her i distriktet kontra rådyr.

    4. Hei.
      Fikk bare lyst til og si at det er rådyr du har sett, og ikke hjort. Frem til august i fjor bodde jeg ikke veldig langt fra der du bor, og vi hadde daglig besøk av 3 rådyr i hagen. En rådyrbukk og 2 jenter.
      Fikk mat av oss da, selv om det egentlig ikke er lov å mate de. (epler, gulrøtter og poteter).
      Man skal egentlig ikke mate rådyr pga fare for sykdommer, men vi fulgte med på de og så at det var de samme som kom hver dag i flere år, og at de så friske ut.
      Kos deg med å få dyrelivet tett innpå livet ditt. En dag ser du kanskje elg, rev og hare også. 😁

    5. Så fin nesen din har blitt nå:D men litt drøyt å fikse på den for 3 gang?😳håper du blir fornøyd med den snart.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg