det føles ikke som oss

Reklame | en annonselenke

Genseren er hjemmestrikket fra Skappel, buksa er fra Dennis Maglic, skoene finner du HER og lua er fra Pieces 🌸

Jeg har hatt skikkelig fulle dager i det siste på grunn av kommende prosjekter som lanseres i løpet av året. Det aller meste slippes samtidig – i august, september og oktober. På rekke og rad. Som regel sitter jeg derfor inne i møterom, snakker over Skype eller hva det nå måtte være for å få alt til å gå opp, men heldigvis begynner assistenten min på søndag. Hun er fantastisk, dere kommer til å like henne – man kan bare se at hun er en god person. Jeg gleder meg til å ta dere med på reisen videre. I min bransje er det alltid ganske stille på sommeren (som for de fleste andre) , men denne gangen skal jeg faktisk bruke hele juni, juli og august på å filme. Så, det blir ingen ferie på meg i år, i det hele tatt. Og alle reisene jeg skal gjøre (selv om de er få) skal handle om jobb..

Jeg og Fetisha holder forresten på å planlegge en ny photoshoot for podcasten. På det bildet vi har nå er vi litt for.. joviale? Haha. Det føles bare ikke som oss. Jeg blir nesten litt irritert hver gang jeg ser bildet i appen fordi jeg vet vi hadde klart så mye bedre! 🙄 Den nye shooten vi planlegger blir helt rå! Vi skal også gjøre et par endringer i podcasten og hvordan vi strukturerer opp episodene, vi begge har savnet å ha faste “knagger” hver episode. Dere hører podcasten vår på for eksempel Spotify, HER finner du siste episode. Håper dere nyter å høre på episodene våre, ler med oss, blir engasjerte og provoserte.

Ellers, de to mennene i livet mitt har bursdag i dag. Gratulerer til pappa og Kasper 🎊 🎉 Betyr det noe at de har bursdag samme dag, er det daddy-issues fra min side? Skulle ønske jeg var med minst en av dem i dag, men pappa er på øvelse i militæret og kjæresten er i nord. Jeg henter han på flyplassen i morgen tidlig heldigvis! Jeg har ordnet en fin kake, men det var nesten umulig med gave selv om jeg fikk til noe i siste sekund. Det er vanskelig å kjøpe noe til den som betyr mest, jeg vil jo vise kjærligheten min på en eller annen måte. Men det går jo ikke med materialistiske ting.

Jeg bestemte meg forresten for å ikke dra på vårfesten i kveld, og fortsetter mitt liv uten alkohol til stor irritasjon for noen i kommentarfeltet, haha. Tydeligvis er det ikke greit at jeg har kuttet ned på alkoholen før, og så gått tilbake til å drikke. Normale mennesker prøver vel, feiler litt, prøver igjen og så finner man en vei som passer for seg selv. Jeg skal bleke tennene mine her hjemme, høre på lydbok, kanskje strikke litt (jeg holder på med min første genser!) og så skal jeg nok rydde litt. Håper dere har en fin kveld! Jeg er glad for at det regner, i fjor var hele Oslo grått. Slik husker jeg det, grått og trist. Nå er det i det minste grønt. 

19 kommentarer
    1. Skjønner det godt det er sånn i blant men det blir som før i igjen synes det er kult for deg at Kasper kommer i morgen hils han fra meg å si at jeg synes han er skikkelig kul fyr svevende blå palmesus Eventyr kul bilde å spenende å kulings innlegg du er favoritten min vet du ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🐱🐈♥️🦋☀️🦋

    2. Hei, nei… Det betyr ikke at du har daddy-issues. Det er bare tilfeldigheter. Du kan sikkert har daddy-issues allikevel, men det er neppe basert på bare det 😂 ha en fin dag

      1. Ehm… Må bare understreke at jeg ikke var sarkastisk og nedlatende i kommentaren over, altså. Skjønner om den kan leses sånn, men den var skrevet i beste mening =)

      2. Må bare understreke at kommentaren over ikke var ment sarkastisk eller ubehagelig, altså. Den var skrevet i beste mening =) Og nei – tror ikke du har daddyissues =) Ha en fin dag!

    3. Livet uten alkohol er digg <3 Slutta selv for noen år siden, mest fordi jeg får migrene av alkohol, men savner det ikke! 🙂

    4. Hei Sophie! Lurer på hvilken størrelse du har i den svarte one shoulder-bodyen fra Bik Bok? 🙂 du er fin<3

    5. Kjære sophie Elise, du har mass følgere. Jeg lurer på om du kan vær så snill å dele denne underskriftskampanjen for å redde norsk natur og dyreliv. Alle de mange planlagte vindindusti anleggene er en stor trussel for norsk natur. Og de går utover nordmenn og samer som mister viktige naturområder også. Vi prøver å gjøre det vi kan for å stoppe de planlagte vindkraftverkene. Det er veldig ødeleggende for naturen fordi det betyr sprenging av fjell, og kyst landskap, kutting av skog og bygge store veier midt i naturen. Det stjeler habitatet til dyrene og fugler som ørner og hubro flyr inn i dem og blir drept eller livstruende skadet.

      Vær så snill å signer og del denne underskriftskampanjen!

      https://secure.avaaz.org/en/community_petitions/The_Norwegian_Water_Resources_and_Energy_Directorate_and_the_Norwegian_government._Save_Norwegian_nature_and_wildlife/details/

    6. TUSEN hjertelig Takk for det det er koselig å høre jeg synes jeg syns du er positiv og en glad blogger sophie Elise♥️ hilsen meg å puse kompis hilsen Kristian Magnus 😃

          1. Det skjønnet jeg godt👍. Skulle vært flere av han. Ikke lest bloggen lenge, men her er det mye unødvendig hat synes jeg. Du er flink SE.

    7. Det skjønnet jeg godt👍. Skulle vært flere av han. Ikke lest bloggen lenge, men her er det mye unødvendig hat synes jeg. Du er flink SE.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg