det beste jeg har kjøpt i år

Jeg må bare – nok en gang – tipse dere om Oura Ring. Kasper og jeg kjøpte hver sin for litt siden (han skulle ha, og jeg slang meg på) og nå kan jeg ikke tenke meg et liv uten, haha..  Kort forklart: en Oura Ring forteller deg, via en app, hvor mye du sover, hvor ofte du våkner opp i løpet av natten, når du har dyp søvn og når du har REM, hvor mye du trener, hva pulsen din er, og den forteller deg når du burde trene, slappe av mer, og hjelper deg å oppnå mål som f.eks å bli mer rolig.

Og alt dette via en ring!

Det første jeg gjør hver morgen er å sjekke appen for å finne ut hvordan natten min har vært. Slik var dagen min i går:

Her kan du se oversikt over søvnen min:

Jeg har snakket om denne mange ganger før, men jeg er overbevist om at alle trenger en oura-ring i livet sitt..  Det finnes mange ulike modeller men jeg har altså den i sølv. Du får en prøve med størrelser før du bestiller, og dette er gratis (forutsett at du ender opp med å bestille).

Jeg mener å huske prislappen var på litt over 3000 kr, så kom jo toll i tillegg. Ikke akkurat billig men en investering for egen helse. Du bestiller på deres offisielle nettside, finnes på google helt enkelt 🙂

Håper du liker tipset! 

30 kommentarer
      1. Hei!

        Åh ja, jeg klarte å slette det ved en feil, og da orket jeg ikke å skrive det på nytt igjen, haha 🙁 Er enda ikke helt vandt til det nye systemet inne på blogg.no..

            1. Nettopp, vi vet jo at hun slettet det med vilje pga kritikken hun fikk, trenger ikke være rakettforsker for å legge det sammen🤣

    1. Spennende å Intresant innlegg synes jeg svevende blå magi kule bilder synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️🦊🌄

    2. TUSEN hjertelig takk for at du har svart på kommentaren min det betyr utrolig mye for meg sophie Elise♥️ hilsen Kristian Magnus 🌟🦋

    3. “Kasper og jeg kjøpte hver sin for litt siden”. Du skriver dette i “jeg” person og da heter det “Kasper og jeg kjøpte hver vår for litt siden” 😉
      Tåler ringen vann eller må man ta den av når man skal dusje/bade?

    4. Hvordan tenker du at din fanbase på mest 12-17 år skal få råd til dette? En ring på tull til 3000 kroner, det er mer enn hva gjennomsnittsungdommen har til klær og fritid i året. Du skaper unødvendige behov. Ikke rart at truseselging til ekle menn som presser jentene til å få kjenne og sprute på de, og nettprostitusjon blir mer og mer normalt blandt ungdommen når de tror de må ha masse penger til Botox og ringer! 🙁 Jeg syns du skal tenke over at mindretallet ungdommer i Norge er like privilegerte og heldige som deg og stoppe å påvirke de til å tro at de må ha unødvendige ting som dette. Du tenker sikkert at folk kan tenke selv, men nei, det er derfor bloggere kalles influencere, og forskning viser at reklamer planter en forestilling om et behov som man aldri hadde overveid eller tenkt på før. Bruk påvirkningskraften din til noe positivt, til å vise ungdom at de behøver ikke Botox, kjendis venner i Oslo , selfie light og ringer til mange tusen. Om du virkelig vil være et forbilde

    5. Får håpe dette ikke er enda en app som selger brukerinformasjonen videre for å kunne kartlegge enda mer om deg som person.

      En annen app jeg tror du har tipset om før gjorde dette – flo tror jeg den het. Her la man inn informasjon om når man har mensen (så klart), når man har sex, når man har utflod, humørsvigninger osv osv… denne informasjonen ble solgt til fb. Som igjen selger videre til cambridge analytica. Just saying

      Er flere dokumentarer ute om dette. Bla på netflix

    6. Dette er farlig! Apper som denne samler på personlig informasjon og selger det videre – ikke bra i framtiden når forsikrings selskap vet alt om helsen din f eks… man burde ikke samle sånne ting i en app, man gir bort kontroll… veien mot en kontroll samfunn lages sånn her…

    7. Tusen takk for denne. Jeg har ventet lenge og spent på hva du syns om ringen! Selv har jeg vurdert den i flere måneder, og har også bestemt meg for å kjøpe meg en, når lommeboken tillater det 😉

      Bruker du den hele tiden? Og føler du at «readyness» ofte gjenspeiler hvordan du faktisk føler deg?

      Klemklem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg