det beste jeg har fått i år!

Reklame | stayclassy

Jeg oppdaget den elektriske sparkesykkelen først da jeg var med på Skal Vi Danse. En annen deltaker, Amalie, kjørte alltid til trening med sin, og etterhvert spredte det seg som en sykdom – alle skulle ha sparkesykkel. Den ene danseren etter den andre kjørte jeg forbi der de cruiset til trening i 20 km/t på sin helt egne. Jeg kjørte bil, og brukte flere hundre kroner på parkering i uka. Det var bittert.

Spol frem i tid, så snart solen begynte å skinne i Oslo var det som om en ny by ble skapt. Elektriske sparkesykler dukket opp over alt, og jeg var rask med å laste ned en app slik at jeg kunne bruke de offentlige. Jeg fikk smaken på det, men dessverre ble lykken kortvarig. De fleste man finner er tom for batteri, eller opptatt. Da tenkte jeg at “nå må jeg få min egen” så jeg sendte mail til StayClassy som heldigvis ville gi en hver til meg og kjæresten min. Det er så bra!

Og du? Du får 15% rabatt på din egen sparkesykkel ved å bruke koden SE15. Hvor bra er ikke det? Du finner alle ClassyWalks HER. Modellen jeg har heter S100, men de har både billigere og dyrere modeller.

ClassyWalk heter altså merket, men det er en variasjon der så jeg ville anbefalt å gjort litt research på hva som passer deg best. Jeg liker veldig godt min modell, men hadde ikke hatt problemer med den som er litt billigere. La oss ta litt info om min, S100: du har tre ulike gir, og på maks går den i litt over 22 km/t. Jeg har faktisk bytte ut bilen til fordel for denne flere ganger i uken! Man kan enkelt klappe den sammen og løfte den inn på møter eller hvor man vil, tung er den heller ikke. Det går også ant å kjøre i oppoverbakker. Vi lader annehver dag, og den bruker cirka tre timer på å bli fulladet.

Meg og min ClassyWalk.

Altså, aner dere hvor deilig det er å ta denne til t-banen eller på butikken istedenfor bilen?! Det føles som et annet liv! Nå krysser jeg fingrene for mye fint vær i sommer slik at jeg kan bruke den masse, masse. Jeg har den alltid med i bilen bare i tilfelle det blir fint vær!

Jeg elsker virkelig denne sykkelen! Det er forresten bare 1-3 dagers levering om du bestiller på StayClassy. Produktet er i god kvalitet og jeg vet at kundeservicen deres er helt topp også. Husk rabattkoden min SE15, den gjelder på alle produkter!

Jeg lover du ikke kommer til å angre, dette har gjort hverdagen min så mye enklere. Det er faktisk skikkelig gøy når jeg får venner på besøk også og de kan teste. 

Så, husk rabattkoden SE15, den vil du ikke gå glipp av. Du finner Classywalsk HER 💕

20 kommentarer
    1. Svevende super koselig å kult innlegg og Nydelig å kule bilder synes jeg du er favoritten min og et av di varmeste menneske jeg har møtt ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃🦋🌌🐱♥️✌

    2. Stay classy er ikke et bra selskap. De har fått så mange klager at de drukner. De markedsfører produkter på salg til full pris. Er det salg da? Nei, det er lureri. Du setter deg aldrig inn i hvordan disse selskapene driver business, du er bare superglad for du har fått gratis sparkesykkel. Synes du kunne gi bort den til en heldig leser i feks.en konkurranse på bloggen. Borte er du fra kommentarfeltet, synes du er utrolig selvsentrert og egoistisk. Ææææææææ

    3. Jeg venter fremdeles på min sykkel etter 2 måneders venting. Kunde service er den værste jeg har vært borti. Får samme automatiske fille melding hver eneste gang. Ringer jeg og kommer gjennom får jeg samme løgnen at det er straks på lager….Produktet er betalt, men er på vei til å bare gi opp. Kjøp aldri noe hos dem, det finnes andre seriøse forhandlere.

    4. Sjekket bloggen din flere ganga daglig før, men i det siste gidder jeg knapt stikke innom. Savner bedre innhold.. No hate, for jeg digger deg virkelig, føler bare bloggen har tapt seg litt i det siste, noe som er trist. Håper du kommer sterkere tilbake <3

    5. “Jeg er kvalmende rik, men spurte om jeg kunne få noen gratis sparkesykler imot at jeg overbeviser de unge leserne mine om å bruke sine hardtjente penger på noe jeg selv ikke gadd å bruke penger på”

      Syns du selv at dette var et bra tips, eller kom det egentlig bare fra et sted av egoisme? Er du med eller imot leserne dine? Selvinnsikt er en fin ting.

    6. Jeg har støttet deg hele veien, men helt ærlig jeg skulle ønske at du kunne gå i mere retning av veldedighet, gi til andre og gi til andre uten å forvente noe tilbake hele tiden. For det er sånn du fremstiller deg selv, hvertfall den siste tiden. At du med alle pengene dine skriver på bloggen at du ber Stayclassy om å få to gratis sparkesykler synes jeg blir litt urettferdig, da det er mange der ute som nesten ikke har penger og drømmer om sparkesykkel. Hva med å heller gi de bort til noen som ikke har så mye penger istede? Glede noen andres hverdag?

      Synes du blir mer og mer styrt av egoet ditt, og spesielt materalisme. Det synes jeg er trist å se men du er den du er og jeg håper du blir lykkelig av det. Dette er nok ikke en blogg for meg lengre. Men jeg ønsker deg lykke til videre uanset! 💗

      Love and Light💗🌟🙏

    7. Hallo kjære Sophie Elise! Kjekt at du også velger miljøvennlig transport 🙂
      Jeg tenkte å si hei og takk til deg, fordi etter Min 9 års gammel jenta så et program med deg hvor du engasjerte deg i miljøproblematikken så skrev hun et brev til Rektor på skole hvor hun kom med et forsalg om å samle plast i fri minutter eller å ha en dag en gang i blant hvor de skal samle plast ute… og rektoren svarte henne. Så nå skal de ha et lite møte om det.
      Selv har jeg bakgrunn som klimaforsker og jobber for tiden på UiB som forskningsrådgiver. Så jeg ble ekstra glad for dette.
      Om du ønsker å engasjere deg mer i denne problematikken så kan vi godt utvikle noe sammen (på skole nivå?). Jeg beundrer din påvirkningskraft på samfunnet og ungdommer.
      Mvh,
      Svetlana Sorokina (mamma til Isabella)

      1. Hun driver med likevekt, engasjerer seg litt, raserer litt. Dette går rundt som et økosystem. Mer er det vel ikke!

    8. Håper du har satt deg inn i hvilke verdier Stayclassy står for og hva de faktisk gjør, før du har valgt å reklamere for de.

    9. Du burde heller ta en LANG blogg pause og finne deg selv og hva du egentlig står for i livet. Nå driver du bare å vimser fra piller til utsende fixing, til gjerrikknark uten og være LITT kildekritisk engang. Det syntes så tydelig at du kun gjør dette fordi du vil ha pengene. Da er det vel greit og heller finne tilbake selvrespekten og finne samarbeidspartnere som lå løfte deg opp i stede for gummibjørner som farger deg og Orange, eller å juge på deg god kundeservice hos classywalk??? At du med alle pengene fikk 2 gratis for å SELGE for dem betyr ikke at de har BRA service 😂 leserne dine har du mistet interessen for for lenge siden og det virker som du ikke fatter for 5 øre at det er vi som gir deg lønn. Du må våkne.

    10. Forstår virkelig ikke hva du driver med for tiden. Du vil at ting skal gå tilbake til det det var før, at du ikke liker hvordan blogging og sosiale medier er nå. Men du gjør tydeligvis alt for penger uten å gjøre det minste research om firmaet og hva du egentlig selger til unge folk. Såkalte quickfix og spis deg pen piller som er vitenskapelig bevist å ikke fungere. Bryr du deg i det hele tatt om hvordan du påvirker unge mennesker eller bare lukker du øynene og lar pengemaskineriet Sophie Elise AS rulle? Pleide å bli så inspirert av bloggen din før, du var ballsy og modig. Du turte å stå opp for dine egne meninger og ga meg et skikkelig push til å bare gi litt faen. Nå er bloggen så upersonlig at jeg ikke vet om jeg gidder mer. Er som å lese en litt middels avis, dårlige upersonlige saker og masse annonser og reklamer. Hva i alle dager har skjedd?

    11. Fint du reklamerer for et firma som juger i annonsen å driter i kundeservice. Til å med Tv2 hjelper deg vurderer å ta en ny runde med de siden de hat så sinnsykt mye klager å juger i annonsene sine

    12. Nå har hun visst begynt å safe innlegg og til og med svare leserne. Leserne hun svarer er jo selvsagt de som bare elsker det hun gjør uansett hva hun legger ut. Det blir nok mye nelly fremover spica opp med litt små sexy antrekk fra gode gamle Nelly igjen. Kritikk blir aldrig besvart, og heller ingen miljø diskusjon. Det stopper med en gang hun skjønner at det her har hun ikke peiling på. Men sånn blir det jo alltid. Ingen beklagelser overhodet når det feiler med reklame smarbeid. Greit det, men du fremstiller deg litt tom i hodet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg