det aller innerste

Reklame | my muse

La oss snakke litt om det som er aller innerst..

BH HER
Strømpene har sånn behagelig “klister” på kanten øverst, slik at de holder seg der de skal. Du finner dem HER

👙 Jeg har alltid pleid å gå mye uten BH, men etter operasjonen har dette vist seg å være mer problematisk enn digg. Nå kjenner jeg det jo faktisk skikkelig om jeg løper opp en bakke, eller om noen skubber inntil meg. Spesielt på hormonelle dager. Derfor er godt undertøy litt ekstra viktig. At det ser fint ut er et pluss, men det aller viktigste er at det passer, støtter der det skal og ikke gir meg gnagsår eller irritasjoner i hverdagen. Og ikke minst at det holder i flere når man først legger penger i det.

👙 My Muse har gratis retur åpent kjøp i 30 dager. Jeg vet at denne kundeservicen funker som det skal, ettersom jeg både har vært kunde der når vi ikke har hatt sponsede innlegg, og fordi jeg har venninner som har kjøpt derfra flere ganger. Min venninne Stine Mari måtte faktisk sende meg melding en gang, kun for å fortelle hvor positivt overrasket hun ble over servicen der! De har en størrelseguide som er enkelt å forstå seg på, men om noe ikke skulle passe – så er det bare å sende tilbake. Dersom du er usikker på størrelsen din kan du bestille flere ulike og sende tilbake det du ikke beholder. Nevnte jeg at det bare tar 1-3 virkedager å få pakken du bestiller? 

👙 I dag er første gang jeg har hatt på pushup etter operasjonen. Jeg kan enda huske de første pushup-bhene jeg kjøpte som ung, jeg fikk nesten ikke puste da jeg hadde dem på og kunne kjenne både bøyler og innlegg. Det klødde å ha på seg, liksom. Hos MyMuse er kvaliteten som fra en helt annen verden! Det er perfekt støtte, jeg får puste uten å føle at noe trykker mot brystet, og de har så mange ulike størrelser at jeg alltid finner noe som passer for akkurat meg.

👙 Rabattkoden sophieelise20 gir 20% rabatt 🖤

👙 Det er faktisk hverdagsluksus å få en pakke på døren fra My Muse. Ikke bare kommer undertøyet pakket inn i de fineste boksene med et sløyfebånd rundt, men undertøyet du har kjøpt er kvalitet for pengene. Mitt første undertøy fra butikken fikk jeg i 2014, og det har jeg fortsatt. Det har ikke tatt slitasje av vask eller bruk i det hele tatt!

👙 Det er ikke toll ettersom MyMuse er en norsk nettbutikk, faktisk ligger lageret deres nærme der jeg bor så jeg titter ofte innom for å ha møter. Jeg kjenner de fleste der, og er så glad for dette samarbeidet som har gått over så mange år.

👙 Dette er kanskje ikke noe fleste snakker høyt om, men jeg er veldig for en åpen dialog om seksualitet. Herregud, det er så befriende når folk bare kan slippe muren litt og ikke minst utforske seg selv. MyMuse har litt forskjellig leketøy, hvor gøy er det ikke å bestille noe ekstra? Det er noe jeg aldri kunne ha snakket om tidligere, men nå kjenner jeg at jeg ikke bryr meg. Du kan lete litt rundt her. Alt kommer i en veldig “classy” forpakning, og terskelen blir på en måte hakket lavere for å bestille! Jeg personlig hadde ikke turt å bestille noe fra den drøyeste butikken eller vandret inn på kondomeriet, så jeg bestiller heller herfra.

Elsker dette settet. BH HER / Suspenders HER / Strømper HER

Du får nå 20% rabatt på mymuse med koden sophieelise20 🖤

Jeg vil gjerne påpeke at du så klart ikke trenger å ha en partner for å ha på fint undertøy, det er like mye for din egen del.Tro det eller ei! Faktisk er det nesten litt ekstra deilig å kun pynte seg for seg selv, uten det ekstra presset. I dag er samboeren min på jobb til langt utover kvelden, men jeg elsker å sitte her i fint undertøy for meg selv likevel. Og du trenger jo ikke å tenke “nå skal jeg være sexy”, men rett og slett være interessert i comfort. De har mye praktisk undertøy også.

Har noen av dere bestilt fra MyMuse før? 

13 kommentarer
    1. Vakker bilde du er som en svevende sommerfugl å du er favoritten min ser på sophie Elises verden nå håper alt er toppers med deg ønsker deg alt godt og en vidunderlig riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️😀🐱🌌

    2. Utrolig sexy og vakkert undertøy! INGENTING galt å være sensuell og sexy og føle seg sexy..alle burde få lov til det!💗 Det å kle seg i sexy undertøy kan gjøre mye positivt med selvfølelsen til en kvinne! 💗 😃

      Fortsett å vær den du er Sophie Elise💗 Ikke hold deg selv tilbake pga sjalu og misunnelige jenter!

      Digger deg!💗 Stå på!

    3. Nyyydelig undertøy, men jeg er uenig at det er kleint å gå inn på Kondomeriet for å handle undertøy der ☺️ ikke minst, de har verdens mest diskrè pakke om du bestiller fra nett og har sååå mye fint undertøy 😍

    4. Jeg lurer på hvordan det er og bli en ny veninde av deg, for de nye du treffer på igjennom livet.. Jeg hadde personlig følt at du ville sett på en som meg som utrolig stygg. At dine tanker ville vært noe sånnt som “hun burde fikse de hårvikene.., de smale leppene der burde fylles opp, til dipsa suges bort, tits og ass burde også fylles opp, vet hun ikke at man kan ta spraytan? Eller fylle ut rynkene i panna? – Vet hva hun skal få i bursdag gave.. behandling på klinikk” hvordan kan du ellers se på dine venner når du finner alle disse “feilene”? Det finner man jo av å sammenligne seg mot andre. Hvordan kan du da like noen som er helt naturlig?

    5. For å være helt ærlig Jasmine, så tror jeg det hadde vært ganske slitsomt med en venninne som er så sykelig opptatt av utseende og kropp. Tenker du er nydelig som du er. Kanskje det er sophie som sliter sammen med sine naturlige venner. De ser iallefall mer naturlig ut enn sophie. Hun har gått alt for langt. Dessuten er det jo galskap å bruke så mye penger for å forandre på stort sett alt som hsr med kropp å gjøre. Jeg hadde iallefall ikke orket en venninne med slike verdier.

    6. Er det slik du skal vinne tilbake følgerene dine? Med undertøysbilder? Også imorgen er det kanskje dyrevern?

      Enten, så forstår du ekstremt lite, eller så er du ekstremt manipulative og kontrollerende. Jeg håper for din skyld det er sistnevnte.

    7. Jeg tror det var Mymuse som solgte et nattsett du hadde på deg på et bilde på Insta. En rosa nattkjole eller topp med shorts, pluss en rosa jakke over, med blonder. DEN VAR SÅÅÅÅ FIN! Du la ut link på mystory, men den forsvant og jeg finner ikke settet igjen?! 🙁 Kan du plis hjelpe meg? Du ser btw utrolig smashing ut, og du er mer sexy med dine naturlige pupper. jeg håper du er fornøyd med valget ditt, for du ser utrolig bra ut 🙂

    8. Det begynner å bli litt irriterende at du ikke svarer på kommentarene dine? Hvis du ikke takler kritikk offer har du blogg da? Det er så trist å lese om deg om dagen… liksom du er sutrete å manipulerende, du griner for hver minste kritikk du får..det er flaut! Du over 20 men oppfører deg som en bortskjemt 16 åring, er på tide å melde deg ut av rampelyset. Kristin Gjelsvik har faktisk rett om deg 🙂 Jeg støtter hu 100 % Du derimot har tapt deg veldig….

    9. Først skriver du at du liker åpenhet rundt seksualitet, men så skriver du at du hadde ikke tørd og gått inn på kondomeriet.

    10. Syntes undertøyet så sykt fint ut på bildene på bloggen din, men når jeg går inn på nettsidene til Mymuse er alt så utrolig plastikk. Fikk dessverre ikke lyst til å kjøpe derfra fordi det ble rett og slett litt “too much” av fiksing av bildene 🙁

    11. Hei Sophie!

      Så du la ut bilde av en morgenkåpe på instastory, som var litt versace-aktig! Screenet den fordi jeg elsket den så mye, men har jo ikke linken.. Hadde du vært så snill og skrevet hvor den er fra igjen? Evt noen andre i kommentarfeltet som vet?❤️❤️

    12. Hei! Nå som du har mindre pupper (ca. like store som meg), kan du anbefale noe fint undertøy fra mymuse som passer til oss litt mindre? 😀 Du ser fresh ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg