dere burde være glade

Reklame | annonselenker

Hei alle sammen! Jeg håper dere har hatt en fin helg så langt. For min del har jeg knapt merket at helgen har vært, det har vært mye å gjøre og jeg føler meg langt fra uthvilt. Men – jeg er skikkelig glad likevel. Den vonde følelsen som har tatt stor plass i kroppen min begynner å slippe taket, det har skurret tristhet i bakgrunnen av alt jeg gjør uten at jeg har klart å peke på en konkret grunn. Det verste er når man er trist uten å vite hvorfor, det er bare en følelse. Ja, ting har gått litt til helvete, men jeg kan like gjerne takle det bra istedenfor å bli så jævlig påvirket av det. Å ta seg igjennom utfordringer er så klart enklere om man er motivert istedenfor å bare trekke på skuldrene, ville gråte å lure på om det egentlig er noe poeng. Det å våkne opp å føle seg lett i kroppen tar jeg ikke for gitt, for nå har det føltes trist lenge.

I dag har jeg vært på photoshoot, men jeg skal dele litt mer av det senere – i morgen lager jeg et “min helg i bilder”-innlegg som jeg håper dere vil sette pris på, jeg elsker å lese detaljert igjennom hva andre bruker dagene sine på. Enn så lenge får dere bilder av hva jeg hadde på meg i dag! Jeg er en skikkelig, skikkelig solbrille-jente, vet dere. Og de jeg hadde på meg i dag er perfekte! Altså, jeg synes solbriller virkelig kan gjøre det lille ekstra for et antrekk, man slipper å pynte seg noe særlig og det blir “glam” uansett. Om de er behagelige og ser dyre ut er det et pluss, men disse koster faktisk bare 129 kr. Du finner dem HER.

 

Jakke: HER
Smykker: NA-KD
Veske: Chanel 

Jeg satt skikkelig stor pris på denne dagen, faktisk. Oslo har vist seg fra sin beste side med blå himmel, opp mot 15 grader og alle jeg har møtt på har vært så glade. Det er det fineste ved å bo i et land som har så tydelige årstider, hvordan menneskene blir påvirket av det. Fra å være i sine små huler på vinteren til å blomstre i takt med våren (og herregud, kan vi ta et sekund til å sette pris på alle sparkesyklene som nå er i hovedstaden?). Det er også hovedgrunnen til at jeg aldri kan flytte til nord-norge igjen, uansett hvor fint det er der. Oslo på våren, ja takk!

En annen ting jeg er sinnsykt glad for i dag er at jeg farget håret. For første gang i mitt liv har jeg gått til en mørkere nyanse og tenkt “takk Gud at jeg ikke er blond lengre”. Jeg har seriøst angret hver eneste gang jeg har blitt mørkere tidligere, men IKKE nå! Jeg elsker, elsker, elsker det! Dere som har langt naturlig hår må prise dere lykkelige, jeg hadde gjort så mye for å bytte plass. Jeg tror jeg kunne gitt bort huset mitt gratis for å få langt, tykt hår. Jeg kunne isbadet. Jeg kunne sovet på fjellet i tre måneder. Jeg kunne blitt lastebilsjåfør på deltid. Hva som helst. Akkurat nå tar jeg b-vitamin for hester som dere vet, og jeg spiser Biotin som jeg har kjøpt fra USA. Jeg prøvde å bruke Fast sine hårprodukter, men håret mitt tørket ut og da blir det jo ikke langt uansett. MEN!!! Nok om det. Jeg er fornøyd med hårfargen og tror ikke jeg kunne tatt et bedre valg.

Bukse: Bik Bok 
Sko: NA-KD 

Og dere.. jeg har blitt et nytt menneske. I hele dag har jeg gledet meg til å dra ut i skogen for å jogge! Det ville aldri ha skjedd før. Jeg bor rett ved skogen og når været er så deilig som nå er det ingenting som frister mer enn å dra seg joggeskoene, en god podcast i ørene og begi seg ut i marka. Jeg vet hvor bra det er for kropp og sinn. Trenger dere tips til en god podcast, forresten? Hva med min egen podcast som heter Status? Hehe. Andre jeg elsker for tiden er Ufiltrert med Else Kåss Furuseth. Hun har interessante gjester, praten går lett og man blir i godt humør.

18 kommentarer
    1. Kanskje du burde la håret være. Jeg har langt naturlig hår, eneste jeg gjør er å føne det i blant. Ellers lufttørker jeg, unngår rette/krølltang, bruker hårkur og sjampo typ.
      Og hårolje!! Ikke farg det på lenge og bare spis bra mat? Kosttilskudd om du har mangel bare. Ikke gjør for mye!! Det enkle er ofte det beste 🙂

      1. Bloggere får vel en god slump med penger for og reklamere for forskjellige bedrifter og Haircare er vel ett av disse da jeg ser alle bloggere reklamerer for de.
        Håper og tror de er ærlige med leserne sine angående produktene, men synes det er rart jeg også..

    2. Svevende kult å koselig innlegg synes jeg Nydelig å vakker bilder synes jeg håper du for ville en stund men va med jon blund ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🌌🐱😃

    3. Raise your vibration to the Universe baby!!😊 elsker også å jogge ute i naturen, er noe befriende og vakkert med det! Tenk den beste tiden er fremover nå med deilig vår, sommer. Det er virkelig noe å være takknemlig for😊💗🌟🙏

      Synes du er fin uanset hvilken hårfarge du har, men så lenge DU er fornøyd så er det det viktigste!

    4. Kjærlighet og takknemlighet er de følelsene som har høyest vibrasjon til Universet. Jo mere du er takknemlig og glad for, jo mere vil du tiltrekke deg noe å være glad og takknemlig for. 💗🌟🙏 Det er derfor det er så utrolig viktig å tenke og føle takknemlighet for noe hver eneste dag. 😃 det kan gjøre en stor positiv forskjell i alle sitt liv!💗

    5. Jeg farget håret mitt hele tiden før, byttet farge hele tiden og lot det aldri være i fred fra jeg var 15 til jeg ble 22. Håret var helt ødelagt å ble aldri langt. Nå har jeg ikke farget det på snart 7 år å har lenge hatt langt friskt hår og min naturlige hårfarge! Elsker det, og er fantastisk å aldri måtte tenke på å farge ettervekst eller noe!

    6. Den gule genseren med perler på skulderen i episoden “innflytningsfesten”, hvor er den fra?
      Dødsfin!

    7. Hva synes du om at eksen din Robin nå har blitt så populær, og at de som «hatet» på han før nå har blitt hans fans? 🙂 har du endret litt mening om han nå også, eller står du på ditt? Han er i alle fall sinnsykt kjekk, det skal han ha!

    8. Du burde prøve ut Castor oil. Det skal være helt sykt effektivt. Ikke prøvd enda selv, men skal. Bare finne et tidspunkt i tilfelle det ikke vaskes ut igjen, ehe..

    9. Ville du anbefalt HairCare for å få lengre hår? Jeg vurderer det sterkt men vil gjerne høre din mening, er veldig mange som har prøvd og sakt at det er bra..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg