den store festmåneden og styling

Juni er den store “festmåneden” I min bransje. Elle, Universal og Holzweiler for å nevne noen, i tillegg er det pride! Jeg husker da det var min store drøm å bli invitert på slike fester og nå er det fast prosedyre i juni. Om jeg hadde sagt at det fortsatt føles like gøy som første gang hadde jeg løyet, for det gjør det så klart ikke – ingenting er så bra som den første gangen. Men i år setter jeg ekstra stor pris på disse festene ettersom det blir mitt eneste avbrekk fra en hektisk hverdag, nå får jeg endelig sett vennene mine igjen, gitt den en god klem og bare danset natten lang. Jeg har følt meg så ensom de siste kveldene når jeg ikke har klart annet enn å sitte hjemme for å lade batteriene og Kasper i tillegg er på stillecamp.. Det viser bare hvor viktig vennskap er.

I år er som sagt pappa med meg på Elle-festen og det kan enten bli veldig gøy eller veldig.. kleint, haha. Pappa og meg på fest, det har vi aldri gjort før! Han blir jo den som drikker og jeg blir den edru, kanskje jeg må holde håret hans når han spyr?? Neida, hehe.  Og nå er det fult av ekser der, folk man ikke liker, folk man digger, folk man vil imponere etc. Og presse, for å ikke glemme. Men pappa er jo den kuleste mannen jeg vet om! 🙂

Det er alltid så vanskelig å ha prøvestyling når man har dott på håret og null sminke, haha. Man må virkelig visualisere hvordan man kommer til å se ut med full glam.

Hehe, jeg måtte “sensurere” plaggene i bakgrunnen.. Når jeg skal på store ting som dette pleier jeg å leie inn Vita som stylist. Vi skaper en “visjon” sammen og så finner hun plaggene fra designere som er aktuelle. Hun er så flink og hun forstår MEG, noe ikke alle stylister gjør. Jeg er petite og kan ikke ha for massive plagg, i tillegg må jeg ha noe som gjør at mine korte bein ser litt lengre ut. Dette plagget her skal jeg ikke bruke, det får være en hemmelighet frem til rød løper. Ikke at det er met-gallaen og alle venter i spenning, men mest fordi jeg ikke vil “bruke opp” antrekket allerede før jeg har vært på festen.

Det var mye klær å prøve!

Nå sitter jeg hos frisøren og senere skal jeg spille inn dobbeltepisode av pod. Sånn må det bli i sommer, folk reiser hit og dit 🙂

11 kommentarer
    1. Håper både at du går du går for noe litt utagerende, men samtidig håper jeg også at du velger noe yndig.

    2. Skikkelig kule å stilig bilder synes jeg å jeg har aldri med pappa min på pøben så kan det sikkert gå bra skikkelig erlig innlegg håper alt er toppers med deg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🐱🦋🌌😀✌

    3. Hei Sophie.

      Jeg leser bloggen din av og til, samt at jeg hører på podcasten deres innimellom. Ofte opplever jeg deg som litt vel bastant og absolutt i dine uttalelser. Du ser fort flisa i andres øye, samtidig som at du fullstendig ignorerer bjelken i ditt. Reagerte på at du satt på poden og shamet folk som redigerer seg til det ugjenkjennelige. Jeg er enig i at det er trist og unødvendig. MEN! Hva med deg som OPERERER deg (og gjør andre kosmetiske inngrep) til det ugjenkjennelige? Er ikke det like ille, om ikke verre og ENDA tristere? Du vet jo selv så godt at dette også er et tegn på usikkerhet og hvordan en slik usikkerhet kan oppstå. Hvorfor kaste stein i glasshus? Vet ikke helt om du tenker over disse tingene i det du sier de, men det hadde uansett vært interessant med et svar.

      1. Hei!

        Jeg synes det er to litt forskjellige ting. Og som jeg også snakket om i podcasten så vet jeg hvordan det er å redigere seg selv, for det har jeg gjort selv også.

    4. Hei. Jeg husker i podcasten din forleden at du snakket om at du hadde kjøpet miljøkvote etter en flyvning om jeg forstå det riktig, kunne du hatt et eget innlegg om hvordan dette fungerer osv? Det er et veldig interessant tema.

    5. Hei igjen, så fint med svar, men i stedet for å bare forklare det med at du synes det er «to forskjellige ting», så savner jeg at du kan utdype litt hvorfor du mener at det er det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg