den perfekte stormen

Tusen takk for så gode ord på innlegget i går, jeg ble full av sommerfugler i kroppen og fikk en tåre i øyekroken fordi jeg er så takknemlig for alle de av dere som har vært her siden start. Flere av dere sier at det er nettopp derfor dere leser bloggen min, og jeg kan ikke si annet at en stor grunn til at jeg fortsatt holder på med dette er muligheten til å kunne skrive innlegg som akkurat det. Men, også de overfladiske!  Mennesker har flere sider og mine spiller kanskje ikke alltid i harmoni med hverandre, og jeg klarer ikke å forstå meg selv alltid. Jeg er ikke bare dyp, eller tenkende. Åpenbart, haha.

Som dere vet er Kasper på stillecamp akkurat nå, og forrige gang syntes jeg det var veldig vanskelig. Ikke bare følte jeg meg som en idiot som ikke hang helt med i den spirituelle utviklingen (for det gjorde jeg i starten) men jeg klarte ikke helt å tro på at han ikke ville “glemme” meg eller velge meg bort til fordel for et liv som munk i India, eller hva det nå måtte være. Samtidig vil man jo være støttende i absolutt alt, jeg er sånn. Veldig opphengt i å være en “perfekt” kjæreste og derfor er det ekstra kjipt når jeg ikke klarer. Men, nå er det annerledes og jeg føler meg trygg. Det er bare fint at han er borte fordi jeg både savner han og prioriterer meg selv, og jeg er glad for det han får erfare istedenfor skeptisk.

Jeg tenker alltid “nå blir det aldri kjipt igjen!” og så kommer det kjipe og jeg tror aldri lyset vil komme igjen. Det forteller meg bare en ting: jeg tar tankene mine på alvor, og til den grad som kan være skadelig for meg. Det er jo bare en periode. Det er jo bare en følelse. Det er jo bare en tanke. Jævlig enkelt å si, men like jævlig vanskelig å gjøre noe med. Jeg hater jo alle som prøver å komme med forslag når verden virker umulig, da er det jo ikke noe som hjelper. Annet enn en distanse til seg selv, kanskje..

Nå sitter jeg hos frisøren, og så skal jeg videre på photoshoot, og så møter jeg pappa, drar i hår og sminke på nytt (siden jeg trenger to ulike looks) og deretter Ellefesten 💕I mellomtiden kan dere jo høre vår siste episode av podcasten! Temaene strekker seg fra spiritualitet til analsex, til kjendisdød og pengetap. Litt av alt, som vanlig! Finnes der podcaster finnes, for eksempel HER.

Vi snakkes senere! XX

18 kommentarer
    1. Så utrolig fint bilde av deg! Du er så flink til å skrive, enten om det er overfladiske innlegg eller dypere innlegg. Gleder meg alltid til å trykke inn her, og håper alltid jeg finner ett nytt innlegg når jeg gjør det.. Hehe. Klem

    2. Skikkelig koselig å følge deg og alltid kule å intresant innleggene dine skikkelig stilig bilder synes jeg du er sommerfugl i det blå du er favoritten min ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god dag fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🌌♥️🦋☀️✌🐱

    3. Skikkelig koselig å følge deg og alltid kule å intresant innleggene dine skikkelig stilig bilder synes jeg du er sommerfugl i det blå du er favoritten min ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god dag fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🌌♥️🦋☀️✌🐱

    4. Er her for både det overfladiske og det dype. Det overfladiske er som å hente fram et magasin ala Det Nye, og det dype er som å sette seg ned med en bok.

    5. Håper du ikke driver på og sprer gonoré og klamydia videre til dine kvinnelige og mannlige sexpartnere. Men fuck it all, er jo det du gjør. Lykke til med det forresten.

    6. Du er så utrolig fin på de siste bildene du har delt med oss andre. Så naturlig look og så nydelig. Dette kler du. Heier på deg.

    7. Podkasten deres er min favoritt! 😊 men syns det blir litt kjedelig med så mye sex prat og innimellom får man litt flere bilder i hodet enn man ønsker 😅 er for at man skal være ærlig om sex og snakke om det, men hadde jo vært kjekt å høre dere prate om litt annet også 😊 syns bare det har vært litt for mye sex prat i de siste podkast episodene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg