den mest geniale appen jeg har!

Reklame | reklame for den sykt smarte appen til Klarna

Har dere handlet noe via Klarna før? Jeg er egentlig ganske ny med det, og har mest sett på Klarna som et kvalitetsstempel om jeg skal handle noe sted. Første gang jeg brukte Klarna var faktisk nå nylig da jeg skulle kjøpe noe litt dyrere til leiligheten, jeg hadde ikke pengene med en gang men visste jeg ville få lønn om et par dager – så da bestilte jeg, og benyttet meg av Klarna og betalte heller etter 14 dager – OG det var så vidt, for jeg holdte på å glemme av fakturaen! Typisk meg..  Synd, for jeg elsket konseptet ved å kunne utsette betalingen litt, det er ofte jeg har bruk for det.

MEN! Mine bønner har blitt hørt, haha. Nå har Klarna kommet med en app som er helt fantastisk. Du kan betale alle fakturaer ved kun et klikk i knappen, og du får varsler i appen når en faktura skal betales slik at du aldri glemmer en betaling – og, om du enda ikke har pengene etter 14 dager, kan du via appen velge en funksjon som heter “snooze”, og utsette betalingen i 10 dager til – helt gratis. 

Du kan laste ned appen HER via android, og iphone HER! Det anbefaler jeg dere virkelig å gjøre 💓 Slik ser det ut inne i appen og her kan dere også se mine siste kjøp via Klarna! 😃 Man logget inn via bank-id og mailen sin, så fikk man automatisk opp alle kjøp man har gjort også før man lastet ned appen. 

En annen genial ting ved appen er at om du har kjøpt noe du ønsker å returnere, kan du velge retur direkte i appen og slippe å betale for akkurat de varene. Det er så enkelt og bra! OG, du kan se en oversikt over alle varer du har handlet via Klarna, både de du har betalt med en gang, men også de du har utsatt. Det er genialt for meg som fører regnskap, og i tillegg har vanskelig for å holde styr på fakturaer.

I tillegg kan du chatte med kundeservice 24/7, det finnes alltid en hyggelig kundebehandler som kan hjelpe deg. Hvor deilig er ikke det? Jeg vurderte selv å ringe kundeservice for litt siden fordi jeg var usikker på om jeg egentlig hadde betalt for et kjøp eller sto på vent, men med appen slipper jeg jo det – og om jeg fremover skulle ha noen spørsmål er det bare å sende en enkel melding i chat.

Du kan laste ned appen HER via android, og iphone HER!

 

13 kommentarer
    1. Skikkelig supert innlegg å jeg har handlet mye på Klarna er strålende fornøyd med det du er favoritten min ønsker deg og hunden din en fantastisk riktig god kveld fra meg å katten kompis å alt godt fra meg sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️♥️♥️🐱✌

    2. Tusen takk for at du svare meg ofte det setter jeg stor pris på jeg ønsker at jeg kan treffe deg en gang på Ny året god jul til deg fra meg å katten min sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃🐱🐩♥️

    3. Jeg er 110% fornøyd med Klarna. Har handla mye der og det har alltid gått veldig enkelt. Den nye appen blir bare bedre og bedre. Tips: du kan logge inn med fingeravtrykk (den funksjonen kommer og går litt sånn med oppdateringer, men finnes).
      De lager heller ikke regning før varen er sendt, jeg venter på en pakke fra et tomt lager, men den regningen er ikke lagt ut enda. Veldig bra!

      Eneste som er negativt er at det å ha handlekonto der nesten føles som et ran. Ekstremt med renter og 45 kr i gebyr per måned. Dumt – for det er veldig greit å ha en slik mulighet.

    4. Så sykt digg med app. Holder alltid på å glemme regningene fra klarna, og jeg synes ikke de har en veldig bra nettside heller. Appen blir lastet ned nå! Thanks for sharing <3

    5. Du burde kanskje også informere om kostnadene ved å bruke Klarna og at det er som et forbrukslån? At det koster 45kr i mnd osv?

    6. Var jorden rundt på seks steg iscenesatt? Altså var disse «stegene» egentlig planlagt på forhånd og ikke så tilfeldig?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg