den første gangen på..

Reklame | invitert: nelly + annonselenke

Jeg har akkurat kommet inn døren hjemme etter en hyggelig 3-retters middag med Nelly.com. Selv om deres største kundebase er i Norge hadde de aldri holdt et ordentlig event her før, og jeg har aldri tatt turen til et annet land for å være med på noen av festene deres. Det til tross for at jeg har vært kunde, og etter vært affiliate-blogger av Nelly i over 7 år! På forhånd var jeg litt “nervøs” fordi jeg ante ikke hva som kom til å vente meg. Mye overfladisk stemning, skåling av champagne og stive skuldre? Slik ble det heldigvis ikke, og jeg hadde en så hyggelig kveld på BA3, med fine influencere. Det var et intimt event, akkurat slik jeg liker det!


Kjole: HER.

Jeg måtte så klart bestille en kjole for anledningen, og resultatet ser dere over. Jeg følte meg kanskje litt overpyntet men heller for mye enn for lite, ikke sant? Jeg var veldig fornøyd med looken min i dag, og føler jeg har funnet litt tilbake til den siden av meg som liker å eksperimentere med utseendet.

Altså, jeg må virkelig begynne å henge mer med influencere. Ikke bare har vi forståelse for arbeidet til hverandre og stiller opp med kamera og bilder uten å klage, men det er på ekte fine og inspirerende jenter. Med mye fri på dagtid, haha.. Slik som jeg i perioder kan ha. Det blir fort ensomt når alle man kjenner jobber strengt 08-17, og så har de fri på kvelden. Jeg har ofte motsatt, litt ledig tid på dagen men opptatt på kvelden med møter, middager, komersielle samarbeid, filming osv..

Det var forresten så utrolig hyggelig å se Martine igjen! Og alle de andre, så klart.

Min venninne Amanda er på besøk hos meg frem til søndag. De av dere som har hengt med fra starten husker kanskje henne? Vi var bestevenner på videregående og er det fortsatt selv om vi ser hverandre cirka aldri, hun bor nemlig i Spania. Men jeg er glad hun tok seg turen hit nå, selv om jeg har mye jobb men hun slenger seg med og det er hyggelig! Så nå er både hun, lillesøsteren min OG kjæresten til søsteren min på besøk, haha.. Fullt hus.

Nå er jeg ekstremt trøtt, så gleder meg skikkelig til å sove. Jeg har vondt i øynene etter plasmapen, er forkjølet og tung i kroppen men likevel er jeg glad haha. Husk forresten at to nye episoder av Sophie Elises Verden kommer i morgen! Da besøker vi en synsk, er på Elle-festen, krangler videre i Trondheim +++. Det er mye som skjer med andre ord, og konlikten tar uante vendinger..

25 kommentarer
    1. Så koselig å se Amanda på bloggen igjen 👌🏻☺️ Du var kjempe fin i gul! Ha en fin kveld natt?💁🏼‍♀️

    2. Du ser så fin ut! Og herregud som du kler å ha mindre pupper. Ser bare utrolig fresht ut, og jaaa du er nydelig i gult😍

    3. Skikkelig koselig innlegg kjempe fine bilder å skikkelig koselig at du har kost deg synes jeg du er den beste å favoritten min ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god Natt fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🐱😃🌌

    4. Så utrolig vakker du er! Gul (min favorittfarge) er en så himla undervurdert farge. Har en gigantisk gul lenestol i leiligheten som jeg blir direkte glad av å se hver morgen. Fargen bringer så mye glede og optimisme med seg at den påvirker deg til å bli lettere til sinns i hverdagen. Oppfordrer deg til å ha noe gult i leiligheten, et pledd eller noe hvis du ikke ønsker å gå så hardt ut som jeg gjorde, selv om gul og gull går helt vanvittig godt sammen.

    5. Så utrolig fin du var❤️ Og Er…

      Kjempe fin i gult. Er ikke alle som kler det. Men du nailet fargen

    6. First off all you look like a fuckingg queen!! Secondly, så digger jeg viben du har for tiden, den er inspirerende. Much love XX

    7. Hei Sophie!
      Så episode om den klarsynte nettopp og lurer på om du kunne evt lage et innlegg eller skrive en e-post til meg om den beste klarsynte du har vært til! Er så innteressert i å teste, men vil ikke bruke unødige penger på noen som faktisk ikke er klarsynt..
      Much appreciated!💫✨💫

    8. Hei!
      Du har så utrolig fine øyne, jeg la spesielt godt merke til det de to siste episodene nå på serien på elle festen. Kan jeg få spørre om det er fargelinser eller ekte og om det er linser, evt fra hvor?🙊

    9. Hei! Syntes du ser helt FANTASTISK ut om dagen! Du stråler! Kan du vise før/etter bilde av plasmapen?:D og skrive ett innlegg om hva slags type hudbehandling du tar etc?:)

    10. Hei søte! Tok du plasmapen for øyelokkene eller for brynsløft? Vil du holde oss oppdatert med før og etter resultater? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg