den følelsen

Reklame | annonselenke

Hei,

jeg har en dag hvor jeg føler meg.. vel, ikke helt prima. Selvfølelsen er ikke på topp og jeg går i “looper” i mitt eget hode, hvor den gjentakende faktoren er kjipe tanker om meg selv. Sånn er det noen ganger, men jeg ville likevel stikke inn å si hei! Sende litt kjærlighet til dere andre som kanskje føler det sånn på en solskinnsdag. 💞 Solen skinner ikke alltid på innsiden selv om den skinner på utsiden.

Bodyen min finner du HER. 🖤

En ting som faktisk hjalp var å laste ned appen “co-star“. Der skal du skrive inn datoen du er født, tidspunktet og hvor du ble født, så får du opp et skremmende treffsikkert horoskop. Hver dag. Hos meg stemmer alt, til punkt og prikke. Jeg skal bruke den appen som en ledestjerne den kommende uken å se om det faktisk har en positiv effekt.. Jeg har kost meg med den appen i dag og jeg tror den ga meg verktøyene jeg trengte til å takle denne dagen. Jeg har aldri blitt beskrevet så bra før, jeg utfordrer dere til å gjøre det samme. 🙂

Ikke verdens morsomste oppdatering, men et lite livsstegn. Noen av dere har jo etterlyst updates som er mer “random” eller som “back in the days”, og dette er en sånn. 

44 kommentarer
    1. Skikkelig stilig å vakker bilder synes jeg spennende innlegg DU er som en blå fiol som springer ut i blomst ønsker deg en vidunderlig Eventyr magisk søndag kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀🌌🌟🐱🦋♥️✌☀️

    2. Sånn er det noen dager! Håper kvelden blir så fin som den kan bli. Liker sånne oppdateringer som er litt mer random og spontane forreste , skulle ønske det kom oftere.. Og hvor er skjørtet fra snap i går fra? (Sorry for teit spørsmål)

    3. Hei

      Har Android og søkte etter “Co-star”. Maange anmeldelser der som sier den er fake, og bare finnes for iPhone. De skriver at man må innom mange annonser og gi 5* for å laste den ned..

    4. Hei, dagene dine hadde sikkert blitt bedre om du begynner å tenke på andre enn deg selv. Å bli deprimert av en kvise eller litt store kjønnslepper er ikke normalt. Jeg lover deg at du får det mye bedre om du slutter å fokusere så mye på deg selv

      1. Fokuserer SE bare på seg selv? Hun er jo så engasjert i mye! Hun er vel kanskje den eneste influenceren som virkelig har noe å komme med når det gjelder samfunnsspørsmål! Den kommentaren kunne du spart deg for synes jeg. Du burde kanskje lest Anne- Britts bok…

        1. Ja, jeg synes det. Hun tar opp noe annet innimellom, men det mister mye troverdighet når hun gjør det motsatte. Man kan ikke si at man bryr seg om miljøet når man reiser med fly hele tiden og oppfordrer til overforbruk. Tenk hvor mye hun kunne ha utrettet om hun hadde stått for alt hun sa. Hun er i mot å skade miljøet så lenge det ikke går ut over henne. Hun er viktigst! Når man lager et innlegg etter innlegg hvor det står: idag føler jeg meg fin, føler meg så fin for tiden, nå er jeg i en styggperiode, osv. Så tar man to nye neseoperasjoner og så skriver man enda mer om sitt eget utseende så er det noe virkelig galt. Men jeg kan godt forstå at man blir selvopptatt av å få så mye oppmerksomhet og når man får å mange fine og stygge kommentarer.
          Har ikke lest boken hennes, skal aldri lese en bloggerbok

          1. Helt enig Andrea. Dette kalles sykelig selvopptatthet . Gidder ikke å utfylle, regner med at de fleste med hodet på rett plass skjønner hva dette gjør med hun selv og fansen. Jeg slutter å følge nå.

            1. Enig! Å disse evige poseringene uten mål og mening. Virker bare som et usikkert skall der bare utseende og det å leke deilig betyr alt. Orker ikke dette Sophie-sirkuset lengre.

          2. Hun har ikke akkurat flydd mye de siste 2 årene da! Fy, sören det er mange som flyr såååå mye mer enn henne!

          3. Hei! Syns ikke det var så enkelt å finne horoskop appen. Heter den noe mer enn bare “co-star”? Kanskje du kan legge ut screenshot av hvordan appen ser ut? Haha.

    5. Hodet mitt, mine følelser og mine tanker går ofte i surr. Vet ikke hva jeg vil, kan eller skal gjøre. Frustrerende! Føler meg ensom veldig ofte, for jeg føler ingen forstår meg.

    6. Hei Sophie!
      Jeg bare lurte på om du hadde noen tips i forhold til meditasjon? Jeg har prøvd å begynne å meditere flere ganger, ved hjelp av ulike apper, men opplever at jeg nesten får mer angst av det. Er akkurat som at jeg ikke klarer å sitte i tankene som kommer og bare observere de, ikke overtenke. Var det sånn for deg også i begynnelsen? I så fall har du noen tips til hvordan komme skikkelig igang?

    7. Og slik går nu dagan… :
      Dårlig og demotivert 3.juli, og ikke prima og med dårlig selvfølelse 7. juli. Hei, du som skal være forbilde, hva skjedde med glede og positivitet? Skjønner at dette ikke er bloggen for å få en gledesboost! Men poseringer ala «se på meg og kroppen min» fikser du jo allikevel, så kanskje det ikke er så ille da? Bildene gir ikke meg inntrykk av du har dårlig selvfølelse iallefall. Kjenner jeg må ta sommerferie fra bloggen. Hei og hå

      1. Blir ikke bare sommerferie her, jeg slutter for å ikke bli gal av denne selvdiggeren. Blir bare sint og lei av å lese dette tullet.

      2. Jeg blir så sliten av å lese disse kommentarene. Har ingen lært dere at man kan holde munn om man ikke har noe positivt å si? Samtidig som du selv etterlyser positivitet på bloggen.

        Dersom du ønsker en blogg der alt er rosenrødt finnes det bloggere som leverer. Mange av oss setter pris på at SE deler både oppturer og nedturer. Livet er ikke perfekt for noen, selv om man kan få det inntrykket av Instagram. For å være ærlig skulle jeg ønske SE sluttet å blogge selv om jeg digger bloggen hennes. Men kommentarfeltet kan være giftig til tider. Hva gjør det med et menneske å til stadighet måtte lese disse negative og ofte lite konstruktive tingene om seg selv? Har man ikke dårlig selvfølelse fra før, får man det i alle fall av kommentarene.

        Kan ikke enkelte av dere roe litt ned med all negativiteten? Og til SE: hang in there! Forsøk å få litt ekstern input som overdøver de negative tankene 🙂 Lære et nytt språk (Duolingo-appen er kjempebra) eller en middag med venner? En joggetur med killer music? Klem til deg.

    8. Synes det er fint med litt ektehet jeg! Det er mer enn nok av de som later som ting er sååå j…. bra hele tiden!
      Selv har jeg det dritt veldig ofte, da passer det bra med å se og fölge de som viser hvordan ting faktisk er…
      Så jeg tar ikke sommerferie fra deg, Sophie! <3

    9. Hei fine deg! Akkurat lest ferdig “Elsk meg” og ville bare si at jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Du er en inspirasjon i hverdagen min. Liker både de dype og litt mer overfladiske innleggene dine. Stå på!
      klem:*

    10. Du som er så glad i ansiktsmasker, eller sheet masks: er de du bruker biologisk nedbrytbare som feks The Body shop sine som kan resirkuleres i kompost?

    11. Har du noen gang vurdert å komme deg ut av ditt eget univers og inn i den virkelige verden?
      Når du lever av deg selv på denne måten bruker du unormalt mye tid på å granske deg selv.. kom deg ut av det! Gjør noe som er VIKTIG!
      Da vil du ha mye større sjanse til å nå en dypere mening med livet og innse at du ikke er senter.

    12. https://www.tv2.no/nyheter/10713655/

      Du som mener influencere ikke har ansvaret for noe som helst her i verden, men les denne artikkelen og tenk over at du har barn og unge som er lesere. Dette var vondt å lese og jeg spør meg selv gang på gang hvorfor bloggen din må være så utrolig kroppsfokusert og reklamene dine så retta mot utseende hele tiden når det finnes så mange andre viktige ting her i verden man kan bruke stemmen sin til. Jeg skulle ønske det var en garanti for at de med mest på hjertet også var de med mest fornuftige ting å si.

      1. Bra K, dette må hele kommentarfeltet og sophie elise lese opptil flere ganger. Kanskje på tide å fokusere på sunnere ting. Kan da ikke være noe vanskelig for deg med den store plattformen. Du kunne jo bli et enda større forbilde om du fortalte din historie på en voksen måte og bruke det i kampen mot kroppspress. Tror du ville bli mye mer lykkelig og fornøyd med deg selv om du kunne påvirke til et sunt kroppsbilde. Slutt først med operasjoner og forklar de unge med en sterk stemme at dette ikke gjorde deg lykkeligere, men bare en higen etter mer. Dess mer en fikser dess mer finner en å fikse. Måten du driver på nå vil du sakte, men sikkert forsvinne fra media. Skriving er noe du er superflink i. Lag en spalte som feks kan hete ” veien tilbake “, eller hva som helst. Du er smart, morsom, pen, forfatter , du har fått til mye, men du kan få til så mye mer særlig med all kritikken du får mht all den fikseringen på utseende. Umulig å vite om du er lykkelig med slik du har det, og er det slik skjønner jeg rumpe bildet. For oss var det ekkelt og en smule trist. Tenk at du må gjøre det samtidig som GJ og J var på en kroppspress leir for ungdom? Fikk du for liten oppmerksomhet, eller hadde du behov for å vise deg frem? Tenk hvis du da hadde gjort et stunt mot kroppspress? Hva vet ikke jeg, men du hadde klart det. På tide å tenke utenfor boksen. Du er voksen. Lykke til.

    13. Det er ikke rart at du har litt dårlige dager. Det er bare å gå inn i kommentarfeltet og lese alt det negative folk skriver. Hadde det vært meg hadde jeg ligget i fosterstilling og hulket. Jeg hadde i alle fall ikke klart å blogge videre i den visshet om at de negative kommentarene fortsetter å komme.

      Jeg synes du er sterk!

      Jeg er ikke alltid enig med det du sier, bilder du legger ut eller valgene du gjør, men det er tros alt ditt liv og jeg har ingen rett til å fortelle deg hvordan du skal leve det. Det er flott at du ikke maler ett rosa bilde, men skriver om både motgang og medgang. Det er godt å vite at andre har de samme problemene som meg.

      1. Negative kommentarer Hanne? Stort sett er det konstruktiv kritikk, eller velmente råd til noen som har mista seg selv opp i et sammensurium av selvopptatthet. Det er farlig for helsen å holde på slik. Kommentarer som din opprettholder denne syke livsstilen. Vet hun er voksen og at ingen har noe med hva hun gjør med livet sitt. Det er lov å bli bekymret og jeg håper inderlig at noen i hennes innerste krets snart hjelper henne. Fulgt henne i mange år, men klarer ikke dette lenger.

      1. Beate- så bra du ikke skjemmes, du er jo bloggpoliti både her og der ser jeg, heeelt uten filter uansett hva de skriver. Interessant😁.

        1. “!” Haha, da er vi vel 2 da, siden du er inne på alle de samme kommentarfeltene som jeg er! Interessant! 😀

    14. Dere som kommenterer stakkars S som må lese negative kommentarer hver dag osv, sier ikke det litt? De fleste er konstruktive og undrende over ting S skriver og gjør. Dette må hun bare forvente. Hvis S er så oppegående og spesiell som hun selv fremstiller seg-så skjønner hun kritikken (selv om hun aldri tar ansvar for noe, skriver alltid: “siden noen klager på at jeg legger ut for lite slik, så gjør jeg dette nå..”. Bruker kritikk til å snu seg selv til et offer og ikke ta ansvar selv for egen blogging.
      S vet faktisk ikke hva hun driver med, for da ville hun forstått dette allerede. Boblen med folk hun har rundt seg er ikke kritisk til henne, hun velger de som jatter med og lar henne fortsette å være selvopptatt… men jeg skjønner at hverdagen til S ikke er lett, hun finner ikke seg selv, en dag vil hun være slik, og neste dag ønsker hun å fremstå som en annen. Det er tydelig og denne identitetsforvirringen går utover bloggen.

      1. For noe vås!!! SE vet tydelig hvem hun er og er ei jente med skikkelig bein i nesa. Å skrive blogg er å utlevere seg selv. Hvem har ikke tyngre dager innimellom? Tenk litt på Per Fuggeli og hva han skriver om livet, fornuftigere mann enn han var tror jeg ikke det har funnet maken til. Livet byr på opp- og nedturer, den reisen tar SE oss med i. Jeg synes det er fantastisk å lese en blogg med et EKTE menneske. Jeg er en voksen dame som har levd et lengre liv enn de fleste lesere her inne. SE har til tross for sin unge alder et meget reflektert syn over bla. livet, dyrevelferd og egen psykisk helse. Alle mennesker har en psykisk helse..,tenk over det. Stå på Sophie Elise, det er en grunn til at du er Norges mektigste influencer. Jeg digger deg!

      2. Helt enig! Typisk SE å innta offerrollen når hun får kritikk. Synd ingen rundt henne kan veilede på riktig vei. Trasig hun ikke har en vanlig jobb hvor hun kan oppleve mestring og at det virkelig er bruk for henne. Og få fokuset bort fra hud, hår, negler, kropp og utseende. Er vel ikke så veldig deppa og full av angst når man blotter rumpa blandt reolene på IKEA, eller legger ut masse bilder i bare undertøyet.

    15. Hei!
      Vet du kanskje har lagt ut et lignende innlegg for en stund siden, men hadde vært veldig gøy om du gikk gjennom alle appene du bruker på telefonen din! Kanskje man kan få flere morsomme tips, slik som denne appen 🙂

      Stor klem <3

    16. Kan anbefale Ayahusca på det varmeste❤️ Hvis du ønsker og gå dypere. Livet mitt og selvbildet, kjærligheten til alt, forandrer seg etter en helg med noen helt fantastiske mennesker.. jeg vet ikke om du selv vet, at du er starseed💜💜 🙏🏻✨🕉 Du er nydelig inside out ☺️

      http://www.ayahuascanorge.no/

      Ønsker ikke at du godkjenner kommentaren, jeg vil gjerne dele og vekke nysgjerrigheten din for noe helt magisk 😇🙏🏻✨

    17. Hei! Om nesen din har begynt å bevege seg mer mot den ene siden ? 😟Når kan du spoile hvilken klinikk du opererte på og hvilken lege ? 😬

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg