den beste dagen så langt

Reklame | annonselenker

Hei fra Michael Jackson. Neida, det er bare meg. Det er bare den eeeevige “stygge” kommentaren folk gir meg, tror jeg har fått den siden jeg var 18! Kanskje ikke det man skal fokusere på, det er tross alt mye positiv energi her inne også, men jeg ville bare si at akkurat den Michael Jackson kommentaren kan man spare seg for om man vil såre. For den er jeg vandt til, haha. Pluss nesen er større så jeg forstår ikke logikken.

Kjole: HER

I går hadde vi den fineste dagen her så langt. Det var ikke noe spesielt som skjedde, og kanskje nettopp derfor var den så fin. Kasper foreslo at vi skulle gå til Times Square bare for å se litt, og det kom så uventet ettersom vi begge liker stillhet, men det var helt fantastisk å gå rundt omkring der. Holde i hendene, se på folk, se på billboards, føle at man er en del av noe større – som man absolutt gjør når man er her.

Jeg har vinglet hele turen mellom å ønske meg et liv her, og å savne Norge. Jeg har nok landet på at jeg.. aner ikke. Det er sikkert noe annet å ha sin egen leilighet her og et sted å trekke seg tilbake til, men jeg elsker virkelig landet vårt. USA er på mange måter ganske bakpå, spesielt på klima og miljø. Og politikk generelt. Det er viktige faktorer for meg om jeg skal bosette meg noe sted!

Sko, som faktisk er på 25% akkurat nå: HER

Vi hadde en skikkelig datenight. Tok en Uber til Brooklyn og spiste på det beste stedet så langt, Maison Premiere. Det var som å bli sendt i en tidsmaskin med destinasjon 50-tallet. Musikken var akkurat sånn som jeg liker, herregud – hvorfor finnes det ingen utesteder i Oslo som spiller gammel, gammel musikk? Jeg hadde hengt der hver dag. Hele restauranten var full av mennesker jeg skulle ønske jeg kjente, vi kunne ha vært der for alltid. Men, jeg fikk vondt i magen og vi måtte dra hjem, haha. Sexy.

Hvor fint? Jeg elsket stemningen der. Dra hit om dere er i New York, det er virkelig verdt turen. Maten var også helt utrolig. Jeg vil egentlig tilbake i dag, men vi har lovet hverandre å ikke spise på samme sted to ganger. Da får vi maksimalt ut av tiden vår her.

I dag skal vi på museum, faktisk! Jeg gleder meg til å se litt dinosaurer. I morgen reiser vi hjem, så det er bare å makse den siste tiden! (Jeg har mest sett på Ugly Betty. På Hulu, til den som spurte!).

30 kommentarer
    1. Så utrolig nydelig kjole! 😊 Jeg skjønner heller ikke logikken med Michael Jackson nese. Forøvrig synes jeg at nesen din er veldig pen! Kos dere videre❤❤

    2. Så utrolig fin kjole!😊 Den kledde du virkelig! Jeg skjønner heller ikke logikken med Michael Jackson nese. Forøvrig synes jeg at nesen er veldig pen! Kos dere videre ❤

    3. Skikkelig svevende blå vakker å Nydelig og du er smart å sterk modig så vil jeg at du skal vite at jeg tenker på deg og håper alt er toppers med deg DU er best å favoritten uansett av som skjer har den blå steinen med magisk blåfjell kraft jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🦋🌌🐱✌☀️😀

    4. Folk er så teite. Herregud! Men skulle ønske du fokuserte mer på det positive, enn å dra frem det negative som blir sagt og gi det oppmerksomhet i stedet. Du ser kjempebra ut, og så søt kjole! Håper siste dagen i New York blir fin 🙂

    5. Hei! Skriver aldri her jeg, men ville bare si at du ser så vakker ut, og at jeg håper du (endelig) får puste ordentlig! Man kan ha hvilken som helst nese i verden – sålenge man får puste. Det må da virkelig være det viktigste. Håper du klarer å bare gir f*en i alle som tror de har rett til å kommentere andres utseende.

      Kos dere videre i statene,

      Hilsninger fra Nord-Norge!

    6. Hei fineste Sophie <3
      jeg og kjæresten skal til USA for første gang! men litt usikker på hvor vi skal, tenkte kanskje LA også kjøre te vegas, eller har du noen anbefalinger hvor du heller ville reist?:)

      1. Hei fine du <3 Åh, jeg har aldri hatt en sånn type ferie, men jeg elsket å fly til Fort Lauderdale og så kjøre til Miami, og deretter til Key West for selve ferien. Det er en av de fineste turene jeg har hatt! Aldri vært i vegas for jeg tror ikke det er noe for meg 🙂

    7. Du er et fint forbilde Sophie Elise! Du setter ord og følelser på alt og, du deler din mest personlige og innerste følelser, du er interessert i mye som er bra og ingen kan komme her å si noe dårlig om deg!
      Du har faktisk hjulpet meg mentalt sett, med alle dine boktips har jeg blitt veldig glad i å lese bøker blandt annet.
      Takk for all god inspirasjon du gir meg her inne 😘😘

    8. Hei Sophie! Har sjelden lagt igjen ein kommentar noken plass. Har lest litt av din blogg siste halvår. Vil du skal vite, du er så flott, ekte og deg sjøl! Og helt nydelig med din nye naturlige look. Go sommer 🙂

    9. De som sammenligner med Michael Jackson sikter nok ikke utseendemessig likhet. Er nok heller en referanse til hans utallige neseoperasjoner, og det faktum at nesa hans ble ødelagt av det, og falt helt sammen mot slutten. Uansett så er det usmakelig og nedlatende, og det tråkker i grunn på to personer som antageligvis begge har lidd under dårlig selvbilde og som har vært uheldig med en operasjon, og som har forsøkt å rette opp i det.

      1. Synes nesen så finere ut enn noensinne fikk lyst på den selv 👌🏼da min er bred og grusom alltid vært…😿 så virker som du vært heldig med slik den ble nå veldig..

    10. Jeg flyttet til USA for snart to år siden, og har faktisk opplevd at det er mye større fokus på sosial samvittighet her enn i Norge – noe jeg aldri ville trodd før jeg flyttet hit! Når det er sagt, så er det forskjell på å tenke/snakke om saker i forhold til faktiske handlinger, men jeg har en mye bredere verdensforståelse etter å ha flyttet hit. Bare noe å ha i bakhodet <3

    11. For noen nydelige bilder! Er det kjæresten din som har tatt dem? Du får hilse han og skryte masse. Fortsatt go’ ferie. Du ser utrolig flott ut!

    12. Jackson-kommentarene Er nok pga antall operasjoner du har tatt og ja om ikke lik nese så like avlange nesebor.

    13. Hei Sophie! Jeg og kjæresten skal til New York om 10 dager, og liker å lese tips på bloggen din om spisesteder og sånt! Vi planlegger å tilbringe en dag i Brooklyn, og lurte på hvor du får tak i Uber? aldri prøvd det før, så ble litt nysgjerrig! Har du noen favoritt spisesteder på øya å anbefale, bortsett fra de på bloggen? 🙂

    14. Nå har jeg nettopp sett bloggeren sesong 4, der du tydelig viser at du er usikker på utsendte ditt, dette er noe av det bedre jeg har sett av deg😊 du er jo et menneske med både komplekser og usikkerhet, som alle oss andre jenter. Og jeg synes denne sesongen av deg var veldig bra, der du viser deg fra en side ingen har sett! Vet du får mange stygge kommentarer, men tenk hvor mye du har oppnådd i livet😊

    15. På det første bildet minner du meg så syyykt om Carrie når hun får den rosa Oscar De La Renta kjolen av Alexandr i sex and the city 😍 såå pretty 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg