de siste dagene

Reklame | annonselenker

Hei!

Jeg hadde et sterkt ønske om å kunne senke skuldrene helt da vi dro på spa, å komme hjem som et nytt menneske. Et menneske som ikke får høy puls bare det minste lille ikke går etter planen. Vel, det fikk jeg ikke helt til.. Jeg er fortsatt ikke så god på å sette grenser eller si ifra til dem rundt meg at jeg trenger par dager fri. Så, jeg kom hjem med skuldrene nærmest opp under ørene, med høy puls og løp til pcen for å ta tak i alt jeg må gjøre. Dette er ikke klaging altså, men mer en “note to self” om å prioritere tiden min riktig. Skal jeg slappe av, så får jeg se til å slappe av. Ikke ligge å lese en bok å tenke “pokker heller nå burde jeg svare på mailen” men heller være tilstede i det jeg gjør. Inspo av Kasper

Dette har jeg gjort de siste dagene..

Toppen min finner du HER – shorts HER. 😍

En typisk morgen hjemme hos oss. Jeg har begynt å drikke mye te i det siste. Jeg har jo sluttet med kaffe og koffein generelt, det ble kjapt erstattet med varm sjokolade men siden jeg forsøker å leve livet mest mulig vegansk – så har det nå blitt te. Noe varmt må jeg drikke uansett!

Jeg, Kasper og lillesøsteren hans spiste på Oslo Raw. Hun skal flytte til Bali for en måned å studere yoga, jeg er så misunnelig på henne og alle som ikke har en plan. Eller, hun har jo strengt tatt en plan men at hun likevel kan ta spontane valg slik som det. Kanskje i mitt neste liv!

Etter å ha spilt inn podcast (ny episode ute i dag!) og vinket søsteren til Kasper farvel, satte vi oss i bilen å dro til Farris Bad. Jeg har vært her før, for et par år siden men jeg hadde veldig få miner av det hele. Vi bodde på Fritzøe-suiten (som jeg presterte å kalle Fritzl-suiten) og rommet vårt var større enn min forrige leilighet. Nydelig utsikt fra badekaret, så der ble jeg sittende en stund.

Bildet over er tatt med selvutløser. Herregud, det ble mye vann og frem og tilbake inne på det badet, men jeg hadde ikke tålt skammen ved å spørre Kasper om å knipse dette. Dessuten måtte han kjøre tilbake til Oslo fordi vi hadde glemt masse greier, haha.. Stakkars.

Jeg liker egentlig ikke å lese bøker i badekaret, både fordi jeg hater å bli tørr på hendene men aller viktigst, min store frykt – papirkutt. Men i dette badekaret gikk det fint, det var så romslig og hadde et bord ved siden av, så da klarte det. Jeg leser selvbiografien til Erika Jayne som ikke akkurat er et litterært mesterverk, men det hadde jeg heller ikke forventet. Jeg har lest den før og det er enkel underholdning.

Forresten, min egen bok Elsk Meg er ute i pocket nå. Perfekt å ha med seg på ferie 😊

Når noen vil ha et fint bilde, får andre sitte tålmodig i bakgrunnen å vente.

Utsikten på Farris Bad er virkelig noe for seg selv. Havet bare fortsetter ut i evigheten og du sovner til lyden av bølgene. Dette bildet er knipset på verandaen vår, men jeg vet at de aller fleste rommene har minst like fin utsikt (jeg har bodd her før på et helt “vanlig” rom).

Jeg kjøper tydeligvis alltid bikinitrusene mine i en størrelse for små, haha. Det virker bare enklest å ta samme størrelsen oppe og nede. Denne bikinien kjøpte jeg på hotellet, det er obligatorisk tror jeg.

Og igjen: JEG HATER DEN STORE TATOVERINGEN MIN PÅ LÅRET!!!!! Er så sjalu på alle som har små, søte tatoveringer. I dag fikk jeg nesten litt angst da jeg innså at den alltid kommer til å være der.

Spaet har fotoforbud, så dette er mitt eneste bilde fra innsiden. Men det er ganske stort og mye å gjøre. Vi valgte å ikke ha noen behandlinger denne gangen, jeg hadde mensen og det jeg liker aller best er Hamam, men da er man naken. Det fristet ikke å bli massert med en tampong hengende over alt, så da lot vi være.

Topp HER – Bukse HER.

I dag gikk vi oss en tur på stranden, jeg fikk en rose, vi kjøpte skrapelodd og trodde i et lite sekund at vi hadde vunnet tre millioner kroner – Kasper ble så glad at det var skikkelig trist å si neida, vi tok visst feil, det var bare 100 kr vi vant, hehe.. Men den kortvarige gleden der var noe for seg selv.

Nå har vi akkurat kommet til hovedstaden, jeg skal ut å spise litt italiensk med Adelen. Så deilig med litt venninnetid 😘 Egentlig burde jeg vært hjemme og ventet på en pakke som skal bli levert men det er jo klin umulig å avtale noe som helst med Bring.. 

Vi snakkes i morgen!

23 kommentarer
    1. Skikkelig svevende flott å kjempe stilig bilder synes jeg jeg skjender meg i hende i å få høy puls va det minst synes du er tøff og modig Heier på deg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus♥️🐱🌌🦋✌☀️

    2. Spørsmål til podcasten:

      Hva er dine tanker rundt at Prinsesse Märtha Louise er sammen med en shaman? Litt interessant tema mtp på at typen din er spirituell og alt det der. Halve Norge hater jo på Durek fordi de tror han lyver osv, men han er jo bare «våken» og mindfull? Eller?

    3. Dagens lille anbefaling: menskopp. Da merker ingen at du har mensen, og det er nesten en liten fare for å glemme det selv… Så sant man ikke har mange andre plager da. Fint innlegg 🙂

      1. Støtter denne, menskopp er fantastisk! Man trenger nesten ikke tenke over at man har mensen, og kan gjøre alt man kan når man ikke har det. I tillegg er det miljøvennlig! 😄

    4. Det er veldig mye god vegansk kakao! F.eks. å varme Alpro sin sjokolademelk, eller å blande kakaopulver eller Oboy med havre-, ris-, mandel- eller soyamelk.

    5. Hvordan holder du bikinilinjen din så fin? Jeg vet at du vokser, og at dette lett gir inngrodde hår. Jeg selv har gått litt frem og tilbake mellom voksing og shaving, og prøvd produkter som skal hjelpe på røde prikker og inngrodde hår, men får ingenting til å funke og kjenner nå at jeg gruer meg til å gå i bikini av den enkle (og teite) grunn.. Lurer også på hvorfor du har valgt å ikke ta laser? (vurderer det selv). Hadde satt utroolig stor pris på svar! Evt. om du svarer i podcasten som ukens lytterspm <3

      1. Jeg har inngrodde hår, men er sikkert bare “heldig” med hvor de er plassert. Men tro meg, jeg har masse! Har fått en krem fra hun jeg vokser hos, men jeg har vært for lat til å bruke den så..

    6. Synes den tatoveringen din på låret er nydelig. Skikkelig sexy med jenter som har store tatoveringer. Synes ofte at de små blir bare plassert her og der som små flekker over hele kroppen.

      Du ser nydelig ut nå(Det har du gjort hele tiden). Digger at du går mot janteloven!

      <3

    7. Om du tar 2 deler alpro sjokolade melk og 1 del oatly havremelk og varmer det opp, så får du god kakao. 🙂

    8. Hei snaxy! <3 Vil bare komme med et tips, siden dere liker å finne flotte perler närt Oslo! Har dere värt på Stötvig Hotel i Larkollen? Det er inspirert av The Hamptons, östkysten i USA. Så aldeles nyyyyydelig ut!!! Så det på God morgen Norge nå! Det må du sjekke ut altså! WOW! 1 time unna Oslo. God klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg