cryotherapy

I dag har jeg følt meg både dårlig og demotivert, og hva finner jeg helst på da? Fosterstilling og en eller annen serie, helst gamle episoder av noe jeg har sett før. Men hva gjorde jeg heller? 

.. Jeg dro på CryoTherapy! Jeg trengte å hente meg inn igjen, og her traff jeg blink. Det er altså en “tank” som er full av kald gass, og etterhvert står du i hele 130 minusgrader. Det er sinnsykt! Det er ikke like kaldt som det høres ut, men det er såpass at man får vondt i kroppen og jeg klarte ikke å holde ut de tre minuttene man egentlig skal stå der. De positive effektene skal være blant annet lindring av skader, bleking av cellulitter, gi bedre flow i kroppen, hjelpe mot angst, osv.

Det er så spennende å teste nye ting innenfor helse. Jeg sier aldri nei og prøver det meste av behandlinger, slik jeg ser det har man ingenting å tape.

Man føler seg ganske dritt når man står inni der på grunn av kulden, jeg personlig ble ganske kort i pusten, men med en gang du kommer ut eksploderer endorfinene. Da vil jeg alltid bare inn igjen med en gang!

Behandlingen tok jeg på Bare Flyt. Jeg anbefaler dere å sjekke ut floating også, det er så gøy og en fin premie å gi til seg selv etter å ha meditert fast over en periode. Man får mye mer ut av det om man kan meditere. Jeg og K har forresten begynt å meditere sammen et par ganger i uken og det er så fint, så nå føler jeg meg inne i en god tilstand. Som regel.

Ellers spiste vi på Gunnars Generasjonsbar. Hvem takker vel nei til lunsj hele dagen! Her serverer de masse gode drinker også, perfekt sted å ha et tidlig vors. Maten er også fantastisk, jeg har aldri spist så gode pannekaker som her.. 💕

Toppen er fra Bik Bok. Den har så deilig stoff at jeg blir sittende å stryke på meg selv. 

Nå er jeg hjemme, og skal sette meg å strikke litt i sengen. Snart er jeg ferdig med min første genser! Det tar litt tid siden jeg gjør alt i rykk og napp, men snart så.. 🙂

29 kommentarer
    1. Kjempe kult å spennende innlegg svevende blå FLØYEL flott bilder synes jeg høres tøft å Eventyr magi du er superflink til å svare meg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god Natt fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🐱🦋🌌☀️✌🌟

    2. Bare et spørsmål, du føler deg dårlig og demotivert…igjen…. Føler du deg noen gang helt på topp?

    3. Glemt å merke med sponset behandling? Eller reklamerer du for de gratis. Voldsomt med logoer og spesifikasjon av navn på behandlingen.

    4. Hvordan i alle dager bleker man celulitter? Skreiv du feil, eller har du gått på et idiotisk salgstriks?

    5. Du må sjekke baddiewinkle på ibsta. 93 år gammel og hot af! Det er slik jeg ser for meg deg om maaaaaange år. Tror du kommer til å digge henne!

    6. Trenger vel ikke å merke som reklame hvis det ikke er sponset av de, og en behandling hun har betalt for selv?

    7. Du er så flink til å skrive, håper du bare fortsetter selv om du stadig får så mye stygge og dumme kommentarer- var så glad for at du skrev om kjøttindustrien-en så viktig stemme som din kan gjøre en stor forskjell😉stor respekt! Her sitter jeg med en due som ruger på fire pinner i epletreet utenfor stuen og det blåser som f…. hva gjør jeg hvis alt faller ned…

    8. Det blir LENGE til jeg drar på Ikea igjen! Kan komme borti noe… Direkte kvalmt at du drar opp kjolen og presser den avkledde rompa utover midt i butikken🙈! Hvem går med på å ta et slikt bilde?🤢 Grow up, det der er barnehage-style…

        1. Jeg som er teit K? Har du sett instagram’en til bloggeier? Man blotter ikke rompa med en utvaska string på Ikea, det er så barnslig, særdeles urenslig, og misforstått opprørsk at det nesten er komisk. Men er vel bare kynisk for å skaffe lesere i tørkesommeren…

          1. Style så fullstendig enig med deg. Rumpe flashing på Ikea? Sophie du er og kommer til å forbli en umoden tenåring. Hvem andre enn grisete menn vil se den rumpa om og om igjen?. Er du tom for idéer? Dette er kvalmende . Vi vet alle hvordan den rumpa ser ut. Du har jo mista forstanden.

            1. Jeg synes ikke det er noe galt i det jeg!! Flott rumpe, operert eller ei! Herlig med litt girlpower, SE <3

    9. Så utrolig heldig du er som kan ta alle disse behandlingene. Tror det hadde hjulpet meg mye, men eier ikke råd. Håper du tenker litt på hvor priviligert du er =)

    10. Hvorfor svarer du kun av og til og på noen få innlegg? Mange som lurer på og er kritisk til piller og gummi og whatnot du trykker i deg og reklamerer for både hud og hår og vet ikke hva.. og disse boksene med ekstra stash som du mottar. /økt forsøpling/forbruk. Hvorfor reklamerer du for disse tingene, du som er så opptatt av miljøet?

    11. Skal vel ikke mange tastetrykkene til for 0 finne ut at dette, som det meste andre du reklamerer for på bloggen bare er tøys og vas. Nei, piller for hår hjelper ikke, men ja det hjelper å spise sunt.

      Nei, cryoterapi og den teite olja du bruker hjelper ikke på cellulitter og strekkmerker. Det er bare å lete 5 minutter etter god forskning som enkelt forklarer hva cellulitter og strekkmerker er.

      Forstår ikke at innsikten er såpass liten. Hurra for miljøet og samtidig et ekstremt forbruk?

      1. Håper det ikke er bio oil for den er testa på dyr. Du sier du heller ikke vet så mye om vegansk sminke, så det betyr vel at mye av din sminke også er testa på dyr. Nelly som du handler manisk hos er jo miljøværsting. Da er det kostholdet igjen, som er nesten vegansk. Ikke sånn veldig miljøvennlig….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg