bursdag i dag!

Reklame | eget merke

I dag har jeg bursdag, og det jeg aller helst ønsket var en rolig dag. Jeg fikk en fin frokost som jeg hadde bestemt og det var fyrt i peisen. I gave fra Kasper fikk jeg så mye fint, men det aller beste var nok et innrammet bilde av oss og donasjoner til veldedige organisasjoner (dyrebeskyttelsen og extinction rebellion Norge). Vi har et par timer hjemme før jeg skal i familiemiddag og da vil jeg helt ærlig bare sove å se på The Office frem til da, haha<3

Men! Denne videoen synes jeg dere skal se. Jeg har laget en guide på hvordan jeg påfører Glöd Sophie Elise, og samtidig snakker jeg litt om historien bak produktet, altså hvordan dette ble til, jeg tar dere med litt på innsiden der. Preeeess play!

Glöd Sophie Elise begynner å bli utsolgt i mange H&M-butikker landet over, så det lønner seg å være rask om du vil ha den perfekte brunfargen før jul eller nyttårsaften. Ny leveranse vil ikke være ute i butikkene før i starten av januar.. Og DET føles lenge når man vil være tan, haha. Coverbrands har fått et lite påfyll av varer som du kan sjekke HER, men de har fortsatt ikke fått inn hansker så da må du sjekke hos H&M eller kjøpe fra et annet merke – selv om mine hansker slår alle andre med flere mil, det synes jeg selv.

 

69 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen, Sophie!
      Hvilke er de 35 øvrige butikkene som dere har lansert Glöd i? Er det mulig å kjøpe før jul? 🙂 (Ettersom det står 70 butikker totalt på videoen).

    2. Er selvfølgelig nødvendig å skryte av veldedighet! Prøver desperat å hanke deg inn igjen etter å ha vist dine sanne farger once again. Du lurer bare deg selv og fjortisfølgerne dine.

      1. Jeg hadde skjønt kommentaren din dersom hun skrøt av at hun gir masse penger til veldedighet, men jeg synes ikke kommentaren din gir så mye mening når hun forteller at hun har fått det i bursdagsgave.

        Gratulerer med dagen Sophie!

      2. Wow, for en voksen kommentar. Ikke alle blogginnlegg man trenger å bli fornærmet av. Det går faktisk an å være opptatt av utseende, samtidig som man er opptatt av dyrevelferd. Og ved å “skryte” av at man gir, blir kanskje andre også minnet på å gi.

        Gratulerer med dagen, Sophie Elise.

      3. Håper du er superfornøyd, Beate, og føler deg vel, med all dritten du spyr ut. Helt unødvendig. Tror du DIN mening er så mye mer verd enn andres, i dette tilfellet Sophie Elises?

        1. Tone du er jaggu meg en fan😂 du kommentere på alt! Så bra du støtte sophie med og dra inn masse penger😉 skjønner du skulle ønske du var like rik og pen. Du er vel bare en kjedelige A4 kjerring som ikke har så mye peng på konto🙈. Kanskje du skal begynne og blogge elle ta en utdanning så får penger og suksess du og😜. Enn og bruke livet ditt på ei mektige dame som alltid kommet til og være mektig uansett hva😍

    3. Wow, for en voksen kommentar. Ikke alle blogginnlegg man trenger å bli fornærmet av. Det går faktisk an å være opptatt av utseende, samtidig som man er opptatt av dyrevelferd. Og ved å “skryte” av at man gir, blir kanskje andre også minnet på å gi.

      Gratulerer med dagen, Sophie Elise.

    4. Helt enig Beate, ser tvers igjennom denne plastikkfiguren!
      Det er det heldigvis flere og flere som gjør, også de yngste tenåringene👌👍

    5. Gratulerer med dagen, Sophie! 🌸

      Hva med hanskene? Må du vaskes etter bruk? Vasket ikke mine. Er redd for at det går utover neste smøring? 🙈

    6. Gratulerer med dagen, Sophie! 🌸

      Hva med hanskene? Må du vaskes etter bruk? Vasket ikke mine. Er redd for at det går utover neste smøring? 🙈

    7. Den som redigerer videoene dine nå er ikke like flink som den forrige, er bare irriterende med så mye “effektlyder” og greier hele tiden

      1. Enig. Det var også et par dårlige overganger. Før hadde videoene mer flyt og så rett og slett bedre ut.

      2. Den forrige som klippet videoene mine, og den som klipper nå, er begge flinke – men merk deg at den forrige hadde klippet meg siden 2015 og da får man mer “flyt” 🙂 Og strengt tatt er det jo mye mindre effekter etc nå..?

    8. Skikkelig koselig å kjempe kult innlegg synes jeg og GRATULERER så masse med dagen håper du har en kjempefin bursdag og håper du har kosa deg masse ønsker deg en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise♥️🦋❄🧿🌠😊

    9. Gratulerer så mye med dagen Sophie!❤ er imponert over hva du har oppnådd!🙌🏻 stå på videre, og ikke la deg knekke av ufine kommentarer av folk som gjemmer seg bak tastaturet💥

      gleder meg til å teste ut produktene dine🤩 håper de snart kommer til en hm butikk i nærheten av meg. Du har ikke tilfeldigvis en liste over hvilke butikker som har de inne?😇

    10. Gratulerer med dagen 🎉
      Håper du har en fin dag!

      Du, bruker du fremdeles Max factor lasting performance av og til? Jeg finner den ikke i butikk eller på nett i min farge lengre, regner med at den er på vei ut. Vet du om de bare kaller den noe annet eller om den faktisk er på vei ut? Veldig random spørsmål, sånn ble det 😆😂

    11. Kan du vise instant tan på video? Aldri opplevd en selvbruning som er vanskeligere å påføre, den tørker jo på 2 sekunder og blir skjolder fordi man ikke rekker å smøre den utover . Og i ansiktet er den jo helt forferdelig ut, ser møkkete ut. Skjønner ikke åssen man kan få et pent resultat med den

    12. Gratulerer så mye med dagen❤️
      Elsker virkelig glöd❤️
      Lurer bare på om man kan smøre på nytt etter 3 dager? Uten å skrubbe huden først eller om det blir stygt?

    13. Jeghar og den erfaringen . Jeg filk store skjolder , og er av den grunn ikke bra nok for meg. Kjenner til flere som er misfornøyd. Gått tilbake til cosmica, som ikke har skjolder. Den er nydelig å påføre og fsrgen kommer gradvis. Superfornøyd! Vi var en venninnegjengen prøvde dette produktet sammen og sammenliknet oss. Ingen av oss turte å gå ut på en stund. Det er altfor mye orsnsje farge.

    14. Blir du ikke flau over faren din..? På Facebook var den en person som ikke hyllet deg men kom med et kritisk utsagn. Han ble øyeblikkelig tilsnakket av din far!

      1. Tror dessverre ikke hun har de sosiale antennene som trengs, langt mindre skammevett!
        Personlig hadde jeg vært dritflau av både han og meg selv!!

      2. Hvorfor i alle dager skal hun være flau over at en av hennes nærmeste tar til motmæle når samma fyren som _konstant_ må komme med belærende og surmagede kommentarer til henne NOK en gang bare MÅ dytte sin verdiløse mening om henne frem i kommentarfeltet der? Den fyren er en helt spesiell, vandrende hjerneskade, han må jammen takle å få tilsvar etterhvert. Erkepatetisk taper, rett og slett.

    15. Tr du fortsatt Restylane? I så fall hvor mye? Tok akkurat 1 ml og får helt panikk over hvor stort det ble. Synes du har kjempe fin størrelse! Hvorfor å bare få alt fjernet 😅

      1. Hei, jeg har ikke tatt restylane på sykt lenge, kan ikke engang huske sist.. Har fjernet alt men har litt rester av det + fett i leppene som jeg tok i 2016 om jeg husker riktig 🙂 Å få alt fjernet er sinnsykt vondt men du får se litt på det selv! <3

    16. Vakre vakre deg! Kan jeg spørre deg hva kamera ditt heter? Det du bruker når du lager videoblogg.

    17. Hei,

      Er fotografer kunstner , jeg maler bilder av personer jeg liker og har lenge observert.
      Du er utrolig vakker, og jeg har sett deg men ønsker å male deg i virklighet. Kanskje du blir så fornøyd at du kan legge det ut på din blogg? Du kommer garantert til å like det, kanskje vi kan møtes snarest mulig?
      ditt kontakt info?

    18. Jeg vil gerne takke hr. Liam Benjamin, som hjalp mig med at få et lån. For de sidste fem måneder, har jeg været på jagt efter et lån til at afvikle min gæld, alle jeg mødte snydt og tog mine penge, indtil jeg endelig mødte hr. Liam Benjamin . Han var i stand til at give mig et lån på 800.000,00 euro for mit firma, Han kan også hjælpe dig. Han har også hjulpet nogle af mine andre kolleger. Hvis du har brug for økonomisk hjælp, bedes du kontakte hans virksomhed via e-mail: {[email protected]}, jeg tror, han kan hjælpe dig. Kontakt ham for at få hjælp, ligesom han hjalp mig. han ved ikke, at jeg gør dette ved at sprede sin goodwill mod mig, men jeg føler, at jeg skal dele dette med jer alle til at frigøre dig fra svindlere, skal du passe på imitatorer og kontakte den rigtige lån selskab.  nedenfor er hans opmuntrende ord til dem, der søger en legit og ærlig privat lån långiver. Bemærk: Alle mails skal besvares [email protected] eller whatsapp nummer +12096915563

    19. Hei,

      Er fotografer kunstner , jeg maler bilder av personer jeg liker og har lenge observert.
      Du er utrolig vakker, og jeg har sett deg men ønsker å male deg i virklighet. Kanskje du blir så fornøyd at du kan legge det ut på din blogg? Du kommer garantert til å like det, kanskje vi kan møtes snarest mulig?
      ditt kontakt info?

    20. A GREAT SPELL CASTER (DR. EMU) THAT HELP ME BRING BACK MY EX GIRLFRIEND.
      Am so happy to testify about a great spell caster that helped me when all hope was lost for me to unite with my ex-girlfriend that I love so much. I had a girlfriend that love me so much but something terrible happen to our relationship one afternoon when her friend that was always trying to get to me was trying to force me to make love to her just because she was been jealous of her friend that i was dating and on the scene my girlfriend just walk in and she thought we had something special doing together, i tried to explain things to her that her friend always do this whenever she is not with me and i always refuse her but i never told her because i did not want the both of them to be enemies to each other but she never believed me. She broke up with me and I tried times without numbers to make her believe me but she never believed me until one day i heard about the DR. EMU and I emailed him and he replied to me so kindly and helped me get back my lovely relationship that was already gone for two months.
      Email him at: [email protected]  
      Call or Whats-app him: +2347012841542

    21. Jeg kan varmt anbefale hr. Carlos som den bedste forex / bitcoin-forhandler, jeg tjener så meget som $ 2.500 ugentligt med $ 200 på en uge. Du kan kontakte ham, hvis du har brug for hjælp via whatsapp: (+12166263236) e-mail: [email protected]

    22. Har du et problem som plager deg?
      Vil du vinne i lotteriet?
      Har du en sykdom?
      Er du deprimert?
      Trenger du helbredelse?
      Vil du få tilbake eksen din?
      Eller du må bli gravid osv.
      Jeg bringer gode nyheter; Dr. Eziza, en stor psykiker / tryllekunstner, vil hjelpe deg. Det er veldig bra i magi, så det anbefales på avstand og på nært hold. Snakk med ham i dag, han vil kunne hjelpe deg. Ditt personvern er strengt konfidensielt. Send ham en e -post på: [email protected] eller WhatsApp +2349046878654 …. Ikke dø med sykdommen din, uttrykk deg selv … du fortjener å være lykkelig!

    23. DU TRENGER LÅN
      Jeg har nettopp fått lånet mitt på 200 000,00 euro fra REMY.CREDIT Send dem en e -post nå for lånet ditt ([email protected]) whatsapp: +46769618757 de er de beste, prøv dem og vitne om at låneforbudet er veldig rask og sikker med utdanningen på 2%
      EMIAL: ([email protected])
      Trenger du et presserende lån innen 24 timer? de har raske og enkle lån til deg jeg mary anne fra Stockholm Sverige er alenemor veldig fornøyd nå med mine to barn REMY COMPAY er det beste få lånet ditt i dag} Send ham en e -post nå for et hurtiglån Mail: remy.credit111@gmail . com
      Gud velsigne deg, Mr. REMY FINK

    24. Hallo,
      Ser du etter et lovlig lån?
      Har du blitt nektet av bankene dine?
      Du trenger penger av en eller annen grunn.
      Du er oppriktig og ærlig
      Du trenger et lån for å betale ned gjelden din, regninger eller
      gjennomføre et prosjekt?
      Du har alltid en mulighet.
      Mer bekymringsfullt tilbyr vi lån fra €5 000,
      rask og pålitelig, med en årlig rente på 3 %. Vi er
      pålitelig
      Hvis du er interessert, ikke nøl med å kontakte oss direkte.
      e-post: [email protected]

    25. Hallo,
      Vi gir lån fra €5 000 med €10 000 000 til alle
      Interesserte personer og bedrifter.
      Lånet er garantert av banken min.
      Så de av dere som er interessert gir oss beskjed.
      – Beløpet som er forespurt?
      – Amortiseringstid.
      Takk.
      e-post: [email protected]

    26. Good day. Quick loans Service available here. I am a private loan lender that gives out both business and personal loans to individual at a low interest rate of 2% no matter your location. If you are interested Contact me (Whats App) number:+917310847059 [email protected] Mr. Sumiti

    27. Hei Sopie Elise

      Hva skal jeg si ? Velkommen til de voksnes verden, der det man sier og gjør faktisk får konsekvenser. Jeg har stor empati med deg, Sofie Elise, for jeg har også gjort dumme ting som har påvirket livet mitt negativt. Been there, done that. Det som er viktig, er å innse at man gjorde en feil og så korrigere egen atferd deretter. Det kalles å bli voksen, eller å “grow up”, som det heter på bloggspråket. Når du Sophie Elise omsider kommer ut av denne “influencer-boblen” som du er i, så blir nedturen ganske bratt, er jeg redd. Da skal du huske at det er folk som er er glad i deg, selv uten silikonpupper og fillers i leppene. Det finnes personer som er glad i Sophie Elise, in natura – bare henne. Som menneske,

      1. Jeg glemte egentlig ikke noe – bare vil minne deg på at jeg ikke er som Exit-gutta du er vant med. Ønsker du å bare ta det litt med roi, tenke over livet – så klarer du det helt fint uten meg. Men jeg er er her, hvis du skulle trenhe en voksen person å snakke med.

    28. Thank you DR.LABABA you are a life saver you are the reason why i want to live a thousand years on this earth, Because you brought my lover that was the light of my world back to me just within 48hours. I confess to the whole world that you are great and you are capable of bringing back lost love. Contact DR.LABABA on [email protected] or WhatsApp/call him on +2347059218195.

    29. Jeg vil alltid stå i gjeld til Dr Alashira for å fikse mitt ødelagte ekteskap etter at mannen min forlot meg for sin elskerinne i 6 måneder. Jeg trodde aldri på trollformler før vennen min introduserte meg for det. Først var jeg skeptisk til ham fordi jeg hadde hørt mye om falske sjarm, men jeg la tvilen til side fordi jeg var desperat etter å få mannen min tilbake og jeg gjorde som han sa til meg. Nå er mannen min tilbake innen bare 48 timer etter å ha kontaktet ham. Etter 6 måneder siden skilsmissen lever jeg lykkelig igjen med mannen min, og jeg vil ikke hvile før hele verden kjenner ham, e-posten hans er [email protected] eller legg ham til på WhatsApp +2348115720823.

      KATARZYNA

    30. Jeg begynte å bruke narkotika som 13-åring. Narkotika var alltid rundt i oppveksten. I en alder av 17 var jeg gift med en 27 år gammel mann, og jeg fikk min første sønn i en alder av 18. Jeg var kone og mor mens jeg fortsatt var barn selv. Da jeg var 32, hadde jeg 5 barn og ingen varetekt på grunn av narkotikabruken min.
      Jeg hadde vært fortapt og ødelagt det meste av livet mitt og hadde ingen evne til å leve et edru liv. Jeg ville løpe til rusmidler eller medisiner for psykisk helse i et forsøk på å håndtere de dyptliggende sårene i hjertet mitt, men helbredelsen kom aldri.
      Jeg befant meg raskt i fengsel og mitt femte barn var i DCS varetekt. Jeg trengte hjelp, så jeg ropte til ham i den fengselscellen en natt og han hørte ropene mine. To uker senere så jeg et innlegg om Dr Alashira om at han hjalp folk. Jeg kontakter ham umiddelbart. Det var der jeg fant at helbredelsen endret seg og den helbredelsen jeg alltid har søkt etter, takk Dr alashira Jeg er så takknemlig, vennligst venner hvis du har problemer aldri miste håpet gi ham en prøve kan hjelpe deg også… kontakt ham på e-post [email protected] Whatsapp eller ring…+2348115720823..

    31. takk dr Alashira FOR DET FLOTT ARBEID MED Å RETURERE KJÆRESTEN MIN TIL MEG KAN FORTSATT IKKE TRO ØYNENE MINE..TAKK FOR DU GRAET WORLD JEG LOVTER Å DELE ARBEIDET DITT TIL VERDEN FOR Å VITE DITT NAVN.. VENNLIGST OM DU HAR IS FORHOLD KONTAKT DR ALASHIRA I DAG HAN HJELPER DEG .. EMAIL…[email protected] whatsap +2348115720823..takk venner.

    32. I never thought I would post this message. A great thing happened that changed my world. I got a loan, I successfully paid off my debts, life feels good right now. I was in debt, I needed money urgently and Several online companies I contacted scammed of the little i had. my friend Emilia referred me to Westlake Loan I applied and signed their contract with a lawyer and that was it . if you need a honest company you can trust to apply for credit, I strongly advise you to contact [email protected]
      telegram___https://t.me/loan59

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg