back to the old days

Reklame | egen bok

Jeg sitter egentlig bare å venter på at klokken skal bikke et visst tidspunkt (18:30) slik at jeg kan time perfekt å gå i garasjen, hente bilen og kjøre til en venninne. Ofte blir jeg sittende sånn rett før jeg skal ut, stirre på klokken fordi jeg gå ut døren på et rundt tall. Jeg har et par rare sånne tvangstanker, for eksempel om jeg fyller vann i et glass teller jeg inni meg og må stoppe kranen på et partall. Hm.. Noen flere? 

En ting jeg har tenkt på litt i det siste er hvor mye jeg savner blogging fra før i tiden. Slik som det var i perioden 2011 – 2014. Nå er det nesten umulig å gjøre det sånn ettersom man har instagram, snapchat og alle andre sosiale medier som oppdateres i nåtid. Jeg har ikke følt det passer inn om jeg plutselig skulle blogget veldig spontant når de fleste andre gjør det på sine måter, det hadde kanskje virket mest uproft? Jeg savner webcamerabilder tatt på vei ut, blurry bilder fra fest, fylleblogging midt på natta og alt som var. Æh, kan ikke alle andre sosiale medier bare gå bort, for når blogg var på sitt beste? Jeg tror ikke det finnes rom for blogging som i 2011 i dag, men det hadde vært gøy å teste for en periode om dere er med.

Uansett. Elsk Meg er satt ned i pris for aller første gang og koster nå bare 190 kr hos Norli. Og det beste av alt? 😍 Om du bestiller en utgave via DENNE linken blir boken din signert av meg! Det er viktig å bestille før 8. mai ettersom jeg skal signere bøkene den dagen, alt blir sendt ut med en gang etter det. Om så det blir flere tusen bøker å signere så kommer jeg til å gjøre det, så klart 💞

Jeg har jo allerede fortalt dere mye om Elsk Meg, men den handler altså om å være veldig forelsket i noen som bare spiller spill med deg / vil ha deg når det passer for dem, og ødelegger hodet ditt såpass mye at du er dypt inne i tvil om hvem du er. Boken handler også om vennskap og familie og hvordan man finner tilbake til seg selv. Jeg elsker denne boken og håper dere vil gjøre det samme, den er såpass lettlest at den er enkel å ha med seg på stranden eller på ferie, men også såpass tung at man lever seg inn i den.

Så, husk å bestille via DENNE linken! Nei, du må ikke ha lest Forbilde først for å lese denne, de har ingen sammenheng.

24 kommentarer
    1. Jeg har bestilt og gleder meg veldig til å lese! Tror det er en bok jeg kan relatere til, og som jeg tror blir veldig fin å lese. Du er en utrolig god forfatter☺️

    2. Så gjør det da! Det er 100 % prosent opp til deg hvordan dine sosiale medier kontor ser ut. Kan ikke klage over at det er sånn og ikke gjøre noe med det. Ingen andre enn deg selv tenker over hvordan feeden din ser ut og helt ærlig så er de folka som ikke poster et bilde de lyst til fordi det ikke passer med feeden de dølleste kjedeligste folka. Opptatt av perfeksjon og fasade, redd for å ikke få nok likes osv. Gjør hva du vil, fargelegg utafor strekene. Hadde blitt gal hvis andres meninger skulle bestemt hvordan livet mitt så ut. Tror du kommer til å angre når du blir gammel hvis du ikke gjorde slik du ville og bare fulgte etter hva andre bloggere gjør. Kanskje du kan starte en trend, ikke bare legge ut oppstilte bilder med lys og 5 timer med hår og sminke. Det heter Instagram av en grunn, man skal fange «instant» øyeblikk, helst bare knipse der man er uten å tenke. 80% av alle IG brukere viser en falsk virkelighet. Det ligger mange timer med redigering og oppstilling bak bildene, og det er trist å tenke på hvor mange usikre folk som bruker sosiale medier for kred, likes, popularitet og bekreftelse. Det som engang var en morsom deleapp har blitt en livsstil og til og med et YRKE for mange. Man kan være modell på Instagram, helt absurd spør du meg. Før slet jeg mye med angst og stress. Har ikke vært aktiv i sosiale medier på flere år og har aldri vært lykkeligere og frie. Vet nok hva det kommer av. Men folk er flokkdyr og tør ikke gå imot strømmen, men hvis du begynner å legge ut litt mindre perfekte bilder slenger nok flere seg på. Kanskje en vakker dag blir Instagram det det engang var. En bildedelingstjeneste for foto og ikke full av reklame og søppel.

    3. JA til blogging som i 2011! Tror absolutt det er rom for det, de som følger bloggen din er jo trofaste lesere som vil følge med uansett tror jeg 🙂 Pluss at jeg tror de fleste faktisk ville like det godt.. Savner det selv også, føler blogg er altfor kalkulert og planlagt på en måte nå.. Skjønner jo at det er en jobb, men savner det personlige og spontane preget! Håper du prøver det. God helg!

    4. Svevende skikkelig vakker å Nydelig bilder og intresant å kult innlegg synes jeg koselig å kult å se deg i familie duellen i kveld håper alt er toppers med deg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃🦋🌌♥️🐱✌

    5. Tvangstanker? JA. Enkelte trappetrinn jeg må hoppe over, haha. Også må jeg alltid skylle av meg etter å ha gjort nummer to, ellers føler jeg meg skitten.

    6. Har du lest noe av det psykologen Sissel Gran skriver om kjærlighet? Tenker alltid på henne når du beskriver handlingen i “Elsk meg”, særlig det hun skrivet om i “Hekta på et håp om kjærlighet”. Anbefales på det varmeste!
      Hun har gitt ut flere bøker om kjærlighet også, og har skrevet nydelig om vanskelig kjærlighet (f.eks skilsmisser) i Morgenbladet. Tror det vil treffe deg bra 🙂

    7. Hva har du gjort med ansiktet? Har du skulpturert med masse fillers siden jeg knapt kjenner deg igjen? Ansiktet er blitt «grovt» og nesten maskulint. Nesen ser ut til å være fikset på også. Ja, og øyelokkene. Leppene er også fylt på.

      Hvorfor holde på sånn? Du var mye penere før, ærlig sagt. Jeg tror at du er kommet inn i en farlig trend der du alltid leter etter feil i dine øyne. Du begynner å se ut som plastikk, og da har det gått mer enn for langt. Ansiktet er utrykksløst, uten liv som normaltvis skapes av mimikk. Dette er ikke noe skjønnhetsideal. Det er totalt misforstått.

      1. Så utrolig enig med deg jenny. Her er det gjort mye arbeid med ansiktet. Du ser helt annerledes ut.
        Får vondt i magen når jeg ser hvor avhengig du er av operasjoner og annen kosmetisk kirurgi. Dette er manisk og sykelig. Hvorfor forandre på noe som var pent? Du ser oppblåst og fullstendig fiksa på. Du har duck lips igjen, noe du for en stund siden bestemte at du ikke ville ha. Du ble jo så mye penere og fikk masse støtte av oss. Tenker du trenger hjelp til å innse at du er vakker. Du har jo ingen selvinnsikt. Ikke mange som synes dette er pent.

      2. Det er mange modeller og spesielt insta modell jenter som liker den maskuline looken, både i utseendet og klær. Jeg tror det er veldig trendy akkurat nå. Ser det spesielt på svenske og danske kjente vakre bloggjenter at de kjører den looken. Spesielt med svart lang blazer, håret i stram hestehale og gullsmykke rundt halsen 🙂 Sophie Elise sier hun liker maskuline parfymer så kanskje hun bare liker å være litt maskulin noen ganger? Alle har forresten maskuline og feminine energier i seg. Enten de er gutt eller jente, og det er ingenting feil med det. Sophie Elise er vakker både som feminin og maskulin 💗

        1. Skjønner hva du mener alle og en må få være som de er , det skaper mangfold. Men det er noe helt annet som blir tatt opp i disse meldingene. Ærlig, så skjønner jeg ikke vitsen med å kommentere på den måten. Det er mye hun gjør jeg ikke er enig i, men det bestemmer da hun selv uansett hva det er. Krangle gidder jeg heller ikke, så sinne sparer jeg til andre ting. Ikke på hvordan andre ser ut.

      3. Jeg tror bare dette er et uheldig bilde. Sophie ser jo normalt ikke så stiv, uttrykksløs og maskulin ut (nå syns ikke jeg at litt maskulinitet på kvinner er uattraktivt da). Hun er jo ellers en veldig flott jente.

    8. Nå for tiden er ” less is moore” på moten. Du er så ung, men ser mye gamlere ut med alt du har sprøyta inn i det ellers pene ansiktet ditt. Hva tenker du på, ikke minst hva er det behandler tenker på? Det skulle ikke vært lov å overbehandle på denne måten. Du har ikke mimikk igjen, og leppene ser helt sprengte ut. Ble så glad når du fikk naturlige lepper. Tenkte at nå er du på rett vei. Ansiktet ditt ble så mye penere. Der tok jeg feil igjen, men du er tydeligvis lykkelig og ser ikke det andre ser.

    9. Nei, vet du hva! Mye kritikk Sophie kan motta som er fortjent, men å kommentere sånt om utseendet hennes som dere over her gjør er IKKE greit! Ja, hun har fikset på mye, men det får være opp til henne hva hun vil fikse på og ikke. Synes ikke du det er fint så er det helt greit, men hold det for det selv! Enig i at det er trist at det har gått så langt, men hold dere for gode til å komme med stygge kommentarer om andres utseende.. Uavhengig av om noen er operert eller 100% naturlig er det bare ikke greit å snakke sånn til noen!

      1. Du kom jo med stygg kommentar selv om at det er trist at hu operere seg for masse
        Så da kunne du også holdt din kommentar for deg selv
        Det var ikke noe mer positivt det du sa

      2. Selvsagt kan hun ikke si/legge ut hva hun gjør med utseende lenger, men vi har da alle øyne i hodet . Det er lett å se hva som har skjedd, du pakker det inn i bomull…., du viser en dobbeltmoral kristina!!

        1. Jeg ble nok mest skremt, og kommenterte på det. Da med tanke på alle unge følgere som har henne som forbilde. Noe hun selv også promoterer seg som, med ref. til hva som er tatovert på ene hånden hennes.
          Ingenting er vondt ment. Går det an å bli trodd på at jeg eier bekymring? Hun er et sterkt forbilde som uten tvil påvirker unge følgere.

          Ta forresten en liten kikk på hva Gjelsvik driver med etter fødsel. Hun har selv sagt at ungen skal skjermes, men det ser ikke sånn ut når vi ser alle bildene som legges ut. I tillegg har Gjelsvik som influencer allerede tatt sin første halvliter med øl med en to uker liten nyfødt baby i vognen ved siden av. Denne nybakte moren ammer, og sier at det å drikke øl nå er helt greit. Dette er bloggeren som skrek ut sin kritikk over SE kort tid tilbake, og som nå fremsnakker drikking av alkohol som nybakt ammende mor. Hun har selv sagt at hun har svært unge følgere. Gjelsvik har selv fortalt om rusproblemer tidligere, og sett i kontekst fremstår det hele noe bekymringsverdig?
          Plukk opp «hansken» SE?

    10. Enig kristina, det har gått for langt. Men igjen og enig i at det har vi ingenting med. Lurt å holde meninger og tanker om andre sitt utseende for seg selv. En skal da ikke, og har heller ingen rett til å kritisere mennesker på den måten. Det er ikke pent gjort.

    11. Du er utrolig fin på håret om dagen 🙂 du kler SÅ godt håret oppsatt! Lurer på hvor hestehalene dine er i fra? Syns de som selges på Rapunzel etc er veldig tynne..

      Setter stor pris på svar 🙂
      Ønsker deg en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg