andre prioriteringer

Reklame | f l o y d

Kjole Floyd By Smith –Koden SOPHIE20 gir 20% rabatt. 

Jeg har endret litt prioriteringer de siste årene når det kommer til kjoler. Før ville jeg ha det så sexy som mulig, gjerne litt push-up, gjerne tettsittende.. Husker noen av dere kjolene Nelly hadde for flere år siden da nettbutikken var helt ny? Det var så mye push opp og kjoler opp i rumpa, og herregud som jeg elsket dem. Hver eneste gang jeg var på fest måtte jeg passe på slik at jeg ikke blottet meg for hele verden, men etter å ha drukket litt brydde jeg meg ikke og det var pupper og rumpe over alt. Ikke at det er noe galt i det, men nå vil jeg gjerne ha kjoler som kan brukes til både hverdags og fest – uten at jeg må bekymre meg for at noe er for kort, gjennomsiktig, for stramt (man vil jo drikke eller spise uten å kveles, hehe). Og gjerne en kjole i litt god kvalitet også slik at den ikke blir ødelagt i vask eller suger til seg alt av svette slik at man stinker etter en halv dag i solen (vi alle har vel hatt noen sånne – hallo nettshopping).

Kjolen på bildet over er fra Floyd by Smith, og jeg synes det er den perfekte sommerkjole, og som sagt – den kan brukes litt til alt. Middag med familien, grilling i parken eller ut på kvelden. Herregud som jeg gleder meg til å innvie min nye uteplass i denne kjolen, jeg gleder meg til å vise dere også! Mønsteret er i tillegg veldig fint, jeg har akkurat samme på en bluse fra samme merke også. I tillegg er størrelsen normal, og den har god stretch. Stoffet er lett og det puster godt. Jeg synes faktisk den har alt, og man merker den har god kvalitet! Det samme kan jeg oppriktig si om alle blusene jeg har fra samme merke. Du finner kjolen HER. Som sagt gir koden SOPHIE20 deg 20% avslag, og det gjelder alle ordinære varer fra Floyd By Smith.

Jeg har jevnt over blitt veldig glad i Floyd den siste tiden.  En medium er faktisk medium, og du slipper å presse på deg noe i merkelige størrelser fra Kina. Men, om noe mot all formodning ikke skulle passe har de fri retur og 30 dagers åpent kjøp. Det er deilig å ta på seg noe i XS som ikke henger og slenger som et telt, men sitter som det skal. Så takk for det Floyd, jeg er veldig glad for dette samarbeidet – og for at det er en nettbutikk som ikke gir lavt selvbilde ♥

Kjole: HER – Koden SOPHIE20 gjelder også her.

Denne kjolen hadde egentlig vært perfekt til jul, og dessverre bestilte jeg den litt for sent. Jeg hadde nemlig ingen perfekt kjole på julaften i år og var sent ute som vanlig.. Men, da var i alle fall 2019 i boks kanskje? Eventuelt er den kanskje bra for sene kvelder? Eller fuck it, haha. Jeg kommer til å bruke den på dagen også, man kan bruke sort på sommeren. Men likevel – perfekt til høytider!

Uansett, jeg håper dere har en fantastisk fin kveld- jeg holder meg våken lengre enn jeg egentlig orker, for 22:30 er Kasper ferdig på jobb og da henter jeg han i sentrum. En time bruker jeg, tur retur. Det er oppriktig det minste jeg kunne ha gjort, og jeg tror nøkkelen til et godt forhold (så vidt jeg vet, hvem prøver jeg å lure, vi har jo bare vært sammen i to år så hva vet vel egentlig jeg om utfordringer haha), men uansett, nøkkelen tror jeg er å alltid ønsker det beste for den andre. Gå den lille ekstra mila for å lette hverdagen til hverandre når man har muligheten. Jeg sitter bare hjemme i kveld, så klart kan jeg kjøre å hente. Han gjør det samme for meg, og det føles så fint.

I morgen tidlig spiller vi inn podcast og jeg vil takke for mange gode tips, jeg gleder meg som vanlig til denne episoden <3 Ha en fin kveld! 

20 kommentarer
    1. Den siste tiden har jeg virkelig fått øynene opp for deg. Jeg pleier vanligvis ikke å kommentere noen blogger, og jeg har ikke vært leser av din blogg tidligere. Jeg har begynt å følge bloggen din litt i det siste og sett tidvis på bloggerne. I går hørte jeg podcasten til deg og Fetisha, og kjente at jeg måtte gi en eller annen tilbakemelding. Jeg må bare si at du er veldig inspirerende. Jeg opplever at alt du sier og skriver kommer fra et oppriktig sted. Jeg mener du er av de mest reflekterte menneskene vi har i det offentlige Norge. Jeg er veldig imponert og kommer til å fortsette å følge deg. Vi trenger sånne mennesker som deg. Fortsett med det du gjør.

    2. Jeg har hatt toppers supere kveld med kenti’s skikkelig Vakker å kule bilder synes jeg skal på halvdan Sivertsen og Jan Eggum sin konsert i Flekkefjord kommune håper alt er toppers med deg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god dag sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀🐱♥️🌌

    3. Jeg digger deg sophie. Men synst det er litt dumt du samarbeider og reklamerer for floyd, da de er et merke som også selger pels :/

        1. «Floyd har per telefon bekreftet for dyrevernalliansen at de selger kaninpels, og hevder dette er fra kjøttproduserende dyr. Newline er et merke eid av Floyd»

          Står i Pelsfri appen 😊

    4. Hei fine du. Utrolig lekker den blomstrete kjolen er på deg. Fikk lyst til å kjøpe en selv, men da jeg skulle plotte inn rabattkoden fikk jeg opp at den ikke var gyldig 😞

    5. “Det er deilig å ta på seg noe i XS som ikke henger og slenger som et telt, men sitter som det skal. Så takk for det Floyd, jeg er veldig glad for dette samarbeidet – og for at det er en nettbutikk som ikke gir lavt selvbilde”

      Men du bidrar ikke til NOE fokus på kropp når du informerer om at xs er din størrelse og at det ofte blir for stort?

      1. Skinnyshaming er ikke noe bedre enn fat-shaming… hva er galt med å informere at man bruker xs?! Brukte det helt til jeg fikk eldste barnet og er litt over et år etter at nr 2 ble født nede på s-m og på god vei til xs igjen. Og problemet er?… vakkert kommer i alle størrelser og alle er forskjellig.. 😊
        Pen kjole forresten, med litt reklame for Floyd ble jeg minnet på å sjekke utvalgte de har igjen, takk ☺

    6. Hvor lenge er rabattkoden gyldig? Jeg prøver å kjøpe en kjole derfra men det kommer opp at rabattkoden ikke er gyldig og ikke kan aktiveres..?

    7. Hei 🙂 jeg får heller ikke koden til å fungere. Varte den bare 1 dag?
      Utenom det, så ser du smashing ut med din nye stil 💞

    8. Selv om Kristin er krass, så ta det til deg. Det er ikke meningen at vi kvinner, og aldeles ikke ungjenter, skal se ut som plastikkdukker! Det er så kunstig, og det vet vi alle. Ro ned kirurgi og det voldsomme fokuset på utseendet!

    9. Hei Sophie Elise
      Jeg kjenner deg ikke som person, men du er fantastisk🌞❤du er der og det er viktig❤jeg har mye jeg ville ha sagt deg❤du står i deg selv med hele din kraft❤jeg sender deg gode tanker og ta kontakt om du vil❤jeg ønsker deg alt godt ❤❤❤

    10. Hei sophie Elise
      Det virker som du har tonet ned på grunn av av diskusjoner i media, det må du ikke gjøre, dette det er kun misunnelse.
      Jeg har jobbet selvstendig i 25 år og har blitt trykket ned så mange ganger, så jeg vet at det er mange fæle folk der ute som skal trykke deg ned, ikke gi etter.
      Du er så flott jente, så stå på og ikke ødelegg bloggen din og det du skal leve av. Du burde heller vokse etter dette og bli mere ekstrem❤️ Tenk på Madonna. Du er en Madonna.❤️Vær tøff, elsk de du kjenner❤️For ingen andre bryr seg❤️Hilsen Torhild Hasund på 64 år💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg