Alta, og rutiner

Reklame | premium white

Jeg er på plass i Alta. Jeg tror faktisk ikke jeg har vært her før, men jeg kan ikke si det for sikkert. Etterhvert mister man litt oversikt (jeg har reist rundt både som DJ før i tiden men også med bøker), men selv om jeg ikke er så god på å huske steder er jeg veldig god på ansikter. Følgere jeg har møtt kun en gang, på en boksignering for flere år siden, kan jeg huske igjen i dag. I dag er det verdensdagen for psykisk helse, og arrangementet jeg skal på er i anledning dette. Når jeg holder foredrag snakker jeg om mye forskjellig, men mine fokusområder er nettopp psykisk helse, å finne seg selv, min jobb, markedsføring og sosiale medier. Delt opp i ulike foredrag, så klart.

Jakken er fra Bubbleroom, men mener den er to år gammel. Her oppe på hotellets tak, for å se på utsikten med pappa.

I dag går jeg på scenen rundt 18:00, og det er satt av tid etterpå til bilder og spørsmål fra de fremmøtte. Jeg håper så klart mange skal møte opp, hver gang, men om så det er 5 stk må man lage en fin opplevelse for dem. Fem eller fem hundre, det spiller ingen rolle. Før ble jeg ofte trist om det var få som kom, men så mange faktorer spiller inn og nå tenker jeg heller at det med et mindre publikum er enklere å gjøre opplevelsen fin for de som er der. Mer intim.

Selv om det er fantastisk fint å reise rundt for å møte dere, er det disse dagene man blir mest sliten av. Hvert sekund jeg bruker ute med foredrag, eller på filming og i møter, fylles mailboksen opp og et blogginnlegg blir utsatt, jeg får ikke svart dere på instagram, og så videre. Derfor bruker jeg alltid kveldene når jeg er på hotellet, godt. Da skal batteriene lades, samtidig som jeg pløyer igjennom det jeg kan. Hver gang jeg reiser har jeg alltid med meg enten ansiktsmaske, tannbleking eller selvbruning (eller alle tre), for man føler seg jo aldri fresh etter å ha reist. I dag pakket jeg altså med meg tannbleking slik at jeg fortsatt kunne reise med håndbagasje.

Enkelt å ha med seg i sminkemappen 🙂

Som dere vet har jeg brukt Premium White i flere år. Jeg leste en kommentar her på bloggen, hvor en følger spurte hvorfor jeg reklamerer for det, når det ikke funker. Den kritikken ønsker jeg å bedømme med en gang, istedenfor å late som om den ikke finnes. Vi er alle ulike og har forskjellige tenner, og Premium White er en relativ mild tannbleking slik at den faktisk kan brukes for alle – også om du har senstiive tenner. Det vil si, tennene dine vil ikke bli skinnende hvite av å bleke dem en gang eller to. Til og med kanskje ikke fire og fem. Det er en behandling som må gjentas, og vedlikeholdes et par ganger i året. Jeg pleier å bleke tennene før jeg skal noe spesielt, fordi tennene blir umiddelbart hvitere – og så blir det svakere igjen. Jeg har bleket tennene hos tannlege for et par år siden og syntes effekten der var mindre god enn med Premium White, og det er hundre prosent ærlig.

Jeg har altså både røyket, snust og drukket en del brus og rødvin i mitt liv, og genetisk sett har jeg ikke så veldig hvite tenner (jeg har liksom aldri hatt et colgate-smil).Fargene jeg har på tennene nå, kommer derfor fra Premium White. Jeg har brukt det jevnlig i flere år og ser på det som en fast del av min rutine, men etter behov. Du finner produktet HER, hvor du også kan lese mer.

Du gjentar behandlingen til du oppnår ønsket resultat (bleke 30 minutter hver dag samtidig som du gjør andre ting) skinnene er tilpasset dine tenner og i tillegg smaker blekingen greit. Noen tannblekinger blir så sterke, og utrolig kjemiske i smaken, denne er som en mildere tannkrem. Som sagt gir den heller ikke ising i tennene. Premium White har en høstkampanje akkurat nå, som du finner HER.

Nå skal jeg slappe av i en halvtime, og så dra avgårde på foredraget. Ser frem til å se dere der! 

15 kommentarer
    1. et erlig å åpent innlegg synes jeg Nydelige bilder å nordlyskattedral er magisk synes å jeg lurer på om du har snakket med samene sophie Elise du er den beste uansett av som skjer ønsker deg alt og en fantastisk riktig god blå Energi dag fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ☀️🌌🐱🦋♥️

    2. Desverre fikk man ikke muligheten til å komme å høre på deg i dag. Men du er invitert opp på isfiske og hundekjøring til vinteren 🙂🐾

    3. Er premium white seriøse? Bestilte 2 pakker hos de, mottok bare en for 2 uker siden. Har prøvd å kontakte de 2 ganger på mail uten hell 👿

    4. Hei. Lurte på om du hadde tid til å ringe min datter imorra kl 11. Hun skal ha oppkjøring og har så dårlig troen på seg selv. Om du som forbilde hadde gitt henne en boost hadde hjulpet. Skjønner om det ikke passer. Men nr er 96911444.

    5. Kunne du fått til en spørsmålsrunde for faren din? Enten video eller vanlig innlegg. Hadde vært gøy og stilt han spørsmål 😊

    6. Til Kenneth Andre Wanvik: Er det ikke bedre at du selv får henne til å ha tro på seg selv? Enn at Sophie Elise ringer for å gjøre det. Det virker super merkelig spør du meg. Håper datteren din består oppkjøring da!

    7. Hei, vi alle som følger deg vet at du leser veldig mye og jeg lurer på om du kunne laget et innlegg om det eller laget en YouTube video om det. Jeg er hvertfall veldig interessert i det. Btw elsker alt du har gjort i den siste tiden<3

    8. Fin jakte, spesielt med pelsen rundt hetta.. falsk pels eller ikke så er du en hykler.. er ikke du en dyrevenn og vil få slutt på dem “grusomme” behandlingen dyrene får?

      Rett og slett skuffet snuppa, med og ha på seg selv falsk pels enten noen kjøpte den til deg eller du bare låner den, det faktum at du går med den vil få andre til å tenke at:

      “Det der er en fin jakke, jeg må skaffe meg en slik spesielt med en slik pels hette.”

      Det du viser vil påvirke andre, noe av det du gjør påvirker andre på en god måte, så hatten av til deg for det, men du gjør ganske mye rart uten og tenke tror jeg.

      Selvsagt kan ikke du holdes ansvarlig for andres handlinger.. (spørs hvem du spør)

      Men det at du har et bilde av deg i den hvite jakken med pels på hetta falsk eller ikke gjør deg bare til en hykler, spesielt med alt snakke om dyrevenner og dyremishandling og visse sammenligninger osv.

      En kan fekte og slå etter noen uten og røre dem, men det betyr ikke at dem ikke blir skadet, redde eller at man ikke kan kalle det for mishandling.. ikke sant?

      Det syns jeg er en veldig fin sammenligning.. for en (fake/falsk) slår etter en person eller dyr.. er fremdeles mishandling selv om du ikke rører dem, pelsen i dette tilfelle er neven som kommer uten at du rører dem eller at det er ekte.

      Tenk lit på det du, og derfor er jeg sjokka og rystet av og se deg med noe slikt på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg