a night out

Reklame | reklamelenke Nelly

I går hadde noen av jentene stelt i stand et felles julebord! Jeg hadde gledet meg masse til å møte alle igjen og med god grunn – vi har det så sinnsykt morsom sammen at jeg var helt svett da vi dro derfra. Hver gang noen ber meg om å danse noe fra Skal Vi Danse sier jeg jo nei, helt frem til jeg har drukket noen glass og folk setter på Bollywood-sangen, haha. Jeg skulle ønske alle kunne den dansen så kunne vi gjort den sammen! Men uansett, jentene hadde laget mat og til og med en del vegansk, noe som var perfekt for jeg filmet “what I eat in a day” hele dagen. Den kommer opp senere i kveld! Jeg fikk litt noia da jeg spilte den inn fordi følte etterpå at jeg kanskje spiste for lite? Vanligvis spiser jeg mer, og vil ikke lage et bilde av at jeg spiser ekstremt lite. MEN tror jeg fikk laget en bra video uansett.

Dagen-derpå når jeg har vært ute pleier jeg å føle meg litt nedstemt. Man vet jo hva det kommer av, men jeg hater å ikke føle meg produktiv og at dagen bare forsvinner. Nå er det allerede helt mørkt ute, klokken er snart 18, jeg har enda ikke kledd av meg pysjamasen men jeg har heller ikke gjort noe annet bra, haha. Jeg har liksom ikke sett på serie engang, det har mest vært stirring i taket og en lang telefonsamtale.

Det var mange som spurte meg om jumpsuiten min, den finner du link til HER. Jeg elsket den! Var så redd den skulle være ubehagelig å ha på, men faktisk ikke. Tror den er perfekt for nyttårsaften og om noen har lyst til å bestille skal den rekke frem akkurat i tide. Jeg fikk masse komplimenter for den, og NEI den var ikke ubehagelig å ha på! 🙂

På bildet ser dere meg og Marte, som er en av mine beste venner og har vært det i mange år. Vi bodde faktisk sammen en periode i Oslo også!

Nå skal jeg dra å ta solarium, som jeg gjør hver eneste dag nesten når jeg er i Harstad haha.. Bare et par minutter om gangen, men jeg føler det hjelper på humøret siden vi ikke ser solen i det hele tatt her. Jeg skal plukke opp Anne-Sofie og jeg gleder meg til å snakke om kvelden i går! Følte vi klarte å nyte den skikkelig å ha det morsomt sammen som en gjeng, der alt ikke var som før – men det var hundre ganger bedre.

Ellers gjør jeg ikke så mye om dagene. Er litt med venner, spiser, snakker med familien og prøver å få unna litt jobb! Det er liksom ikke så mye annet å finne på. Jeg har gått igjennom noe litt vanskelig privat men og da hjelper det å ha fine venner, for å si det sånn.

Vi snakkes senere med videoblogg. <3

9 kommentarer
    1. Skjønner nå hva folk mener med at bloggen din er dårlig. Virker som om du nesten ikke gidder å blogge og stikker innom her i 5 min om dagen og sier deg fornøyd med jobben.. Håper du tar deg juleferie (for alle fortjener ferie og fri) og kommer tilbake bedre i det nye året, om dette er noe du har tenkt til å fortsette med.. Fortsetter du like dårlig håper jeg isåfall du mister lesere, for dette fortjener du ikke å tjene noe penger på. Virker som om du kjører på med reklame på både Instagram, blogg (til og med I HEADEREN!!) og YouTube 24/7 som ett siste push før folk mister helt interessen for å klikke seg inn her og inntektene dine vil gå ned..

      1. Helt uenig i innlegget over. Bloggen er super, ikke noe å sette fingeren på. Ville jo selvsagt hatt flere innlegg, (ettersom innleggene dine er bra), men det betyr jo ikke at bloggen er dårlig. God jul og kos deg masse hjemme!

    2. Du er flink, Sophie! Skjønner ikke hva mer folk forventer, enn ryddige, ærlige blogginnlegg med fine bilder.. Håper du vet at du vet at du er viktig for mange, og at vi er mange som skjønner at dette er slik du tjener penger og da er du nødt til å ha reklame i innleggene dine❤️❤️ Har fulgt bloggen din i mange år og innleggene dine er fortsatt like bra og gjennomført som før, om ikke bedre !!! Jeg setter iallefall stor pris på deg og bloggen din! Håper du koser deg videre i jula❤️❤️❤️

    3. Skikkelig koselig å kjempe kult innlegg synes jeg nå sitter jeg i sofakroken hjem hos mamma og papsen å pusse kompis med fløyel Nisselue på meg å den blå steinen med magisk blåfjell kraft håper du har det toppers du er vakker dame synes jeg ønsker deg alt godt å en fantastisk vidunderlig lille julaften fra meg å pus kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃🐱♥️♥️♥️♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg