24 eller 16

Reklame | daniel wellington

Når jeg ser disse bildene lurer jeg på om jeg virkelig er 24 år? Haha, det ser ut som om jeg er typ 16 år gammel når jeg er uten den vesentlige sminken som contouring og vipper. Om du skulle gjette min alder, hvor gammel hadde jeg vært? 

Forresten, se på det nye fine tilbehøret jeg har på armen. For meg er det nesten umulig å finne ringer som passer, og nå har faktisk Daniel Wellington lansert det også. I tillegg til de fineste klokkene! Jeg elsker de sorte og brune klokkene, en klassisk kombinasjon som varer for alltid. 💛 Siden jeg fikk klokken og ringene har jeg brukt dem hver dag, spesielt ringene er jeg faktisk ekstra glad i og kombinerer med det som er mine favoritter fra før av. Alt Daniel Wellington gjør er stilrent og av god kvalitet. 🙂 Den første klokken jeg fikk derfra var vel i 2014 og den er enda minst like fin.

Før likte jeg ikke å bruke klokker, men nå er det en naturlig del av de mer hverdagslige antrekkene mine. Som her, med en enkelt strikket genser 😍

Om du ønsker å bestille deg en klokke, ring, armbånd eller hva det nå måtte være fra Daniel Wellington, så har jeg fått en personlig rabattkode til dere; SOPHIEELISE gir 15% på kjøpet ditt, og nei – det er ikke toll! Du finner utvalget HER.

Håper dere har en fin dag! Jeg kommer tilbake med et nytt innlegg litt senere. ✨ Vi er fortsatt på spa, reiser ikke hjem før i morgen formiddag.

34 kommentarer
    1. Hvorfor har du så sinnsykt mange reklameinnlegg for tiden? Og nei, mener ikke innleggene som er merket med reklame pga annonselenker, men hele reklameinnlegg! Tror aldri du har hatt så mange i uka eller måneden som du har nå. Skjønner at du må tjene penger på noe også, men herregud! Burde begrense det litt mer. Likte alltid at du skilte deg ut og hadde relativt mye mindre reklame enn andre toppbloggere.

    2. Syntes ikke du ser noe yngre ut uten sminke, men så er jeg vant til en slik look fremfor det som du kaller glam.
      En naturlig look er veldig pent. Fregner og solbleket hår.

      Merker at blogging er på vei ut da det er de samme produktene som reklameres hos alle, og troverdigheten blir deretter. Når 5 bloggere alle mener at DW klokka er fantastisk samme uka så merker man at det er kjøpt og betalt og ikke en ærlig mening.

    3. av er det blanke du holder i hånden din Nydelig fantastisk vakker bilder og svevende Drømmenes fantasi teater karusell inn i fremtiden i et Eventyr i Desember måned koselig å kult innlegg synes jeg håper alt er toppers med deg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🦋🌌♥️✌😀🐱

    4. Scrollet nedover bloggen, det er jo bare reklame i innleggene. Haha, ei som sparer opp til mer operasjoner.

    5. Hvordan skal man gjette på alder når ansiktet er manipulert ved hjelp av utallige operasjoner, fillers og botox?!
      Har du ikke andre interesser enn utseende?
      Alt er stort sett reklame på denne bloggen.

    6. Det ser ut som du er i slutten av 20 årene. Når det skal sies er det ikke «dårlig» ment. Du ser selvsikker ut, får mer identitet og er utrolig vakker!

      Du er fin med sminke, men jeg må virkelig si: dropp og smink deg så mye!! Spar det til sjeldenheten for; wooow, du ser så bra ut uten!

    7. Vet du hva? Dette spørsmålet gidder jeg ikke å svare på. Bare enda en sjanse for deg å fiske etter komplimenter om hvor fin du er. Du er så selvopptatt at det er kvalmende. Det er umulig å si din alder etter alle forandringer du har gjort, men du ser mye eldre ut enn 16.

    8. Ville tippet at du er rundt 29-30 uten sminke 🙂
      Reagerte forresten litt på snappen du la ut for litt siden om at folk som ikke hadde iPhone var “syke, syke mennesker”. Synes det var utrolig trist … Ikke alle har råd til iPhone. Synes det er på tide at du tenker over det du sier. Ser heller ikke formålet med å spørre om du ser ut som om du er 16, for det gjør du ikke.

    9. 34/5 både med og uten sminke. Har du så alvorlig angst da? En som har det, klarer ikke å komme seg ut nesten eller prate med folk generelt uten å få helt panikk osv. Og iallefall ikke skryte av seg selv!. På tide å bli mere voksen og kanskje lære deg å være glad i deg selv. Ble du noen gang fortalt av din mor at du var fin som du er osv? Beklager at jeg er litt krass, men er mye mer viktigere å ta vare på seg selv hvis man har psykiske problemer .mvh ei som har alvorlig angst type.

      1. Har ALDRI kommentert ett blogginnlegg, men herregud så utrolig uvitende sagt! Viser bare at du har null peiling på tema…
        Det finnes så sinnsykt mange forskjellige typer angst, også nivåer, og perioder, og i tillegg reagerer folk forskjellig, så å si at en med angst er en person som aldri orker å dra ut, aldri snakke med andre mennesker eller hvertfall ikke skryte av seg selv?! det er virkelig det dummeste jeg har har hørt altså…
        Jeg har angst, men jeg er ute med familien min og venner uansett, jeg klarer fint å ha en samtale med andre mennesker, og jeg er nok den som skryter mest av seg selv, av alle jeg kjenner!
        Forskjellen er at jeg en dag kanskje ikke orker noe, en dag kan jeg orke noe, men få panikkanfall ute, hver gang jeg er med andre blir jeg dødssliten og kan være det noen dager.
        Utrolig provoserende og rett og slett idiotisk kommentar, sett deg litt inn i ting før du slenger rundt deg med bullshit.

    10. Hahaha dette er SÅ LAME reklame!!!!! Du kommer aldri til å ta på deg den klokka igjen og har fått den gratis som alle andre bloggere har fått i alle år!!! Går det så dårlig med blogg karrieren at du rett og slett tar der du får?? Ingen bra sponsorer som vil slenge seg på lenger? Orange gummibjørner rett etter du praisa brun og blid for nytt solpass og ny solseng? Antistrekkmerker serum etter du praisa hvor stolt du er av dine strekkmerker? Hårpiller som gjør håret FAB etter du har bitcha i innlegg etter innlegg om at håret aldri vokser? Selv med vitamin for hest som gjør deg dårlig? Serriøst karrieren din som en serriøs blogger er i spiral NED. Håper du har en plan b og c for dette er så ræva og flaut..

    11. 40ish. Både fordi du ser så sliten ut, men også fordi andre med samme mengde fillers og operasjoner gjerne har utført det pga aldring. Man får jo derfor “40+ jeg har tatt botox”-look.

    12. Ville tippet kanskje 29 eller 30? Med sminke ser du yngre ut, kanskje 26-27?
      Hvor gammel er du egentlig? Haha

    13. Du ser eldre ut enn det du er, både med og uten sminke. På grunn av alle operasjonene, botox og fillers. Det er ingenting naturlig eller fresht med utseendet ditt, det ser kunstig og manipulert ut. Når du starter med botox, fillers og operasjoner i så tidlig alder er det desverre resultatet, men du har blitt blind på det og ser ikke det andre ser. Du burde slutte å være så sykelig opptatt av utseendet, det og det konstante reklamemaset fra deg er grunnen til at jeg ikke gidder å følge deg lenger. Det er bare utseende og reklame du driver med, og det føles bare falskt og krampaktig. Ingen troverdighet eller integritet igjen, kanskje på tide å legge ned bloggen. It’s getting old and boring.

    14. Kanskje du er “preget” av egen høyde? Syns absolutt ikke du ser fjortiss ut! Du ser ut som en 27-år gammel selvsikker business kvinne!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg