TRONDHEIM!

Reklame | boksignering

TRONDHEIM! Husk signering på City Syd klokken 18:00 på ARK. 

På dette bildet kan jeg så tydelig se for meg hvor deilig det skal bli å slippe silikonen, haha. Jeg synes puppene er så fine, men wooow så tunge og harde.. Jeg har mailet klinikken og venter på svar forresten, men oppdaterer dere på den saken! 

Fetisha er så vakker! Skikkelig naturlig skjønnhet med det fineste ansiktet. Og øynene. Og brynene. 

Filming som vanlig! Elsker teamet mitt <3 

Nå er jeg på signering i Trondheim!! WOHO!!!

Som jeg har gledet meg og lengtet til akkurat denne signeringen. Ikke bare har jeg med meg fantastiske Fetisha, men jeg elsker også denne byen. Det føles som hjem, selv om jeg har vært her så få ganger! Folkene er så hyggelige. Og så er det gøy å få filmet litt her også!

Jeg og Fetisha er forresten supergira på vårt kommende podcast-prosjekt, men en ting vi står skikkelig fast på er navn.. Har dere noen forslag? Det må være noe catchy, som representerer oss begge. Den som kommer med det vinnende forslaget får så klart en shout out fra oss begge! Jeg gleder meg så mye til det, vi kommer ikke til å holde noe hemmelig og ha en litt drøy, ufiltrert pod. Og nei, Fetisha skal ikke snakke engelsk i den som noen har påpekt, og det er vi begge enige i.

I kveld skal jeg først gjøre signering, og så skal vi dra ut på en god middag å slappe av med et godt glass vin. OK, enda et glass vin haha, vi drakk et på Olivia også. Og hvorfor ender jeg alltid opp på Olivia!? Liker det jo ikke noe særlig haha, jeg sjekker alltid hvilke resturanter som er best på stedene jeg besøker, men så blir det samme gamle.. ikke bra. 

Men som sagt, jeg gleder meg til signering men nå må jeg kjappe meg her. Jeg begynte å se på svenske hollywoodfruer som jeg ELSKER, og glemte nesten av tiden. Signering venter! 

30 kommentarer
    1. Guuurl, typisk at du kommer hit når jeg er på jobb 😭😭 hadde sååå lyst til å komme å hilse på. Har fulgt bloggen din forever og føler at du har vært en sååå stor del av ungdomstiden min siden vi er like gamle hahaha internett ass…

    2. Skjønner virkelig ikke hvorfor du skal i gang med podcast OGSÅ, når du allerede har egen serie, YouTube-kanal, blogg , Instagram (med daglige stories) og er artist. Hadde jeg vært deg, hadde jeg satset mer på de tingene du holder på med allerede, som er veldig halvveis (tenker spesielt på YouTube og bloggen). Føler at de fleste i din målgruppe hadde satt mer pris på YouTube-satsing enn podcast for eksempel.. Skal du allikevel igang med podcast, hadde jeg iallfall droppet noe annet, for så mange halvveis prosjekter er liksom verken bra for oss eller deg.. Bare litt konstruktiv kritikk, håper du ikke tar det som hat! For jeg elsker virkelig å følge deg, men når du allerede gjør mange ting (og ganske halvveis), så virker deg ganske meningsløst å begynne med enda mer

    3. Herregud, så ekkelt.. Må du virkelig drikke før du skal møte leserne dine også? Virker som om du har ett problem for du klarer jo ikke en kveld uten alkohol, men det får være opp til deg.. Men å blande inn alkohol i jobben din, vel.. spesielt denne delen av jobben din, hvor du skal møte mange unge lesere, det er en skikkelig u-ting. Burde ha ventet med drikkinga til senere, om du virkelig bare MÅ.. Og synes den stadige promoteringen av alkohol på dine sosiale medier er ganske usmakelig, vet du har mange følgere på rundt din egen alder, men du vet jo selv at du har en del yngre følgere også.. Det ser man jo på boksigneringene dine.

      1. Herregud, hun drikker et glass rødvin, som hun nyter til maten. Og det kaller du ekkelt?
        Noen folk altså, skal kritisere alt. Heia deg Sophie Elise <3

    4. «Snakkes mer i morgen» ser det ja.. Du har jo aldri tid til å blogge, eller rettere sagt tar du deg ikke tid. Kommer med ett kort rushet innlegg som det tar 5 min å skrive hver dag liksom.. Tror det faktisk er på tide med den podcasten, at du finner på noe annet og at du dropper bloggen, for her leverer du i hvert fall ikke, og det virker ikke som at du liker det noe særlig lenger. Blir spennende med podcasten da, du har ikke akkurat den fødte «podcast-stemme», du mangler litt karisma og har en veldig monoton og grinete stemme å høre på. Men innholdet kan jo bli bra.

    5. Var det ikke du som mente at det å snakke om kropp/operasjoner var å «kaste ild på bålet»? Altså en ting er å være ærlig om hva man har gjort, men det å i enhver mulig situasjon nevne operasjon,hvor fornøyd/misfornøyd du er osvosv. er med på å normalisere. Synes ikke at det blir bedre pga. at du denne gangen skal operere silikonen ut – du snakker jo masse om hvor fine du synes de er osv, og om at du muligens skal legge inn nye. Plis tenk deg om neste gang du føler for å kommentere det under bildene dine- det er så unødvendig og det er i de små «hverdagslige» kommentarene at det blir normalisert.

    6. Wow, her i kommentarfeltet var det mye negativt?! Jeg er supergira på podcast, shit så gøy! Må tenke meg litt om for å komme på noen navn da haha, men jeg syns Erica og Anna sin «skitshowet» er et sjukt kult og representativt navn, og ikke så formelt, på en måte. Blir så sykt kjedelig når alle podcaster heter navnene til de som spiller inn, håper det blir noe mer kreativt! Digger både deg og bloggen for tiden jeg, og håper du koser deg på bokturne 🙂 Det fortjener du virkelig.

    7. Hei 🙂 ikke bry deg om de negative kommentarene her. Jeg synes det er bra du er ærlig om hva du gjør, og hva du føler osv. Det er stor forskjell på å fronte ting enn å være ærlig. Noen vil alltid vri det til det de vil uansett. Alle er man ansvarlig for seg selv, ikke for andre. Offentlig el privat. Det er min mening.
      Angående at du vil ta ut silikonen burde du være 100% sikker på at du vil det,at det er riktig. Kanskje bare bytte de til mindre for å tilvenne deg forandringen? Du er tøff som isåfall tar de ut. Støtter deg uansett. Bare pass på at du gjør som du vil for kun din egen del, aldri for andre. Klem

    8. Svevende stjerneskudd på julenatt himmelen å den store skinne ned til oss kult å koselig innlegg super stilig å kulings bilder synes jeg du som en svevende Drøm synes jeg håper at alt er kjempe bra med deg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god uke sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    9. Hei! Lagde du noen gang video om hvordan du får parykkene dine til å se bra ut? Så at det sto flere ganger at du skulle lage det men fant ingen video:) #hjelp !

    10. Ta en tur til hagen og persilleriet 🙂 De har så gode konsepter men alt for få besøker plassene som tyr til dyrevelferd og miljø <3

    11. Hva er det du driver med? Trodde virkelig at du hadde vokst opp litt jeg, begynte å tro det. Du sier du er et forbilde. Nå velger du i åpen blogg å legge ut om å ta ut silikon, ta inn igjen silikon, ikke ha silikon og ha et 2 meters nakenbilde av deg selv i huset. Alt dette er sikkert sexy, fint og bra for deg, men hvilke signaler er det du sender? Narsissisme er det jeg senser i disse blogginnleggene. Savner den Sophie Elise som brydde seg om litt utenfor navlen :/

    12. Hei! Hvilken side eller hvilken app bruker du til å sjekke resturantene før du drar dit? Synes ofte tripadvisor er misledende! Var nylig i utlandet men fant ingen god app for restauranter.

    13. åh om du er i trondheim måå du bare innom graffi og spise grillfest, sies at man ikke har vært i trondheim før du har opplevd den🤤🤤

    14. Du virker som ei utrolig flott jente, med gode moraler og ett åpent sinn! Har alltid digget deg, men de siste årene har du vokst så utrolig mye!
      Er mange flotte plasser å spise på her i Trondheim, men om du og Fetisha skulle ut for en drink er Raus virkelig til å anbefale! God stemning og magiske drinker, og på tirsdager er det classicTuesday!
      Kos dere masse her❤️

    15. Du ser kjempe fint ut jeg ville komme på city cyd men jeg rakk det ikke. Hoper jeg ser deg snart, du er den beste bloggeren i hele verden
      .

    16. Jeg hørte du hvar på city cyd men jeg rakk ikke å komme. Jeg ville so gjerne møte deg du er min idol jeg elsker bloggen din du skriver so fine ting, jeg synes at bloggen din er so kjempe inspirerende.

    17. Jeg elsker bloggen din du skriver so fine ting. Jeg leser bloggen din hele tiden og jeg elsker det du skriver. Du er den beste bloggeren i hele verden, jeg har alltid vėårt en super fan av bloggen din
      . Du innspirere meg.

    18. Du er ei tøff jente med bein i nesa, jeg synes du er inspirerende og du gjør en kjempe jobb! Stå på videre☺️
      Det viktigste i livet er å være fornøyd selv, å gjøre det du trives med. Jeg synes det høres spennende ut at du og fetisha tenker å prøve dere med podcast. Blir gøy å følge med videre, masse lykke til med podcast💕
      Ha fortsatt en fin kveld<3
      @sivanitah_

    19. Hvorfor skal du oppdatere leserne dine på saken ift silikon? Hvorfor har du behov for å inkludere leserne dine i noe slikt? Du har operert inn mye i stillhet, hvorfor ikke ta det ut i stillhet? Ser du ikke på kroppen din som privat? Eller er det den positive oppmerksomheten du får ved å ta noe «kunstig» ut, slik som med restylane? Jeg mener ikke dette frekt eller nedlatende, bare skjønner ikke oppriktig poenget. Men det er kanskje poenget med en slik blogg-jobb? Fulgt bloggen din i flere år, og ditt behov for å snakke om kroppen og utseendet ditt er enormt..

    20. Hei! Jeg dro tre timer alene hver vei for å se deg, og var så verdt det:) kom på kinoen klokka fem, plutselig sto du rett foran sofaen jeg satt. Må ha sett vett skremt ut,haha. Turte ikke gå bort for å snakke med deg eller ta bilder, siden jeg var alene. Ville ikke presse meg på. Samtidig som at jeg ville du skulle vite at jeg dro så langt for å se deg,haha 😀 Men jeg var der hvertfall!!! Hehe:) håper å snakke med deg på boksigneringen i Skien 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg