spennende prosjekter på gang!

Jeg har min første overnattingsgjest i det nye huset, så klart Fetisha! Hun skal være med meg til Trondheim i morgen. <3 Og, så snakker vi seff om vårt neste prosjekt, altså PODCAST! Hvem er gira? 

Fått så mange spørsmål om klærne mine i dag. Genseren er fra Bubbleroom! 

Altså, SÅ koselig med fyr i peisen! Jeg får ikke heeelt til med det, haha. Så Fetisha hjalp meg! Jeg er seriøst så dårlig med alt sånt, at jeg følte meg som verdens beste person da jeg fikk opp garasjedøren uten hjelp. Det sier vel sitt.

Jeg kjøpte en ny pute i dag, på Milla Butique. Følte av en eller annen grunn at den skulle være på badet, men nå forstår jeg ikke hva jeg tenkte. Den passer ikke i det hele tatt! Men denne benken er egentlig laget for å ha puter på, osv. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Så, om noen har tips tar jeg gjerne imot de. Kanskje en skulptur av noe slag..? Noen bilder? Vil helst ikke ha baderomsgreier stående rundt omkring åpenlyst, de må ligge i skuffer.

Vi kom akkurat hjem fra Kino! Som dere vet arrangerte jeg en kveld med følgerne mine, hvor alle fikk gratis billett, popcorn og brus, og så koste vi oss sammen. Jeg fikk dessverre ikke snakket så mye med folk for jeg aner ikke helt hvordan jeg skal plassere meg selv – bare gå bort å si hei, eller vente på at folk kommer til meg? Jeg vil jo ikke trenge meg på andre heller. Men det var SÅ kos, og jeg er skikkelig stolt av dere som kom alene! Det er skikkelig kult gjort. Håper dere likte filmen og jeg får arrangert lignende saker i fremtiden.

Som sagt skal vi til Trondheim i morgen, så vi slapper bare av i kveld. Fyr i peisen, snakk om fremtidige prosjekter, snakker om hvor bra Gwen Stefani ser ut til å være 50, og så blir det noen glass champagne. Det gledes!!! 🙂 Vi snakkes mer i morgen, i dag har vært utrolig travel.. <3

17 kommentarer
    1. Enig med hun over! Fokuser på å gjøre det bra på de andre kanalene dine før du tar på deg enda mer, og det mener jeg godt! Bedre å gjøre noen ting bra, enn alt halvveis som jeg opplever at du gjør litt nå..

    2. Ey, du oppi her. “Viktigere med alkohol enn leserne dine, som vanlig ja..!” Er du serr? Var jeg deg, ville jeg seriøst satt meg ned og revurdert hvilke forventninger jeg hadde til underholdningskvaliteten på en BLOGG, og graden av sentiment verdt å investere når nevnt blogg ikke tilfredsstiller mine personlige behov. Jesus, hva feiler det folk? Jeg tenker bare stakkars folk som åpenbart er så emosjonelt investert i å finne mening og glede gjennom innblikk i en annen persons liv på Internett. GET HELP

    3. Hvorfor podcast? Hva tenker du er målet med den? Hva vil den tilføre bedriften din som du ikke dekker pr i dag? Hvor ofte tenker du å legge ut nye episoder? Hva tenker du å snakke om, og er det noe som fyller et tomrom i podcastverden?
      Som noen andre over her skriver, så virker det som du gjør mange ting halvveis pr i dag. Og hvorfor ikke forsøke å gjøre de tingene du pr i dag gjør bedre? Det er kanskje ikke lurt å starte med noe nytt når du er i en prosess i forhold til den mentale helsen din da det er krevende nok

    4. Kan dere pliiis lage litt konspirasjonsteorier på podcasten!! Ja det er mange som gjør det, men morsomt å høre hva dere også tenker, jeg sier kjør til podcast!

    5. Så stor nesen din er uten konturering!! :O Ser virkelig ikke at du har vært gjennom to neseoperasjoner, den er jo like stor som den var til å begynne med igjen nå.. Skjønner hvorfor du konturer nesen din så hardt nå, ja..

    6. Dere så må kommentere negative ting,stakkars for et trist liv så må dra andre ned! Ikke rart det er mange som sliter med psykisk!
      Jeg vet at jeg kommer iallefall til og høre på Podcasten! Du klare d du vil og syns du er flink og står på! Er ikke mange som hadde taklet alt dritten du får!
      Masse lykke til og heier på deg!🥰👏

    7. Er så teit med anonyme haters som
      kommentere og rakke ned – slutt å mobb! Ville du likt å høyrt det om deg? Tenk dykk om!
      Også tenke eg Sophie Elise, gjer det du kjenner er rett for deg – ikkje det andre måtte synse og meine, stol på deg sjølve
      og dine eigne vurderingar👍 som eg sa då
      me møttes i krsand – heie på deg!

    8. Skikkelig Eventyrlig kult å spennende innlegg synes jeg kjempe kule bilder synes jeg å du er favoritten min å en godt forbilde ønsker deg alt godt å en fantastisk riktig god uke synes jeg sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    9. Nettroll over med negative kommentarer: Shut it!
      Du er helt fantastisk og en stor inspirasjon hver eneste dag, Sophie Elise <3 <3 <3
      Podcast hadde vært kjempespennende! Velkommen til Trondheim:-)
      Stor klem til deg <3

    10. så koselig, dere må kose dere masse! Hvordan går det med Joakim forresten? Savner han litt, haha ☺️❤️

    11. Tror kanskje jeg hadde valgt noen fine skåler, brett, kanskje noen falske planter, duftpinner, telys eller lignende på benken? Også kanskje noen håndklær man kan sitte på? Gir litt spafeelingen, også er jeg liiitt skeptisk til å ha tekstiler (hvertfall dyre puter) på badet på grunn av all fuktigheten

    12. Du må jo være full hver gang du blogger, eller så er du en fullt utviklet narsissist. Det er helt sykt hva som kommer ut av kjeften din. Fint om du forklarer dette med forbilde, for jeg klarer ikke å finne en ting om deg som et forbilde for den unge generasjon i dag. Jeg er yngre enn deg, men vil aldri se på deg som et forbilde.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg