hvordan jeg blir brun på ti minutter

Reklame | brun og blid

Vi har kommet til aller siste del av samarbeidet mitt med Brun og Blid – og det vil bli savna for meg! Jeg tar solarium et par ganger i måneden, 10 minutter av gangen, så at jeg har fått det gratis nå har jeg virkelig elsket. Men jeg kommer til å fortsette likevel med mine små runder i solen! Jeg har tipset om solsengen Luxura Vegaz et par ganger nå, for den er favoritten. Da kan til og med oss “blekinger” sole oss i få minutter og likevel få farge! Jeg tar som sagt ti minutter av gangen, og ikke flere ganger i uken eller noe sånt. Likevel er fargen min fin. PS! Jeg bruker aldri ansiktssol, og soler meg med solfaktor. Det er viktig å sole seg forsiktig, og sole etter din hudtype.

Et skikkelig godt tips er å laste ned Brun og Blid sin app! Ikke bare får du 20% ekstra soletid, den er gratis å laste ned og funker som ID på at man er over 18 år gammel. Men, den viser deg også hvor nærmeste solsenter ligger, og du kan starte solsengen direkte via appen. Nå som jeg flyttet takket jeg Gud for denne appen som bare viste meg hvor nærmeste solarium var, og “heldigvis” var det bare 10 minutter med bil (nå som jeg har flyttet ut av byen var jeg redd dette ble slutten på meg og solarium).

Du kan laste ned appen HER. Seriøst, gjør det! Så sparer du masse penger! 

Har dere noen morsomme historier fra solarium? Jeg kan fortelle om da jeg sovnet en gang, drømte at noen brøyt seg inn i solariumet og skulle rane alle, og halvveis i søvne og helt naken spratt jeg opp og ut fra rommet jeg lå på. Jeg våknet i det jeg sto midt i gangen og forsto at jeg bare drømte, og det var flere folk der og jeg så sjokkert på alle, før jeg rygget inn i solariumet og lå der i en halvtime ekstra fordi jeg var så flau. Heldigvis er det et par år siden og før jeg ble veldig offentlig, men jeg har faktisk ikke turt å skrive det før nå i frykt for at noen skal finne det på en overvåkningsvideo ett sted, haha.

Kan også nevne da noen baksnakket meg i gangen på solariumet og jeg lå inne og hørte på – de visste ikke at jeg var der, og jeg ble baksnakket hardt og brutalt av noen jeg kjente. Da bodde jeg i Harstad og man må virkelig passe på hva man sier i et solarium, spesielt i en liten by.. Folk kan høre deg! PS! Et solariumstips. Hver gang jeg soler meg nå hører jeg på podcasten Goop. Det er liksom tradisjonen. Anbefales, det er en perfekt solariums-podcast som er enkel underholdning, fine intervjuer og behagelig. 

12 kommentarer
    1. Kule bilder koselig innlegg synes jeg koselig at du svarte på kommentaren min synes jeg men jeg er til usikker på va krokodille tegnet og 3 tallet betyr ønsker deg alt godt å en fantastisk riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️🦋

    2. Du kan gjøre mye bra i livet, men når du reklamerer for kreft, er du et forferdelig menneske uansett

      1. Nå må dere roe ned, kanskje litt sent ute med å svare på dette nå, men absolutt alt i livet er kreftfremkallende. Man kan ikke gå rundt å være redd for alt mulig, lev litt. Herregud. Det er ikke slik at absolutt alle som tar solarium får hudkreft, så klart skal man gjøre ting med måte, men går an å slappe litt av også.

    3. Elsker Goop-podcasten, er så mange inspirerende intervjuer! Må bare tipse deg om noe, da jeg tok min faste søndagsrunde med TED talks i dag kom jeg nemlig over Erika Girardi sin, og likte den så godt. Går litt i det samme som hun skriver om i boken, men syns uansett den var fin og inspirerende å høre på 🙂 Kanskje du alt har sett den, men legger linken ved her likevel: https://www.youtube.com/watch?v=Wv3bPwgHCmk
      Anbefales!

    4. Takk gud for b&b-appen for at du fant solarium i nærheten? For det kunne du aldri klart med f.eks Google? Blir så sykt flau over reklameinnleggene dine, og det kommer fra en som faktisk LIKER bloggen din..

    5. Solarium ja, det har jeg ikke tatt på over ett år faktisk! Og fy så bleik jeg er blitt, haha!
      Lasta faktisk ned appen nå og skal se om det ligger ett solsenter i nærheten av meg. Hadde gjort seg med litt farge til jul, slipper jeg selvbruningsstyret. x)

    6. Ååh, vennen. Blir trist av at du anbefaler Goop. Makan til uvitenskapelig og uetisk svada skal du lete lenge etter. De har vært i masse trøbbel fordi de har solgt overprisede produkter og hevdet medisinsk effekt av dem, som har null hold fra faktisk medisinsk vitenskap. Svindyre krystallegg til å putte opp i vajayjayen er én av dem. Goop melker hvite middelklassekvinner for alt det er verdt. Pliiis ikke støtt dem, les deg i hvert fall opp på hvorfor GP blir kritisert først! Liker deg så godt, men liker ikke at du gir gratis pr til kvakksalvere og kapitalister…

    7. Pleier vanligvis ikke å bry meg om hva bloggere prøver å presse på oss lesere, men solarium… really??? Dette syns jeg er skuffende

    8. Kjære Sophie Elise. Vi er i en veldig vanskelig situasjon for min mamma som har kreft har blitt nektet noen behandling videre i Norge for å stoppe kreftspredningen og den eneste måten hun kan leve videre på er ved å gjennomgå en kostbar operasjon i Amerika. Meg og lillesøster som kun går i barnehagen er veldig bekymret over henne og ønsker ikke å miste vår mamma fordi vi ikke hadde råd til å redde henne. Vi hadde satt utrolig stor pris på om du har litt tid til å hjelpe meg å lese gjennom teksten som forklarer om situasjonen vår og om du har mulighet, sette av noen kroner og snakke med din familie, slekt og andre nære om de ønsker å hjelpe oss. Hvis ikke denne pengeinnsamlingen skjer innen kort tid vil det koste livet til moren vår å ikke kunne gjennomgå operasjonen og vi vil ikke kunne feire jul med henne eller våre besteforeldre som gikk bort i fjor. Tusen takk, vi er så takknemlige for tiden og hjelpen din.
      https://www.gofundme.com/surgery-for-marina

    9. Du er så fiin! <3
      Lurer på en ting! Hva heter den sushien du bestilte i videoen med Joakim, mukbang videoen? Og hvor bestiller du? Har aldri prøvd det, men vil prøve det du hadde i den videoen😍

    10. Synes det er uheldig at du som har så mange unge lesere reklamerer for solarium som
      de fleste legene sier er kreftfremkallende. Skremmende at Norge er på verdestoppen når det gjelder føflekkreft.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg