om du først skal gjøre det – gjør det ordentlig

Først: tusen takk til alle som kom i Bodø! Det setter jeg pris på 💕  Neste uke venter Trondheim og Tromsø, men jeg informerer nærmere om det etterhvert. Jeg har allerede rukket å komme meg hjem til Oslo og har faktisk hatt en ganske avslappende dag, eller jeg har hatt en photoshoot men det synes jeg er avslappende. Vi tok bilder til min nye header! Dette var første gang jeg jobbet med den utrolig dyktige fotografen Alvin Santos, han har tatt veldig mye bilder for Astrid S blant annet og jeg kjenner godt til han.. Men han var en drøm å jobbe med, og jeg er så glad vi går litt “all in” og faktisk lager en fin header (slik som den jeg har nå). Pluss jeg har fått fullt hair and makeup i dag og det settes alltid pris på, haha. 

Etter photoshooten dro jeg og Kasper på IKEA, kun for å kjøpe kleshengere men endte likevel opp med å spise der og gå rundt i to timer, slik man alltid gjør. Heldigvis kjøpte vi ikke noe tull og tøys vi ikke trenger, og gikk ut derfra med kleshengere bare.. Gjett hvor mange? 200 stk! Kassedamen trodde vi skulle åpne butikk. Det verste er at jeg faktisk ikke tror det er nok, vi har mye klær begge to. Lets pray! Jeg gleder meg til å få orden på klærne, for første gang…ever? 😜 

Vi begynner å få litt mer orden her hjemme, men jeg venter med housetour til det er 100%. Det er flere som spør hvor jeg har kjøpt alle møblene – veldig mye er laget kun for meg (alle hyllene, noen lamper, kjøkkenet, bad), og alt det andre er fra enten Milla Boutique, Thomas Hill eller Jysk faktisk. Sofaen vår er fra Jysk, de fleste puter, håndklær, og etterhvert utemøbler. De har mye fint og har hatt en fantastisk service! OBS, det er ikke spons. Jeg er bare en oppriktig fornøyd kunde, vi har fått alt vi ville ha + litt ekstra. Og det var Kasper som bestilte så jeg vet de ikke prøvde å smiske fordi jeg er kjent, haha. TOMMEL OPP! Og jeg elsker den nye sofaen vår! 

Nå mediterer Kasper og jeg tenkte jeg skulle imponere med å faktisk klare å holde meg våken til han er ferdig for en gangs skyld, og så kan vi endelig se neste episode av Papirhuset! Har noen av dere begynt å se på?! Det er jo ikke så mye å diskutere egentlig, men jeg vil bare dele entusiasmen med noen haha. Jeg skal gå å fjerne sminken før jeg fortsetter kvelden med litt praktiske ting, jeg må blant annet finne en ny bil.. Så, om noen jobber med EL-biler og leasing i Oslo eller omegn, eller eventuelt om du jobber med bil generelt, send meg en mail på [email protected] – please ikke send meg mailer som “pappa jobber med bil” for det kommer jeg ikke langt med, hehe.  💛💛

27 kommentarer

Siste innlegg