thank u, next

Reklame | annonselenker Nelly

Hei folkens! Jeg sitter nå på Gardemoen igjen, etter en fin natt hjemme. Nå bor jeg rett ved skogen og det er så..stille. Jeg sa rett før jeg sovnet i går “jeg tror ikke jeg har opplevd slik stillhet siden jeg var et barn”, og det er faktisk sant. Til og med i Harstad kan jeg høre bilene fra veien inn på soverommet, selv om de er få. I mitt nye hus hører jeg ingenting! Herregud så fint å få lade batteriene, at hjemme nå har blitt et sted hvor jeg kan gjøre akkurat det. Så natten var magisk, bortsett fra at jeg hadde en veldig rar drøm der jeg var forelsket i Einar som vant Skal Vi Danse, og jeg gråt i søvne fordi jeg hadde kjærlighetssorg.. Merkelig! Kanskje jeg er forelsket? 

Som dere vet reiser jeg med Morten Hegseth til Bodø i dag. Jeg hoppet nesten i taket da vi ble booket til denne jobben sammen! Han er en fantastisk god mann, jeg elsker han på alle måter bortsett fra at han mumler så sykt at jeg alltid må spørre tre ganger om hva han sier – men når jeg først hører det, så er det morsomt haha. Han er annerledes i podcasten da, der forstår jeg alt han sier men i virkeligheten? HELL NO!

Kjole: HER
Skjerf: HER

MEN!!! Flyet vårt til Bodø er forsinket, åh nei :((( Vi må med andre ord rushe rett til senteret, for jeg SKAL komme presis på denne jobben! Jeg sverger, på alle boksigneringer har jeg endt med å løpe fordi jeg er så opptatt av å komme på sekundet presis, og jeg blir flere timer lengre om jeg må. Alle skal få mulighet til å si hei, det kunne ikke ha falt meg inn å bare si “nope, nå er min tid ute så da stikker jeg”. Elsker å møte dere, og vi rekker det i dag også! Gøy 🙂 

Pappa er også på flyplassen i dag og han sier det er storm i nord-norge, eller at flyforholdene er vanskelige. Det stresser meg litt, visste dere at jeg var med i en nesten-flyulykke da jeg var ung? Eller ok, ikke en nesten ulykke, men den ene motoren begynte å brenne, flammene sto ut fra siden (slik jeg husker det, haha) og vi måtte nødlande. Så jeg har det i bakhodet hver gang rare ting skjer med fly og forholdene..  Og mamma kom en gang med det verste tipset: “det er ingenting du kan gjøre, dør du så dør du”. Well thank u, next.

 

28 kommentarer
    1. Skikkelig super kult å spennende innlegg kjempe kule bilder synes jeg du er favoritten å alltid i hjerte mitt å takken min håper at alt er kjempe bra det deg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god helg sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    2. Jeg har lest Forbilde og skjønner att du virkelig kan skrive har også fått Elsk meg- og grugleder meg litt til den-i ett så destruktivt forhold har alt for mange vært dessverre og vi kommer ut med litt forskjellige sår på innsiden-ønsker deg alt godt med nytt hjem og boksignering-skjønner ikke att du har mot til det-jeg føler att jeg er redd for alt-nå har jeg søkt på ny jobb og er både redd for ikke å få den og å måtte jobbe igjeni

    3. Syns alltid det er stress med fly, – sikkerhetskontroll, køer.. Ikke moro! Men greit å komme seg kjapt imellom plassene da så ville jo ikke vært uten 🙂
      Har btw sendt deg en pm på messenger, sikkert ikke den eneste men blir veldig glad hvis du har tid til å lese <3 Var skikkelig koselig å treffe deg i Kristiansand<33

    4. Hei, hva synes du om å bruke klær med plast? mye av dine sponsede klær er laget av plast.
      Alternativet siden du er opptatt av miljø ville kanskje vært å bruke økologisk bomull? eller hva tenker du?

    5. Jeg har ett bedre tips til mora di: 20-30 sekunder før du krasjer må du besvime deg selv med hjelp av hendene dine mot halsen, bare holde pusten, klemme til, og så besvimer du. For da føler du ingenting og merker det ikke.

    6. Tenkte for meg selv at jeg kunne komme å hilse på deg når køa var krympet minimalt. Det så ut til å være årets største tabbe😕

    7. Mamma har en ganske interessant tanke om døden. Hun sier at når man er «klar» for å dø så gjør man det. Med klar mener hun at man har gjort det man skal her på jorden. Og om det er mange mennesker på én gang som har gjort det de skal, så møtes de i f.eks et fly som kommer ut for en ulykke. Jeg har også flyskrekk men har lest boken «Endelig glad i å fly». Anbefales! Den forklarer alt det innebærer å fly på en fin og interessant måte 😃

    8. Haha, jeg er så enig i det du sier om Morten. Bare at jeg ikke skjønner hva han sier på podkasten heller. Må spole og høre om igjen. Men det er vel sånn han snakker tenker jeg da 🙂 haha. Jaja.
      Kos deg på jobb! Og kos deg med nytt hus. Gleder meg til å se enda flere bilder 😀 Er på boligjakt nå selv, og har jo da så klart fått heeeelt dilla på å se på hus, interiør, oppussing osv. Haha

    9. Hei Sophie!
      Jeg er 54 år og tidligere sportsdanser, og jeg må bare si at jeg fikk sånn sansen for deg under SVD. Ikke bare fordi jeg mente at du kunne vinne hæile shiten, men fordi jeg ser at du har vokst voldsomt den siste tiden (riktignok kjenner jeg deg bare gjennom omtaler/overskrifter i media siden jeg ikke leser bloggen din ) og fordi du var modig nok til å si at nok er nok.
      Derfor vil jeg spørre deg om du VIRKELIG har det bedre nå (du fortsetter jo å jobbe etter kun kort tid…)?
      Gode ønsker fra ei som bodde i Bergsengveien 36b fra 1969 til 1973 😉

    10. Kristine (Kine) Flatø: Tusen takk skal du ha – det er skikkelig hyggelig <3

      Jeg har det litt bedre, ja. Jeg jobber SÅ mye mindre enn da jeg holdt på med SVD, og har kuttet ned på alt annet rundt..

    11. Rachel: Wow, den tanken syntes jeg egentlig var helt forferdelig haha, for jeg føler meg IKKE klar men er overbevist om at livet er skjørt og kan bli tatt fra meg uansett.. Who knows! Men tusen takk, jeg skal lese den boken!! 😀

    12. Trist: Jeg vet ikke helt hva dette gjelder, men når køa var over så fikk vi beskjed om å gå, og det er pga erfaringer fra tidligere når man har fortsatt å ta bilder etter at køen er over, og da blir man ikke ferdig (ikke mine erfaringer, ordene til senterleder). Så, det gjelder å stå i kø :-/

    13. Kristina: Jeg sjekker ikke PM på messenger, så du må enten sende mail eller eventuelt på instagram! Med mindre du snakker om min offentlige facebook? Der sjekker jeg, og kommer tilbake til den isåfall <3

    14. Lisbeth henriksen: Lykke til så masse med jobben!!! Jeg håper skikkelig du nailer det, og DET har jeg troen på <3 Og forresten, tusen takk for en veldig fin kommentar jevnt over! Håper du liker "elsk meg". <3

    15. Jeg hadde ikke satset på det! Jeg har besvimt meg en gang sammen med ei venninne som challenge! Vi gjorde det sammen, på trening! 😛 Jeg så at hun besvimte før meg, før jeg besvimte ved siden av og gled ned veggen! Ganske morsomt! Men det gjør jeg aldri igjen, dersom jeg kan! Men derfor vet jeg at man er besvimt i ca. 15-30 sekunder. Slik at det er helt planlagt for min del. Ingen stress her. Bare å kvele seg. Jeg kommer til å reise meg opp febrilsk og rope kvel dere, kvel dere! Sett på alarmen! Si når det er 1 minutt til vi kræsjer!

    16. Skjønner! Men husk å ta vare på deg sjøl!
      Jeg breant ut ved å være Flink Pike 😐

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg