80% rabatt på tannblekingen jeg bruker!

Reklame | premium white

Den store shoppingdagen, Black Friday er her! Jeg vet dere blir oversvømt av tilbud akkurat nå, for det blir jeg. Derfor var jeg ekstra nøye på hva jeg skulle reklamere for i dag, ettersom tilbudene har vært maaaange.. Da min faste samarbeidspartner Premium White ønsket seg å strekke seg så langt som å gi dere 80% rabatt på tannbleking takket jeg derimot ja, for det er et fantastisk tilbud! 😀 Og jeg bruker selv produktet fast, og det har jeg planer om å fortsette med. 

Du får 80% rabatt på Premium White ved å sjekke ut linken HER! Det koster vanligvis 1190 kr, men nå koster det bare 199 kr. Hvor bra er ikke det? Tilbudet er gyldig fra NÅ, og ut søndag! 😎 

Jeg har nesten blitt avhengig av Premium White. Om jeg går i perioder hvor jeg har drukket rødvin, drikker kaffe og alt annet som gjør tennene misfarget kjører jeg bare på med en enkel runde og smilet blir freshet opp. Nå har jeg tatt behandlingen en del ganger og har jevnt over veldig hvite tenner, resultatet bygger seg jo opp etterhvert. Så, noen dager vil jeg være litt “ekstra”, og tar en liten runde med bleking samtidig som jeg for eksempel føner håret eller ser på en film. Og VOILA! Resultatet holder, og jeg er så fornøyd. Kunne aldri byttet over til en annen tannbleking føler jeg.

Det beste er at jeg nylig sjekket tennene mine hos tannlege og emaljen min og alt annet er slik som det skal – tennene mine har ikke blitt skadet i det hele tatt, og nå har jeg brukt Premium White lenge! Her har dere forresten resultatet rett etter bleking. Da ser de alltid ekstra hvite ut: 

Som jeg har sagt til dere før er Premium White enkelt å bruke, og kommer med en detaljert bruksanvisning. Du lager selv skinner som er tilpasset ditt bitt, og det følger med et lys som forsterker prosessen. Du merker resultat etter et par runder, og så holder det å vedlikeholde en gang i måneden (litt avhengig av hvor hvite tenner du ønsker å ha). Jeg liker jo at det er MYE, og da har jeg lært etterhvert at en gang i måneden eller to passer fint.

En annen ting jeg må påpeke med premium white er at det følger med lite plast, og kan man bruke en pakke igjen og igjen.. og igjen. Det setter jeg skikkelig pris på. Jeg har nå brukt samme pakke helt siden juni og den er faktisk enda ikke tom, jeg har sikkert fire eller fem behandlinger igjen. Det eneste som suger er at jeg har mistet blekeskinnen for de nedre tennene, haha.. Men jeg skal kjøpe nye etterhvert.

Du finner tilbudet HER!🤗 👄

29 kommentarer
    1. Jeg skulle gjerne ha brukt den men tannlegen min sier til meg at jeg som har syre ikke kan bleke tennene mine dessverre men kult tips uansett skikkelig kule bilder ønsker deg alt godt og en riktig god dag sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    2. For å være helt ærlig føler jeg at du har mista deg selv litt oppi all denne sponsingen og alle reklameinnlegg. Tannbleking her, nelly der, vipper og hårforlengelser der. Du er jo bare kjøpt og betalt, en vandrene reklameplakat. Men sånn er det mange bloggere og influencere som er. De blir så opphengt oppi alt dette at de ikke tenker over hvor latterlige noen av oppdragene de gjør er. Hvor mye fikk du for å late som du falt i den bowlingvideoen f.eks? Det er nesten litt trist hva noen gjør for penger.

    3. Kan jeg bare si en ting? Har såå stor respekt for at du ikke inngår sponsor avtaler i hytt og pine (til forskjell fra de alle fleste bloggene), til tross for at du blir bombardert med muligheter. De tilbudene du gir oss som lesere er alltid gode, og jeg ser virkelig at du setter høyt Agder skal være WIN-WIN både for deg, sponsoren, men også ikke minst (kanskje mest!) for oss lesere! Det gjør bloggen din veldig behagelig å lese og gir oss veldig stor stor tillit til de tilbudene vi får hos deg. Det tenker jeg man vinner på i lengden også, gir deg mye mer kredibilitet enn de som gir half-ass tilbud om alt mellom himmel og jord. Tusen takk for dette tilbudet – Much needed for min del!😃 Også i og med at det var thanksgiving i går (selvom man i prinsipp burde være takknemlig hver dag), vil jeg takke deg for inspirasjonen du gir meg Og har gitt meg i flere år. Du er dope! Tusen takk for at du er ærlig, åpen, ekte og tørr gjøre alt du gjør. Keep swimming, som de sier så fint i Nemo, haha💖 Håper du får en blessed helg

    4. Helt utrolig at forbrukerrådet lar dere bloggere og influensere reklamere for et så elendig produkt!! Har selv testet dette,og har i utgangspunktet litt missfargede tenner. Etter 8 behandlinger kunne man skimte en svak nyanse hvitere,men det varte kanskje i en halvtime! Kundeservicen er også helt LATTERLIG!

    5. Hvor mange ganger holder en «sprøyte», for det følger vel med kun en? Ser det er abonnement, noe jeg ikke har råd til… men har veldig lyst til å teste sp lurer derfor på hvor lenge ett sett holder <3

    6. Ingen kritikk til Sofie Elise. Men når man er så ung og flott trenger man ikke og bleke eller bruke midler for og få hvitere tenner. Men derimot godt voksne med røyke og kaffe tenner, det er de som burde prøve dette. Det er da du virkelig ser om det er produkter som gjør tennene noe hvitere. Det blir det samme som unge flotte jenter som reklamerer for rynke kremer. Beklager, men det blir for dumt

    7. I bruksanvisningen på pakken står det at behandlingen anbefales annenhver måned. Da er det ikke bare å gjøre som du sier, å ta en runde innimellom når det passer. I tillegg bør tennene være undersøkt hos tannpleier/tannlege før man setter i gang med bleking. Enig med Ellen, dette er ikke noe for unge jenter.
      Bleking av tenner er skadelig for tennene hvis det ikke gjøres på riktig måte. Hilsen tannlege.

    8. Ååh, folkens, CHILL. Bloggere ER levende reklameplakater, det er slik de tjener nok penger til å kunne drive med det på fulltid. Det er ikke nødvendigvis noe galt i det, bare man tar det for hva det er, og det MÅ man gjøre hvis man frivillig klikker seg inn og leser en blogg som dette. Fordelen med godt etablerte bloggere som SE, er at de kan være mer selektive når det gjelder hva de reklamerer for. Jeg tviler ikke på at SE i de fleste tilfeller er genuin når hun anbefaler produkter. Hun har råd til å velge bort dårlige avtaler. Blir så oppgitt over at folk er så jævla petty, ass

    9. Skulle bestille nå men det kostet noe over 200, derfor tenker jeg å vente med svar fra deg om du vet hvorfor? Vil gjerne bestille i kveld, så jeg håper du får mulighet til å svare før det!💖

    10. Synd at du reklamerer for slik svindel. Har blitt klinisk testet, og dokumentert at dette produktet ikke fungerer i det hele tatt. Det er ren innbilning. Skuffende at du reklamerer for sånt som dette, når vi alle vet at du selv får hvite tenner av tannblekingen på Eger Skin Clinic 😉

    11. Hei Sophie, vet du hvordan denne funker på «falske» tenner? Jeg har fylt i på de fire fortennene mine, og er så usikker på om disse også blir bleket. Hadde satt stor pris på svar! Digger deg og alt du gjør. 💛

    12. Du har jo satt på skallfasetter, det er dyrt, men du fikk et fint resultat, dette har Kylie Jenner og flere kjendiser fhirt. Men når du og andre har slike tenner så spiller det ingen rolle hvor mye du bleker dem, skallfasettene er jo hvite uansett. Det går jo ikke å bleke skallfasettene

    13. Lurer på det samme som Kathrine! Ang fyll i fortenner, om de også vil bli påvirket??? håper noen svarer her..? haha

    14. Du er klar over at redigeringen av tennene dine på bilde 2 er helt fail? Man ser jo originalfargen helt øverst på tennene 🙂 er hakket gulere ja

    15. Synd at du reklamerer for slik svindel. Har blitt klinisk testet, og dokumentert at dette produktet ikke fungerer i det hele tatt. Det er ren innbilning. Skuffende at du reklamerer for sånt som dette, når vi alle vet at du selv får hvite tenner av tannblekingen på Eger Skin Clinic 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg