alt jeg ikke har vist den siste uka

Reklame | bokturne + eco cult + Nelly

Dette har vært en uke hvor mye har skjedd, og jeg har dokumentert alt – også mye som ikke havnet på bloggen. Dere har sagt dere liker “private bilder fra mobilen”-innlegg og det skal jeg absolutt få til, men enn så lenge.. Her kommer et dypdykk inn i min siste uke og alt som ikke havnet på bloggen <3 

Jeg var jo nylig hos frisøren min for å få nye extensions og blondere hår, som dere allerede vet. Men jeg dro innom en gang til for å få det bittelitt kaldere, og resultatet ble så fint!

Jeg elsker virkelig salongen jeg går til, og i tillegg kjører de på med et grønnere konsept og tar hensyn til miljø. Jeg veksler mellom å gå til Madelen og Tamra på farge, de er fantastiske. Og salongen heter Eco Cult.

Toppen min finner du HER, forresten! Den er på 25% rabatt. 

Det ble en liten avslutningsfeiring for en del av gjengen på Skal Vi Danse. Her har du favorittguttene mine 🙂 Aleksander hadde jeg trodd jeg ikke kom til å like så godt (idiotisk å ha fordommer, men sånn er det jo), men jeg må si at jeg virkelig elsker den fyren. Så snill, smart og genuin. PS! Husk at jeg og Morten kommer til Bodø på fredag! Klokken 20:30 på City Nord. 

Og så favoritten over alle favoritter! Denne kvelden var så morsom – vi begynte med sushi, og dro videre fra utested til utested. Jeg våknet opp med tidenes noia dagen etter, haha.. Og det var verdt det. Som dere vet har jeg ikke hatt det så bra i det siste men denne kvelden gjorde virkelig godt og jeg fikk bare slipp alle hemninger og bekymringer for en stund. Det er deilig å omgås med folk som forstår en.

Dagen derpå dro jeg og Kasper for å spise sammen, her har dere vegansk avocadotoast hos Laundromat <3

Henrik til venstre jobber med meg i United Influencers, men er også en god venn. Han er den som sørger for at alt går som det skal med kommersielle samarbeid og holder fast i trådene.

Anne-Sofie har jeg, som dere vet, vært bestevenn med i snart 24 år! Hun er fantastisk, smart og klager aldri – hun fortjener faen meg en medalje!

Vi var uansett på et event sammen forrige uke, og drakk et glass champagne før alle ble trøtt klokken 19:30 og dro hjem, haha.

Enda mer mat, og denne gangen en dobbeldate på Coyo med Adelen og Benjamin! Vi koste oss veldig selv om det kanskje ikke ser sånn ut på bildene, haha. Neste uke drar vi til Lofoten sammen og det gleder jeg meg så mye til, ENDELIG har vi et vennepar!!

Coyo er foresten et ganske digg sted som jeg kan anbefale, men dessverre er servicen veldig skiftende og jeg var ikke helt fornøyd sist gang vi var der.. Men det er liksom enten superbra eller dårlig, men maten er alltid god. 

Jeg har ønsket velkommen til en ny parfyme i samlingen, nemlig Joy av Dior. Jeg elsker parfymer og er veldig opptatt av det, men aller helst går jeg for en litt maskulin duft faktisk. Denne er mer søt og feminin, men jeg liker variasjon da. Drømmen hadde vært å ha alle parfymer i verden eller sin EGEN, herregud. 

Jeg liker virkelig parfymene til Dior og kan anbefale dem til alle, de tilpasser seg ulike personer på en bra måte synes jeg. Dere får gjerne komme med tips om dere vet noen som lukter typ.. kanel? Det har jeg lyst på.

Jeg fikk en nydelig hilsen fra produksjonen bak Skal Vi Danse. Som dere vet har jeg hatt veldig mye angst over det, og sett for meg at alle er skuffa og sinte på meg. Det er ikke tilfellet og produksjonen sender meg fortsatt meldinger og lurer på om det går bra, om jeg trenger hjelp til noe, å prate.. Det betyr så mye at dere aner ikke. Samholdet der ville jeg aldri ha vært foruten og jeg har så mye respekt for folkene i Monster og TV2.

Et bilde med en fantastisk søt jente, fra signeringen i Kristiansand. Takk til alle som kom, herregud det var en perfekt start på denne reisen. Det er forresten så sykt mange som har spurt meg om genseren min, den finner du HER

Etter signeringen i Kristiansand dro jeg og en kompis på Mother India, som egentlig mest var et møte for å lete etter inspirasjon til fremtidige konsepter. Det er mange som klager på bloggen over at jeg blogger lite, og derfor ikke jobber. Det er når jeg IKKE blogger at jeg faktisk jobber hardest! Ja, det skjer nå og da at jeg tar meg en drink og middag med venner (i dette innlegget virker det jo som ganske ofte, haha). Men slik er det ikke til vanlig. Når det er stille her er jeg på møter, på signeringer, spiller inn TV, gjester andre programmer, lager utkast, planlegger fremtidige jobber, svarer på mail, redigerer bilder osv..!

Det var i alle fall en fantastisk og inspirerende samtale som gjorde at jeg følte en styrke inni meg. Alt kommer til å gå bra, og jeg har en visjon jeg vil kjempe for og den hadde jeg dessverre mistet en stund. Nå kan jeg se det i det fjerne. Takker Gud for at jeg har så fine mennesker rundt meg som i tillegg er kloke og tenker nytt <3 Pluss vennene mine er så jævlig morsomme og føles som familie hele gjengen. 

Charlotte ble med meg til Stavanger, og vi gikk tur i måneskinnet. Det høres kanskje harmonisk ut, men vi frøys og lengtet bare hjem egentlig, haha. Men det var så deilig å ha med Charlotte på tur, og ha en mini-ferie oss to. Skulle ønske jeg kunne tatt med henne verden rundt, for det er hun verdt <3

Spol frem til i dag! Denne nydelige utsikten hadde jeg da jeg spiste lunsj i Bergen, en av de fineste byene som finnes om du spør meg. Anne-Sofie ble med meg hit, jeg har jo med meg en ny venn på hvert stopp. Alle har travle hverdager og jeg setter pris på at de tar seg tiden, for det er jo ingen selvfølge heller.

Vi avslutter med signeringen i Bergen, som også gikk veldig bra. Jeg ble møtt med så mye kjærlighet, varme, klemmer og gaver.. Aner ikke hva jeg har gjort for å fortjene det, og tenker hver gang på om jeg burde sagt mer, kanskje klemt litt mer.. For jeg vil så gjerne vise hvor mye det betyr! Hvor mye dere betyr. Det har ikke vært min uke i det hele tatt og jeg har hatt søvnproblemer, tenkt for mye, og vært nervøs over generelt sett alt. Men når jeg møter dere er det en pause jeg setter stor pris på. 

Hver gang jeg er på vei til boksignering er jeg bekymret for at ingen skal møte opp. Jeg har sommerfugler i magen og klamme håndflater når jeg nærmer meg butikken, og gruer meg i tilfelle ingen står i kø og jeg skuffer både meg selv og alle som jobber der. Men takk Gud for dere, som venter og smiler og ønsker meg velkommen. <3 Jeg beklager så mye om jeg ikke gir dere nok tid per person, jeg kunne snakket med alle i en time eller mer. Jeg LOVER jeg gjør alt for å komme så mange steder som mulig, og vise dere kjærligheten dere fortjener. Jeg er ofte redd for mye folk, og holder meg helst unna mengder og kjøpesentre generelt. Det gjør meg ekstra nervøs.. Så, at dere er så snille og tålmodige hjelper mer enn dere aner, også fordi jeg er som jeg er. 

Og angående noen av kommentarene som har vært her i det siste.. Det er SÅ mye fint, som jeg setter uendelig stor pris på. Men det skjer hver dag at jeg må sette meg ned å slette ting som jeg knapt orker å lese selv, fordi det er så vondt, men jeg må jo lese det og slette slik at holdninger som det ikke blir spredt videre.. Det har vært en ganske stor faktor til hvorfor jeg ikke alltid kjenner inspirasjon for bloggen. Dere er absolutt fler positive enn negative men de som er slemme eier ikke respekt. Tenk dere om en gang før dere skriver noe som kan såre, dere vet ikke hvordan jeg takler det eller hvordan skjemaet mitt er akkurat da. Jeg håper vi kan ha trivelig stemning her.. Konstruktiv kritikk ønsker jeg derimot hjertelig velkommen, slik kan vi ALLE vokse å lære <3 

PS! I morgen kommer jeg til Ålesund, Ark Amfi Moa klokken 17:00 – 18:00. Gleder meg masse! Jeg tar med meg pappa og vet at han også er spent. Dere kan kjøpe bok der, ta med en dere har fra før av, eller bare komme for en klem eller bilde. Det viktigste er at vi får møtt hverandre. 

55 kommentarer
    1. Har vært kritisk til at du har blogget så lite, men det har aldri vært fordi jeg tviler på at du IKKE jobber. Det tror jeg absolutt, det virker bare som om ALT annet kommer foran bloggen og kommunikasjon med følgerne dine noen ganger. Med det sagt har bloggen vært veldig bra de siste dagene!

    2. Hei! Med tanke på at du nå skriver at du ville at leppene skulle være så «nær din naturlige størrelse som mulig» og ønsker å fjerne silikon/sette inn mindre implantater så virker det som om du ønsker å gå for en mer naturlig look, hva tenker du om rumpa? Kunne du tenkt deg og endre på den og «gjøre den mindre» igjen, hvis mulig? Og er du egentlig fornøyd med den? Synes ofte at du skriver om den i en litt negativ kontekst, hehe.

    3. Kjempe koselig å skikkelig kult innlegg å du er superflink synes jeg den uken har det vært masse å gjøre så dessverre har ikke hatt mulighet til å komme på de stedeme du har vært. Ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    4. En ting jeg reagerer på er hvordan folk kan nærmeste fortelle deg hvordan du skal blogge og hvor mye. Det er DIN blogg?? Du bestemmer selv hvor mye du blogger, og ja du kan være åpen for forslag til hvor mye og diverse, men det er som om folk legger bort den delen av hjernen som sier at du lever ikke for at de skulle kunne ha noe gøy å lese om fra deg hvert tiende minutt. Du skal blogge når du føler for det, det her blir som pliktsex hah. Kanskje litt teit sammenligning, men var det jeg kom på. Vær så snill å blogg for deg selv og ikke alle andre ❤️ Folk må da lære seg å vente og sette pris på det du allerede har og det som kommer, er det så jævlig kjedelig for de å refreshe siden din hvert minutt så kan de lese i arkivet. Er sikkert mye de ikke har lest før….. med mindre de allerede har gjort det og fortsatt maser. Du vet aldri! 😂
      Jeg er nesten glad i deg jeg, selv om jeg ikke kjenner deg så jeg vil ikke du skal føle deg dårlig ❤️ Din blogg, dine regler.

    5. Ah du fortjener virkelig ikke det du får av vonde kommentarer, det er så feil. Selv om du ikke nødvendigvis blogger like ofte eller “bra” som folk vil, betyr ikke det at det du gjør utenom blogg ikke er for leserne dine. Å lage serie, reise på en omfattende bokturné, og forsøke å gjøre gode avtaler som du kan dele med leserne dine … alt dette her er noe mange lesere glemmer å sette pris på.
      Du må huske å sette deg selv først av alle oftere enn sjelden, og om folk ikke klarer å akseptere det, så er ikke det mennesker som fortjener din oppmerksomhet. Skulle ønske du kunne ha moderatorer her på bloggen som kunne rense kommentarfeltet i blant. Kjedelig at du skal måtte lese gjennom så mye vondt og urettferdig på daglig basis.
      Håper du koser deg masse på bokturneen og finner tid til deg selv. Jeg heier på deg og ditt liv!

    6. Hei. Jeg er veldig glad for at du bryr deg om miljøet, du når ut til veldig mange, å kanskje noen tar grønnere valg pga av noe du skriver. <3

    7. Ville bare si at det var veldig kjekt, og ikke minst stort å treffe deg på boksigneringen på Lagunen i dag! Jeg ble dessverre ganske klein pga mye angst 🙁 Fremsto sikkert som om jeg kom fra månen, beklager det!
      Uansett, vil bare si at jeg ser veldig opp til deg. Du fremstår som en råsterk jente med bein i nesa. Er så imponert over alt du har fått til! Fortsett å være den flotte personen som du er <3

    8. Hei
      Du må prøve parfymen Obsession for men, by Calvin Klein! Den lukter litt kanel og lukter herlig på kjæresten<3

    9. Kan anbefale parfymen Ailien, min favoritt – men den kan være litt mye.
      Ellers synes jeg du virker som en fantastisk person, fortsett å gjør det du gjør og gjør det som er bra for deg 😊

    10. Heia. Et lite tips. Om du en gang til, skal ut i den store vide “rare” verden. Les boka til Erika Fatland,”Sovjetistan” En reise gjennom Turkmenistan – Kasakhstan – Tadsjikistan – Kirgisistan og Usbekistan.
      Boka lærer oss å skjønne hvorfor mennesker i “rare” land gjør og sier saker og ting som for oss kanskje kan virke noe veldig annerledes.
      Samme som vår kultur kan virke noe rart for dem.
      Boka er rett og slett en fantastisk og underholdende reiseskildring til land som er ukjent selv for den mest erfarne globetrotter 😉

    11. Dior addict burde du prøve 😍
      Den har en deilig krydderlukt, litt av kanel faktisk! Min all time favoritt!

    12. Synes du ikke at du promoterer alkohol litt vel mye? Synes du drikker veldig ofte, og det er jo såklart opp til deg, men må du alltid poste om det? Spesielt på Instagram, men du gjør det jo ganske ofte her også. Skjønner ikke hvorfor du absolutt MÅ promotere det, du har jo en god del unge følgere.

    13. Hei. jeg fikk epost om at jeg var påmeldt kinoen, men fikk ingen bilett. er det bare en høflighetsmail om at jeg ble meldt på men ikke ble trukket ut, eller kommer bileten senere?

    14. Kult at du tør å være litt sexy igjen, som på instastory nå. Mer bilder som det på bloggen og Instagram og overalt, ja takk 💕💕

    15. Hei skjønne!❤️ Digger deg! Du er sååå dyktig! Jeg mener en av parfymene til MUGLER er med kanel… luktet på en en gang og den var meget spesiell og meget sensuell! Unik! Jeg digger selv Alien fra det samme merket! Stooor klem!❤️

    16. Heelt random spørsmål, men vi har felles passion for Kim K, og jeg lurte på om du har prøvd noe av sminken hennes? Og hva du syns eventuelt?
      😘

    17. Hvorfor legge ut bilde av mitt favoritt par adelen og benjamin slik hadde det ikke vært bedre og legge ut et godt bilde av det nydelige paret .Hvar det får og dritte de ut side du skrev ha ha på innlegget
      Adelen og Benjamin fan.

    18. Husk min venn som er så glad i parfyme. Ha det aldri på når du skal på besøk på sykehus. Dette har vi dårlig erfaring med, mange allergikere. Ha en fin dag.Sissel

    19. Åh, parfymer er livet 😍 gjør i hvert fall meg veldig glad. Olympea av paco rabanne lukter kanskje litt kanel? Sykt nydelig duft hvert fall. Godt å se at det går bra med deg, det fortjener du: )

    20. Renate: Haha åååh tusen takk for en fantastisk kommentar!! Jeg trengte å høre det <3 Du er veldig god, og jeg ble litt glad i deg jeg også nå Renate! Stor klem.

    21. Siri: Hei! Jeg tror kanskje jeg er mer opptatt av symmetri enn naturlig look – om det gir mening. Det passer ikke mitt ansikt å ha store lepper, synes jeg. Men jeg liker rumpa, kanskje jeg vokser fra det en dag, men jeg er veldig fornøyd 😀 Det eneste negative er at det er vanskelig å finne klær som passer..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg