BLI MED MEG GRATIS PÅ KINO!

Reklame | a simple favor

EDIT!!! Alle plassen er fyllt opp, og det skjedde på rekordtid. Tusen takk til alle som meldte seg på! VIL DERE BLI MED MEG PÅ KINO 26 november? 🍿🍿

Edit: som jeg skrev over her er alle plassene tatt. Men les gjerne innlegget likevel og få en følelse av om dette er noe jeg burde gjøre mer av! 

Som dere vet elsker jeg å dra på kino – jeg og vennene mine har faste dater på det så ofte vi kan! I tillegg er jeg opptatt av å se filmer som har høy kvalitet, de må ha over en viss score. Derfor er jeg SÅ glad for det jeg nå får fortelle! Jeg inviterer 50 lesere med meg på kino for å se filmen A Simple Favor, HELT GRATIS! Jeg, vennene mine og dere – så fantastisk koselig 😍 

Det er første mann til mølla, de første 50 påmeldte får altså være med så det gjelder å være rask. For å melde deg på må du sende mail til: [email protected] og merk emnefeltet med Sophie Elise Kino. Skriv fullt navn og telefonnummer i mailen – om du er en av de heldige som får plass vil du motta en epost med billetter! Du kan også melde på vennene dine så klart, bare skriv deres fulle navn og nummer i mailen også. Stedet er Vika Kino klokken 18:30, 26 november! 

Jeg gleder meg masse til å se filmen med dere! Den har god score på IMDB, og traileren ser dritbra ut. Litt mystisk! Og så elsker jeg Blake som skuespiller. Jeg fikk faktisk velge mellom flere ulike filmer å invitere dere på, men denne virket så kul og en film som passer meg perfekt. Premieren er ikke før 7. desember, så dette er med andre ord en eksklusiv førpremiere. Se traileren under, er dere ikke enig i at den virker kul?  🍿 

Er dette noe dere synes jeg burde prøve å ordne flere ganger? Isåfall skrik ut! Jeg har jo mulighet til det, men er alltid så redd ingen skal melde seg på haha..

 

46 kommentarer

Siste innlegg