jeg har holdt en hemmelighet for dere i 1 år!

Tenk, denne hemmeligheten har jeg holdt for dere i over ett år og det har vært så vanskelig! I mai 2017 siden fikk jeg en utrolig spennende mulig fra NRK – de ønsket å sende meg jorda rund sammen med Leo Ajcik for å lage et helt nytt program. Jeg skulle få prøve meg som programleder for første gang, og med selveste Leo som jeg har en haug med respekt for! Og i tillegg for NRK! Så ja, det var skikkelig stort for meg. Litt skummelt å få all den tilliten så klart, men jeg tok utfordringen og elsket hvert sekund. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi skulle teste en teori jeg selv synes er veldig spennende – mellom deg, og hvem som helst i verden er det maks 6 personer. Det vil si, du kjenner noen, som kjenner noen, som kjenner noen som kjenner noen som kjenner uansett hvem! 

.. Vi startet i fjellene, midt i Kirgisistan. Det eneste jeg visste om landet fra før av var at de er kjent for å kidnappe damer og så tvangsgifte dem, så kalt “konekidnapping”. Jeg var faktisk ikke nervøs på grunn av det da, jeg hadde jo så mange folk rundt meg. Der oppe fikk vi en videohilsen fra en kjendis som satt i Los Angeles, og vi måtte komme oss hjem til henne før det hadde gått en uke. Kun via å skape nye kontakter, og vi måtte altså begynne i et helt fremmet land! Derifra gikk ferden jorden rundt, og jeg er så glad for at jeg fikk oppleve det med et fantastisk team. Og det var så vanskelig å holde det fra dere da vi holdt på! Vi var jo faktisk innom sykt mange land, flere enn jeg viser her i innlegget så klart for noe må jo være hemmelig. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne plassen her var så vill! Jeg har aldri opplevd noe lignende. Kirgisistan var AWESOME.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Slik så det ut nede i sentrum, og bare sjekk alle fjellene bak! Her var vi allerede ganske mange meter over havet. Det er forresten cirka ingenting turisme der, bortsett fra litt russere, og det var så deilig å oppleve noe så autentisk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Herregud, jeg måtte kjøre denne lille bilen rundt i Kirgisistan fordi Leo ikke har lappen.. Altså det var INGENTING i den som funket, og jeg suger til å kjøre fra før av og var livredd hvert sekund.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En av damene vi møtte i Kirgisistan som jeg elsket! Her står hun foran huset sitt, og jeg ble så rørt over hvor godt hun behandlet meg og hvor mye tillit hun viste, selv om ikke snakket samme språk (vi hadde derimot en jævlig irriterende tolk, haha). Jeg fikk bli med inn i klesskapet hennes å se på alle klærne og ble tilbudt å få et plagg, jeg takket nei men det angrer jeg skikkelig på nå.

Det var en ære å bli kjent med Leo og ikke minst få jobbe litt i en helt ny kanal, NRK. Jeg har jo aldri vært programleder før og jeg følte meg som en idiot siden Leo er så proff og virkelig er et talent på å få folk til å snakke, men jeg fant min plass etterhvert. Når vi var på de mest tilfeldige og rare steder i verden henvendte folk seg automatisk til han, og overså meg. De fleste vi møtte hadde en mer autoritær respekt for han enn meg. Men da vi kom til Los Angeles snudde det og jeg ble tatt imot med åpne armer og vi møtte virkelig de villeste folkene og var på noen syke eventyr sammen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Moskva var selvfølgelig også helt fantastisk! Veldig glamorøst, haha. Og kjemperart.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I Los Angeles, so var hakket mer chill og min greie. 

Jeg elsket denne opplevelsen og det beste var at jeg var den eneste som ikke ble syk på turen! Det må være fordi jeg hater å bruke antibac og heller vasker hendene for lite enn før mye, haha. Men jeg tror det er nøkkelen til et godt immunforsvar, og det viste seg å stemme! 

Programmet vi er med i sendes ikke før 8. desember, og da skal jeg så klart minne dere på det enda en gang. Min første gang som programleder, woho! Jeg tror dere kommer til å elske programmet, det er perfekt underholdning om man bare vil slappe av å drømme seg litt bort i en spennende reise. Og PS! Jeg anbefaler alle å dra til Kirgisistan, for det landet var helt AMAZING!! 

NÅ – ut å spise med Benjamin og Adelen! ❤️ 

88 kommentarer
    1. “Det eneste jeg visste om landet fra før av var at de er kjent for å kidnappe damer og så tvangsgifte dem, så kalt “konekidnapping”..” Og du anbefaler likevel folk å dra dit? Ikke støtt land som behandler damer på denne måten, vær så snill.

    2. Ææh, så jævlig tøft! Også NRK!! Helt sjukt rått, heie så på dæ. Og mamma har fått øyan opp for dæ også, det e helt fantastisk. Ho har alltid vært litt skeptisk til dæ og æ har vært forsvar, men etter skal vi danse har ho forstått at du e et så unikt menneske og det e så artig. Glede mæ til desember!
      Du e et så bra forbilde og du bevise typ daglig det æ mene at folk misforstår hele tida – menneska e komplekse ting som kan holde på med alt mulig og som kan utvikle sæ, og du e så prima eksemplar på det.
      Blei forresten så lei mæ når du trakk dæ, både æ og mamma og alle rundt mæ her nede trudde du kom til å vinne! Det står det uansett så mye respekt av, you do you ❤️

    3. Dette visste vi jo om fra før da.. Kan du ikke heller snakke om hvorfor du driter i bloggen og kommunikasjon med leserne dine (og sier det er fordi du er «utbrent»), men du orker jo absolutt alt annet av jobb, sosialisering, trening osv så lenge det ikke handler om blogg eller faktisk kommunikasjon med de som støtter deg? Er faktisk veldig skuffet over det. Kan heller være ærlig på hvorfor du ikke blogger/blogger lite og ikke snakker med oss, enn å bruke utbrent som en unnskyldning.

    4. Katrine: Dette har jeg jo skrevet om før. Du aner jo ingenting om hva jeg går igjennom ellers – og jeg går jo jevnlig til psykolog, der jeg har blitt oppfordret til å gjøre det jeg orker uten å tenke så mye på hva andre mener. Hva skulle jeg gjort, sett i veggen? Og jeg har aldri sagt at jeg er utbrent, men at jeg nok var på god vei til å bli det!

      At jeg blogger så lite er jo fordi det er mye som skjer og fordi jeg ikke alltid føler for det når jeg blir møtt av dritt.

    5. Marianne: Er ganske sikker på at konekidnapping var noe de holdte på med for lenge siden og ikke lengre – har ikke fakta her, da. Da synes jeg for øvrig det er sykt mange land man ikke burde støtte men som det er helt normalt å reise til. But I get your point 🙂

    6. Ok, first things first: Gratulerer! For en utrolig herlig og stor mulighet. Jeg gleder meg til dette kommer på TV. Tror komboen med deg og Leo blir uslåelig.
      Second things second: Blir helt oppgitt av dere i kommentarfeltet. “Redd jorda”-kommentaren; det viktigste er å være bevisst over at jorden lever en grusom fremtid i møte, om vi ikke åpner øynene og gjør små tiltak i hverdagen for å spare jorda for en stygg fremtid. Og som Sophie Elise selv svarer, innspillingen var for en stund tilbake, og innlegget er nå-tid. Sophie Elise er uansett en av svært få influencere som har et åpent samfunnsengasjement og lever litt grønnere hver dag for at våre etterkommere skal kunne oppleve jorden som de før seg. “Katrine”, sinnsykt unødvendig kommentar, men det er vanskelig for folk som ikke har vært utbrent å forstå. Jeg synes absolutt ikke at Sophie Elise driter i bloggen og kommunikasjonen med sine lesere; hun skal ut på ny boksignering nå, er aktiv på snapchat, instagram, facebook og sosiale medier generelt. Og, igjen, som en av svært få, tenker hun kvalitet før kvantitet. Jeg vil heller ha et blogginnlegg i uken, som har godt innhold, enn tre om dagen, med dårlig innhold. Og ja, man kan være utbrent, men a likevel ha energi til å drive med ting som gir en energi – kanskje Sophie Elise blir sliten av å sitte foran pc’n på en kontorpult med hodet i troll, annonser og alt som følger med? At trening, vennetid, kjærestetid og andre spennende oppdrag gir henne energi? Man trenger ikke grave seg ned i senga 24/7 fordi man er utbrent; man finner de rutinene som fungerer for seg selv, sitt hode og sin livsstil.
      Over og ut,
      Sophie Elise; stå på – du er helt rå på alt du gjør!

    7. Skjønner at dette er lenge siden, og før du tok et standpunkt om å reise mindre. Hadde allikevel håpet du droppet anbefalingen om at «alle» bør reise dit. Og heller kanskje reflektert litt rundt at du ikke ville sagt ja til dette igjen om du ble spurt i dag. Ha en fin helg!

    8. Selv om dette ble spilt inn for lenge siden så lurer jeg på en ting. Du har jo i flere år frontet at du er miljøbevisst, så hvorfor ba du ikke om at det skulle kjøpes miljøkvote på dine reiser i dette programmet? Det er jo kommet frem at det kun var Live Nelvik og Jenny Skavlan som ba om dette.

    9. Du svarte meg forrige gang at du er sykemeldt fordi du er utbrent og at det var derfor du blogger lite, men da har du vel løyet til meg om det. Hadde full forståelse for det om det var tilfelle, men når du orker alt annet av jobb; møter, samarbeid, filming osv, festing m.m med venner, masse trening osv osv så virker det rart at det å blogge er det du ikke orker.. Det krever liksom så mye mindre enn alt det andre, og at du stikker innom her 10 minutter (annen)hver dag virker som et skikkelig stort «fuck you» til de som følger deg og støtter deg.
      Bedre å si det som det er for oss som faktisk liker bloggen, at du kanskje ikke synes det er så gøy lenger. Ikke finn på unnskyldninger mener jeg bare 🙂
      Skjønner at jeg virker som tidenes bitch og hater nå, men er jo egentlig ikke noe annet enn stor fan.. og hele greia er skuffende.

    10. Holder meg kort og konsis her:
      Awesome! Gleder meg til desember.
      … og av og til havner jeg ned kommentarfeltet her, og leser mye (rart). Virker som at enkelte (mange) blir rimelig opphengt i deg over tid når de følger bloggen din så mye. Stygge kommentarer er jo så personlige (følelsesmessig fra den som kommenterer), at man skulle tro hverdagen deres var avhengige av dine blogginnlegg… triste greier. 🤓 (lov å si at jeg håper du i det minste tjener noen ekstra kroner på drittkommentarene? Haha, sikkert noen som klikker over den)
      U go girl.

    11. Helt enig med det om kvalitet over kvantitet forresten. Det er bare det at når Sophie blogger lite, er ofte innleggene veldig korte med dårlig innhold. Jeg ser poengene deres og kunne helt klart ha formulert meg bedre. Skjønner at hun kan være utbrent, men for oss på utsiden virker det bare veldig som om alt annet enn bloggen og leserne er viktig. Kun det jeg mente, at det virker som om hun ikke bryr seg om oss som klikker oss inn her flere ganger daglig, og føler det er nok å stikke innom her 10 min annenhver dag, om det. Mente virkelig ikke å være ekkel, og ser hva dere andre mener også.

    12. Dette gjør jeg aldri, men…
      Katrine, du høres ut som en bortskjemt drittunge. Det å gå ut med venner og feste er helt anderledes en å jobbe. Bloggen hennes er en jobb og om hun er sykemeldt fra bloggen vil ikke det si at hun er sykemeldt fra livet.
      Kanskje grunnen til at hun sykemelder seg er p.g.a sånne kommentarer som det du legger igjen. Bloggen blir mer mas en gøy, mens det å stå bak et kamera eller andre jobber ikke har det samme maset. Ikke at jeg kan si dette helt sikkert, men jeg tenker du bør tenke litt å slutte med maset og klagingen så kanskje du får se litt mer til henne snart…

    13. høres super spennende og kult ut koselig å fint innlegg synes jeg du er favoritten min ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god helg sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️

    14. Herregud blir helt oppgitt av alle mennesker som skal ha en negativ mening om alt og alltid kritisere hva folk gjør. De har tydeligvis veldig lite å ta seg til. Du er fantastisk Sophie og jeg digger deg!

    15. Du er klok, vakker, drømmende, inspirerende og et fint forbilde.
      Om du fremover har lyst til å reise mindre gjør du mye mer for miljøet enn hva mange andre gjør. I tillegg spiser ikke kjøtt (?), så til «miljøpolitiet» i kommentarfeltet her: sett dere.

    16. Gleder meg til å se. Det må ha vært såå vanskelig å ikke dele masse fine bilder fra alle stedene! Leste en over ang miljøkvote, vist det stemmer, så syntes jeg det er merkelig at NRK ikke har informert deg, de vet du har en miljø profil. Syntes ikke de kan forvente at du skal kreve det på sammen måte som Live og Jenny. (De har tross alt 10 år mer erfaring ) PS liker hvordan du blogger nå jeg, leser ofrer og oftere <3

    17. Så spennende! Tror aldri jeg har kommentert en blogg før men vil bare si at jeg så deg på gaten en dag og du er utrolig pen og et fantastisk menneske. Du er så utrolig sterk og jeg beundrer deg og valgene du tar veldig mye. Stor klem

    18. Utrolig tøft sophie😀👍🏻 Gleder meg til å se.
      Men til deg, kjære katrine. Jeg forstår du ikke mener noe vondt. Du er fan, fast leser og da vet du hva sophie går igjennom. Utbrent eller ikke utbrent ? Er det så viktig? Andre som går igjennom slikt som sophie gjør de sykmelder seg i lange perioder. Men ikke sophie, hun reiser seg opp og fortsetter! Gi henne heller en klapp på skulderen, istede for å kristisere. Dette er jobbe hennes, men hun har ikke noe kontakt mellom seg og leserne som krever daglige innlegg! La henne få puste! Hun er ikke bare en blogger, hun har MANGE baller i luften. Blogger er ikke eneste prioritet. Hun har også et liv som oss andre, og hun gjør masse annet utenom bloggen. Jeg følger henne på instagram, der får mann jo DAGLIGE «smakebiter» fra livet hennes! Vi lever i 2018, å være aktiv på sosiale medier handler ikke baaare om å skrive på bloggen, og på instagram deler hun mye! Kan du ikke heller spare deg skuffelsen å droppe å oppdatere bloggen hennes flere ganger om dagen. Følg henne på instagram, der deler hun når hun legger ut innelegg👍🏻

    19. Er du egentlig programleder når det er forskjellige personer med hver episode som reiser verden rundt? Er du ikke mer en deltager? Men så første episode så likte den! Blir morsomt å se deg i din episode:-)

    20. Hei! Lurte bare på om den vitamin B for hester virkelig hjelper for vekst av menneske hår? Hvor lang tid ser man forskjell? Skal man ta det vær dag?🤗

    21. Wow! Ah, du er allerede en stor favoritt hos meg, men du bare blir mer og mer favoritt likevel! 😍 Gratulerer med så kul jobb! Stolt av deg og den du er, spesielt som bare kjører på og står mot stormen. Veit det ikke er lett. Og kommentarfeltet viser jo virkelig mangel på forståelse av psykisk helse, håper ingen de kjenner plutselig sliter en dag, da får de ikke særlig forståelse av vennen sin 🙄🙄🙄
      Gratulerer, Sophie Elise ❤️

    22. Så første episode av serien i dag, utrolig bra og morsom! Gleder meg til din episode😍
      Men husker jeg feil eller blogget ikke du om dette for et år siden? For dette har jeg gått å ventet på, og jeg kan da ikke være synsk😅

    23. Wow, nå gleder jeg meg enda mer til desember!! Elsker programmene med Leo og elsker deg, så dette må jo bli bra! Ææ du får til så mye det er helt sjukt <3

    24. Marie, tror folk er mer villig til å ta vare på jorda om de reiser utenfor trygge, rene, lille Norge og ser hva vi faktisk gjør med jorda. Få opp øynene litt. Plastikk, soya, palmeolje, dyrevelferd mm. er mye mer truende på jordkloden og alt liv enn en flytur. Et vulkanutbrudd forurenser mye mer enn 100 000 flyturer gjør.
      Folk stopper ikke å reise. Vi er en gang på denne jordkloden, vi skal se den, sette pris på den, verdsette den, respektere den, ta vare på den og alt liv. Da Ingenting påvirker så mye som å oppleve det first hand!

    25. Herregud jeg glede meg ihjel til å se hvordan du tar denne utfordringen!😊 du tar den garantert på strak arm å fikser selv om det høres utrolig vanskelig ut. Du er så råååkul!
      Til dine nett-troll: Kan dere slutte med disse stygge komentarene, det gjør meg helt uvel å tenke på at mangen av dere er voksne mennesker som oppdrar barn, og er med på å gjøre Internett til en “annonym” plass til å slenge ifra seg dritten dere har om eller til en person, om det forsetter slik så orker jeg ikke tenke en gang på hvordan verden er om 30 år..
      Sophie Elise, Stå på!!!!❤️ Jeg heier på deg. Du er helt amazing å elsker å følge med på deg! Heier på deg❤️

    26. gratulerer😍 så reklame for det på tv for noen dager siden og ble så overrasket da jeg så at du var med! Gleder meg til å se på

    27. Okei hva faen feiler folk?? ^^ kan dere ikke være litt glad på hennes vegne?? Hva er det som skjer med mennesker, guud. Er ikke vits i diskutere dette, det er hennes eget valg. Og det med miljøet begynte hun å tenke på NÅ dette er over et år siden, folk forandrer seg og forandrer mening. Det gjør bloggere også de er mennesker akkurat som oss. Jeg angrer på ting jeg gjorde for 1 måned siden liksom og er forandret etter det. Men folk forventer at når du er blogger så skal du stå for det du skriver 110% selv om det er 100 år siden. De er mennesker akkurat sånn som oss og forandrer seg akkurat som oss.
      Anyways, gratulerer så mye Sophie!! Du bare vokser og vokser og jeg blir såå glad på dine vegne, fordi jeg vet hvor mye du jobber!!❤️❤️ Btw savner deg sååå mye på skal vi danse

    28. Som om det ikke er sagt før, for en fantstisk person du er Sophie! Du viser verden mer og mer hvor bra du er på alle måter. Dette var en helt fantastisk nyhet å få, herregud som jeg gleeeder meg til å se dette!😍 har lenge ønsket meg å se deg på en slik måte på tv og ikke bare på bloggerne. Dette blir helt rått! Og for en opplevelse du må ha opplevd!

    29. Dette blir kjempespennende å se! Gleder meg allerede! ❤️
      Kjenner også at noen av kommentarene her provoserer meg ekstremt, spesielt når uvitne mennesker skal uttale seg om det å være utbrent. Jeg har selv vært utrbent, hatt depresjon og angst, og jobber mye med det enda. Når man er utbrent så er det en ting man må forstå først. Det er at man må finne ut hva som tapper energi og hva som gir energi. I mitt tilfelle kjente jeg at studiene og faktisk noen enkelt venner tappet meg for energi, mens jobben, andre venner og trening ga meg energi. Man kan bli utbrent og endre livet sitt men fortsatt ha mye på programmet og det er også veldig lurt fordi en av de dummeste tingene man kan gjøre er å holde seg hjemme i senga eller på sofaen og bli enda værre og i værste tilfelle utvikle depresjon. Tror dette er noe veldig mange trenger å forstå.
      Ellers så har jeg elsket å følge med på deg i Skal vi danse, og du har vist en ny side av deg selv som har gjort meg å mine venner enda mer glad i deg Sophie! Gleder meg til boksignering i Kristiansand!❤️

    30. Jeg ser dette programmet . Og når jeg så du skulle være med , måtte jeg fortsette å se ! Gleder meg !!

    31. Katrine? Hadde du vært sykemeldt fra jobb, men så lagt ut et bilde at du baket rundstykker hjemme? Skulle folk blitt sure på deg fordi du klarte å lage rundstykker, men å møte opp på jobb ble for tungt? For alt dem vet var det det eneste du klarte å gjøre den dagen. Man skal være forsitkig å mene noe om andre.

    32. Nei altså, til dere som enda ikke har blitt ferdig på skolen: når man er sykemeldt, så er man sykemeldt. Da skal man faktisk ikke jobbe. Blogg=jobb, ero ingen blogging når man er syk. Vis litt respekt! Start heller deres egen blogg om dere trenger noe å gjøre.

    33. Altså, jeg kommenterer ALDRI blogginnlegg men havnet plutselig ned her i kommentarfeltet og tenker: hvorfor bruker folk tiden sin til å komme med kommentarer som KUN trykker deg ned. Hva med å tenke på seg selv heller og gi faen i hva andre velger gjøre. Aaaarh blir så irritert!! Gleder meg til å se programmet da 🙂

    34. kjære sophie!!! gratulerer så masse, så utrolig spennende dette er for deg, og jeg gleder meg masse til å se!! <3 gleder meg også veldig til når du kommer til boklanseringen i bergen! får egentlig sett deg yey<3 ønsker deg alt vel
      og til Katrine: TA DEG EN BOLLE herregud

    35. Hei, kult konsept 🙂 jeg gleder meg til å se!
      Angående miljøet. Tror du at det er lettere å si “Vi må redde jorda før det er for sent” og ta avstand fra flyreiser for dere som faktisk har reist mye?
      Det er ingen ting som gjør mer vondt i hjertet enn se skadene vi påfører jorda, men min egoistiske tanke er jo at jeg vil reise og oppleve verden.
      Jeg har pratet med mange som har tatt et standpunkt om å ikke fly, men de har jo sørenmeg vært over hele verden FØR de tok det standpunktet, så tenker da “lett for deg å si”, om du skjønner?
      Ha en fin dag videre<3

    36. Gratulere 🤗
      Du er virkelig et forbilde for spes. unge i dag. Du blogger ærlig om dine meninger, også om forandring av meninger. Sånn er det å leve, det som var viktig/rett i år kan være motsatt om et år. Det er å utvikle seg, å tilegne seg kunskap som man gjør gjennom livet.
      Du bruker stemmen din å det er veldig bra. Vi trenger engasjerte folk i verden.
      Gleder meg til å se programmet ditt.
      God helg 😊

    37. Endelig en god grunn til å betale NRK lisens!
      Dette blir nok fantastisk!
      Kom også til å tenke på at det i dag er finale i skal vi danse, en sending jeg virkelig trodde du kom til å være med i! Ettersom du gjorde viste en fantastisk side av deg selv i programmet, og en nydelig framgang!
      Fortsett med alt det nydelige du gjør!

    38. Kjempeeee sophie!! Gleder meg, du er så flink! 😄 Forresten hva med serien din? Kommer det en toer av den og? ☺️

    39. Kathrine : Du må ta deg en pinne. Sophie er sliten. Alle vill ha en bit av henne. Hun har et nytt hus hun fikkser. Bor en plass hun ikke trives. Er ikke helt i tipp topp stand. Også skal du komme og fortelle hvor dårlig hun er mot leserne? Hun blogger jo hele tiden, forteller om alt mulig. Hva mer vill du vite? La no kjendiser på være FOLK, ikke forvent at de er superhumans. D er de ikke. De er vanlige folk, selv om det kan være vansklig for enkelte og skjønne… Stå på Sophie. Bare OVERSE disse ignoranse folka. Ha en fin lørdagskveld:)

    40. Åneeeeiiii, jeg som reiser bort 8. desember!
      Mulighet for å se programmet ditt et annet sted, eller eventuelle repriser?
      Det blir ihvertfall veldig gøy å følge deg på reisen. Du er flott! 🙂

    41. Det er ca kun i Norge man kan takke nei for ting som folk vil gi deg, men i mange andre land er det uhøflig å ikke ta imot. Uansett om det er fra en fattig eller rik. Sikter til kjolen damen ville gi deg.

    42. Enig med Pernille over her. Det var dumt at du ikke tok imot plagget, SE. Med 90% sikkerhet tør jeg å påstå at damen fikk inntrykket av at du var for fin, rik og hvit til å ta imot plagget. Men hvordan skal man vite disse tingene når man ikke har møte med andre kulturer enn den vestlige? Det beviser atter en gang at selv om bloggere (og andre personer) reiser masse, så er ikke det synonymt med at man lærer om andre kulturer. Særlig ikke når man bare reiser til plasser som Dubai, Karibien, LA, GC, osv. Men men, tipper du lærte masse av den reisen, og jeg gleder meg til å se programmet.

    43. Litt ute av kontekts men – jeg gruer meg alltid litt til å gå inn i kommentarfelt på blogger, fordi det pleier å stå så mye ekle og stygge kommentarer.
      Men her ser jeg at du får så mye ros og hyggelig oppmuntringer, og det er jo en veldig stor minking fra netthetset du har fått tidligere. Tror du dette kan ha med at du var med å konfrontere nettroll og har gitt mye oppmerksomhet til hvor skadene det er ?
      Uansett – gøy med NRK ! Stå på sophie Elise, stemmen din er god og viktig:)

    44. Hanna: Tusen takk skal du ha først og fremst! Nei, jeg tror egentlig ikke det, for det fortsatte også da. Det går veldig i perioder med hatet.. Om jeg sier noe folk mener er kontroversielt stormer det over, det skal lite til før det bikker andre veien. Men etter SVD har folk vært mye positive! 🙂

    45. A: Jeg lærte absolutt veldig mye av å reise med dem og helt enig med deg, man lærer ikke stort av å reise til Dubai og GC.

      Og ja, som sagt angrer jeg veldig på at jeg ikke tok imot plagget nettopp på grunn av kultur og det var hennes måte å både få, men også gi respekt på. Det skjønte jeg ikke da og trodde hun mest følte seg i en pressa situasjon 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg