rabattkode på foodora!

Reklame | foodora

Jeg blir sjeldent så glad som når jeg får gi dere tilbud på ting man virkelig trenger – som mat, for eksempel. Digg mat. Da jeg fikk foodora som samarbeidspartner kunne jeg hoppet i taket, for jeg bestiller nemlig mat derfra ofte. Ikke kan jeg lage mat, men jeg har heller ikke tid nå midt i dansingen. Og det beste: du blir aldri lei, for foodora leverer fra over 400 spisesteder rundt i Norge. Er du veganer? Null problem? Allergier? Ikke noe problem det heller. Kresen? Null stress. Om du vil ha mexicansk en kveld, men kinesisk den neste, og så norsk.. Foodora har alt! 💛 

Rabattkoden sophieelise gir 100 kr i avslag for nye kunder frem til 30.11.2018. Hallo, hvor bra er ikke det? 😻🙌🏽 foodora leverer til store deler av østlandet og vestlandet: Drammen, Lillestrøm, Bærum, Sandnes, Haugesund og Åsane blant annet, i tillegg til Oslo, Bergen, Trondheim og Stavanger. 

En glad jente etter trening, som har fått favorittmaten på døren! 😻 

.. Og tok det tok altså ikke lengre tid enn som så, fra jeg trykket bestilt og til maten var på døren.

 

.. Til meg ble det vegansk wok, og sushi til han. Så greit at man alltid finner noe for enhver smak.

 

I Oslo leverer også foodora fra Joker, noe som betyr at du kan bestille dagligvarer – alt fra brød, pizza, godteri og snacks og få det rett på døren i løpet av kort tid. Jeg er stor fan av å bestille dagligvarer rett på døren, men vanligvis må man planlegge dette godt å bestille god tid i forveien. Nå kan jeg bare legge inn en bestilling hos foodora, og ha hva enn jeg trenger på døren i løpet av 30 minutter. 

.. Godteri bestilt rett på døren. Filmkvelden er reddet, og vi kan se på serie og kose oss, uten å forlate døren. 😏 

 Du kan også følge med på maten din underveis, og de raskeste leverer på 20 minutter. Hvor bra er ikke det? Jeg har selv opplevd å måttet vente på mat i over en time når jeg bestiller fra andre steder, om ikke mer – her går det så fort! Elsker foodora og konseptet deres. Jeg oppdager jo faktisk nye spisesteder underveis også, steder jeg aldri hadde tenkt på å besøke eller ante fantes – som nå plutselig er favoritter. 

Så, husk rabattkoden folkens! sophieelise gir 100 kr i avslag for nye kunder. 🌞

 

48 kommentarer
    1. Kjære deg. jeg er helt sikker at du kan lage mat. Øvelse gjør mester 😃 men selvfølgelig lettvint å få servert mat på døra da 🍽🥘🥗

    2. Digg med sånne rabatter, men på foodora kan du bokstavelig talt bruke koden “mat” for 100 kr rabatt.. Haha, hadde vært mye kulere om du ga /eksisterende/ kunder 100 kr rabatt, DA snakker vi! Men kult uansett for de som ikke har prøvd det ut før! 🙂
      ps, huden din (og du!) ser amazing ut for tiden!!

    3. Og ett rent annonseinnlegg var dagens innlegg? Herregud, legg opp. Dette fortjener du virkelig ikke å tjene penger på lenger! Du driter i bloggen og leserne dine.

    4. Skjønner meg ikke på dere som klager på bloggingen. Ho er med i skal vi danse og masse annet rart og likevel blogger ho. Hva faen vil dere? Er det den eneste type av underholdning dere har å lese om andres liv eller no? Jeez gir opp dagens ungdom:) Lykke til ikveld Sophie du er nydelig!

    5. Har mye annet å gjøre, men synes ikke Sophie Elise fortjener å tjene masse penger på en blogg hun ikke oppdaterer. Hun fortjener ikke å tjene seg rik på å bruke 5 minutter av dagen på å skrive ett drittinnlegg, det er vel og merke de dagene hun faktisk gidder å blogge da.

    6. Har du trukket deg? Håper virkelig ikke det er pga nett trollene etter forrige lørdag. Da hadde du sendt ut helt feil signaler. Håper virkelig dette er et pr stunt, har så lyst til å se deg videre ❤❤❤

    7. Du er så god Sophie! Ta vare på helsa, den er alltid første pri uansett hva. Har vært en fryd å følge deg på parketten i høst, du har virkelig vokst mye som menneske❤ Er utrolig stolt og er veldig glad for at du setter ned foten når nok er nok. Man skal ikke presse seg for hardt heller, og jeg regner med at du er den som kjenner dine egne styrker og begrensinger best. Masse lykke til med hva enn du skal gjøre fremover🙌 Dette klarer du!!

    8. Vi vakre norske jenter: med vakker lys hud, store klare øyne med flotte trekk: høye kinnben, SMÅ neser, perfekt store lepper og naturlig tykt( aka nordboer-nivå) tykt hår, ikke-hottentott høyde, men helt normal perfekt( IKKE Same-slekt!) høyde, ÅHHH så vakre vi er!! Og heldige vakre!!! Vi må IKKE operere oss, trenger ikke parykk og trenger ikke en tykk dame fra Øst Europa🙈🙈🙈 til å legge vår make-up for å gå på utsiden av døren🙌🏻🙌🏻🙌🏻 Yeah! !!!!😆😆

    9. Hei! Så kjedelig at hu har trekket deg fra skal vi danse. Min datter på 6 år syns du er «så flink og pen» som hun sier. Masse god bedring fra oss 😁 klem

    10. Savner deg på skal vi danse, blir liksom ikke helt det samme 🙁 Men forstår valget og støtter deg 100 prosent❤ Ta vare på deg selv👊🏻

    11. Eva: Blir direkte kvalm av det du skriver. Skjerp deg. Du har kanskje det nordiske utseende du sikter til, men din mentalitet minner svært lite om en kultur som bærer stolthet av å verdsette likestilling og å være inkluderende og imøtekommende. Stakkars deg som er den personen du er med de verdiene du har. Du får ta turen til Fredrikstad i helgen, Den nordiske motstandsbevegelsen arrangerer demonstrasjoner der og jeg har en mistanke om at du vil føle deg svært hjemme sammen med dem.

    12. Så synd du trakk deg. Men helsen kommer først. Du er vinneren uansett, i mine øyne. Masse god bedring og håper å se deg i lignende programmer på tv igjen. Det var gøy å følge deg på lørdagene. Ha fortsatt fin kveld og helg. Trollene kan gå å legge seg. Klem

    13. Til M: tror du ikke vi som ikke spiser kjøtt leser innholdet før vi kjøper du eller? Dummere enn brødbakst selv du😂😂😂😂😂

    14. Hei Sophie Elise! Jeg har aldri vært på bloggen din, og har hørt om deg, men sett deg nå i Skal vi danse. I dag savnet jeg deg der, men ble også mektig imponert over valget du tok med å avslutte det hele. Jeg har sett at du virkelig har en kjempestor evne innenfor dans! Du har jo fått vanvittig mye skryt fra ekspertene. Hver gang du har sagt noen ord på skal vi danse, har jeg kjent det i hjertet mitt. Du har ment det så veldig med at dette er noe av det beste som har hendt deg. Så kan du kanskje føle det litt rart å slutte før tiden i dag. Men det gjør ikke noe i det hele tatt. Du har stått på og vært MER enn god nok! Vi mennesker strever så mye med å være gode nok! Mye i vår fortid kan være årsaker til at vi akkurat strever med det. (Avvisning, familie, venner, andre personer, sammenlikning, feilsteg….osv) Det fører til at vi etterhvert snur løgner om oss selv til å bli noe vi tror er fakta og sant. De fleste går rundt og tror på en eller annen løgn om at en ikke er god nok, og det gjør sikkert du også. Da er det viktig å vite at du er skapt helt perfekt! selve DU er vakker! Jeg er kristen og skal tale om det på et jentemøte vi skal ha i min bydel på Sørlandet denne uka. Vanligvis er jeg ikke så frimodig med å dele min tro, for jeg er redd for å bli misforstått. Redd at noen skal tro jeg prøver å presse på dem noe ufrivillig. Jeg vil ikke presse på deg noe, men i dag har jeg bedt for deg. Jeg vet at Gud elsker deg uendelig høyt. Hans kjærlighet til menneskene er sammenfattet gjennom Bibelen. Noen mennesker har funnet mange vers om Guds kjærlighet til oss og ut av det laget et brev. Hadde bare så lyst til å dele det med deg. Om du har lyst, kan du lese det, men “no stress”, du skjønne dame 🙂 klem Kari file:///C:/Users/grind/Downloads/Norwegian-Fathers-Love-Letter.pdf

    15. Eva: Hvis det nordiske utseende er så flott med tynn gjennomsiktig hud, oppstoppernese og pistrete hår – hvorfor er nordmenn i verdenstoppen med å endre det for å ligne mer på Kardashians? Som har et midtøstensk utseende. Med spraytan, extensions for å få bedre hårkvalitet, farge øyebryn , fylling av ansiktsform for å bli mer markert+++

    16. Kjære Sophie Elise❤️
      Jeg skulle ønske at jeg hadde tilgang til å fjerne de umodne, misunnelige kommentarene fra de sårbare menneskene som kanskje har et ekstremt behov for å bli sett og hørt og påvirke- De har ingen nytteverdi for deg!
      Jeg skulle ønske de samme menneskene fikk masse fine tilbakemeldinger både av venner og familie- slik at behovet for å «gi videre» de negative følelsene en får når en mottar hat/krenkelse eller kanskje mangel på oppmerksomhet i det hele tatt blir mindre. Da ville de kanskje heller komme med fine tilbakemeldinger, slik du fortjener😊
      Jeg skulle ønske at alle mennesker ikke var så avhengig av å ha balanse i seg, så kanskje de som har fått dårlig behandling ikke ble så pushet til å «gi det videre» Eller, selvfølgelig først skulle jeg ønske at ingen ble behandlet dårlig, og dominoeffekten det har er så skremmende voldsom..
      Jeg skulle ønske flere mennesker hadde overskudd av trygghet, glede og evnen til å glede seg på andres bekostning- da kanskje vi kunne «smitta» flere😍
      Kjære fine, vakre Sophie Elise.
      Jeg felte et par tårer når jeg så du hadde trukket deg igår, på topp! De tårene var både triste og glade, triste fordi jeg forstår at det presset du lever under må være så tungt å bære og noen ganger tror jeg det er tyngre enn det bør. Glade fordi du tok et valg om å ta deg selv på alvor og ruste deg selv til å tåle å bære presset. Jeg håper du alltid velger deg selv først! Jeg heier på deg, UANSETT! ❤️
      Linn

    17. Hva heter den vegetar sushien du spiser i youtube videoen med Joakim?? Og hva er det som ligger på toppen? Liker ikke sushi men den ser sykt god ut 😁

    18. Foodora, høres nesten ut som foot odor (fotlukt), neida. Sikkert bra saker. Virker som et bra konsept med at det skal gå raskt. Tiltrekker nok en del kunder som ønsker seg maten kjapt på døren. Selv handler jeg helsekost hos KostholdsButikken.no Får det ikke på 30 minutter, sendes jo med posten, men billig frakt og utrolig god kundeservice!

    19. Jeg klikker meg vanligvis ikke inn på blogger lenger. Nettopp fordi det stort sett bare er reklame og 1% blogging. Jeg klikket meg inn her fordi du trakk deg fra SVD, trodde du hadde skrevet noe om det, men det første jeg ser er nettopp et reklameinnlegg. Blogging er ikke lenger dagbok på nett, men rene reklamekanaler. Bloggere har jo blitt levende reklameplakater. Sikkert fint for bloggerne, de tjener jo fett på det, men kjedelig for de som klikker seg inn.

    20. Kjære Sophie Elise!
      Kjempetrist at du trakk deg fra “Skal Vi Danse”, og jeg fikk vondt av deg <3 🙁 Du skal vite at du var den beste av jentene i år, og jeg er sikker på at du hadde kommet til å vinne uansett. Likevel har du vunnet mange hjerter med din ærlighet i dansen og som person <3 🙂
      Det at du trakk deg fra "Skal Vi Danse" var sikkert ikke en lett avgjørelse, men helsa er første bud. Den skal du ha til du bli gammel. Synes det stod respekt av at du trakk deg, og en voksen avgjørelse <3 🙂
      Nå håper jeg disse ekle, sjofle, sjalu og anonyme nettrollene som kun vil skrive møkk på bloggen din kan hute seg dit peppern gror, og jeg håper på at karma biter utsagnene deres i baken så det holder. De skal ha de helt klart at vi som har heiet på deg gjennom "Skal Vi Danse" er i flertall i forhold til feige nettroll!
      Ta godt vare på deg selv, og takk for at du gav av deg selv i dansen <3 🙂 Tenk på helsa di og deg selv <3 🙂
      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    21. Hvorfor er det så viktig for deg og beholde en helt åpen kanal hvor folk kan spy ut slik dritt? (Kommentarfeltet her) når VOE begynte og blogge igjen hadde hun komentatfelt hvor facebook profilen vises om man skriver noe.. når folk ikke kan være annonyme tørr dem ikke gjøre sånne ting.. du må jo ta tak der du fysisk kan gjøre noe med saken, ikke bare la det rusle og gå når du blir syk av det.. steng kommentarfeltet eller lag ett nytt hvor man komenterer via facebook med fullt navn 😉

    22. Jeg er enig med de som sier at du burde gjøre noe med kommentarfeltet. Det forferdelige enkelte lirer ut av seg ville de ikke ha gjort hvis deres identitet var synlig. Ingen hadde taklet det du får må tåle over lengre tid og til slutt tar psyken skade. Jeg ble først veldig skuffet da jeg satt å så på SVD og innså at du hadde trukket deg. Men nå i ettertid syns jeg det er bra. Du kunne ha vunnet. Men det er ikke verdt å risikere psyken sin for.

    23. Kjære vene, nå får du slutte å synes synd på deg selv.Det er mange som faktisk sliter der ute…. Stakars lille friske rike pike….🤮🤮

    24. Ta deg sammen Arnhild! Slik kommenterer du ikke hos Sophie Elise som måtte trekke seg på sykdom! Kommentaren din er tvers igjennom usmakelig og stygg! Jeg forstår ikke hvilken glede du har når du er et ekkelt nettroll som poster slike kommentarer i et kommentarfelt og det eneste du oppnår er å dumme deg loddrett ut.
      At du ikke tåler at Sohie Elise valgte å være åpen og ærlig om at hun hadde trukket seg pga sykdom forteller hvor lite hjerte du har!
      Stå på Sophie Elise! Vi skal sammen deg knuse de ekle og motbydelige nettrollene!

    25. Sophie, du var den flinkeste i skal vi danse!!! 🙁 blir ikke like gøy nå, men støtter deg såklart!

    26. Hvor lenge skal du ha bloggpause? Hadde håpet på få et lite livstegn fra deg idag, blir litt bekymra <3 Håper ting går bedre og at du fortsatt står ved valget ditt.

    27. Det er så på trynet hva folk får seg selv til å skrive.. herregud! det er jo ingen som kan relatere og forstå akkurat hvordan du har det, så at hjernedøde idioter skal sitte å ytre seg slik som dette her er så synd!
      Håper det går bedre med deg sophie <3 heiet skikkelig på deg i skal vi danse, og det blir ikke det samme å se det nå fremover, men jeg håper du tar deg en velfortjent pause og får hentet deg inn, og at du generelt vil føle deg bedre <3 heier masse på deg og gleder meg til å lese boken din i julen <3 <3

    28. Anonym klokken 06:27: Du er jo ikke det spøtt bedre enn Eva når du rakker ned på folk med nordisk utseende på den måten. Snakk om å synke ned på hennes nivå.

    29. Eva: Hvis det nordiske utseende er så flott med tynn gjennomsiktig hud, oppstoppernese og pistrete hår – hvorfor er nordmenn i verdenstoppen med å endre det for å ligne mer på Kardashians? Som har et midtøstensk utseende. Med spraytan, extensions for å få bedre hårkvalitet, farge øyebryn , fylling av ansiktsform for å bli mer markert+++
      Feil, Brasil er på verdenstoppen enda
      Ja Åsane er i Bergen, men du nevnte det som eget sted ergo lurer jeg fortsatt på når det ble utskilt igjen….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg