ting gikk ikke som de skulle

Reklame | annonselenker plt & Nelly

Dagens..
Humør: litt stress i kroppen, men kan være fordi jeg lå for lenge i sengen og måtte starte dagen med å stress-betale regninger jeg har utsatt for lenge.
Plan: trening og fest med Skal Vi Danse-gjengen på kvelden! Vi er halvveis i sesongen og produksjonen har en fest for å markere det hvert år 🍊
Låt: Dreamer – Sako Isoyan 😻
Mål: ha en god følelse når jeg går fra trening senere, vite ved meg selv at jeg gjorde en bra innsats. Låten over inspirerer meg til nettopp det!

Jakke: HER og den er på 50% rabatt. 
Topp: gammel fra Bik Bok
Bukse: HER. De første buksene som seriøst passer meg perfekt i livet. Syntes det var litt vanskelig med størrelser siden jeg er så kort i beina, men valgte det jeg alltid bruker og det passet perfekt. De har SYKT god kvalitet, akkurat samme som buksene mine fra Levis. 
Sko: HER.
 

💛

I går kveld ble jeg sittende å bla igjennom arkivet mitt på snapchat, og kom over bilder fra da jeg og Kasper var nyforelsket. Rart at jeg ikke ante hva som ventet meg rett før, og hvordan alle følelsene traff meg sakte, og så alt på en gang.  Det er ikke til å stikke under en stol at forholdet ikke akkurat er på sitt mest romantiske nå som jeg danser – misforstå meg rett, for vi har det veldig fint, men jeg går ikke den ekstra mila for å hverken pynte meg eller gjøre noe fint for han, og det synes jeg er viktig sånn ellers. Det mest romantiske jeg får gjort hele denne perioden er å sette inn i oppvaskmaskinen, haha. Så i går bestemte jeg meg for å gjøre noe med saken: jeg bleket tennene som dere vet, kledde på meg fint undertøy, ryddet, og satt meg for å vente da han skulle komme hjem fra jobb. Han jobber på et eldrehjem og hadde sen vakt, så jeg ventet. Og ventet. Og sovnet…  Våknet av at han tok i dørhåndtaket og da begynte jeg å gråte fordi jeg kommer til å savne Skal Vi Danse så mye når det er over. Jeg var med andre ord på et HELT annet stadium mentalt enn da jeg var våken tidligere på kvelden. Er det mulig, haha. Det var den kvelden! Vi fikk i det minste sett Haunting of Hill House på netflix, som var fantastisk bra. Se den serien! Gleder meg allerede til å se mer. 

In that spirit.. På mandag har jeg bestemt at vi endelig skal dra på The Well. Det blir skikkelig fint! Så, etter morgentrening på mandag (om jeg ikke ryker ut, jeg håper VIRKELIG ikke det og jeg skal gi alt!!!) drar vi og koser oss, så trener jeg igjen på tirsdag. Da får jeg noen timer pause fra verden med min mann, og det gleder jeg meg veldig til!♥ Jeg spurte dere jo om ferietips for litt siden, og vi skal dra til Manshausen Island (norgesferie) før jul. Gledes! 

14 kommentarer
    1. Elsker den nye utrullingen du har fått etter du ble med på skal vi danse. Jeg liker innleggene dine bedre. Instagrammen din lyser opp og du virker gladere 🙂
      Ha en fin dag videre!

    2. Elsker den nye utstrålingen du har fått etter du ble med på skal vi danse. Jeg liker innleggene dine bedre. Instagrammen din lyser opp og du virker gladere 🙂
      Ha en fin dag videre!

    3. Selv om du kanskje ikke er på ditt mest romantiske nå når du er med i Skal Vi Danse så virker du til å ha det så utrolig mye bedre med og i deg selv, så det veier nok opp litt 😉 Jeg er overrasket over hvor flink du er i SVD, og du fortjener virkelig skryt for den jobben du har lagt ned for å bli bedre! Kanskje dette er noe du blir å fortsette med når programmet er ferdig?
      MÅ bare pirke litt på rettskriving: “Det er ikke til å stikke under en stol at forholdet…” Det skrives “Det er ikke til å stikke under stol at forholdet…”

    4. Skikkelig kult innlegg å kule bilder synes jeg skal se på SKAL VI DANSE til LØRDAG å stemme på deg du er favoritt min å superflink synes jeg ønsker deg alt å en riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️⭐

    5. Klarer du egentlig å svare på kommentarer, Sop? Hvorfor føler du et behov for å skrive i boka di at “han kom i ansiktet ditt”??
      Tissen hans var enda i min, men jeg vurderte å trekke den tilbake, litt diskret, så klart, late som om jeg måtte fjerne et hårstrå fra musen eller noe sånt – men likevel signalisere at pikk ikke var noe jeg behøvde nå.
      “Det er jo nettopp derfor jeg liker deg så godt”, sa han til slutt.
      Fordi du fikler med museflettene dine.

    6. Hei på deg !
      Trenger litt hjelp fra deg!
      Kan du være så snill å bruke stemmen din til å stenge ned Løken gård?
      Det er det grusomste stedet jeg har hørt om i hele mitt liv! Og hjertet mitt blør for disse dyrene. Har selv vokst opp på gård med masse dyr , og stor kjærlighet for dem.
      Dette er ikke noe en gård skal drive med og kjenner at dette er en skam for Norge! Blir helt kvalm av disse menneskene!
      Jeg har selv hunder . Og kan ikke fatte dyr skal bli brukt til noe så grusomt 😢😢
      Vær så snill !
      Håper at du leser og at du kan hjelpe! For jeg vet hvor mye dyrene betyr for deg også!
      Mvh trofast leser 💕

    7. Har du sett programmet planeten plast? Kan du Skrive et innlegg om dine tanker rundt plast problemet og hva du gjør for å reduserte plastforbruket i hverdagen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg