MANDAG

Reklame | annonselenker plt & Nelly

Cardigan: HER. Jeg bruker den som jakke fordi den er så varm, men jeg ELSKER den. Så utrolig behagelig, og den føles  dyr selv om den ikke er det.
Tights: HER.
Sko: HER.

💛

God kveld alle sammen! Jeg er fortsatt på trening, og på langt nær ferdig.. Men jeg ville stikke innom å si hei. Sånn her så jeg i alle fall ut i går kveld da jeg og kjæresten min gikk ut på date, bare oss to, for første gang på lenge. Vi dro på Dinner, delte på tre retter og jeg drakk et glass vin. Han drikker jo ikke alkohol lengre, og i starten ble jeg ukomfortabel om jeg ønsket å ta meg et glass og han var edru. Nå er det ingen problem i det hele tatt, først trodde jeg det skulle bli slutten på forholdet (seriøst, for å feste var liksom en så stor del av oss). Well, no problem there.  Og så går jo ett glass vin fint, nå og da. Det var så godt å nyte kvelden med min kjære, jeg var så glad! Nå er snart mandagen over, vi har filmet, danset og hatt kostymeprøver hele dagen. Vi filmer mest på søndag og mandag, og bra er det for man klarer ikke å trene ordentlig når man blir filmet. Så, med andre ord har vi IKKE en uke på oss for å lære koreografi som alle sier, man har typ fire dager. 😋 Jeg håper dere har det fint! Nå er jeg inne i uke 8 av 12 på Skal Vi Danse, hvor sykt er ikke det! 

15 kommentarer
    1. Tenker du havner i finalen 😀 Herlighet som du har vokst på denne utfordringen! Det er så hyggelig å se deg stråle på skjermen, nettopp fordi eg hadde så totalt feil inntrykk av deg tidligere 😀 Stå på, du har klart å vise at du «ikke bare er en blond blogger» 🙂

    2. Skikkelig kos at du er innom bloggen din synes jeg svevende kjempe fine bilder å du er en fantastisk person synes ønsker deg alt godt å en riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    3. Heier på deg!! Du er så utrolig dyktig, jeg gråter faktisk helt seriøst hver gang jeg ser skal vi danse når du danser, for føler jeg kjenner deg for har fulgt bloggen siden starten, blir så rørt og føler med deg, ja akkurat som jeg kjenner deg. Du er veldig veldig flink!! Bli flinkere å ha troen på deg selv <3

    4. Skjønner godt hva du mener om at det er “ubehagelig” å ta seg et glass med andre som er avholds. Selv er begge foreldrene mine avholds, og jeg har på en måte kjent på litt skam for at jeg selv drikker. Mistet mamma for noen uker siden, og jeg har vel egentlig bare kjent mer på skammen etter hun gikk bort. Er så redd for å skuffe hun, haha.
      Ellers må jeg bare si at du gjør en fantastisk jobb i skal vi danse! Du er utrolig flink, heier på deg!

    5. Åhhh dinner har helt nydelig mat! Virker som du har det veldig bra med din kjære. Lykke til videre i skal vi danse! Heier på deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg