SENKVELD!

God kveld! 

Dagen min.. Where to start. Den har vart så lenge nå. Trening – parkettprøver (som betyr at vi danser i studio og sjekker hvordan kameravinklene skal være på sending), –  jeg dro rett derfra og hjem, ble sminket – og så på Senkveld hvor jeg avsluttet kvelden min. Programmet sendes i morgen! Tenk at det er fjerde gang jeg er gjest på programmet! Jeg var ikke nervøs først, men da jeg sto bak scenen og ventet på å komme frem og så presentasjonen om meg selv rulle over skjermen ble jeg stolt og fikk sommerfugler i magen. Det er ikke ofte jeg stopper opp og “nyter” tingene jeg har fått til, men i dag klarte jeg å føle på det. For en deilig følelse, jeg hadde lyst til å felle noen tårer da jeg kom ut men klarte heldigvis å la være. Det sendes som sagt i morgen, så ta gjerne en titt! Hele sendingen var veldig fin, og jeg synes Helene og Stian gjør en fin jobb som avtakere etter Thomas og Harald. Jeg, som alle andre, var nok litt skeptisk først. Men DAMN som de leverer! 

Kjolen er gammel fra Bik Bok. 
Sko: HER – de er på på tilbud og koster bare 70 kr 🙂 Normale i størrelsen.

Jeg har akkurat satt meg ned her hjemme, og planen var egentlig å shoppe interiør. Nå er det nøyaktig en måned til rekkehuset er klart, og vi mangler møbler. Masse møbler. Jeg vurderer frem og tilbake om jeg skal kjøpe prosjektor, vi ha større sofa, ekstra seng, hagemøbler.. Kanskje nytt spisebord? Jeg hater å ha glassbord, aldri kjøp det folkens. Så var det interiør, da. Hvor starter man? Thomas-Hill er en favoritt (men litt dyrt) A-møbler er også bra, Europris har fine småting, kanskje jysk..? Kjenner ikke jeg orker å skru opp masse møbler fra Ikea når vi endelig kommer oss på plass..  Mange av dere har tipset meg om Bohus også. Det føles forresten så rart å skrive “Bohus”, jeg bodde i Båhusveien før, og slenger alltid inn en Å-der. Jeg elsker egentlig å holde på med interiør, men det virker så fjernt når jeg enda ikke vet hvordan rekkehuset ender opp selv om jeg har vært med på å designe alt. Jeg vil jo gjerne bestille før vi flytter inn slik at alt er klart når vi står der – sånn er jeg som person. Vil gjøre alt på en gang. 

Faen, nå kom jeg på at jeg sendte melding til Kasper i sta og spurte om han trengte at jeg handlet noe, han jobber kveldsvakt i dag. Dessverre trengte han det ene og det andre, haha.. Så jeg skal skifte ut fra den blå kjolen, som jeg fortsatt har på meg, å dra en tur på butikken. Edit: nå sendte jeg melding å spurte om jeg kunne bestille noe istedenfor. Herregud jeg føler meg som verdens lateste kjæreste, orker liksom ingenting og har hår over alt på kroppen og vil bare sove hele tiden, haha. Har bokstavelig talt ikke barbert meg på en måned, bortsett fra under armene (det er to uker siden nå, lol) Jeg får ta det igjen senere.

Æsj, nå fikk jeg sommerfugler i magen. SORRY for at jeg plager dere med alt snakket om hvor nervøs jeg er før sending, men det kommer så brått på hver uke. Nå sendte Morten Hegseth meg akkurat en video av dansen deres, og jeg sendte av min tilbake. Slik holder vi på hver uke, og forsøker å roe hverandre ned haha. Glad han er med, vi er jo like nervøse begge to, men det betyr så mye.. Takk for at jeg enda får danse, og ikke minst for at jeg får utløp for stresset her 🙂 

25 kommentarer
    1. Jeg er sikker på at du kommer til å naile Bollywood temaet dere skal ha denne uken! <3 Gleder meg både til å se deg på Senkveld og Skal vi danse i helgen - du er skikkelig flink og du får alltid mine stemmer! <3

    2. Ikke kjøp møbler på jysk 😉 Vanskelig å skru sammen (blir fort skjevt), og dårlig kvalitet 👎🏻 Anbefaler ikke 😅

    3. Du er så sterk! Jeg har fulgt deg lenge og kjenner jeg blir stolt når jeg ser hvor bra du faktisk har det nå! Håper det fortsetter sånn. Du virker som en skikkelig bra person som virkelig fortjener å ha det bra med seg selv.

    4. Skikkelig kult at du kommer på senkveld skal se på senkveld kjempe kult innlegg synes jeg gleder meg til å se deg i SKAL VI DANSE til LØRDAG skal stemme på deg du er favoritt min ønsker deg alt godt og en riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    5. Jeg har sofa fra sofacompany.com og er superfornøyd! De selges kun via nettbutikken (derfor er de rimeligere, men fortsatt god kvalitet), men de har et showroom i Sandvika hvor man kan se alle modellene😍 Jeg «lagde» min selv ved å velge modell, farge, materiale og ben. Anbefales! Ellers så har Ellos også helt syyyykt mye fint på interiør! Sliter alltid med å begrense meg når jeg besøker siden deres, haha.

    6. Vi har alltid vært veldig fornøyd med kvaliteten på Jysk-møbler, men har ofte opplevd at det har manglet deler. Kjipt å kjøre tilbake til butikkfor å hente.. Men har jo alltid ordnet seg. Vil dere ikke skru opp ting, kan dere jo spørre om å kjøpe utstillingsmodell, om det ikke gjør dere noe:)
      Hilsen jente 24 år, med samboer og leilighet i 5 år

    7. Jysk er litt som ikea (spørs hva du kjøper såklart). Ti tusen skruer og et instruksjonshefte på gresk. Dessuten så blir jeg DRIT SUR når det kommer møbler fra jysk. Det er ikke bare pakket godt inn, men det er sikkert 3-4ganger så mye plast og papp enn hva det trengs, sinnsykt sløsing. IKEA kommer også i flatpakker i papp, men kan ikke måle seg med jysk sitt sløseri.

    8. Vil ikke anbefale møbler fra Jysk, men mindre pynteting og sånt pleier være greit der 🙂 Møblene må man skru sammen, som Ikea sine, men de er dårlig kvalitet på og holder seg ofte ikke fine så veldig lenge. Da ville jeg heller gått for Bohus, Skeidar, Møbelringen, Fagmøbler og lignende 🙂

    9. Wow. Leste akkurar ferdig boken din. Den rørte noe ved meg, hadde klump i halsen og felte noen tårer underveis i hele historien. Jeg har fulgt bloggen din i mange år – ikke visste jeg hvordan det sto til. Fordi om jeg ikke har vært i samme situasjon, kjente jeg meg igjen i de mange følelser og tanker du skildret. Takk for at du deler historien din. Terningkast 6 fra meg. Du betyr noe for veldig mange, meg inkludert. Digger deg<3

    10. Bare jeg som ikke skjønner sånne kjoler, haha?? Store og formløse som gjør at man bare ser stor og firkantet ut. Ihvertfall ikke på deg som har former å «vise fram».. Den kjolen var ikke veldig flatterende og den typen kjoler er vel egentlig ikke det på noen?? Men gleder meg veldig til å se deg på Senkveld og til å se deg danse Bollywood på lørdag. Heia!

    11. Om det er til noe hjelp så ligger det mange tusen dansevideoer ute på YouTube til sangen dere skal danse til på lørdag. Det er en veldig kjent bhangra sang som de fleste danser til (dansenummer etc på TV). Så veldig kult ut på den lille snutten du la ut på instastory og jeg syntes faktisk du var flinkere enn Benjamin, ihvertfall på det lille du la ut, haha. Du hadde store bevegelser og det er jo det du skal, ihvertfall på de stegene du tok. Masse lykke til begge to! 🙂 <3

    12. Du skriver så livlig og fint for tiden. Lenge siden jeg har vært innom her nå, og jeg opplever bloggen din som bedre enn noen gang! Oppdaget at du hadde gitt ut ny bok, kjøpte den og leste den ut på en dag. Kjente meg såå igjen i tankene du beskriver og likte boka veldig godt 🙂 Gleder meg til å se deg på senkveld idag! Lykke til på parketten i morgen 🙂

    13. Hei.
      Anbefaler faktisk å drøye litt med å kjøpe for mye på en gang. Er så fort man ser for seg annerledes i hodet, eller ting ikke passer sammen til slutt slik man har sett for seg, når man bestiller alt på forhånd. I tillegg forandrer mange idèer og preferanser seg etterhvert som man bor seg inn, spesielt i første huset med god plass (snakker av erfaring der, gått på smellen selv). Det ender da opp med at man ønsker å bytte halvparten ut innen et år, og det er jo hverken bra for lommebok eller miljø, selv om man kanskje er flink til å selge videre på finn osv..
      Allikevel ville jeg starta med det viktigste; seng og hvitevarer! Etter det ville jeg puttet inn det man har på forhånd, la det går litt tid mens man bor seg inn samtidig som man leter rundt på nett i forskjellige butikker/finn/inspirasjonskilder etter det man virkelig ser for seg, steg for steg..
      Jeg vet det er kjipt å vente på flere ukers leveringstid på en del større møbler, men det er så verdt det når ting faller på plass og man ender opp med et skikkelig bra resultat! Pining mens man holder på, men det greier man å komme seg gjennom 🙂
      Lykke til! Gleder meg til å se hvordan dere får det etterhvert!

    14. Skeidar har mye fint, interiørmerker de har, som er stilig og til en overkommelig pris her helt klart Lindø. Sjekk det ut! :))

    15. Heia! Æ må bare si at æ synes du gjorde det så utrolig bra på senkveld!! Du e så pen, og man merke at du e blitt så mye mer trygg på dæ sjøl. Beundre dæ veldig, og synes du e så utrolig pen med det enkle, blonde håret, den enkle sminken og den fine rødfargen på leppestiften. Kor e den i fra? 🙂
      Synes i allefall du e et stort forbilde, og du e en så viktig person å ha i blogg-Norge!!

    16. Jysk er relativt likt som ikea når det kommer til byggesett altså. Så hvis du ikke orker Ikea (som har mye bedre utvalg enn jysk), så orker du ikke jysk heller. Men så har jeg faktisk aldri kjøpt et møbel som ikke må skrus sammen. Om så det har vært Ikea, Jysk, Bohus eller Skeidar.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg