det kunne ikke blitt bedre

Reklame | annonselenker Nelly

Først må jeg bare beklage at jeg henger litt etter i kommentarfeltet om dagen – som dere vet er det mye som skjer, men jeg leser alt og skal komme i gang med å svare fortløpende. Ellers har boken min fått sin første anmeldelse! VG har trillet terning, og du kan lese saken HER. Jeg er kjempefornøyd, og har gruet meg til den anmeldelsen hele uken – det er nesten skrevet i stein at en blogger ikke kan få god anmeldelse på en bok, hehe. Så den anmeldelsen jeg fikk føles som toppscore for meg! Dessuten er det knallhard konkurranse innenfor bøker, det finnes så fantastisk mye bra og en bok er for meg hellig. Ikke noe som skal brukes til skandaler, for å tjene mest mulig eller som “clickbait”, eller “bare for att”. I Norge løfter vi frem skandaler både innen musikk, tv og influencere, jeg ønsker så sterkt at bøker skal få holdes unna det.. Som om det var opp til meg, haha..

Nå kommer det jo flere anmeldelser på løpende bånd, og jeg gruer meg så klart til å lese alle, men det var godt å få den første unna veien. Boken kom forresten på lager i dag, og blir sendt fortløpende ut til alle som har forhåndsbestilt, og så ut til butikk! Gleder meg masse til å få høre hva dere synes, anmeldelser er jo en ting, men noe annet er dere

 

Bildene i innlegget ble knipset i går kveld, jeg har fått for meg at det ikke er noe vits å ta bilder på kvelden så da har jeg heller bare latt være. Men det ble jo ganske OK, til tross for mørket. Det føles litt som om jeg gikk inn i dansesenteret på sommeren, da hetebølgen sto som verst over Oslo, og at det fortsatt er sommer. Dagene opplever jeg liksom ikke noe særlig, jeg er bare innestengt i en svett, klam sal som jeg elsker å være i. Og DER kom de vanlige onsdags-nervene, de jeg har fortalt om så mange ganger før. De spiller meg et enormt puss hver gang jeg innser at vi bare har x-antall timer igjen å trene på, og at alt skal bli gjort om til en faktisk dans i løpet av de timene. Nå er det bare stykket opp i små biter som etterhvert skal settes sammen, og det er nesten umulig å se det store bildet akkurat nå. 

Jakke: HER
Topp: HER – jeg har snudd den bak frem. 
Bukse: HER

Forresten! Hver kveld ligger jeg med høy puls og sommerfugler i magen samtidig som jeg gjentar dansetrinn i hodet – dette er ikke en unik situasjon for meg, jeg vil tippe at mange som skal igjennom noe skummelt føler på det samme. Eller så trenger det ikke å være noe mer komplisert enn sorg, mobbing, lavt selvbilde, det der jævla tankespinnet rett og slett. Jeg har et tips til alle dere som ikke får sove om kvelden fordi man gruer seg til noe. Nemlig å skru av mobilen, SÅ går du på badet og steller deg, deretter legger du deg i sengen på rygg (uten å sjekke mobilen) og setter på DENNE youtube-videoen samtidig som du prøver å sove. Det gjør jeg hver kveld for tiden, jeg har nesten blitt avhengig, og skal definitivt ta med meg videre i livet også 💖 

21 kommentarer
    1. Har bestilt boken din, gleder meg så til jeg får den i posten! Elsket Forbilde, så jeg ser virkelig fram til den nye boken! Er også veldig spennende og følge med deg i Skal vi danse, heier så på deg! Stå på😍

    2. Beklager, men det er ikke bare i kommentarfeltet du henger etter, men på bloggen generelt! Savner og kunne klikke meg inn her og lese gode innlegg, nå er det bare svadainnlegg og reklame virker det som.. Ikke særlig til bilder heller. Skjønner at du har mye og gjøre da, så det er egentlig ikke ment som kritikk.. håper bare så inderlig at bloggen kommer tilbake til slik den var før når Skal vi danse er ferdig 🙂 Savner å ha en god blogg og lese! Masse lykke til videre med både dansingen og boka enn så lenge!

    3. Leste anmeldelsen til boka nu, æ e også kjempenervøs når æ les anmeldelsa mot dine ting for æ e så redd for at han som skriv den har ei forhåndsbestemt mening om dæ og at det blir helt feil, men den her va jo kjempebra, og det skal du være stolt over! Spesielt nu i alt dramaet som skjer med bøker og det faktum at nu kan «alle» skrive. Du e en dyktig forfatter, og du e personlig uten å være privat. Du har skjønt kordan ting heng sammen!
      Og bare ignorer de som sir at du heng etter på alt mulig, æ trur ikke de forstår kor mye du faktisk hold på med og kor mye energi og tid det faktisk kreve. Æ hadde logge i koma på gulvet for lenge siden med halvparten av ansvaret ditt! Du e kjempeflink ❤️

    4. Fyyy søren så pen du var her! Du er jo alltid pen. Men her var du bare ekstra søt liksom. Haha. og nok en gang; Ikke hør på alle “Maria’ne” der ute. Du er flink til å blogge, flink til å skrive og du har fine bilder. Alle bilder/blogger må ikke være ute foran en hvit bygning i naturlig sollys liksom. Og alle innlegg må ikke være milelange og sååå innholdsrike. Du jobber masse om dagen, og det er helt greit. Og det er nok viktig, ikke minst, for å bygge opp under merkevaren Sophie Elise. Fullt forstålig, og veldig klokt. Dessuten synes jeg du virker veldig positiv om dagen, til tross for nervøsitet, og det skinner gjennom her på bloggen 😀

    5. Jeg synes det helt toppers jeg å skikkelig fine bilder å du er så lun å varm person synes jeg og gleder meg masse til å se i SKAL VI DANSE til LØRDAG å stemme på deg sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️

    6. Hei. Gratulerer med fin anmeldelse. Jeg kjenner deg ikke og har aldri møtt deg. Men en gang svarte du på et spørsmål direkte fra meg til deg. Det tok deg ikke lang tid å svare heller. Det at du svarte meg, gjorde at jeg fikk fullført prosjektet mitt. Du virker som en virkelig snill og hyggelig person. Jeg har fulgt deg i flere år. Det at du henger etter med bloggen som noen sier skal du ikke bry deg om. Kos deg med dansen – dette nailer du 🙂 Personlig har jeg fått mer og mer respekt for deg. Ønsker deg alt godt videre :), klem

    7. Gratulerer med den gode anmeldelsen!! Synes bloggen din er god om dagen jeg:) Som det blir nevnt over er det ikke slik at hvit bakgrunn og sollys er fasiten. Blir mer variert og kan faktisk ikke huske å ha sett bilder i «mørket» på en blogg før, men det er kanskje bare meg. Uansett, lykke til videre i Skal vi danse!! Du var superflink forrige uke!!

    8. Hvem er han gutten i forbilde? Hvor mange ganger har du vært forelsket? Hvem handler Elsk meg om? Mathias? Robin? Kasper?

    9. Jeg sitter og leser Forbilde nå og gleder meg til å kjøpe den nye boken din. Du skriver utrolig bra i Forbilde. Så mye trist du har opplevd og så utrolig tøff og sterk du er. Jeg har kun kjent til navnet ditt på en en måte men aldri egentlig visst noe om deg. Heier på deg på skal vi danse. Stå på. Forrige lørdag var du helt råååååå. For et blikk og for en styrke. <3

    10. Har veldig lyst til å lese boka di, men bor i Danmark. Vet du om det er noen av stedene de vil selge den som kan sende innen Norden? ☺️

    11. Hei, Sophie. Dette er min aller første kommentar på en blogg noen sinne, men etter lørdagens episode av Skal vi Danse måtte jeg bare skrive noen ord til deg. Jeg har fulgt deg siden start nå, og er virkelig en stor fan av deg. Jeg er ett år yngre, og kan relatere meg til så mye av det du skriver. Du er et fantastisk vesen med et enormt talent til å skrive og formidle. Du er så inmari sterk og ekte, og alt det negative som florerer både på bloggen din og andre medier er så ufortjent! Dansen din på lørdag rørte meg til tårer, og det var ingen tvil om at det skjedde med flere av seerne. Det er så godt å se hvor mye du koser deg med dansen og hvor glad du blir når du mestrer det. Du fortjener så mye lykke i livet ditt, og jeg heier på deg! Jeg har også forhåndsbestilt boken din, og etter bok nr. 1 kan jeg ikke vente med å få lest oppfølgeren. Stå på! Forbilde eller ei, du er et forbanna flott menneske ❤️

    12. Hei.. satt nettopp og leste omtalen/anmeldelsen av den nye boken din.. og så leste jeg avsnittet der du skriver om tiden din med “ham”.. alt som raste igjennom hodet mitt var -det er jo meg hun skriver om.. altså, jeg tror jo ikke at det faktisk er meg du skriver om.. men alt bare stemte så utrolig godt med hva jeg har vært igjennom/går igjennom nå.. og fy Faen å vanskelig situasjon det er..
      Til slutt vil jeg bare si, du er ei skikkelig rå dame. Heier på deg i skal vi danse og skal si at tårene trillet i dansen din forrige lørdag. Den klemmen du fikk der var så fortjent og hadde jeg kunnet hadde den fra meg vært dobbelt så stor. Du fortjener kun det beste😊 you go girl! Jeg og barna heier på deg.
      -Linda (30år)

    13. Hvorfor stå det i anmeldelsene til både VG og dagbladet at typen i boka var 20 år eldre enn deg? Han var jo ikke det

    14. Leste nettopp en annen anmeldelse av boka, og det står at du og han fyren brukte kokain og røyket joints…? Synes du ved flere anledninger har sagt at du har prøvd, men aldri ville ha røyket det fast/mer fordi du har sett hvordan det har påvirket andre negativt. Og at du aldri har brukt annet dop enn ritalin (da mener jeg ikke bare prøvd). Hva er sant egentlig?? Blir jo litt nysgjerrig, når du plutselig utleverer detaljer i ny bok som ikke stemmer med det du har sagt før.
      “De innleder et slags forhold, men møtes nesten utelukkende hjemme hos ham. De drikker vin, har sex. Røyker jointer og tar kokain.” fra anmeldelse på nrk

    15. Hei Sophie! Jeg prøvde å sende deg en PM på facebook , men ser ikke ut til at du har fått den. Jeg har en vennine som er i en kjempe trist sak, og jeg VET du elsker dyr. Saken er at hun kjøpte en hun med eksen sin, så ble det slutt og hun tok med seg hunden fordi han ikke kunne eller ville noe ha hunden. Hunden har desverre trukket de kortesge stråene og har vært mye syk, og hun har lagt i 100 000 kr av egen lomme i behandlinger osv. Nå 4 år senere har eksen gått til advokat om å få hunden kun for pur faen, han har ikke sett hunden på 2 år og kan ingen ting om hundens sykehistorie. Jeg legger ved link her og hååper du kunne ha postet den på bloggen din siden du har en stemme som når ut til mange. Hvis ikke du blir rørt av den historien så vet ikke jeg. Hele historien ligger i linken og gjerne ta kontakt med henne også! https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10161178891695422&id=639740421

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg