Den døde huden bare ruller av!

Reklame | I samarbeid med maybeauty

Som dere vet har jeg slitt mye med uren hud, og veien derfra har vært lang. Ikke bare har jeg gått på piller (som funket der og da, men ga meg tilbakefall hele tiden), jeg har også brukt tusenvis av kroner hos hudpleier. Nå har jeg endelig funnet en balanse som holder huden min i sjakk: jeg har kuttet ut meieri fra kostholdet mitt, jeg drikker masse vann, bruker gode produkter og jeg tar meg ikke unødvendig mye ansiktet i løpet av dagen. I tillegg tar jeg ansiktsmasker hjemme nå og da, når jeg føler for det. 😬 Da får jeg presset inn litt “me-time” i samme slengen. Så klart trenger man ikke være like “ekstrem” som meg, men jeg ville bare dele hva som har funket for min del. Alle har forskjellig hud, og det er viktig å huske på.

          

.. Som dere vet er jeg stor fan av MayBeauty sine masker, de er prisvennlige og inneholder naturlige ingredienser. “The Incredible Face Gel” er helt fantastisk og man ser resultatet med en gang! Den fjerner olje fra huden din, rengjør porene og man kan fysisk se hvordan all dritt fjernes fra huden. Ganske utrolig, men helt sant – noe som også gjenspeiles i alle anmeldelser jeg har lest! I tillegg er produktet mildt, så om du f.eks ofte reagerer på produktet eller har allergier er den helt trygg. En bestilling gir deg 8 pakker, og det er virkelig mye for pengene 

✨ Jeg kan også nevne at gelen passer perfekt for deg med kombinert hudtype. 🙏🏼

Slik bruker du face gel:

Face Gel skal masseres inn i huden till man ser døde hudceller rulle av.

          

Dette ser kanskje litt ekkelt ut, men her kan man se hvordan overflødig hud bare faller av.. Jeg måtte skru på kontrastene i bildet slik at dere virkelig ser (er tydeligvis ikke så enkelt å ta bilde av død hud).

Jeg kunne virkelig ha ramset opp i evigheter. Men hvem takker vel nei til resultater som kommer umiddelbart? Du kan, bokstavelig talt, se hvordan død hud ruller bort og smuss fjernes, og du sitter igjen med et mykt og fresht resultat. Jeg er solgt på dette produktet, og det er ikke uten grunn jeg har anbefalt det flere ganger 😍

💛Jeg bruker masken før jeg skal på en solferie, da blir brunfargen jevnere i ansiktet.
💛 Halsen og brystkassen er også områder som har godt av denne behandlingen! 
💛 Om du skal bruke heavy sminke (eller opplever at foundation fester seg “oppå” huden) så er denne perfekt. Du blir liksom så… klar i huden. 

Om du vil teste The Incredible Face Gel eller andre produkter fra MayBeauty får du nå en Moroccan Miracle Hårmaske, verdt 199 kr med på kjøpet ved bruk av koden Sophieelise.  Hårmasken gir resultater etter første gangs bruk og håret holder seg fint om du bruker den regelmessig. Den inneholder naturlige ingredienser, og ingen av May Beautys produkter er testet på dyr! I tillegg funker den også på extensions 🙂 Dette er en hårmaske med innpakningshette. Hetten holder på varmen og fuktigheten, likt som når man sitter med slike “skjermer” over hodet hos frisøren – noe som igjen gjør hele hårmasken mer effektiv. Hvorfor er ikke alle hårkurer slik som det? Hårmasken har jeg blogget om tidligere, og link finner du HER i tilfelle du vil lese – det er altså en veldig god deal! Du kan lese mer, og bestille HER.

Har noen av dere testet produkter fra MayBeauty? Pappa er f.eks avhengig av en hårolje fra samme merke, haha.. Så de har virkelig noe for enhver smak!

12 kommentarer
    1. Wow den bruker jeg også! Er avhengig og bruker den flere ganger / uka 💙! Takk for super deal, ikke testet hårmasken ennå og ikke helt feil å få den gratis 😍

    2. Den er rå! Eg bruker også den sorte som fjerner sorte prikkene, veldig veldig bra. Etterlater babymyk og sååå ren hud i ansiktet mitt. Må si at du er veldig veldig pen og at eg elsker dansen deres.

    3. Dette er bare shit, og det vet du. Som Kosmetisk Sykepleier har jeg vært med å teste dette ut. Det er giftige greier. Og gelen er laget for å smuldre slik. Det er vel ingen som tror at en har så mye døde hudceller. Og hårmasken tørker ut håret. Du bruker ikke dette til håret selv. Fusk og fanteri.

    4. Føles mer som at det er geleen som klumper seg og ikke selve huden.. Ble sykt blank i ansiktet etterpå og synes ikke denne var noe bra 😅

    5. @Vilde jag måste faktiskt säga emot dig. Jag har också testat och så är det inte. Om du tar facegellen nu och sedan igen imorgon kommer du se att det imorgon inte kommer några “klumpar” då den redan rensat. Det säger mig mycket. Jag provade och då insåg jag att den drar av hudceller. Var också skeptisk i början… Samma med hårmasken och oljan, ingen av dessa kan på något sätt torka håret, inte mitt, inte min mammas och inte heller några arb. kollegors. Förlåt att jag skriver på svenska men är ny i Norge och har inte riktigt lärt mig att skriva norska ännu. Ha en fin dag!
      /Elsa

    6. Hvordan har du fått bort arrene etter kvisene? Jeg har fått mye bedre hud men har fortsatt masse røde flekker der kvisene har vært.

    7. “Rulling” kommer av at produktet har høyt innhold av silikoner. Silikoner er ikke farlig for huden, de kan tvert i mot virke som en beskyttende hinne mot eksterne faktorer, men de fjerner IKKE døde hudceller. :p Man har ikke så mye døde hudceller at de ruller av klumpvis, gitt at man er en normal person som vasker ansiktet normalt ofte.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg