en magisk kveld

SE DANSEN VÅR HER. 🖤🖤

Foto: Cato Ingebrigsten 

Jeg aner ikke hvordan jeg skal begynne å beskrive dagen i går. Først alle nerver, en styrke jeg ikke visste at jeg hadde, fulgt av sjokk og lykke! Jeg er så takknemlig for at jeg fikk oppleve kvelden i går, det kommer jeg til å huske for alltid og tenke tilbake på om jeg har en vanskelig dag. Og dere – jeg kan ikke få takket dere nok for alle kommentarer jeg har fått det siste døgnet – jeg har lest alt, og blir skikkelig rørt. Vi fikk 9×3 og vår første 10 (!!!) fra dommerne, noe som ga oss til sammen 37 poeng og førsteplass noe jeg aldri hadde trodd. Det hadde ALDRI gått uten deres støtte og heiarop denne tøffe uken. Og verdens beste dansepartner Benjamin som alltid tror på meg, og ser meg for det mennesket jeg er. Vi har ikke hatt en eneste krangel eller diskusjon så langt i konkurransen og det tror jeg helt ærlig ikke vi kommer til å få heller, vi har det så fint! Ikke minst har jeg aldri trent så hardt på noe i hele mitt liv som vår Paso. 

Tusen, tusen takk for en fantastisk kveld, for alle stemmene deres og takk for at dere tror på oss! Jeg kom akkurat hjem fra trening og er supermotivert for argentinsk tango, det har jeg gledet meg lengre til. Nå skal jeg jobbe like hardt denne uken og bare bli bedre og bedre. Jeg elsker dette eventyret!! 🙂 

Og en ekstra takk til Thea som tok med så fine ballonger til meg i dag. Hun er en sterk konkurrent men et fantastisk menneske som er så inspirerende på alle mulige måter. Jeg tror oppriktig jeg er i sjokk og har ikke klart å forstå noe av dette.. Men kanskje like greit, det er viktig å tenke at det nå er en ny uke og at jeg starter på 0, som alle andre. Det krever hard jobb å få gode poenger og det skal jeg jobbe med denne uken også! 

152 kommentarer
    1. Fy søren, jeg satt med gåsehud under hele dansen deres i går! Såå nydelig, sterkt og fantastisk bra! Det var så stor forskjell fra de tidligere ukene, spesielt på å gjennomføre bevegelsene helt ut, og all den harde jobbingen viste seg virkelig. Du er helt rå, og Benjamin er så flink koreograf 🙂 Førsteplassen var så fortjent!
      Virker som du har en helt annen utstråling om dagen, det skinner gjennom hvor bra denne opplevelsen er for deg. Dans er virkelig terapi 🙂

    2. Helt fantastisk! Har sett dansen om og om igjen flere ganger, blir ikke lei! Gleder meg til og se deg vidre også, du er så flink❤️ Er det foresten mulig og finne den versjonen av sangen dere danset til noen plass?😊

    3. Du er så fantastisk flink og inspirerende 😊 Og i går fikk du virkelig vist frem at det bor så mye mer i deg enn bare store pupper og mye sminke som golk gjerne vil ha det til 😊 har fulgt deg siden du bodde i Harstad, du er virkelig en inspirasjon 😊

    4. Hei på deg vakre du. Den dansen i går var fantastisk. Jeg fikk gåsehud og tårer i øyene. Får gåsehud når jeg ser den igjen også. Noe av det flotteste ,sterkeste jeg har sett. Ønsker at du vinne hele greia. Lykke til videre, og takk for dansen i går. Gleder meg til argentinsk tango. Den nailer du også. Klem 🙂

    5. Jeg er så imponert over dansen du fremførte igår, rett og slett stolt over deg! Alle kunne se hvor mye denne dansen betydde for deg og jeg satt faktisk med en liten tåre i øyekroken. Helt rått!!

    6. Altså jeg SPREKKER av stolthet!!! Sett dansen typ 20 ganger, og blir like rørt og gråter like mye hver gang. TAKK for at du ble med på skal vi danse, heier så jævlig på deg både i konkurransen og som person!!😍

    7. Det var en helt nydelig og sterk dans! Satt med tårer fra sekundet dansen startet. Du er et fint menneske! Stå på, heier på deg ❤️

    8. Kjære, skjønne du! Dansen din i går traff meg rett i hjertet, du var helt rå fra start til slutt! At du blir så glad for tilbakemeldinger fra dommerne viser hvor ydmyk, oppriktig glad og nydelig du er som person! Du tar ingenting for gitt. Jeg skulle ønske du så deg selv gjennom andre sine øyne bare for en dag, for å kunne se selv for et fantastisk menneske du er! Jeg hater de som har mobbet deg og gjort deg så usikker på deg selv, det er helt forferdelig å høre deg fortelle om det! Jeg håper en dag at du innser selv hvor langt du har kommet, hvor inspirerende du er for andre jenter og for en fantastisk business dame du er! Du er helt RÅ! Selv om du har tatt både silikon og mer er det ikke det som definerer deg som person, det er hvordan du bryr deg om andre, ønsker å gjøre en forskjell og står opp for ting som betyr noe! Jeg ønsker deg alt godt, Sophie Elise❤️ Og dere nett troll der ute: FAEN TA DERE!!!!!!!

    9. Du var helt syk i går, har sett dansen om igjen og om igjen fordi det er så bra, wow!! Gleder meg til å heie deg videre neste lørdag, du er den beste syns jeg 🙂

    10. Har alltid vært stor fan av deg og det du står for, det at du er så ekte, og at du formidler alle disse viktige tingene tror jeg betyr så utrolig mye for veldig veldig mange mennesker. Du har virkelig vist at motgang gjør en sterkere, takk for at du er et så flott forbilde.
      Stå på! Heier på deg både i svd og generelt i livet!!

    11. Madeleine: Skulle virkelig ønske jeg kunne gjort noe for å vise hvor mye en slik kommentar betyr. Jeg blir virkelig glad, og skal gjøre alt jeg kan for å ta det til meg, langt inni hjertet. Tusen takk skal du ha <3 STOR KLEM!! og ja du har så rett, faen ta dem.

    12. For en fantastisk dans i går! Vi rundt TV-en ble helt sugd inn i dansen, så mye styrke, så mye følelser, så mye eleganse og dansekunst! Lykke til videre!

    13. Hei på deg Sophie Elise!
      Eg kjenner deg ikke, men eg må bare si deg at du er en fantastisk person. At du står frem som du gjør og forteller fra hjerte hvordan du har det, er bare helt fantastisk. Eg digger deg og måten du er på, håper du vinner hele skal vi danse. Er det noen som fortjener det, så må det være deg!! Gråter litt gjør eg og når eg tenker på hvordan du har hatt det , men likevel orker å stå frem. Forsett sånn, du kommer å nå langt i livet tror eg. Stor klem fra meg!

    14. Her satt hele familien (inkludert pappa!) og gråt over hvor flink, sterk og rørende dansen var <33 heier sååå på deg, fineste!!

    15. Du er helt RÅSophie 💕 du så skikkelig nydelig og fantastisk ut! Har du peiling på om det er mulig å få tak i kjolen du danset med. Den var så nydelig 😍

    16. Når jeg hørte at du skulle være med på dette tenkte jeg at dette ikke var noe du kom til å ta så alt for seriøst, og at du kom til å være «for kul» for å være med på no sånt. Men jeg må si at jeg har tatt kraftig feil. Det er så inspirerende og rørende å se hvor mye glede dette gir deg og hvor mye det betyr for deg! Lykke til videre, heier på deg!

    17. Hege: Tusen takk skal du ha <3 Jeg vet faktisk ikke,den er dessuten ganske gammel.. Helene danset med den i fjor også så tviler på at den er å få tak i. 🙁

    18. Satt på jobb og felte noen tårer. Fy søren så flink du var i går. Jeg elsker at du legger så mye følelser i alt du gjør, det gjør at jeg tror på alt du formidler.

    19. Andrea: Åh hehe! Jeg ante for å være helt ærlig ikke hvor seriøst jeg kom til å ta det selv, men dette er jo hele livet mitt nå og jeg prioriterer det over alt. Tusen takk <3

    20. Jeg gråt og gråt og gråååt!! Ble så rørt helt fra begynnelsen! Du er helt fantastisk og så utrolig flink <3 Masse skryt til Benjamin og, han må være en fantastisk lærer og partner <3 Klem fra ei på 32 år

    21. Var på jobb hos en eldre dame med demens i går da du danset (jobber i hjemmesykepleien), både hun og jeg satt med tårer i øynene og var helt målløse etter dansen din. Vi heier på deg!

    22. HERREGUD! Jeg kommenterer nesten aldri på blogginnlegg, instagram eller sånne ting, MEN!!!! Nå måtte jeg bare! FY FAEN for et dansenummer! ALDRI har jeg blitt så rørt, begynt å skjelve og fikk fysisk vondt i mellomgulvet fordi dansen din og historien din traff meg så voldsomt! Det må være noe av det sykeste jeg har sett på tv, helt ærlig. Jeg hadde grøsninger/frysninger gjennom hele dansen. Det uttrykket du hadde i ansiktet i starten av dansen var så sterkt, så sårbart, så tøft og så preget på samme tid, det gjorde så inntrykk. Det var akkurat som man kunne se hele historien gjennom ansiktet ditt SÅ POWERFUL!! Heier virkelig på deg og jeg er oppriktig glad for å se at du han funnet deg en så fin kjæreste! Stå på videre!!!

    23. Fyfader, jeg satt og hylgråt da jeg så dansen deres, og jeg får fortsatt gåsehud når jeg tenker på den! Det er noe av det sterkeste jeg har sett. Du så nesten elektrisk ut. Var helt fantastisk! Tusen takk

    24. Du imponerer veldig! Fantastisk dans og et viktig budskap. Takk for at du bruker din stemme til å videreformidle. Både til barn og voksne.

    25. Du var helt helt fantastisk i går. Gratulerer så mye med den sterke, modige og vel gjennomførte opptreden.

    26. For en nydelig og sterk dans! Både jeg og kjæresten satt med tårer i øynene av hvor rørt vi ble av dansen din, Sophie❤️ Stå på!! Gleder meg til å se deg danse argentinsk tango neste lørdag😍

    27. Du er helt rå 👏🏻 Heier på deg . Ble rørt til tårer av dansen din. Håper du kommer deg helt til tops. selv så jobber jeg på skole og prater mye om mobbing. Takk for at du deler din historie på en sånn måte at vi andre forstår og virkelig kan føle med deg. Det gjør at jeg som jobber med barn blir enda flinkere til og få frem hvor mye mobbing kan gjøre og hvor mye det ødelegger.

    28. Skikkelig kjempe kult på LØRDAG i SKAL VI DANSE DU er så superflink synes jeg å skikkelig kule bilder og du er lun å en kuling synes jeg ønsker deg alt godt og en riktig god fortsatt helg sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️

    29. JEG SATT Å GRÅT GJENNOM HELE DANSEN, du er så flink og så sterk!! Fy flate, så forbanna glad på dine vegne Sophie! Super flink er du!! ❤️

    30. JEG SATT Å GRÅT GJENNOM HELE DANSEN! Så forbanna flink og sterk du er Sophie!! Ble helt rørt av å se deg, så glad på dine vegne!! ❤️❤️

    31. Beveget og rørt for å si det mildt, ja fyflate! Felte noen tårer der, og det fordi det føltes så genuint, sterkt og ekte!
      Gode klemmer, vi heier på deg! T&L

    32. Det var så sterkt!! <3 Jeg satt både med gåsehud og tårer i øynene. Helt rått! Kjempebra jobba 🙂

    33. Hei😃 du er så fantastisk, sitter å ser på dansen din med tårer rennende💗 jeg heier på deg av hele mitt hjerte, ikke bare med dansinga,men med alt du gjør😍 klem fra Anna

    34. Du danset for meg,og alle andre som har blitt mobbet og plaget. Jeg ble skjelven og på gråten. TUSEN TAKK flotte jente!! Klemmer fra oss alle

    35. ✨🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌✨
      Har akkurat sett opptak av dansen din….,
      og tårene trilla allerede før du begynte å danse!!!! Så vanvittig STERK du er🖤
      Det her var helt nydelig✨

    36. Denne nailet du så inni helvete Sophie Elise! Jeg satt med tårer i øynene fra start til slutt! For en fantastisk formidling uten å si et ord! Fuck nettroll! 😘

    37. Det var en fin og rørende dans! Spesielt i begynnelsen. Vel fortjente poeng fra dommerne. Lykke til neste uke 🙂

    38. Veldig bra dans og du fortjener all skryt, virkelig!! Beundrer deg som står på i konkurransen og gir alt, men kan du prøve å blogge litt om noe annet også? Mener ikke at du skal blogge mer som noen sier, for jeg vet du har mye å gjøre.. Men det ene daglige innlegget ditt kan kanskje handle om noe annet noen ganger? Blir litt kjedelig og lese om BARE Skal vi danse selvom det er spennende at du oppdaterer litt om det også.

    39. Kan jo begynne med å si at jeg har sett så og si alle episoder av Skal vi danse. Ingen, INGEN dans har fått meg til å spole tilbake flere ganger! Det er gåsehud og tårer hver gang <3 Har sett den så mange ganger idag at det er enda godt at jeg er hjemme alene 😛 Du gir oss en så sterk dans at om vi andre kunne fått fram 10% av den viljestyrken du viste igår, kommer man veldig langt her i livet. Du er en stor inspirasjon, og jeg har fulgt deg siden du begynte å blogge fra jenterommet i Harstad. Igår fikk jeg bare enda større respekt for deg og håper du vinner hele greia!! STÅ PÅ! <3

    40. Du var helt vanvittig rå i går! Du fortjener virkelig å finne hele konkurransen. Man merker jo hvor stolt og imponert alle dommerne er over utviklingen din, både på scenen og som person. Du skinner for tiden, og man blir oppriktig glad av å se på deg!

    41. Herregud, Sophie. Jeg gråt meg igjennom hele dansen. Så sinnsykt sterkt, rått og rørende. Du er ei råtøff dame som jeg heier skikkelig på, både i SVD og i livet. Heia Heia!

    42. Dansen var så sterk og nydelig, og jeg kunne føle hva du følte. Knallbra jobba!!
      Heier på deg, tøffa!!🙌🏼
      Goood klem fra meg!

    43. Må legge igjen min første kommentar her. Jeg har heia på deg og du er grunnen til at jeg ser på for første gang på mange år. Dansen igår og sekvensen med deg rørte meg sånn og tårene rant. Jeg måtte bare se det igjen på sumo idag for det var såå sterkt,mektig og imponerende!! Håper virkelig du vinner, stemmer kun på deg. Men uansett hvor langt du kommer så håper og tror jeg dette har forandret deg for life til det bedre, er stolt av deg!! Klem.

    44. Jeg bor i USA så får ikke fulgt med på programmet men har sett på alle klippene av dansene du har gjennomført og må si at du var en helt annen danser i går enn noen av de andre. Jeg måtte se på dansen flere ganger og ble rørt til tårer av hvor sterk dansen din var. Du danser for alle jenter og gutter som sliter med lignende, men spesielt for jentene som trenger et forbilde i form av å uttrykke seg gjennom kunst. Du inspirerer folk på en helt spesiell måte, ikke bare gjennom bloggen og bøkene, men ved å bruke den sterke stemmen du har for å stå imot urett. Hvis du fortsetter å jobbe så hardt som du gjorde denne uken, kan du være på topp gjennom hele programmet og vinne alt, men jeg håper du fortsetter å danse etter at programmet er over fordi med din viljestyrke og motivasjon kan du komme langt og inspirere mange mennesker du møter på veien. Stå på!

    45. Herregud Sophie, æ blei helt målløs av dansen dåkkers! Fikk frysninge i hele kroppen i starten, og styrken som lyse ut av øyan dine tok mæ med storm. Det e det råeste æ har sett på lenge!! Du e så RÅ. Når du fikk en klem bynte æ også å gråte med dæ, herregud for en dans! Og førsteplass!! Så sinnsykt velfortjent. Føle mæ som ei stolt søster, haha. Stemte på dæ, null tvil om kem som va best denna gangen!
      Æ e så imponert at æ nesten ikke vet kordan fot æ skal stå på, haha! Stå på videre!! Heie på dæ hele veien!

    46. Jeg blir ikke fort rørt, men i går gråt jeg for første gang av skal vi danse og det var når du eide det danse gulvet <3 Alle mine stemmer gikk til deg i går!

    47. For første gang ble jeg tørt til tårer av Skal vi danse! Stå på videre Sophie, jeg heier på deg 🎉

    48. Såå imponert av deg og dansen du fremførte! Godt å se du tar opp kampen, og man så hvor mye det betydde for deg. Respekt!

    49. Vilde: Herregud tusen takk <3 Det var en fantastisk opplevelse som jeg kommer til å huske for alltid. Kan ikke tro det faktisk skjedde? Haha jeg er i sjokk enda 🙂 <3 Tusen takk!!!

    50. Anonym: Tusen tusen takk. Du skulle visst hvor mye kommentaren din betyr – jeg måtte lese den to ganger. Jeg skal absolutt fortsette å danse når programmet er over, og frem til da skal jeg gi min fulle innsats. Og jeg skal fortsette å kjempe for det jeg tror på, og kanskje være så naiv å tro at jeg kan gjøre en reell forskjell. Tusen, tusen takk <3

    51. Mari: Hei og takk for tilbakemelding. Det daglige innlegget mitt får handle om det jeg gjør, og nå om dagen gjør jeg ikke annet enn å danse og hodet mitt er veldig inne i det. Så, enten må jeg la være å blogge helt, eller så må jeg få lov til å skrive om det som faktisk skjer om dagen. 🙂 Og siden jeg elsker å blogge så håper jeg det funker å få “lov” til å skrive om dette, denne perioden.

    52. Det var så jævlig rått å se hvordan du bare trøkka vekk nettrolla med den styrken du hadde i dansen. Beste dansen du har gjort, og den beste dansen gjennom tidene vil jeg si <3 Fuck nettroll! U rock!

    53. Haha, selvfølgelig får du lov til å skrive om det du gjør og da får jeg bare godta det 🙂 Du velger jo såklart selv! Hadde vært gøy om du lagde en liste eller ett eller annet annet også, bare en gang i uka kanskje.. Men får vel bare godta at du ikke har kapasitet til det akkurat nå og heller lese bloggen mer kontinuerlig når den er tilbake til vanlig 🙂 Går jo an for meg å ta en pause fra å klikke inn også om jeg synes det er lite interessant..

    54. Er så stolt på dine vegner, Sophie! Så viktig budskap, og det kunne ikke ha blitt kommunisert på en bedre måte enn du gjorde i går <3 Jeg gråt, gråt og gråt, samtidig som jeg hadde frysninger i hele kroppen. Heia deg <3

    55. Da jeg så ansiktet ditt da du begynte dansen så gråt jeg. Jeg fikk sjokk! Det var så sterkt! Så bra!!! Du var fantasisk ♡♡

    56. Denne dansen var den mest ærligste dansen jeg har sett noen gang på Skal vi danse, og du traff hjertet mitt med prestasjonen din! Jeg begynte å gråte da jeg så deg danse, for du formidlet ærlighet, sårbarhet, styrke og håp i dansen <3 🙂 Ingen har før klart å røre meg til tårer med en dans, men det greide du <3 🙂 Gratulerer med vel gjennomført 🙂
      Måtte skrive et innlegg på bloggen min i går kveld hvordan dansen din traff meg rett i hjertet <3 🙂
      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    57. Tårer, frysninger, repeat, stolthet! Du er en tøffeste, og se den makten du tok tilbake fra bøllene i går, var rett og slett magisk! Jeg bøyer meg i hatten, og signerer hun over meg med at du skulle fått sett deg selv i våre øyne en dag 😁 Heier på deg for alltid ❤

    58. Datteren min på 8 år lærer om nettvett på skolen, og hun har til og meg signert kontrakt med skolen/kommunen om dette. Når hun så deg danse, var det ingen tvil. Mamma og pappa, vi SKAL gi alle stemmene til Sophie Elise, og så skal jeg fortelle om henne på skolen på mandag. Du er et stort forbilde, selv for de små. Vi heier på deg!!

    59. For en nydelig dans, du er et råskinn Sophie! satt med tårer i øynene, du danset med hele deg, det var så fantastisk å se på. Heier på deg både i skal vi danse og ellers du er en inspirasjon <3 #unik

    60. Fyfader for en rå og ekte dame du er!! Ikke la noen som helst i denne verden fortelle deg at du ikke er bra nok. Flott er du uansett og med den personligheten din kan du legge deg om kvelden med god samvittighet. EKSTREMT bra dans og du rørte hvertfall meg og alle andre her hjemme i huset. Masse lykke til med ny dans denne uken, dette nailer du.

    61. Dansen din i går var skikkelig rørende og fin! <3 Bestemor tok på seg brillene da du skulle danse, tror hun er en liten fan. Hun er 70 år og har lest boken din også. 😀

    62. Jeg pleier aldri å kommentere blogger eller noe som helst, men i dag måtte jeg bare legge igjen en kommentar her til dansen din og til deg! Jeg satt å gråt under dommernes tilbakemeldinger til deg og du er en så fantastisk person som ikke fortjener så mye fæle kommentarer som du har fått tidligere. Du blir bare vakrere og vakrere og du er virkelig et godt menneske som fortjener det beste. Stå på du er helt rå!!

    63. Fantastiske menneske! Har fulgt deg av og på siden din spede start, på blogg og tv. Har alltid hatt sansen for deg. Du er søt og pen, også er du sterk, engasjert, tøff, variert og omsorgsfull. Og dette er bare etter blogg og tv og dømme, jeg kjenner deg ikke privat. Disse positive ordene skulle jeg selvfølgelig skrevet til deg i 2016, det vet jeg nå, etter å ha sett dansen og virkelig forstått hvor vondt du har hatt det. Og hvor ufyselig folk har vært mot deg… Heldigvis har du hatt gode mennesker i livet ditt også, slik at du kunne gi oss den sterkeste dansen noensinne!!! Tårene rant ukontrollert.. du rørte meg..
      Glem aldri hvor fantastisk du er ❤️

    64. Har sett dansen sikkert 10 ganger nå!! Bynner å grine hver gang. Den er så sykt bra og du formidler så sykt bra! Har ikke ord!

    65. Herregud gratulerer så mye verdens fineste Sophie, så sinnsykt fortjent og jeg heier på deg med hele mitt hjerte!!❤️

    66. Du var så sykt flink på lørdag! Jeg fikk faktisk tører i øyene<3 og jeg bruker ikke å bli rørt. Jeg håper virkelig du kommer langt fordi du er favoritten min etter dansen i går<3 stå på vidre<3

    67. Hei Sophie!
      Jeg må bare si det. DU ER BARE HELT RÅÅÅÅÅ! Å se deg på dansegulvet på Lørdag var bare helt fantastisk! Du er kjempe flink og jeg heier på deg! Jeg satt med tårer i øynene og gåsehud. Du er bare helt fantastisk! Gleder meg til neste Lørdag. Stå på videre!

    68. Nå har jeg sett lørdagens dans flere ganger, og tårene renner hver gang. Historien din er så sterk og dansen var så mektig 💪🏻 Jeg har fulgt bloggen din sporadisk over flere år, og i min jobb som lærer har jeg flere ganger brukt eksempler fra din blogg når det kommer til mobbing og nettroll. Takk for at du stadig reiser deg, ingen fortjener alt du har vært igjennom! Søte jenta ☺️

    69. Fyyyfaen for en RÅ dans på lørdag!!! Jeg har sett den flere gang og jeg blir så sinnsykt imponert!!! STÅ PÅ 😭😭❤️❤️

    70. Hei!
      Skal vi danse har virkelig gjort noe med mitt syn på deg. Jeg har ikke alltid vært positiv til alt du har gjort. Jeg trodde aldri jeg skulle sitte å se på skal vi danse og heie på deg, men vet du hva? Du har virkelig vist den beste versjonen av deg selv i dette programmet, og lørdagens dans fikk frem en god del tårer fra meg. Når Trine måtte reise seg opp for å gi deg en klem, og fortelle deg at du ikke fortjener all hets du får, ble jeg stolt som om jeg skulle vært mammaen din. Du blomstrer og det lyser at du har det bra om dagen. Dette var virkelig en god revansj mot alle som har hetset deg med stygge kommentarer og gjort livet ditt vanskelig. For meg ble du et godt forbilde for unge mennesker som opplever mobbing i hverdagen sin, og du viste dem at det en dag gjør dem sterkere. Du er så naturlig på skjermen nå, og du må bare fortsette å smile, for du er utrolig søt og sjarmerende når du smiler. Stå på, jeg gleder meg til fortsettelsen, og jeg heier på deg.
      Klem

    71. Viste dansen din til min mor istad. Plutselig satt vi begge med tårer i øynene. Du fortjener alt bra etter så mye dritt du har opplevd!

    72. Sitter å ser reprise av programmet. Fy faen at det er mulig! Jeg ble så rørt, du er en så sterk person! Du treffer meg og mange andre, du fortjener virkelig alt godt etter alt du har hvert gjennom. Stå på, du er en så utrolig god person tvers gjennom!♥️

    73. Dansen her altså! Satt å gråt for den var så sterk, og du gjorde det så bra! Og når hu ene dommeren kom å ga deg klem gråt jeg bare enda mer. Du er en helt fantastisk person Sophie! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg