det er en annen følelse nå

Tenk at vi enda en gang er her – en bok skal slippes. Forbilde ble sluppet i oktober for to år siden, og jeg er definitivt mer rolig igjennom prosessen nå. Jeg føler meg stolt og glad over det ferdige verket, og boken er litt mer “voksen”. Nå gjenstår det bare at dere får lest og gitt en dom, til nå er det jo KUN Ida Fladen som har gjort det – og forresten, jeg er med i enda en episode av podcasten hennes, du finner den på iTunes. Skikkelig gøy at jeg fikk være med i to episoder og at resultatet ble så fint og personlig. Jeg vet mange etterlyser podcast fra meg (jeg har jo laget en episode med Kasper), men jeg vet jeg ikke kommer til å ha tid til å lage podcast på en stund. Men, kanskje jeg skal slippe bare den ene episoden? 

Ellers kom jeg akkurat hjem, og gjett hva jeg har gjort hele dagen? Hold dere fast… TRENT. Nå fikk vel mange sjokk. Neida, det er jo slik livet mitt er om dagen, og i dag hadde vi vel personlig rekord og var på studio fra 10:00 – 18:30. Men jeg skal klare å prestere på lørdag! Dessuten hadde jeg litt ekstra energi i dag på grunn av den gode nyheten om boken. 🙂 I dag både føler jeg meg, og ser ut som om jeg har trent og svettet konstant. Derfor ingen bilder av meg i innlegget. 

Sko HER. De er normale i størrelsen og så jævlig bra for meg som er lav. Da blir jeg plutselig et par cm høyere! 

Det feirer vi med foodora,  og så skal jeg lese litt i Gunnhild Stordalen sin nye bok. Det fulgte med en hilsen, hvor sykt kult er ikke det? Om det er en person jeg ønsker å møte som jeg enda ikke har fått sjansen til, så må det være Gunnhild. Jeg har jo faktisk skrevet om henne på bloggen før, hvor mye jeg beundrer henne.

Jeg skal sove tidlig i dag også! Vi har parkettprøver i morgen tidlig, helt sykt at det allerede er torsdag i morgen. Det føles ut som om jeg knapt husker hvilken dans vi holder på med, det er vanskelig å nullstille seg fra uke til uke. Vel, ønsk meg lykke til! 🙂 

 

25 kommentarer
    1. Gleder meg så til å lese den nye boken! Har allerede forhåndsbestilt den.
      Blir også gøy å se deg på parketten på lørdag, tror du kommer til å gjøre det veldig bra!! Lykke til. Du er en inspirasjon for oss alle, som klarer å sjonglere dansetrening, blogging og et sosialt liv utenom alt dette.. Du er flink!! 🙂 Stå på.

    2. Likte boken til Gunhild veldig godt, hun er så inspirerende 🙂 Og så gøy at boken din kan forhåndsbestilles nå, den er bestilt og jeg gleder meg sånn til å lese. Gratulerer, du har all grunn til å feire!
      Masse lykke til på lørdag, blir spennende å se paso doble. Syns det er en så fin dansestil, og Benjamin er så flink koreograf! Syns dere er dyktige begge to 🙂

    3. Har gledet meg til å lese boken og nå er den bestilt!
      Var selv i et forhold i 13 år, hvor jeg nesten ikke fant veien ut…..tok meg 3 år å finne nok mot til å gå!
      Heldigvis er jeg i et fantastisk forhold nå og trodde aldri jeg skulle få oppleve så god kjærlighet som jeg gjør nå:):)
      Gleder meg til å lese boka di!

    4. Gleder meg til boken.
      Jeg har fulgt Ida Fladen sin podcast og syns hun er utrolig flink. Og deres prat er ingen unntak. I både del 1 og del 2 måtte jeg ta pauser bare for å ta innover meg hva du fortalte… Og det sier jeg som er dobbel så gammel som deg. Spiller ingen rolle på alder. Man kjenner seg igjen. Du er utrolig flink til å uttrykke følelser.. som jeg kjenner meg igjen i. Og jeg er neppe alene.
      Takk.

    5. “Sophie Elise” teksten i banneren din er for langt oppe, regner med den egentlig skal være inne i den “boksen” som er der? (Google chrome på pc)

    6. Godmorgen
      Glæder mig til at høre podcasten
      Håber du får en god dag på træning i dag. Som Karoline siger et par kommentarer længere oppe: Du er en inspirasion for os alle

    7. Åå elsker podcastene du gjør med Ida. Ligger på gulvet og stirrer i taket mens jeg hører på. Føler jeg får svar på alt. Haha, hørtes rart ut men den dag idag er jeg sammen med en som liker å bestemme over meg og hva jeg skal gjøre. Vi har også hund sammen og ikke nok med det, kjøpt leilighet sammen i Bergen. Jeg føler meg stuck. Og som du sa i podcasten , bare venter på rikitg tidspunkt til å avslutte alt. For det er umulig å bryte ut nå.

    8. Hei!
      Gleder meg utrolig mye til å lese boken din!
      Men jeg har et spørsmål som egentlig ikke passer seg i kommentarfeltet til dette innlegget.
      Jeg husker du skrev om en “stillecamp” eller “meditasjonsleir” for en god stund tilbake.
      Du hadde ei venninne som hadde vært på det, og nå nylig hadde kjæresten din vært på noe lignende.
      Jeg er veldig interessert i å lese mer om slike typer camper/reiser, men finner ikke frem korrekt med ordene jeg googler.
      Kunne du skrevet hva plassen kjæresten din dro til het? Og hva det egentlig heter, om det ikke er “stillecamp”/”meditasjonsleir”? 🙂

    9. Jeg gleder meg til å lese din nye bok, jeg var riktignok litt treg med å lese forbildet, kjøpte den for 2-3 dager siden og kjenner at jeg gleder meg sinnsykt til å lese den nye. Jeg syntes du har hatt en utrolig flott fremgang, fra å være en typisk sminke/klesblogger til å bli noe mer, ja rett og slett en dyktig sammfunnsdebattant,

    10. Nå hat jeg fått nok av at du ikke jobber med noe annet enn Skal vi danse. Både blogg og sosiale medier er helt dødt! Kommer tilbake som leser når du er ferdig med det programmet…

    11. gleder meg til å lese boken. Kjenner meg igjen i såå mye av det du har sagt sålangt om boken. Jeg grugleder meg litt av den grunn, men jeg tror jeg har godt av å lese den!
      Var på boklanseringen din i Bergen for 2 år siden, og håper selvfølgelig du kommer tilbake til Bergen, og at du får til å besøke mange andre steder også! <3

    12. helene: Skjønner godt at du gru-gleder deg, for jeg ville fått akkurat samme følelse i min situasjon. Men, det er kanskje nettopp da den er ekstra nødvendig. <3

      Jeg kommer tilbake til Bergen 😀

    13. Anonym: Hva i all verdens navn som får deg til å tro at jeg “ikke jobber med noe annet” når jeg har en BOK som kommer ut neste uke, og i tillegg filmer min egen serie, og oppdatererer her hver dag (på toppen av trening seks timer minimum om dagen) er for meg et mysterium.

    14. Sophia: Åh, jeg føler sånn med deg. Men du er ikke stuck. Det er ikke umulig – og det kommer aldri noe rett tidspunkt. Men en dag skjer det bare, og jeg har troen på deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg