NÅ KAN DU BESTILLE BOKEN MIN!

Reklame | egen bok

Jeg har hatt en bra onsdag, mye fordi jeg har hatt sommerfugler i magen grunnet det jeg nå skal fortelle.. Endelig er boken min tilgjengelig for forhåndssalg! Så, om du bestiller den via linken HER kommer den i postkassen din, litt før den treffer hyllene i butikk. 

Jeg trodde aldri den skulle bli ferdig, eller at jeg skulle tørre å åpne hjertet mitt på denne måten. Historien har aldri blitt fortalt i offentligheten, og egentlig hadde jeg sverget for meg selv at det skulle forbli slik. Det var for flaut, for mørkt, for vondt og for vanskelig. Jeg ville ikke innrømme det ovenfor meg selv engang.. Men samtidig har jeg aldri vært så desperat etter noen å snakke med som da jeg var ulykkelig, dypt forelsket. Men hvordan? Ved å skrive denne boken håper jeg alle som føler det på samme måte kan få noen å lene seg mot. 

Samtidig er det en bok om å miste seg selv, gå på akkord med egne verdier, vennskap og det å være ung. Jeg håper den vil falle i smak, den er i alle fall utrolig spesiell for meg og en bok jeg er ekstremt stolt av å ha skrevet. 

Du kan bestille boken HER!  🥀 

Håper den faller i smak! Og ikke minst, hva synes vi om coveret? Jeg er skikkelig fornøyd! 

(ps! nå som vi først er inne på temaet bok. “Forbilde” er på tilbud hos samme nettside og du finner den HER). 

53 kommentarer
    1. Ææ! Gratulere så mye og sjukt bra jobba! Glede mæ masse til å lese den til jul – fra og med mandag e det rett til Warszawa for å fortsette med veterinærstudiet, så æ kan ikke tillate mæ å lese den før æ e hjemme til jul så det ikke blir krøll i lesinga til studiet, haha. Den som vente på nå godt, og alt det der!
      Du e superflink til å skrive, likte «forbilde» veldig godt og måtte ofte legge den ned bare for å kunne tenke over måten du skreiv ting på. Du e så smart og reflektert, og æ ser veldig frem i mot å få et dypdykk i det du har opplevd!
      Masse lykke til på lørdag forresten!! Skal prøve å få stemt fra wawa!

    2. Bestilte begge bøkern nu! Har hørt forbilde på storytel, men vil ha den i pocket-format også:D glede mæ til å lese dem!

    3. Vilde: Åh, du skal ha så masse lykke til med et knallhardt (og veldig spennende) studie! Så flink du er. Og tusen takk for så gode ord, jeg håper du vil like den nye boken også. Stor klem til deg!! <3 (ps, du kan stemme via tv2.no sine nettsider selv om du er i utlandet)!

    4. Skikkelig kult at du skal på turne rundt skal du ned over Sørlandet det håper jeg da kan jeg få hils på deg hadde vært skikkelig kult synes jeg sophie Elise hilsen Kristian Magnus ønsker deg alt godt og en riktig god helg 😀♥️

    5. Jeg er så glad på dine vegne <3 likte den første boken din så det blir gøy å få med seg denne også.
      Jeg er forøvrig super happy i dag selv. Jeg har nemlig klart å få min første kunde som virtuell assistent og skal hjelpe en anerkjent advokat med en viktig sak han skal føre til høyesterett!! Fryktelig nervøs, men jeg får håpe det går bare oppover herfra 🙂

    6. Gratulere så mye med ny bok! Håper på gode anmeldelser og at like mange , om ikke flere er interessert i denne! Inponerende hva du får til. Du ble vell frastelt boken (pcen)?
      Å forhåndsbestille er noe jeg aldri gjør igjen … får vente til den kommer ut! Sist forhåndsbestilte jeg boken din som bursdags gave fra meg selv til meg selv fordi jeg ville ha den «først» å lese den med en gang…. Og jeg hadde da like lett kunne gått å kjøpt den å fått lest den 2 ganger før … fikk følelsen av at jeg nesten kunne ventet på pocketen da, morroa forsvant .

    7. Hva mener du med det coveret? Er ikke boken om ulykkelig kjærlighet? Ville det ikke vært mer logisk at det var et herpet bilde av en mann?

    8. til deg over så synes jeg coveret er sykt kult! Jeg assosierer det med at man blir blind på kjærligheten

    9. Hei vakre du !
      Jeg prøver såååårt å få kjøpe boken din. Men jeg har allerede en bruker , men det går ikke Ann å logge inn , er en ugyldig bruker. Prøver å lage ny. Men då får jeg beskjed om at brukeren allerede finnes ! What to do !!! I need this book

    10. Da var boken bestilt! Gleder meg til å endelig få kunne lese den❤️ Coveret var forresten døddsfint!!

    11. Hei Sophie! Håper virkelig du kan svare på denne meldingen. Jeg elsker boken din og har lest den for lenge siden og hører den på lydbok nå<3
      Jeg lurer på om den nye boken din vil komme på lydbok? Og eventuelt når?
      Så ufattelig stolt over deg og alt du får til!

    12. Så sykt kult cover! Skal selvfølgelig lese boka. Er du helt sikker på at de som forhåndsbestiller vil få den før den kommer i butikk? Sist gjorde den ikke det og jeg måtte vente i 3-4 dager etter den stod i bokhandelen. Jeg kjøpte nesten to den gangen. Vil bestille men vil ha den så fort som mulig.. 😍

    13. Hei, Sophie! Bare lurte litt på; hva tenker Kasper om boken og historien og dedikasjonen din til det? Det er jo selvsagt at du elsker han nå, og at han er stolt av deg når deg gjelder boken, men jeg tenker på det at du har brukt så mye tid og tanke på kjærligheten til en annen, om du skjønner?

    14. Hei Sophie, jeg flyttet til USA for ikke så lenge siden, så lurte jeg på om det er noen mulighet til å bestille boken hertil?

    15. My: Jeg er faktisk litt usikker, fordi denne historien er så.. annerledes. Vet ikke om jeg hadde klart å lese den inn selv, men vil samtidig ikke at noen andre skal gjøre det. Er litt i tenkeboksen 🙂

    16. Caroline: Han er veldig rolig i det hele, og føler det vitner om at jeg har TIDENES kjæreste! Det man har opplevd kommer jo alltid til å finnes bak der, på en eller annen måte. Og det beste av boka ble jo skrevet før jeg møtte Kasper (i alle fall skissene for hele). Så, det har gått helt fint. Han har lov til å føle på negative følelser om det, og vi har en fin dialog om det. 🙂

    17. Nina: Åh, tusen takk <3 Den kommer ut som lydbok også, men det tar alltid lang tid. Vi snakker om typ 2020.. Så ville nok anbefalt å kjøpe den som fysisk bok <3

    18. Coveret: Jeg skjønner fremdeles ikke at det retusjerte portrettet av en superstylet jente med overskriblede øyne skal være blind kjærlighet. Dårlig jobb av forlaget. Det ser bare ut som om en tenåring er misfornøyd med et selvportrett.

    19. Kommer du til å ha boksignering i nærheten av Asker/Drammen/Tønsberg område? Eventuelt når cirka?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg