en ny motivasjon

Reklame | annonselenker Nelly

Meg og beste Benjamin tidligere. En bra start på dagen 🖤 

God kveld!

Jeg har sovet godt i natt, for første gang på lenge. I det siste har jeg våknet opp mange ganger per natt med en følelse av at jeg har glemt noe, men det kommer garantert bare av indre stress. Uansett, en god natt søvn var nødvendig og jeg våknet opp med masse energi og var SÅ motivert for en ny dag med trening. Jeg har lest igjennom kommentarene deres og det var bra for meg å høre litt ulike meninger! Akkurat nå lever vi i en liten boble og det er enkelt å glemme at det faktisk er en konkurranse. Alle skal gå ut etterhvert, og vi har allerede kommet oss lengre enn jeg hadde trodd vi skulle så jeg er glad for å enda være med. 

Skjørt: HER
Genser: Jaquline De Young
Sko: HER 

Jeg må bare fortelle at det rører meg skikkelig når dere forteller at dere har stemt, at dere ble redd for at jeg skulle ryke, at enkelte ropte til tv-en da jeg sto sist og at dere har troen på meg. Det føles så sykt bra. Jeg har virkelig fått et spark i baken nå, og herregud så hardt jeg skal jobbe denne uken. Nå folkens skal jeg trene Pasa Double som om det ikke finnes noe annet i verden!! 🙂 

32 kommentarer
    1. Jeg syntes du er kjempeflink jeg og du tør å være den du er, selv i dansen. Gleder meg til neste dans

    2. Skikkelig positivt å koselig innlegg synes jeg skal se på SKAL VI DANSE til LØRDAG å stemme på deg i du er en lun å en kuling synes jeg ønsker deg alt godt og en riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    3. Hva skjer med bloggen? Hvorfor legger du ikke noe innsats i den lenger? Synes det blir kjedelig når du blogger 6 (stort sett kjempekorte) innlegg i uka (ett per dag minus lørdag) og absolutt alle handler om Skal vi danse. Er ikke dette jobben din, da? Synes bare det er litt skuffende siden jeg egentlig ELSKER å lese bloggen din 🙁

    4. Til anonym over her: Husk at å være med i Skal vi danse er en del av jobben hennes også. Det sier seg selv at det blir mindre tid til bloggen når hun nå trener rundt 8 timer hver dag eller kanskje mer. Jeg syns det er gøy å lese om opplevelsene dine i konkurransen og vi vet vel alle nå at det betyr mye for henne å være med der. Så bare vær litt tålmodig hvis du ikke liker bloggingen eller kom tilbake om en to måneder når ting har roet seg. Digger og heier SÅ mye
      på deg, Sophie!

    5. Du har helt sikkert bare glemt noe om ballroom dancing. Vil gi deg ett tips til om det der.
      Balling, vet du. Chakraballing… Det er en ball som spinner til venstre fra høyre, fra 5 til 6 tilbake til 5 til 6. Slik at inni hodet ditt legger du merke til når den stopper på 6 og magnetisk dabber tilbake til 5 og stopper der som en klokke som tikker. Den slutter aldri å tikke, men den skifter vei to ganger iløpet av 2 sekunder ca, og den står helt på samme sted hele tiden. Du kan tenke på den, og den stopper ikke å bevege seg. Du kan føle den, og den stopper ikke. Det er som ett ekstra øyeblikk. Det er som å vite ett sted hele tiden, ett hemmelig sted som øynene og fokuset skal fokusere på. Du skal være inspirert av den bevegelsen ballen gir. Du skal kunne bruke føttene samtidig som at ballen tikker frem og tilbake. Fra fugleperspektiv ned i hjernen din er den en kule som henger fast men beveger seg som en kule gjør, bare kun fra 5 til 4 – 3- 2 – 1- 12 -11 10 – 9 -8 – 7 -og så 6, før den går til 7, 8, 9, 10, 11 ,12, 1, 2, 3, 4, 5- og snur igjen. Skjønner du? Den timingen når den snur, kombinert med hvor du står, vinkelen der, alt satt i perspektiv…
      Ballroomdancing… Ball… Room… Dancing…

    6. Okei, sett bakfra har du bakhodet som er 6, det er direkte bakerst i hodet ditt. 5 er akkurat på 5 ser du en klokke ned i fugleperspektiv i hodet ditt. Det var vel dette jeg glemte å skrive.
      Ballen tikker i sin egen sirkel, og det er i den sirkelen 6 er på “klokke posisjon” 6/18, og kula har ett hakk / en stopper, som gjør at den tikker innom 6, men tikker tilbake til 5, hvor kula også har en stopper på seg, slik at den tikker tilbake til 6. Det å fatte dette er ikke så sykt vanskelig, men det er det å forstå at den aldri stopper, og hvilke energier, og waves som kommer av å kunne fortsette på en.

    7. For et antrekk! Hadde jeg aldri tenkt på å satt sammen, men fysøren som det funket! Men alt kler den smukke er det ikke det man sier 😂 haha. Måtte bare kommentere antrekket ditt, det var veldig fint og kledde deg godt.

    8. Vet du hva, håper nesten du ryker ut av skal vi danse om det gjør at du begynner å levere på andre plan igjen..

    9. Uansett hva så må du ikke glemme hvor flink du er! du er en god person sophie, og hvis det du ønsker er å komme langt i skal vi danse så håper jeg at du kommer langt selv om jeg selv ikke ser på showet. Håper du kan ta opp noen litt kontroversielle temaer snart? et lite innlegg. stå på!
      Klem Jaevelungene

    10. Lurte på hva bagen din fra Louis Vuitton heter? Hvilken modell er det? 😄 Ellers, så må jeg si at du er flink på Skal vi danse! Du er en av dem jeg heier på! Masse lykke til videre 💖

    11. Anonym: Det er hyggelig å høre at du elsker bloggen, men SVD er også en del av jobben min denne perioden. 🙂 Det kommer jo tilbake til normalen igjen. <3

    12. Hei! Er utrolig gøy å følge deg i Skal vi danse, du er kjempeflink!! Men jeg lurte på en liten ting? Har du av alle ting hatt noe innlegg om hva slags type bil du har? Har du bil? Hadde vært utrolig gøy å se et innlegg hvor du kanskje snakker litt om deg selv i trafikken, bil hvis du har det osv…. Bare hvis du vil da, men er utrolig gøy å følge det andre du legger ut, så regner med at det hadde blitt lest av like mange som ellers! 😀 Stå på!!!

    13. Anna Tomine: Hei, så gøy å høre 😀 Jeg har bil og jeg har blogget en del om det, tror jeg faktisk. 🙂 <3 Bare bla litt bakover i arkivet! Jeg har en mini countryman!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg